Heee, wijffie!quote:
GVD!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:18 schreef Doc het volgende:
Ik merkte al dat als ik niet in Hools kom ik hier ook geen verjaardagstopic meer krijg
Over fotoos gesproken: ik had vandaag 4 fotoos gestuurd (e-mail) ...quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:55 schreef pascalheister het volgende:
Verder nog wat dingen gekocht zoals fotoalbum, fotolijst en leren jas, die was afgeprijst
Looooooooooooooooong gonequote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:19 schreef popolon het volgende:
JA wanneer is dat dan !!!
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:18 schreef Doc het volgende:
[..]
Heee, wijffie!
Ik merkte al dat als ik niet in Hools kom ik hier ook geen verjaardagstopic meer krijg
Gefeliciteerd dan maar.quote:
Helemaal top. Morgen eerst lekker met de meissies LFC aanmoedigen in de pub (Carine heeft dan cursus), en dan pannekoeken bakken voor als mijn lief weer terug is. Ik heb er zin inquote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:20 schreef just me het volgende:
Hoe is het met je harem Doc ??
Ik kan die hele pagina niet eens zienquote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:23 schreef golfer het volgende:
[..]
je staat ook niet in onze verjaardagskalender op www.jarig.nl
Ga naar www.jarig.nlquote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:26 schreef Doc het volgende:
Ik kan die hele pagina niet eens zienZal ook wel komen omdat-ik hier niet vaak genoeg kom
![]()
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:27 schreef DIGGER het volgende:
Ik heb Doc's verjaardag gelukkig niet gemist, want het was gezellig en die kids blijven 2 scheten.
Ben alleen blij dat ik niet die ene e-mail per dag van je krijg.
Inderdaad bedolven. Ik heb nog een stapel van een stuk of 10 CDs die ik nog moet luisteren of zoquote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:27 schreef DIGGER het volgende:
Al tijd gehad om wat van de muziek te beluisteren? (hoewel je volgens mij in Januari bedolven wordt onder de CD's)
Nee, maaruh, bedankt.....denk ik.quote:
Die verhalen/grappen tussendoor zijn geweldig ook ja.quote:Leuk om Christy Moore weer eens te horen (had het echt een heeeeel tijd niet gehoord). Leuk optreden ook.
Dat ene nummer zeker morgen even niet draaien. Het wordt overigens 2-0. O en Gerrard, player of the Month Decemberquote:Dandy Warhols is ook wel lachen, alleen dat ik bij een enkel nummer wel horrorbeeld voor mijn geestesoog voorbij zie trekken
Oké, zullen we hier verder niet verklappen wat er gebeurd is.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:32 schreef DIGGER het volgende:
O, ik wil hier niks over de aflevering(en) van de Mol lezen, stata van vanaaf op video en ga dat morgen lekker relaxed allemaal bekijken.
Yep, grote Mol fans M'n vrouw en ikKeken ook altijd naar de Belgische versie
Mark en Kama gaan als het goed is ook (Mark zou zelf een kaart halen geloof ik, ik haal er een voor Kama - bel ik 'm nog even op voor het geval-ie het vergeten was m'n bezopen harsesquote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:31 schreef tong80 het volgende:
Gelukkig zie ik Doc als we naar dwergen gaan kijken in den Bosch.
Ja, maken ze de buurt weer onveilig, die kut dwergen?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:31 schreef tong80 het volgende:
Gelukkig zie ik Doc als we naar dwergen gaan kijken in den Bosch.
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:41 schreef DIGGER het volgende:
Waarom moet ik nu weer uit mijn typen laten blijken wat ik aan het deon ben?
Het blijkt ook in die verjaarkalander te staan, maar ik wist het dankzij jouquote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:38 schreef DIGGER het volgende:
Nee, maaruh, bedankt.....denk ik.
Staat ie al in de Hools verjaardaglijst?
Ik deel m'n verjaardag gelukkig met Pluisje.
Ik heb hier nog anderhalf uur CM op tape liggen met 'm, maar die had ik -net als eigenlijk bijna al mijn tapes- al tijden niet meer gedraaid.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:38 schreef DIGGER het volgende:
Die verhalen/grappen tussendoor zijn geweldig ook ja.
Ik heb nog veel meer van hem live overigens, nog 1 dubbelalbum (Vicar Street), 1 live op Glastonbury en ook nog 1 live in Dublin, plus nog bijna al z'n overige werk, dus dan hebben we hebt over een nummertje of 500
Kan ik ook niet draaien: 't ligt nu op m'n werk. Ik draai morgen die CD die ik twee jaar gelden van je gekregen hadquote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:38 schreef DIGGER het volgende:
Dat ene nummer zeker morgen even niet draaien. Het wordt overigens 2-0. O en Gerrard, player of the Month December
"Godless" vind ik toruwens de ultieme plaat voor als je door de Heuvels van de Provence rijdt.
Gelukkig kun je aan de meervouds vorm geen aantallen aflezenquote:
Hier staan ook nog twee decks, en een blastertje stof te vangen. Wel aangesloten trouwens. Heel soms maak ik nog mixtapes voor liefhebbers.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:50 schreef DIGGER het volgende:
O Doc, mbt cassettes, nog belangstelling voor een Denon 3 koppen 3 motoren tape recorder?
Ligt hier netjes in een doos achter de schotten, werkeloos dus, maar is een nog in perfecte staat verkerende machine, destijds het allerduurste en beste Denon model.
De drank keuze is morgen in de pub ook makkelijk: een pint Guinness en rest fris (ben met de kleine dametjes). Later om thuis nog van de overwinning na te genieten misschien nog wel een mooi blikquote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:50 schreef DIGGER het volgende:
CD keuze voor morgen lijkt me idd beter ja, moet je zeker ook weer een blik uitkiezen, lastig allemaal.
Ik trap lol, Lee paki'squote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:50 schreef DIGGER het volgende:
En maak je het niet te wild, je volgende verjaardag met Bowyer?
had Katja vannacht ook.. die moest van Utrecht naar Leiden maar er ging van alles mis en zou ze een uur lang op Den Haag moeten wachten.. ze is toen maar in Delft komen slapenquote:
Soms vrees ik weer een 'springer' en ja hoor vanochtend weer op mijn traject.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 23:45 schreef just me het volgende:
had Katja vannacht ook.. die moest van Utrecht naar Leiden maar er ging van alles mis en zou ze een uur lang op Den Haag moeten wachten.. ze is toen maar in Delft komen slapen
* just me gaat haar bedje inspringen!quote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:18 schreef golfer het volgende:
Gemiddeld 1 springer per week bij de NS, maar die houden het verder stil.
Nu dus 2x in 1 week bij Bluezz op haar traject.
Kijk, daar heb ik op mijn veel jeugdiger leeftijd nou nog geen last van.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:23 schreef just me het volgende:
leeftijd in combinatie met gedrag begint parten te spelen
Partjes gedrag in combi met leeftijd springt best lekker.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:23 schreef just me het volgende:
* just me gaat haar bedje inspringen!
leeftijd in combinatie met gedrag begint parten te spelen
ER is opgenomen hier, ga ik zo kijken, en omdat de MOL tegelijkertijd geprogrammeerd isquote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:32 schreef DIGGER het volgende:
O, ik wil hier niks over de aflevering(en) van de Mol lezen, stata van vanaaf op video en ga dat morgen lekker relaxed allemaal bekijken.
Yep, grote Mol fans M'n vrouw en ikKeken ook altijd naar de Belgische versie
wel het licht uitdoen maar schoonmaken ho maar. Nou de afwas laat k hier lekker staan!quote:
Dat doe ik sowiesoquote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nou de afwas laat k hier lekker staan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |