Nee!quote:
hmmm.. dagje werken, naar ouders treinen, slapen, werken... auw... vanaf 6 uur, even bijslapen en dan meetenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:21 schreef Brighteyes het volgende:
Almost there!
Ochtendje werken, middagje bij Kyrakijken, avondje optreden, ochtendje uitslapen, middagje rustig aan opstarten en dan.... rocken maar!
Toppiequote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:46 schreef Ripley het volgende:
Hallo
Ik kom wel, want ik heb een beetje geld van het ouderfront kunnen lenen
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:46 schreef Ripley het volgende:
Hallo
Lekker knuffelenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:46 schreef Ripley het volgende:
Hallo
Doe je alsof... of WIL je mij gewoon niet begrijpen ?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:59 schreef Brighteyes het volgende:
Het is volgens mij Du Lac geworden... enneh... ik weet niet of HW op ranzige sms-jes van jou zit te wachten, want hij is degene die er geil van wordt, ik krijg die bocht niet eens door mijn strot.
Je maakt het zo niet bepaald aantrekkelijk, PPLquote:
Hij zei auto...quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:05 schreef stinkie het volgende:
OK, gewoon om mijn investeringen te beschermen moet ik al komen dus, en nee, die knuppel gaat voorlopig nog niet uit de auto![]()
ja, je doet er ook alles aan om zonder mij te kunnen zijn zaterdag hequote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hij zei auto...als je die band dus gefixed kan krijgen morgen.
Jah... dat was het ja... als jij nou gewoon zorgt dat je ramen schoon zijn, dan zie ik de stoepranden tenminste nog!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:12 schreef stinkie het volgende:
ja, je doet er ook alles aan om zonder mij te kunnen zijn zaterdag he
Die gele? Met maar 2 wielen en geen dak?quote:anders pak ik gewoon de andere auto
ook een optie, maar ik dacht meer aan die witte met een niet noemenswaardig schuifdak, waarschijnlijk zie je die vanavond welquote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jah... dat was het ja... als jij nou gewoon zorgt dat je ramen schoon zijn, dan zie ik de stoepranden tenminste nog!
[..]
Die gele? Met maar 2 wielen en geen dak?
Ik maak het morgen weer goed met je, babyquote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je maakt het zo niet bepaald aantrekkelijk, PPL![]()
Doe nou niet zo pessimistisch man...quote:
Zenuwachtig? Voor zaterdag, of voor zondag?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:53 schreef Tessje het volgende:
Zenuwachtig is
Straks voor mijn toets PPOIquote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:56 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Zenuwachtig? Voor zaterdag, of voor zondag?
er zegt er 1 af, jij vind dingen al snel heel groot he.... zal wel Amsterdams zijnquote:
anders wrijf je het er ff inquote:
Je reanimeert niet, en dan stel je de diagnose dat-ie dood is.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:00 schreef Tessje het volgende:
[..]
Straks voor mijn toets PPOI
Reanimeren en diagnose stellen....
Ik mag een hele knappe plastic man met een sixpack reanimerenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:08 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Je reanimeert niet, en dan stel je de diagnose dat-ie dood is.
Of was dat niet helemaal de voorgeschreven procedure?
Tis het begin van de tsunami zeg maarquote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:03 schreef stinkie het volgende:
[..]
er zegt er 1 af, jij vind dingen al snel heel groot he.... zal wel Amsterdams zijn
Knuffelen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:12 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik mag een hele knappe plastic man met een sixpack reanimeren
Wat wil je nog meer?
Daar hebben wel meer mannen last vanquote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:03 schreef stinkie het volgende:
[..]
er zegt er 1 af, jij vind dingen al snel heel groot he....
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Daar hebben wel meer mannen last van
Ja ik vind ook al snel dat vrouwen een groot achterwerk hebbenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Daar hebben wel meer mannen last van
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:19 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja ik vind ook al snel dat vrouwen een groot achterwerk hebben![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |