Gewoon wegvegen en doorgaan, zei mijn instructeur...quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:39 schreef Tessje het volgende:
Dankjewel BE...
Straks kots van de de zenuwen heel die pop onder
De grote afzeg-tsunami begintquote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis het begin van de tsunami zeg maar.
Als wát psies ?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:47 schreef Aventura het volgende:
De broer van Emile Ratelband heeft bij ons gesolliciteerd
De prangende vraag is natuurlijk: Is hij erg blij om daar broer van te zijn?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:47 schreef Aventura het volgende:
De broer van Emile Ratelband heeft bij ons gesolliciteerd
Gewoon doorgaan hè ?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:18 schreef Brighteyes het volgende:
Nog een kwartiertje en dan is het weekend!
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:18 schreef Brighteyes het volgende:
Nog een kwartiertje en dan is het weekend!
Ik denk dat als we dat doen, jouw oog straks blauw isquote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:40 schreef stinkie het volgende:
Hoi, ik twijfel nog steeds....
Cinna, als ik kom, gan we dan bier drinken? En mag mijn bier blauwzijn ?
Ik haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat jou!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:19 schreef Brighteyes het volgende:
Jemig... ik zie dat het zelfs nog maar 10 minuutjes is!
Geen ideequote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:53 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
De prangende vraag is natuurlijk: Is hij erg blij om daar broer van te zijn?
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:21 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat jou!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik doe met je mee!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:21 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat jou!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stinkie, ken je ons nu virtueel ook al niet uit elkaar? Degene die je een bier met blue curacao liet bestellen was ikquote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:19 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik denk dat als we dat doen, jouw oog straks blauw is![]()
Weet je... Soms heb je best goede plannenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:21 schreef Aventura het volgende:
[..]
Geen idee
En PPL hij ambieerde de functie van cultuur-goeroe. Men, ik ga maandag even kijken of ik aan zijn brief en CV kan komen
![]()
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:26 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes voelt zich ineens niet meer zo geliefd...
Ik weet niet of ik nou nog wel durf te komen morgen...
't Is die ontmaagding he... die heeft hem in de war gemaakt.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:27 schreef Aventura het volgende:
Stinkie, ken je ons nu virtueel ook al niet uit elkaar? Degene die je een bier met blue curacao liet bestellen was ik
Juist wel, daarom vraag ik ook eerst of mijn bier blazuw mag zijn, van jou mag dat wel, daar ben ik wel achterquote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:27 schreef Aventura het volgende:
[..]
Stinkie, ken je ons nu virtueel ook al niet uit elkaar? Degene die je een bier met blue curacao liet bestellen was ik
Als je het waagt om weg te blijven breekt de pleuris uit !quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:26 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes voelt zich ineens niet meer zo geliefd...
Ik weet niet of ik nou nog wel durf te komen morgen...
Kan een koe vliegen ?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:35 schreef HeatWave het volgende:
Als ik nou zeg dat ik al 2 dagen vrij ben, gaan jullie me dan NOG meer haten?.
Soms?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:28 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Weet je... Soms heb je best goede plannen.
Gefliciteerd meid.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:03 schreef Tessje het volgende:
Tessje is geslaagd voor beide opdrachten
Reanimatie ging perfect.. En voor de diagnose had ik iemand met epileptie
Oeh wat valt daar van mijn schouders?
We hebben nog wat om te vieren... Ik ben competent
* flauwvalt *quote:Nu, wie mag ik hier reanimeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |