Ej das een bedreiging. Dat gaat je 7 maanden kosten......quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
was dat maar zo, dan konden we hem leeg laten lopen, opvouwen en wegleggen
als ik nu opblazen zeg, gaat dat dan wat ver?quote:
Nog erger, ze hebben een wetje uit 1894 teruggevonden waarin het niet laten functioneren van kamerleden of kabinetsleden levenslang oplevert.quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:22 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ej das een bedreiging. Dat gaat je 7 maanden kosten......
Dus die verhofstad groep die Hrisi Ali bedreigde enzo kan technisch gezien zo'n straf krijgen... Zal wel mooi zijn opzich.quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Nog erger, ze hebben een wetje uit 1894 teruggevonden waarin het niet laten functioneren van kamerleden of kabinetsleden levenslang oplevert.
Klopt en dat zal de eis ook worden.quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:27 schreef MrDoegewoon het volgende:
Dus die verhofstad groep die Hrisi Ali bedreigde enzo kan technisch gezien zo'n straf krijgen... Zal wel mooi zijn opzich.
Nee, dat is een misverstand. In Nederland is levenslang ook ECHT levenslang, tenzij de Koning(in) gratieverzoek honoreerd.quote:Maar levenslang was hier toch 25 jaar??
Nu is ie nog liefquote:Op donderdag 13 januari 2005 23:36 schreef PyTh het volgende:
Zoals beloofd een foto-update van Mateja:
[afbeelding]
Liev jochie.quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:36 schreef PyTh het volgende:
[afbeelding]
Mooi man.quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:36 schreef PyTh het volgende:
[afbeelding]
Ja, hij had al meteen nageltjes en anders krabt ie zichzelf open, en dat is zondequote:Op donderdag 13 januari 2005 23:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Liev jochie.![]()
Wantjes aan tegen het zichzelf krabben?
Of het tegen met de duimpjes op de rug wijzen steeds?
Mooi kereltje zegquote:Op donderdag 13 januari 2005 23:36 schreef PyTh het volgende:
[afbeelding]
Inderdaad, mooie bos haar op zijn koppie.quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:42 schreef Suijk het volgende:
Mooie foto Pyth, wat een hoop haar op zijn koppie zeg.
Weinig TV gezien vanavond, alleen een stukje uber-doom-broeikas-scenario bij Horizon en daarna nog een aardige reportage over die oplichters van Kabbalah.quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:45 schreef rubbereend het volgende:eindelijk vergeet ik eens niet het Elftal van BNN te kijken nee tis geen voetbal programma
ook bijna geen tv gekeken, heb de halve avond staan darten met een vrined van mequote:Op donderdag 13 januari 2005 23:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
Weinig TV gezien vanavond, alleen een stukje uber-doom-broeikas-scenario bij Horizon en daarna nog een aardige reportage over die oplichters van Kabbalah.
Ik ga maar eens naar bed denk ik
Nee hij lijkt juist op mij, dat is het mooiequote:Op donderdag 13 januari 2005 23:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Inderdaad, mooie bos haar op zijn koppie.
Hij lijkt zeker op zijn moeder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |