hehe, hij heeft mooi veel haar inderdaad.quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:50 schreef popolon het volgende:
Pyth, weet je zeker dat ie net geboren is?
Ik vind verhuizen naar een andere gemeente al een hoop gedoe, laat staan wat jij doet.quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:55 schreef popolon het volgende:
* popolon heeft net weer honderden formulieren in moeten vullen maar het laatste pakketje gaat morgen richting 't VS consulaat in Amsterdam.
Wat een werk
Ik dacht de snor van de moeder te herkennen.quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:55 schreef PyTh het volgende:
Nee hij lijkt juist op mij, dat is het mooie
Dit is de eerste en laatste keer, dat weet ik welquote:Op donderdag 13 januari 2005 23:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vind verhuizen naar een andere gemeente al een hoop gedoe, laat staan wat jij doet.
Maar het is allemaal voor hetgoeie doel
popo!
In Hools komen zuipenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:01 schreef Noca het volgende:
Slaap lekker mensen![]()
Ik weet wat ik in vervolg kan doen als FOK! down is en ik me verveel![]()
Oh jee, als je daar maar doorheen komt, die medische test.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:03 schreef popolon het volgende:
Volgende stap is 't interview en de medische test met de hopelijk daaropvolgende de visa-stempel.
Ik kijk ook nog even wat zaken na en luister naar ouwe meuk-muziek op Arrow-classickrock-radio.quote:
Is een songtitel en tevens een verwijzing naar de vele downtimes van Fok.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:47 schreef rubbereend het volgende:
waar gaat deze TT eigenlijk over?
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is een songtitel en tevens een verwijzing naar de vele downtimes van Fok.
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 01:03 schreef tong80 het volgende:
Is een klassieker, zou niet weten wie het heeft geschreven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |