moet je toch respect voor hebben dat hij het doetquote:Op donderdag 13 januari 2005 21:52 schreef golfer het volgende:
Straks dus Rondom 10 met JP die met het publiek in discussie gaat.
Live, dus uitglijers van hem zijn er niet uit te knippen.
quote:Op donderdag 13 januari 2005 21:53 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Euh, wat gebeurde hier nu net?
Ow leuk! Zal wel heel fel publiek zijn en hij zal wel niet weten hoe hij moet reageren. Ben benieuwd.quote:Op donderdag 13 januari 2005 21:52 schreef golfer het volgende:
Straks dus Rondom 10 met JP die met het publiek in discussie gaat.
Live, dus uitglijers van hem zijn er niet uit te knippen.
fok ging even down hier. Oh ja, en er remde iemand heel hard.quote:
Gedurfd is het in ieder geval wel, ja.quote:Op donderdag 13 januari 2005 21:56 schreef Nyluzzz het volgende:
moet je toch respect voor hebben dat hij het doet
Trustuhquote:
Ik kom zometeen, eerst even Studio Sport kijken. Er komt een verslag van het trainingskamp van PSVquote:Op donderdag 13 januari 2005 22:23 schreef PyTh het volgende:
Geen Isketchers meer?
Vind wel dat we minimaal met 3en moeten zijn.quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben nog wel in voor een potje.
Ik zie 'm er toch niet bij staan onder user createdquote:Op donderdag 13 januari 2005 22:26 schreef Suijk het volgende:
Hools is aanwezig voor de sketchers!
Hij is er toch wel, ik zit er samen met Vaduz. Misschien even opnieuw inloggen?quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:30 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik zie 'm er toch niet bij staan onder user created![]()
zal k even een linkje posten naar ons felicitatietopic?quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:08 schreef tong80 het volgende:
Heerlijk hoe de zelfverklaarde elite het niet op kan brengen op sportiefe wijze de terechte winnaar te feliciteren.
[Fok!awards 2004]Categorie: Forum!
Vakantiegeld wat je tegoed had?quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
Haha ben alleen bang dat het over 2 weken op de rekening van Creyfs staatMorgen maar is bellen waarvan het is
Dat zou kunnen, maar er staat duidelijk salarisbetaling bij. Maar dat is altijd zo bij hun en heb nu op andere plekken gewerkt.quote:
dr staat dan ook niet de beste discussieleider voorquote:Op donderdag 13 januari 2005 23:04 schreef tong80 het volgende:
Rondom Tien schiet haar doel voorbij, Balkenende die amper aan de tand wordt gevoeld en discussies die totaal langs elkaar heen gaan. Ieder berijdt zijn stokpaardje en weigert een ander paard te berijden.
was dat maar zo, dan konden we hem leeg laten lopen, opvouwen en wegleggenquote:
Ej das een bedreiging. Dat gaat je 7 maanden kosten......quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
was dat maar zo, dan konden we hem leeg laten lopen, opvouwen en wegleggen
als ik nu opblazen zeg, gaat dat dan wat ver?quote:
Nog erger, ze hebben een wetje uit 1894 teruggevonden waarin het niet laten functioneren van kamerleden of kabinetsleden levenslang oplevert.quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:22 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ej das een bedreiging. Dat gaat je 7 maanden kosten......
Dus die verhofstad groep die Hrisi Ali bedreigde enzo kan technisch gezien zo'n straf krijgen... Zal wel mooi zijn opzich.quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Nog erger, ze hebben een wetje uit 1894 teruggevonden waarin het niet laten functioneren van kamerleden of kabinetsleden levenslang oplevert.
Klopt en dat zal de eis ook worden.quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:27 schreef MrDoegewoon het volgende:
Dus die verhofstad groep die Hrisi Ali bedreigde enzo kan technisch gezien zo'n straf krijgen... Zal wel mooi zijn opzich.
Nee, dat is een misverstand. In Nederland is levenslang ook ECHT levenslang, tenzij de Koning(in) gratieverzoek honoreerd.quote:Maar levenslang was hier toch 25 jaar??
Nu is ie nog liefquote:Op donderdag 13 januari 2005 23:36 schreef PyTh het volgende:
Zoals beloofd een foto-update van Mateja:
[afbeelding]
Liev jochie.quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:36 schreef PyTh het volgende:
[afbeelding]
Mooi man.quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:36 schreef PyTh het volgende:
[afbeelding]
Ja, hij had al meteen nageltjes en anders krabt ie zichzelf open, en dat is zondequote:Op donderdag 13 januari 2005 23:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Liev jochie.![]()
Wantjes aan tegen het zichzelf krabben?
Of het tegen met de duimpjes op de rug wijzen steeds?
Mooi kereltje zegquote:Op donderdag 13 januari 2005 23:36 schreef PyTh het volgende:
[afbeelding]
Inderdaad, mooie bos haar op zijn koppie.quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:42 schreef Suijk het volgende:
Mooie foto Pyth, wat een hoop haar op zijn koppie zeg.
Weinig TV gezien vanavond, alleen een stukje uber-doom-broeikas-scenario bij Horizon en daarna nog een aardige reportage over die oplichters van Kabbalah.quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:45 schreef rubbereend het volgende:eindelijk vergeet ik eens niet het Elftal van BNN te kijken nee tis geen voetbal programma
ook bijna geen tv gekeken, heb de halve avond staan darten met een vrined van mequote:Op donderdag 13 januari 2005 23:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
Weinig TV gezien vanavond, alleen een stukje uber-doom-broeikas-scenario bij Horizon en daarna nog een aardige reportage over die oplichters van Kabbalah.
Ik ga maar eens naar bed denk ik
Nee hij lijkt juist op mij, dat is het mooiequote:Op donderdag 13 januari 2005 23:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Inderdaad, mooie bos haar op zijn koppie.
Hij lijkt zeker op zijn moeder?
hehe, hij heeft mooi veel haar inderdaad.quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:50 schreef popolon het volgende:
Pyth, weet je zeker dat ie net geboren is?
Ik vind verhuizen naar een andere gemeente al een hoop gedoe, laat staan wat jij doet.quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:55 schreef popolon het volgende:
* popolon heeft net weer honderden formulieren in moeten vullen maar het laatste pakketje gaat morgen richting 't VS consulaat in Amsterdam.
Wat een werk
Ik dacht de snor van de moeder te herkennen.quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:55 schreef PyTh het volgende:
Nee hij lijkt juist op mij, dat is het mooie
Dit is de eerste en laatste keer, dat weet ik welquote:Op donderdag 13 januari 2005 23:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vind verhuizen naar een andere gemeente al een hoop gedoe, laat staan wat jij doet.
Maar het is allemaal voor hetgoeie doel
popo!
In Hools komen zuipenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:01 schreef Noca het volgende:
Slaap lekker mensen![]()
Ik weet wat ik in vervolg kan doen als FOK! down is en ik me verveel![]()
Oh jee, als je daar maar doorheen komt, die medische test.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:03 schreef popolon het volgende:
Volgende stap is 't interview en de medische test met de hopelijk daaropvolgende de visa-stempel.
Ik kijk ook nog even wat zaken na en luister naar ouwe meuk-muziek op Arrow-classickrock-radio.quote:
Is een songtitel en tevens een verwijzing naar de vele downtimes van Fok.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:47 schreef rubbereend het volgende:
waar gaat deze TT eigenlijk over?
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is een songtitel en tevens een verwijzing naar de vele downtimes van Fok.
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 01:03 schreef tong80 het volgende:
Is een klassieker, zou niet weten wie het heeft geschreven.
Iedereen met een gitaar bij een kampvuur.quote:
gitaren, idd ideaal om een kampvuur mee aan te makenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 01:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Iedereen met een gitaar bij een kampvuur.
Rubber is meer into trance/techno is het niet?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 01:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gitaren, idd ideaal om een kampvuur mee aan te maken
dr stond eenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 01:23 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Rubber is meer into trance/techno is het niet?
we doen het vanavond op de easy wayquote:Op vrijdag 14 januari 2005 01:33 schreef rubbereend het volgende:DG, na wat andere vbl topics meld je je ook maar in hools
ach, geen zin om moeilijk te doenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 01:35 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
we doen het vanavond op de easy way
Ik ben voor veel drank-dingen inquote:Op vrijdag 14 januari 2005 01:41 schreef Spideyman het volgende:
Bier Speciaal
Benodigdheden:
1 1/2 liter Engels bier
1/2 theelepel nootmuskaat
2 eetlepels suiker
2 eieren
1 borrelglaasje whisky
1 borrelglaasje cognac
Verwarm het bier in een emaille pan en roer er de nootmuskaat
en de suiker door.
Haal de pan van de warmtebron.
Klop de eieren los en roer deze langzaam door het bier.
Voeg whisky en cognac toe en maak het goed heet.
Laat het niet meer laten koken!.
Dit ga ik straks eens proberen in elkaar te brouwen. Iemand zin om proefkonijn te spelen?
en wat zit daar allemaal in?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 01:49 schreef DutchGooner het volgende:
No thanks,geen bierrecepten voor mij.
Ik ga dadelijk wel aan een overheerlijke omelet a la DG beginnen
No thanx!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 01:41 schreef Spideyman het volgende:
Bier Speciaal
Benodigdheden:
1 1/2 liter Engels bier
1/2 theelepel nootmuskaat
2 eetlepels suiker
2 eieren
1 borrelglaasje whisky
1 borrelglaasje cognac
Verwarm het bier in een emaille pan en roer er de nootmuskaat
en de suiker door.
Haal de pan van de warmtebron.
Klop de eieren los en roer deze langzaam door het bier.
Voeg whisky en cognac toe en maak het goed heet.
Laat het niet meer laten koken!.
Dit ga ik straks eens proberen in elkaar te brouwen. Iemand zin om proefkonijn te spelen?
Maar we weten allemaal dat Arabieren geen verstand van voetbal hebbenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 01:55 schreef tong80 het volgende:
Arabier in Studio Sport bij PSV in Saoudie Arabie :
'PSV wordt geen kampioen, ikke denk Ajax wil komen back.'
oke nu heb k dus trekquote:Op vrijdag 14 januari 2005 01:57 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ei en stukjes stokbrood en sjampijons enzo
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:46 schreef Vom het volgende:
Mgguh Hools.
Helpt er iemand mee het A'dam-Rijnkanaal omleggen naar mijn huis![]()
Nee, ik heb een katerquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:57 schreef pfaf het volgende:
Duimen jullie allemaal even mee, op een goede Huygenslanding?
De hele dag door zijn er NASA / ESA -stream berichten. Of de Nederlandse media er iets aan doen weet ik niet. Op het moment valt Huygens ongeveer 50km boven Titan en begint hij met het maken van 1100 fotos's, zo rond 16:00 worden de eerste foto's publiek getoond.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]wanneer kunnen we de eerste berichten daarover op tv verwachten?
die hebben al een cameraploeg op Titan staan?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:37 schreef tong80 het volgende:
Vanavond is de landing bij de BBC te zien.
Het is nu wel even pauze bij NASA TV.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:37 schreef pfaf het volgende:
[..]
De hele dag door zijn er NASA / ESA -stream berichten. Of de Nederlandse media er iets aan doen weet ik niet. Op het moment valt Huygens ongeveer 50km boven Titan en begint hij met het maken van 1100 fotos's, zo rond 16:00 worden de eerste foto's publiek getoond.
Het circus kan weer beginnenquote:Louis van Gaal nieuwe trainer AZ
Bron: RTL
Gepubliceerd: vrijdag 14 januari 2005 @ 13:04
Louis van Gaal is per 1 juli 2005 de nieuwe hoofdtrainer/coach van AZ.
De voormalig trainer van AZ , Ajax, FC Barcelona en het Nederlands elftal tekent een contract voor de duur van drie jaar en is daarmee de opvolger van Co Adriaanse die AZ aan het eind van dit seizoen verlaat.
Van Gaal was het laatst werkzaam bij Ajax, die club verliet hij dit najaar als technisch directeur, uit onvrede met het feit dat hij voor zijn gevoel te veel met handen gebonden was om zijn eigen ideeën over het spelersbeleid te kunnen uitvoeren.
Op de website van de Alkmaarse club motiveert de voormalig technisch directeur van Ajax zijn keuze. "Ik heb voor AZ gekozen op basis van drie criteria. AZ is een stabiele organisatie waarin ik denk goed te kunnen functioneren, de kwaliteit van de spelersgroep biedt voldoende mogelijkheden en de ambitie van de club sluit aan op mijn eigen ambities."
Ik begin mij toch een beetje af te vragen wat zijn definitie van een cirkel is.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:16 schreef Spideyman het volgende:
en nu is de cirkel dus echt rond
[..]
Het circus kan weer beginnen
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:55 schreef Againzender het volgende:
Ik begin mij toch een beetje af te vragen wat zijn definitie van een cirkel is.
een oneindige veelkantquote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik begin mij toch een beetje af te vragen wat zijn definitie van een cirkel is.
Over leuke on-line games gesprokenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Ben verslaafd...
Aan een of andere maffia game online, Mobstar...
ik had minstens een 10 van je verwacht hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:35 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Middag.
ANw presentatie heeft me een 6.8 opgeleverd, ik kan d'r mee leven.
Nou, ik had op een 6 gerekend. Presentaties zijn niet mijn sterkste punt.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:49 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik had minstens een 10 van je verwacht hoor
Voor M-profiel (mensen zoals ik dusquote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:19 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik ben even niet in voor een potje, sorry.
BS, ik zou liever zeggen dat het handig is voor mensen met een M-profiel, maar voor N-profielen zie ik het nut er niet van in.
Geniaal stukje iddquote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:19 schreef rubbereend het volgende:op BNN leren ze je nu hoe je fietsen moeten stelen
Neuh, niet echt. Kan totaal niet serveren, ben gestopt met tennissen toen ik 8 was (koos voor voetbalquote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:22 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Geniaal stukje idd
@Bliksemschigt: kun je een beetje tennissen? Ik doe het nl. ook
Thats mequote:Op vrijdag 14 januari 2005 18:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Ah Grunningse Noca, nu weet ik het weer...
Twee keer gewonnen, goed bezig geweest
Het dramaquote:Op vrijdag 14 januari 2005 18:11 schreef VoreG het volgende:
Trouwens, dit topic is helemaal niet goed!
Er staan geen haakjes om Hools.
Nu wel.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 18:11 schreef VoreG het volgende:
Trouwens, dit topic is helemaal niet goed!
Er staan geen haakjes om Hools.
Ja, bier4 is l2euk !!quote:
Oh, ik heb je niet gezien bij Barthlehiemquote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:11 schreef tong80 het volgende:
Goedenavond. Net de elfstedentocht gereden.
Knap werkquote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:11 schreef tong80 het volgende:
Goedenavond. Net de elfstedentocht gereden.
ja ik heb het er ook opgezetquote:
Je oordeel niet vellen op grond van de eerste aflevering Tong.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:42 schreef tong80 het volgende:
Eerste jaar dat ik de Mol kijk, ben benieuwd.
Dan heb je wat gemist hoor, George was twee jaar geleden echt ge-wel-dig!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:42 schreef tong80 het volgende:
Eerste jaar dat ik de Mol kijk, ben benieuwd.
Dat is nog steeds mijn meest favoriete mol. Die gozer was zo leep.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan heb je wat gemist hoor, George was twee jaar geleden echt ge-wel-dig!
scene met het koffertje bij de stier was echt briljantquote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is nog steeds mijn meest favoriete mol. Die gozer was zo leep.
Ja ik doe wel even mee.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:43 schreef PyTh het volgende:
Nog Isketch liefhebbers?
Da's die knakker die die voetbal rechten gekocht heeft. Het is toch wel hier een VBL cafe namelijk.quote:
Zegt mister Rock 'n' Rollquote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:52 schreef Doc het volgende:
[..]
Da's die knakker die die voetbal rechten gekocht heeft. Het is toch wel hier een VBL cafe namelijk.
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:52 schreef Doc het volgende:
[..]
Da's die knakker die die voetbal rechten gekocht heeft. Het is toch wel hier een VBL cafe namelijk.
Écht té goed.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is nog steeds mijn meest favoriete mol. Die gozer was zo leep.
Thanks. Morgen scoort-ie het derde doelpunt in de 3-1 overwinning op SCUMquote:
Heee, wijffie!quote:
GVD!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:18 schreef Doc het volgende:
Ik merkte al dat als ik niet in Hools kom ik hier ook geen verjaardagstopic meer krijg
Over fotoos gesproken: ik had vandaag 4 fotoos gestuurd (e-mail) ...quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:55 schreef pascalheister het volgende:
Verder nog wat dingen gekocht zoals fotoalbum, fotolijst en leren jas, die was afgeprijst
Looooooooooooooooong gonequote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:19 schreef popolon het volgende:
JA wanneer is dat dan !!!
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:18 schreef Doc het volgende:
[..]
Heee, wijffie!
Ik merkte al dat als ik niet in Hools kom ik hier ook geen verjaardagstopic meer krijg
Gefeliciteerd dan maar.quote:
Helemaal top. Morgen eerst lekker met de meissies LFC aanmoedigen in de pub (Carine heeft dan cursus), en dan pannekoeken bakken voor als mijn lief weer terug is. Ik heb er zin inquote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:20 schreef just me het volgende:
Hoe is het met je harem Doc ??
Ik kan die hele pagina niet eens zienquote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:23 schreef golfer het volgende:
[..]
je staat ook niet in onze verjaardagskalender op www.jarig.nl
Ga naar www.jarig.nlquote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:26 schreef Doc het volgende:
Ik kan die hele pagina niet eens zienZal ook wel komen omdat-ik hier niet vaak genoeg kom
![]()
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:27 schreef DIGGER het volgende:
Ik heb Doc's verjaardag gelukkig niet gemist, want het was gezellig en die kids blijven 2 scheten.
Ben alleen blij dat ik niet die ene e-mail per dag van je krijg.
Inderdaad bedolven. Ik heb nog een stapel van een stuk of 10 CDs die ik nog moet luisteren of zoquote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:27 schreef DIGGER het volgende:
Al tijd gehad om wat van de muziek te beluisteren? (hoewel je volgens mij in Januari bedolven wordt onder de CD's)
Nee, maaruh, bedankt.....denk ik.quote:
Die verhalen/grappen tussendoor zijn geweldig ook ja.quote:Leuk om Christy Moore weer eens te horen (had het echt een heeeeel tijd niet gehoord). Leuk optreden ook.
Dat ene nummer zeker morgen even niet draaien. Het wordt overigens 2-0. O en Gerrard, player of the Month Decemberquote:Dandy Warhols is ook wel lachen, alleen dat ik bij een enkel nummer wel horrorbeeld voor mijn geestesoog voorbij zie trekken
Oké, zullen we hier verder niet verklappen wat er gebeurd is.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:32 schreef DIGGER het volgende:
O, ik wil hier niks over de aflevering(en) van de Mol lezen, stata van vanaaf op video en ga dat morgen lekker relaxed allemaal bekijken.
Yep, grote Mol fans M'n vrouw en ikKeken ook altijd naar de Belgische versie
Mark en Kama gaan als het goed is ook (Mark zou zelf een kaart halen geloof ik, ik haal er een voor Kama - bel ik 'm nog even op voor het geval-ie het vergeten was m'n bezopen harsesquote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:31 schreef tong80 het volgende:
Gelukkig zie ik Doc als we naar dwergen gaan kijken in den Bosch.
Ja, maken ze de buurt weer onveilig, die kut dwergen?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:31 schreef tong80 het volgende:
Gelukkig zie ik Doc als we naar dwergen gaan kijken in den Bosch.
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:41 schreef DIGGER het volgende:
Waarom moet ik nu weer uit mijn typen laten blijken wat ik aan het deon ben?
Het blijkt ook in die verjaarkalander te staan, maar ik wist het dankzij jouquote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:38 schreef DIGGER het volgende:
Nee, maaruh, bedankt.....denk ik.
Staat ie al in de Hools verjaardaglijst?
Ik deel m'n verjaardag gelukkig met Pluisje.
Ik heb hier nog anderhalf uur CM op tape liggen met 'm, maar die had ik -net als eigenlijk bijna al mijn tapes- al tijden niet meer gedraaid.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:38 schreef DIGGER het volgende:
Die verhalen/grappen tussendoor zijn geweldig ook ja.
Ik heb nog veel meer van hem live overigens, nog 1 dubbelalbum (Vicar Street), 1 live op Glastonbury en ook nog 1 live in Dublin, plus nog bijna al z'n overige werk, dus dan hebben we hebt over een nummertje of 500
Kan ik ook niet draaien: 't ligt nu op m'n werk. Ik draai morgen die CD die ik twee jaar gelden van je gekregen hadquote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:38 schreef DIGGER het volgende:
Dat ene nummer zeker morgen even niet draaien. Het wordt overigens 2-0. O en Gerrard, player of the Month December
"Godless" vind ik toruwens de ultieme plaat voor als je door de Heuvels van de Provence rijdt.
Gelukkig kun je aan de meervouds vorm geen aantallen aflezenquote:
Hier staan ook nog twee decks, en een blastertje stof te vangen. Wel aangesloten trouwens. Heel soms maak ik nog mixtapes voor liefhebbers.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:50 schreef DIGGER het volgende:
O Doc, mbt cassettes, nog belangstelling voor een Denon 3 koppen 3 motoren tape recorder?
Ligt hier netjes in een doos achter de schotten, werkeloos dus, maar is een nog in perfecte staat verkerende machine, destijds het allerduurste en beste Denon model.
De drank keuze is morgen in de pub ook makkelijk: een pint Guinness en rest fris (ben met de kleine dametjes). Later om thuis nog van de overwinning na te genieten misschien nog wel een mooi blikquote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:50 schreef DIGGER het volgende:
CD keuze voor morgen lijkt me idd beter ja, moet je zeker ook weer een blik uitkiezen, lastig allemaal.
Ik trap lol, Lee paki'squote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:50 schreef DIGGER het volgende:
En maak je het niet te wild, je volgende verjaardag met Bowyer?
had Katja vannacht ook.. die moest van Utrecht naar Leiden maar er ging van alles mis en zou ze een uur lang op Den Haag moeten wachten.. ze is toen maar in Delft komen slapenquote:
Soms vrees ik weer een 'springer' en ja hoor vanochtend weer op mijn traject.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 23:45 schreef just me het volgende:
had Katja vannacht ook.. die moest van Utrecht naar Leiden maar er ging van alles mis en zou ze een uur lang op Den Haag moeten wachten.. ze is toen maar in Delft komen slapen
* just me gaat haar bedje inspringen!quote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:18 schreef golfer het volgende:
Gemiddeld 1 springer per week bij de NS, maar die houden het verder stil.
Nu dus 2x in 1 week bij Bluezz op haar traject.
Kijk, daar heb ik op mijn veel jeugdiger leeftijd nou nog geen last van.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:23 schreef just me het volgende:
leeftijd in combinatie met gedrag begint parten te spelen
Partjes gedrag in combi met leeftijd springt best lekker.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:23 schreef just me het volgende:
* just me gaat haar bedje inspringen!
leeftijd in combinatie met gedrag begint parten te spelen
ER is opgenomen hier, ga ik zo kijken, en omdat de MOL tegelijkertijd geprogrammeerd isquote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:32 schreef DIGGER het volgende:
O, ik wil hier niks over de aflevering(en) van de Mol lezen, stata van vanaaf op video en ga dat morgen lekker relaxed allemaal bekijken.
Yep, grote Mol fans M'n vrouw en ikKeken ook altijd naar de Belgische versie
wel het licht uitdoen maar schoonmaken ho maar. Nou de afwas laat k hier lekker staan!quote:
Dat doe ik sowiesoquote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nou de afwas laat k hier lekker staan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |