quote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:08 schreef PPL het volgende:
Ripley jaloers dat ik er meerdere vrouwen op nahoudt.
* PPL kijkt snel om zich heen of hij Rip of BE ergens ziet.
Wij gaan nog wel knuffelen hoor
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:23 schreef heiden6 het volgende:
Wat gaat dit topic snel achteruit.
En terecht.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:28 schreef Ripley het volgende:
[..]Jij geeft mij op mijn lazer in mijn fotoboek
Trust mequote:Van mij mag je met iedereen knuffelen, als ik ook maar aan de beurt kom![]()
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:23 schreef heiden6 het volgende:
Wat gaat dit topic snel achteruit.
Dude, Herald is geen vreemde man. Herald is Heraldquote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:30 schreef PPL het volgende:
[..]
En terecht.
Beetje vreemde mannen SMS'en
[..]
Trust me
We hebben het er morgen nog wel eens over.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dude, Herald is geen vreemde man. Herald is Herald![]()
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:53 schreef Tessje het volgende:
Wie is Herald?
Jij als oldbie kent Herald nietquote:
Och ik heb van 2000-2003 niet zoveel op Fok gedaan....ben alleen op papier oldbie!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:01 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Jij als oldbie kent Herald niet![]()
Ah OK. Dan heb je Herald niet echt meegemaakt inderdaadquote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:04 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Och ik heb van 2000-2003 niet zoveel op Fok gedaan....ben alleen op papier oldbie!
Heraldquote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dude, Herald is geen vreemde man. Herald is Herald![]()
De reservering zal het probleem niet zijn, eerder de hoeveelheid voedsel, iedereen zal wel wat willen etenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 18:19 schreef Maanvis het volgende:
Oy! Ik zie dit topic nu pas weer, maar ik kom wel gewoon nog steeds. En ik eet ook mee
Mocht dat een probleem zijn met de reservering dan is er vast nog wel wat te regelen daaro
Fok kennende wordt dat toch weer een halfvolle tafel, dus mijn omvangrijke aanwezigheid kan daar vast nog wel bij
Tot morgen!
Ik voorzie ook problemen.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 19:02 schreef stinkie het volgende:
[..]
De reservering zal het probleem niet zijn, eerder de hoeveelheid voedsel, iedereen zal wel wat willen eten
nu kan ik maar beter echt niet op komen dagen, wij tegelijk kan geen enkel restaurant aan![]()
Jammer!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:26 schreef Paxlie het volgende:
RemCOW en ik komen niet eten
Hey lieffiequote:
Ik heb er zin inquote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:05 schreef Tessje het volgende:
Over 24 uur zijn we allen gezellig samen
Ik ben fan van Maanvisquote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hey lieffieDit keer zal ik niet binnen 2 minuten weg zijn bij jou en heatwave
Misschien.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:05 schreef Tessje het volgende:
Over 24 uur zijn we allen gezellig samen
Als je niet komt kom ik je opzoeken en persoonlijk van je reet zo recht de B&W intrekkenquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:25 schreef Tessje het volgende:
Als je niet komt kom ik je opzoeken en persoonlijk van je reet zo recht de B&W intrekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |