Het is nu wel even pauze bij NASA TV.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:37 schreef pfaf het volgende:
[..]
De hele dag door zijn er NASA / ESA -stream berichten. Of de Nederlandse media er iets aan doen weet ik niet. Op het moment valt Huygens ongeveer 50km boven Titan en begint hij met het maken van 1100 fotos's, zo rond 16:00 worden de eerste foto's publiek getoond.
Het circus kan weer beginnenquote:Louis van Gaal nieuwe trainer AZ
Bron: RTL
Gepubliceerd: vrijdag 14 januari 2005 @ 13:04
Louis van Gaal is per 1 juli 2005 de nieuwe hoofdtrainer/coach van AZ.
De voormalig trainer van AZ , Ajax, FC Barcelona en het Nederlands elftal tekent een contract voor de duur van drie jaar en is daarmee de opvolger van Co Adriaanse die AZ aan het eind van dit seizoen verlaat.
Van Gaal was het laatst werkzaam bij Ajax, die club verliet hij dit najaar als technisch directeur, uit onvrede met het feit dat hij voor zijn gevoel te veel met handen gebonden was om zijn eigen ideeën over het spelersbeleid te kunnen uitvoeren.
Op de website van de Alkmaarse club motiveert de voormalig technisch directeur van Ajax zijn keuze. "Ik heb voor AZ gekozen op basis van drie criteria. AZ is een stabiele organisatie waarin ik denk goed te kunnen functioneren, de kwaliteit van de spelersgroep biedt voldoende mogelijkheden en de ambitie van de club sluit aan op mijn eigen ambities."
Ik begin mij toch een beetje af te vragen wat zijn definitie van een cirkel is.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:16 schreef Spideyman het volgende:
en nu is de cirkel dus echt rond
[..]
Het circus kan weer beginnen
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:55 schreef Againzender het volgende:
Ik begin mij toch een beetje af te vragen wat zijn definitie van een cirkel is.
een oneindige veelkantquote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik begin mij toch een beetje af te vragen wat zijn definitie van een cirkel is.
Over leuke on-line games gesprokenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Ben verslaafd...
Aan een of andere maffia game online, Mobstar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |