Nee, mijn vader. En die heeft gelukkig niksquote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:05 schreef Reese het volgende:
Oh balen, Aventura! Toch geen beginnend buikgriepje. Als ik jou was, zou ik nog even je mandje in kruipen.
Maanvis, da's #$% van die auto. Ik neem aan dat je er zelf niet inzat?!
Nou, da's dan een geluk bij een ongeluk. sorry voor het cliché, maar het is zoooo waarquote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee, mijn vader. En die heeft gelukkig niks
Dan heb jij mijn hoofdpijnquote:Op zaterdag 15 januari 2005 10:47 schreef Aventura het volgende:
Zijn er ook mensen niet klaar voor vanavond? Ikke
Ik werd wakker met een giga koppijn. Met onbekende oorzaak want niet gedronken ofzo gisteren.
* Aventura popt een Aleve 400 mg en hoopt er het beste van
DAT zijn de betere oplossingen!!!quote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:36 schreef Aventura het volgende:
HW en JMG: jullie zijn bikkels. Ik heb een idee, ik ga vanavond ook een fls wijn drinken. Dan gaat de pijn vast weg :p
Wat een goed idee van je!quote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:36 schreef Aventura het volgende:
HW en JMG: jullie zijn bikkels. Ik heb een idee, ik ga vanavond ook een fls wijn drinken. Dan gaat de pijn vast weg :p
Daarom houden we zo van jequote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:13 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben ook zo moeilijk over te halen...
Er zijn ergere dingen in het leven dearquote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:16 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja... kleine waarschuwing... beetje wind-waarschuwing-achtig...
Ik ben in een KNUFFELBUI, so beware!
Duitse doggen zijn cool, Duitse doggen zijn liefquote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:29 schreef static het volgende:
[..]
Kan niet. Heb twee Duitse doggen te logeren die nog groter zijn dan jij en ik bijelkaar, naast mijn eigen honden.
Boy, als die voor trammelelant gaan zorgen.
Meenemen is een optie, maar dan is die kroeg instant leeg.
Wat wil je hiermee zeggen!quote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:25 schreef stinkie het volgende:
Duitse doggen zijn cool, Duitse doggen zijn lief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |