Ja, bier4 is l2euk !!quote:
Oh, ik heb je niet gezien bij Barthlehiemquote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:11 schreef tong80 het volgende:
Goedenavond. Net de elfstedentocht gereden.
Knap werkquote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:11 schreef tong80 het volgende:
Goedenavond. Net de elfstedentocht gereden.
ja ik heb het er ook opgezetquote:
Je oordeel niet vellen op grond van de eerste aflevering Tong.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:42 schreef tong80 het volgende:
Eerste jaar dat ik de Mol kijk, ben benieuwd.
Dan heb je wat gemist hoor, George was twee jaar geleden echt ge-wel-dig!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:42 schreef tong80 het volgende:
Eerste jaar dat ik de Mol kijk, ben benieuwd.
Dat is nog steeds mijn meest favoriete mol. Die gozer was zo leep.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan heb je wat gemist hoor, George was twee jaar geleden echt ge-wel-dig!
scene met het koffertje bij de stier was echt briljantquote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is nog steeds mijn meest favoriete mol. Die gozer was zo leep.
Ja ik doe wel even mee.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:43 schreef PyTh het volgende:
Nog Isketch liefhebbers?
Da's die knakker die die voetbal rechten gekocht heeft. Het is toch wel hier een VBL cafe namelijk.quote:
Zegt mister Rock 'n' Rollquote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:52 schreef Doc het volgende:
[..]
Da's die knakker die die voetbal rechten gekocht heeft. Het is toch wel hier een VBL cafe namelijk.
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:52 schreef Doc het volgende:
[..]
Da's die knakker die die voetbal rechten gekocht heeft. Het is toch wel hier een VBL cafe namelijk.
Écht té goed.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is nog steeds mijn meest favoriete mol. Die gozer was zo leep.
Thanks. Morgen scoort-ie het derde doelpunt in de 3-1 overwinning op SCUMquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |