moet je toch respect voor hebben dat hij het doetquote:Op donderdag 13 januari 2005 21:52 schreef golfer het volgende:
Straks dus Rondom 10 met JP die met het publiek in discussie gaat.
Live, dus uitglijers van hem zijn er niet uit te knippen.
quote:Op donderdag 13 januari 2005 21:53 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Euh, wat gebeurde hier nu net?
Ow leuk! Zal wel heel fel publiek zijn en hij zal wel niet weten hoe hij moet reageren. Ben benieuwd.quote:Op donderdag 13 januari 2005 21:52 schreef golfer het volgende:
Straks dus Rondom 10 met JP die met het publiek in discussie gaat.
Live, dus uitglijers van hem zijn er niet uit te knippen.
fok ging even down hier. Oh ja, en er remde iemand heel hard.quote:
Gedurfd is het in ieder geval wel, ja.quote:Op donderdag 13 januari 2005 21:56 schreef Nyluzzz het volgende:
moet je toch respect voor hebben dat hij het doet
Trustuhquote:
Ik kom zometeen, eerst even Studio Sport kijken. Er komt een verslag van het trainingskamp van PSVquote:Op donderdag 13 januari 2005 22:23 schreef PyTh het volgende:
Geen Isketchers meer?
Vind wel dat we minimaal met 3en moeten zijn.quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben nog wel in voor een potje.
Ik zie 'm er toch niet bij staan onder user createdquote:Op donderdag 13 januari 2005 22:26 schreef Suijk het volgende:
Hools is aanwezig voor de sketchers!
Hij is er toch wel, ik zit er samen met Vaduz. Misschien even opnieuw inloggen?quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:30 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik zie 'm er toch niet bij staan onder user created![]()
zal k even een linkje posten naar ons felicitatietopic?quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:08 schreef tong80 het volgende:
Heerlijk hoe de zelfverklaarde elite het niet op kan brengen op sportiefe wijze de terechte winnaar te feliciteren.
[Fok!awards 2004]Categorie: Forum!
Vakantiegeld wat je tegoed had?quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
Haha ben alleen bang dat het over 2 weken op de rekening van Creyfs staatMorgen maar is bellen waarvan het is
Dat zou kunnen, maar er staat duidelijk salarisbetaling bij. Maar dat is altijd zo bij hun en heb nu op andere plekken gewerkt.quote:
dr staat dan ook niet de beste discussieleider voorquote:Op donderdag 13 januari 2005 23:04 schreef tong80 het volgende:
Rondom Tien schiet haar doel voorbij, Balkenende die amper aan de tand wordt gevoeld en discussies die totaal langs elkaar heen gaan. Ieder berijdt zijn stokpaardje en weigert een ander paard te berijden.
was dat maar zo, dan konden we hem leeg laten lopen, opvouwen en wegleggenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |