quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:16 schreef Brighteyes het volgende:
Maar goed, wat ik zei dus....
Paxlie!Ik wil je best warm houden hoor!
Hangt van een aantal externe factoren af.quote:
Zijn wij hier getuige van iets moois - bloeien e.d.?quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:16 schreef Brighteyes het volgende:
Maar goed, wat ik zei dus....
Paxlie!Ik wil je best warm houden hoor!
Dat is dus dat rare gevoel dat ik heb in mijn buikquote:Op donderdag 13 januari 2005 23:29 schreef cinnamongirl het volgende:
Deze meet wordt legendarisch...ik voel het![]()
Ik wil wel!quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:29 schreef nikky het volgende:
Zijn wij hier getuige van iets moois - bloeien e.d.?
Corrie Konings en De Rekels - Ik Heb een Heel Apart Gevoel van Binnen.....ownee, het is een ROCKmeetquote:Op donderdag 13 januari 2005 23:30 schreef nikky het volgende:
[..]
Dat is dus dat rare gevoel dat ik heb in mijn buik
Als jij me aankijkt lieve schatquote:Op donderdag 13 januari 2005 23:43 schreef Aventura het volgende:
[..]
Corrie Konings en De Rekels - Ik Heb een Heel Apart Gevoel van Binnen.....ownee, het is een ROCKmeet
No problem hoor, we zitten al maanden lang te wachten tot haar ouwe versleten 84 jarige-lichaam het eindelijk eens opgeeft, dus zijn geestelijk voorbereid.quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:46 schreef nikky het volgende:
Golfer ik zag je berichtje nietsterkte
Jahquote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:14 schreef Bluezz het volgende:
En ik heb nog steeds 2 dingen te vieren.
Kwam ik?
Dat wordt gegarandeerd Malibu-colaquote:Op vrijdag 14 januari 2005 02:08 schreef HeatWave het volgende:.
* HeatWave zet nikky op een barkruk met een alcoholische versnapering naar keuze...
jij drinkt zeker datquote:Op vrijdag 14 januari 2005 02:11 schreef HeatWave het volgende:
PrimaAls ik het zelf maar niet hoef te drinken
.
Bocht, en jaquote:Op vrijdag 14 januari 2005 02:11 schreef Paxlie het volgende:
[..]
jij drinkt zeker datbogt
van een guinness ?
Dat is zo ranzig dat je dat mag schrijven zoals je wiltquote:
kwam jij nou op de meet ook burpen en sexy man spelen?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 02:11 schreef static het volgende:
*burp*
Wat jij wil, ik drink het met liefdequote:Op vrijdag 14 januari 2005 02:13 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dat is zo ranzig dat je dat mag schrijven zoals je wilt
Ik hou meer van vrouwen dan van drankquote:Op vrijdag 14 januari 2005 02:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat jij wil, ik drink het met liefde
Opschepper.quote:
Nachtvorst is koudquote:Op vrijdag 14 januari 2005 02:19 schreef Reese het volgende:
Gaat het hier over drank?![]()
Iemand nog hulp nodig tijdens eventuele nachtvorst......![]()
Dus jouw biertje is belangrijker danquote:
Ik comibineer het graagquote:Op vrijdag 14 januari 2005 02:18 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik hou meer van vrouwen dan van drank
quote:
Nee!quote:
hmmm.. dagje werken, naar ouders treinen, slapen, werken... auw... vanaf 6 uur, even bijslapen en dan meetenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:21 schreef Brighteyes het volgende:
Almost there!
Ochtendje werken, middagje bij Kyrakijken, avondje optreden, ochtendje uitslapen, middagje rustig aan opstarten en dan.... rocken maar!
Toppiequote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:46 schreef Ripley het volgende:
Hallo
Ik kom wel, want ik heb een beetje geld van het ouderfront kunnen lenen
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:46 schreef Ripley het volgende:
Hallo
Ik kom wel, want ik heb een beetje geld van het ouderfront kunnen lenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |