Je bedoelt mensen als die voormalig lijsttrekker van groen links die Rushdie dood wou zien, of die PvdA er uit Amsterdam die zijn vrouw dumpte in Marokko?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:10 schreef Mutant01 het volgende:
Wacht eens even, waarom wordt bijv het SUCCES van (met name) Marokkanen in bijv, de politiek niet breed uitgemeten? Hoeveel Nederlandse Chinezen zie jij rappen/ als wethouder/ participeren in de politiek/als caberatier/als tv-presentator? Marokkanen lopen in die zin ver vooruit op de andere allochtone bevolkingsgroepen. Maar daar hoor ik niemand over.
Dat gebeurt toch ook niet met succesvolle Nederlanders in de politiek!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:10 schreef Mutant01 het volgende:
Wacht eens even, waarom wordt bijv het SUCCES van (met name) Marokkanen in bijv, de politiek niet breed uitgemeten? Hoeveel Nederlandse Chinezen zie jij rappen/ als wethouder/ participeren in de politiek/als caberatier/als tv-presentator? Marokkanen lopen in die zin ver vooruit op de andere allochtone bevolkingsgroepen. Maar daar hoor ik niemand over.
Aboutaleb een succes? Een PvdAer is nooit een succes!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:10 schreef Mutant01 het volgende:
Wacht eens even, waarom wordt bijv het SUCCES van (met name) Marokkanen in bijv, de politiek niet breed uitgemeten?
Eigenlijk ben jij best zielig...quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:18 schreef accelerator het volgende:
[..]
Aboutaleb een succes? Een PvdAer is nooit een succes!
Nee, klopt, de meeste Chinese criminaliteit is georganiseerd en betreft mensensmokkel, afpersing, illegale gok en geldleen en drugs import (veel minder erg dan straat criminaliteit uiteraard) waar door de politie nauwelijks een vinger achter te krijgen is vanwege het gesloten karakter van de Chinese gemeenschap in Nederland.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:18 schreef Gia het volgende:
Dat gebeurt toch ook niet met succesvolle Nederlanders in de politiek!
Succes hebben en je best ergens voor doen is maar gewoon. Dat Chinezen niet aan politiek doen wil niet zeggen dat het onsuccesvolle mensen zijn.
Wat wel breed uitgemeten wordt is misdaad. Zowel van autochtone en allochtone daders. Daarbij valt op dat het van de kant van de allochtonen meestal de Marokkanen zijn en vrijwel nooit de Chinezen.
Nee dat klopt, Chinezen zijn disproportioneel aanwezig bij de grote criminaliteit zoals drugs, mensenhandel e.d.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:18 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch ook niet met succesvolle Nederlanders in de politiek!
Succes hebben en je best ergens voor doen is maar gewoon. Dat Chinezen niet aan politiek doen wil niet zeggen dat het onsuccesvolle mensen zijn.
Wat wel breed uitgemeten wordt is misdaad. Zowel van autochtone en allochtone daders. Daarbij valt op dat het van de kant van de allochtonen meestal de Marokkanen zijn en vrijwel nooit de Chinezen.
Euh..om daar 5 minuten naar te kunnen kijken moet er per definitie al niets in je hoofd zitten volgens mijquote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je hoofd leeg maken en kijken.
Alleen kijken. Vijf minuten lang.
Afgezien van de arrogantie te lang en overdreven door te gaan om lokaal te scoren ten koste van Jan Peter Balkenende met een huilieverhaal rond de dood van van Gogh en de blijken van medeleven van Balkenende daarbij juich ik de heldere stellingname van Aboutaleb zeker toe.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:18 schreef accelerator het volgende:
[..]
Aboutaleb een succes? Een PvdAer is nooit een succes!
Dat komt bij Marokkanen ook nog eens voor, naast het straatgeweld.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee dat klopt, Chinezen zijn disproportioneel aanwezig bij de grote criminaliteit zoals drugs, mensenhandel e.d.
Sorry, het lukt niet, ik krijg na 2:43 ernstige braakneigingenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het is geen makkelijke opgave, dat geef ik toe.
Maar de sleutel tot inzicht ligt in die 5 minuten opgeborgen.
Nee hoor, wil je je leugens eventjes binnensmonds houden? Marokkanen zitten voor praktisch 90% in de straatcriminaliteit (de kleine criminaliteit dus), geen sprake van grote marokkaanse drugsbaronnen of mensenhandel binnen NL/ witteboordencriminaliteit. Maar goed, ik ga eventjes mee met je spelletje. Het aantal goed geintegreerde Marokkanen die meeparticiperen in de NL samenleving op hoger niveau is ook hoger dan bij Chinezen. Of dat nu Chazia Mourali, Ali B, Aboutaleb of Najib Amhali is. Dit houd het weer in evenwicht.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:34 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat komt bij Marokkanen ook nog eens voor, naast het straatgeweld.
Prima.. , het gewenste effect op links islamitische moraalriddersquote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Sorry, het lukt niet, ik krijg na 2:43 ernstige braakneigingen![]()
Faka Johnny, ik vind jou de manquote:Op donderdag 13 januari 2005 22:27 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Als je maar 1 ding heel goed in je oren knoopt. Wanneer Wilders wordt afgemaakt, dan wordt het een zooitje hier in nederland, dus hou je hersens er bij makker
Johnny de ParaMilitair.
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
... geen sprake van grote marokkaanse drugsbaronnen..
Jij bent echt dom, er zijn ook zoiets als traffickers lieve schat, dat zijn slecht lopers. Spaanse, Franse, Nederlandse drugsbaronnen die importeren. Ff jouw redenatie "het komt uit Marokko, dus dan zal het wel een Marokkaanse drugsbaron zijn"quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:53 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
..
[afbeelding]
( partijtjes van zo'n 3500 Kg uit Marokko vind jij niet groot ?)
Hoever de criminele misdaden binnen de Marokkaanse gemeenschap gaan is mij niet bekend. Dus die 90% die jij hier noemt zal ik dan ook geloven. Echter wil ik niet zeggen dat een Chazia Mourali of een Ali B een toonbeeld zijn van Marokkanen op hoger niveau. En misschien willen de Chinezen niet eens in de politiek omdat zij zich wel kunnen vinden in de huidige politieke partijen, en niet zoals nu bekend is geworden, een eigen politieke partij hoeven. Zij willen gewoon in NL wonen, zonder extra rechten of plichten, en hun zaak draaiende houden.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee hoor, wil je je leugens eventjes binnensmonds houden? Marokkanen zitten voor praktisch 90% in de straatcriminaliteit (de kleine criminaliteit dus), geen sprake van grote marokkaanse drugsbaronnen of mensenhandel binnen NL/ witteboordencriminaliteit. Maar goed, ik ga eventjes mee met je spelletje. Het aantal goed geintegreerde Marokkanen die meeparticiperen in de NL samenleving op hoger niveau is ook hoger dan bij Chinezen. Of dat nu Chazia Mourali, Ali B, Aboutaleb of Najib Amhali is. Dit houd het weer in evenwicht.
Fatima Elatik, Mohammed Rabbae, Aboutaleb, Mohammed el Yaakoubi ?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:10 schreef Mutant01 het volgende:
Natuurlijk zijn ze voor jouw geen toonbeeld, immers als je ze wel als toonbeeld zou beschouwen, zou dat beteken dat je geen argumenten tegen meer hebt. Daarnaast heb ik het nog altijd over Marokkanen die meeparticiperen in de originele Nederlandse partijen (bijvoorbeeld aboutaleb), ik heb dus nergens over de partij gerept die nog moet ontstaan. Ik heb het over nu. Het is een FEIT dat Marokkanen in die zin VEEL beter geintegreerd zijn dan de rest van de allochtone bevolkingsgroepen.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:00 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hoever de criminele misdaden binnen de Marokkaanse gemeenschap gaan is mij niet bekend. Dus die 90% die jij hier noemt zal ik dan ook geloven. Echter wil ik niet zeggen dat een Chazia Mourali of een Ali B een toonbeeld zijn van Marokkanen op hoger niveau. En misschien willen de Chinezen niet eens in de politiek omdat zij zich wel kunnen vinden in de huidige politieke partijen, en niet zoals nu bekend is geworden, een eigen politieke partij hoeven. Zij willen gewoon in NL wonen, zonder extra rechten of plichten, en hun zaak draaiende houden.
Natuurlijk, misschien ben je het niet eens met hun mening, doet echter niets af aan het niveau wat ze bereikt hebben.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:07 schreef machteld het volgende:
[..]
Fatima Elatik, Mohammed Rabbae, Aboutaleb, Mohammed el Yaakoubi ?
Nee dank je
Het nut van naturalisatie is dat geboren buitenlanders in principe dezelfde rechten en plichten krijgen als geboren Nederlanders. Maar nationaliteit is geen bezit dat je kunt verkopen of kunt weggooien maar iets dat je in bruikleen krijgt van de overheid en kan dus in principe gewoon weer ingetrokken worden.quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:45 schreef Sidekick het volgende:
Wat is het nut van naturalisatie als je toch verschillend gaat worden behandeld mocht je even op een verkeerd spoor zitten?
Dat bepaalt een democratische meerderheid, niet jij of ik.quote:Wanneer iemand Nederlander is, dan is ie Nederlander. Ook in slechte tijden. De noodzaak tot een andere behandeling dan autochtone lastige jongeren is er niet.
Over het algemeen peren die goedopgeliede marokkanen hem:quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het aantal goed geintegreerde Marokkanen die meeparticiperen in de NL samenleving op hoger niveau is ook hoger dan bij Chinezen. Of dat nu Chazia Mourali, Ali B, Aboutaleb of Najib Amhali is. Dit houd het weer in evenwicht.
Erg dom.. het feit dat ze niet opgepakt zijn wil niet zeggen dat ze er niet zijn.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jij bent echt dom, er zijn ook zoiets als traffickers lieve schat, dat zijn slecht lopers. Spaanse, Franse, Nederlandse drugsbaronnen die importeren. Ff jouw redenatie "het komt uit Marokko, dus dan zal het wel een Marokkaanse drugsbaron zijn"Maar jij weet het zo goed, er zullen vast wel tientalle grote Marokkaanse drugsbaronnen opgepakt zijn in Nederland nietwaar!
En bij jou als rechts racistje is het effect een orgasme?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:45 schreef Koos Voos het volgende:
Prima.. , het gewenste effect op links islamitische moraalridders![]()
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En bij jou als rechtse racistje is het effect een orgasme?
Ik voel me niet aangesproken.. jij blijkbaar welquote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En bij jou als rechts racistje is het effect een orgasme?
Ga eens in op mijn stuk, drugs uit Marokko halen wordt per definitie door Marokkaanse drugsbaronnen gedaan toch?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:16 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Erg dom.. het feit dat ze niet opgepakt zijn wil niet zeggen dat ze er niet zijn.
Jij als 'deskundige ' weet toch ook wel dat er met name hele families bij betrokken zijn.
De Marokkaanse 'runners 'is het uitschot en het laagste wat je kan bereiken.. dat klopt wel.
Fatima Elatik die bereidwilig stond tegenover het niet doorgaan van de opvoering van een toneelstuk?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Natuurlijk, misschien ben je het niet eens met hun mening, doet echter niets af aan het niveau wat ze bereikt hebben.
Kan ik ze niet kwalijk nemen, als je dit soort uitspraken leest natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:15 schreef accelerator het volgende:
[..]
Over het algemeen peren die goedopgeliede marokkanen hem:
nieuw multicultureel hoofdstuk (een nog groter drama)
Liever dat dan een persoon die "eventjes" alle mensenrechten opzij wil zetten. Maar das een kwestie van perspectief he. Feit is, ze zit op politiek niveau. Daar gaat het mij om.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:22 schreef machteld het volgende:
[..]
Fatima Elatik die bereidwiilig stond tegenover het niet doorgaan van de opvoering van een toneelstuk?
Dat is van een niveau dat de Nederlandse politiek kan missen.
Jij hebt er duidelijk geen reet verstand van .. en ik heb het niet over kleine partijtjes maar het grote werk...quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ga eens in op mijn stuk, drugs uit Marokko halen wordt per definitie door Marokkaanse drugsbaronnen gedaan toch?Je weet dat je fout zit, geef het alsjeblieft toe zeg.
lul er niet omheen man, geef nou gewoon antwoord. Ik heb het over dezelfde grote partijen als waar jij het over hebt. Import naar Europa wordt, uit Marokko, wordt per definitie gedaan door Marokkaanse drugsbaronnen toch?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:25 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Jij hebt er duidelijk geen reet verstand van .. en ik heb het niet over kleine partijtjes maar het grote werk...
Idd.. met name links werkt achter de schermen mee aan de oprichting, vooral uit D66 kringen en natuurlijk de bonden.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:22 schreef machteld het volgende:
[..]
Fatima Elatik die bereidwilig stond tegenover het niet doorgaan van de opvoering van een toneelstuk?
Bedankt Maartena. Waar deze wet precies onder valt kan ik op die site niet ontdekken maar iig maakt het geen onderdeel uit van de Grondwet. Dat is een goed teken, want daardoor kan lid 3 van dit artikel relatief makkelijk worden doorgestreept, net zoals lid 1 van artikel 2.quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:58 schreef maartena het volgende:
[..]
Dit staat vastgelegd in de Rijkswet op het Nederlanderschap
Hoofdstuk 5, Artikel 14, 15 en 16
Voila. De links naar de artikelen genoemd in Hoofdstuk 5, Artikel 14 en de uitvoeringswetten kun je middels bovenstaande link benaderen als je verder/dieper in de materie wilt duiken. Artikel 15, en 16 ook via de link benaderbaar, het wordt anders een te grote lap tekst
Welke van die vier zijn eigenlijk Berbers, van de eerste generatie zeg maar.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:07 schreef machteld het volgende:
[..]
Fatima Elatik, Mohammed Rabbae, Aboutaleb, Mohammed el Yaakoubi ?
Nee dank je
Op die gronden mogen we dus ook Wilders uitsluiten, die pleit voor het opschorten van mensen en burgerrechten. Maar da's geen probleem en een uitspraak over een toneelstuk wel....raar, vooral gezien het feit dat recentelijk Balkenende een uitspraak van gelijke strekking deed.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:22 schreef machteld het volgende:
Fatima Elatik die bereidwilig stond tegenover het niet doorgaan van de opvoering van een toneelstuk?
Kortom, Elatik was visionair bezig en haar denkbeelden zijn inmiddels door het CDA overgenomenquote:Daarom riep Balkenende ‘spraakmakende critici’ op tot meer terughoudendheid, want “harde woorden kunnen diepe wonden slaan”. En justitieminister Donner deed er nog een schepje bovenop met zijn voorstel om zogeheten ‘godslastering’ strenger aan te pakken en gerechtelijk te beteugelen.
Kan je dat ruiken ofzo? Het zijn in iedergeval alle 4 1e generatie mensjes. Vraag me af wat voor toegevoegde waarde dat heeft, of ze nu berber of arabier zijn...het zijn Marokkanen.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:30 schreef machteld het volgende:
[..]
Welke van die vier zijn eigenlijk Berbers, van de eerste generatie zeg maar.
Laat ik eens een gokje doen: Yaakoubi en Elatik
Goed plan, wanneer emigreert hij naar de VS?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:32 schreef Koos Voos het volgende:
W I L D E R S for P R E S I D E N T [afbeelding]
Ben je dronken?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:32 schreef Koos Voos het volgende:
[quote]Op vrijdag 14 januari 2005 12:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
W I L D E R S for P R E S I D E N T [afbeelding]
Jij nam Koos V. serieus? Oh dear....quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:34 schreef Mutant01 het volgende:
Ben je dronken?
Zo ja, dan neem ik je het niet kwalijk.
Zo nee, dan neem ik je nooit meer serieus.
Ja inderdaad, best dom van mij. Ik vroeg 3 keer hetzelfde en hij bleef er maar omheen lullen, eigenlijk had ik het toen al door moeten hebbenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Jij nam Koos V. serieus? Oh dear....
Ik bedoel met eerste generatie, of zij of hun ouders direct uit de rif komen of via een meer stadse achtergrond. Elatik en Yaakoubi hebben denk ik een veel boersere achtergrond dan Mourali bijv.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kan je dat ruiken ofzo? Het zijn in iedergeval alle 4 1e generatie mensjes. Vraag me af wat voor toegevoegde waarde dat heeft, of ze nu berber of arabier zijn...het zijn Marokkanen.
Dat verklaart nog steeds niet waarom jij hypocriet bezig bent, Elatik's uitspraak over dat toneelstuk is fout maar Balkenende & Wilders zijn niet fout bezig als ze beperkingen voorstaan?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:39 schreef machteld het volgende:
[..]
Ik bedoel met eerste generatie, of zij of hun ouders direct uit de rif komen of via een meer stadse achtergrond. Elatik en Yaakoubi hebben denk ik een veel boersere achtergrond dan Mourali bijv.
http://www.nrc.nl/W2/Lab/IRTvervolg/960201m.htmlquote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:47 schreef Gia het volgende:
Zomaar wat artikeltjes over georganiseerde misdaad en mensensmokkel.
???????quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat verklaart nog steeds niet waarom jij hypocriet bezig bent, Elatik's uitspraak over dat toneelstuk is fout maar Balkenende & Wilders zijn niet fout bezig als ze beperkingen voorstaan?
Oh maar Gia, daar gaat het hier niet over. Ik heb nergens beweerd dat er geen Marokkanen in de georganiseerde misdaad c.q. mensensmokkel zitten. Wat ik wel beweerd heb is dat bij bijv. Chinezen dit veel erger is.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:47 schreef Gia het volgende:
http://oud.refdag.nl/bin/991211bin03.html
http://www.nieuwsbank.nl/inp/1999/09/0927F122.htm
http://oud.refdag.nl/bin/001117bin13.html
http://oud.refdag.nl/bin/991002bin06.html
http://www.xs4all.nl/~respub/traa/b8_2_25.htm
Zomaar wat artikeltjes over georganiseerde misdaad en mensensmokkel.
En om hoeveel Chinezen gaat het dan daadwerkelijk?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/W2/Lab/IRTvervolg/960201m.html
Drie Chinese Triades zijn actief op hoeveel Chinezen? Dat lijkt mij toch buitenproportioneel, of niet?
Marokkanen zijn vooral betrokken bij cannabis handel.
Net zo min als alle mensensmokkel door Chinezen wordt gedaan, wordt alle drugssmokkel door Marokkanen gedaan. Dat heeft ook niemand beweerd.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oh maar Gia, daar gaat het hier niet over. Ik heb nergens beweerd dat er geen Marokkanen in de georganiseerde misdaad c.q. mensensmokkel zitten. Wat ik wel beweerd heb is dat bij bijv. Chinezen dit veel erger is.Misschien dat jij koos voos kunt helpen, en eventjes een link kan opzoeken waaruit blijkt dat alle drugs dat afkomstig is uit bijv Marokko, alleen door Marokkaanse drugsbaronnetjes wordt gedaan?
Waar heeft die Koos dat beweerd dan? Dat alle drugs afkomstig uit Marokko door Marokkaanse drugsbaronnen wordt geimporteerd?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oh maar Gia, daar gaat het hier niet over. Ik heb nergens beweerd dat er geen Marokkanen in de georganiseerde misdaad c.q. mensensmokkel zitten. Wat ik wel beweerd heb is dat bij bijv. Chinezen dit veel erger is.Misschien dat jij koos voos kunt helpen, en eventjes een link kan opzoeken waaruit blijkt dat alle drugs dat afkomstig is uit bijv Marokko, alleen door Marokkaanse drugsbaronnetjes wordt gedaan?
Ik heb lang gekeken, en hij lijkt me een gevaarlijk persoon voor de politiek, afgaande op de foto.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
[afbeelding]
Je hoofd leeg maken en kijken.
Alleen kijken. Vijf minuten lang.
http://www.xs4all.nl/~respub/traa/b8_2_37.htmquote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/W2/Lab/IRTvervolg/960201m.html
Drie Chinese Triades zijn actief op hoeveel Chinezen? Dat lijkt mij toch buitenproportioneel, of niet?
Marokkanen zijn vooral betrokken bij cannabis handel.
Ja, dat geldt ook voor Chinezen, alleen bij hen is het andersom, wat minder bij de straatterreur en meer bij de grote criminaliteit. Zo heeft elke bevolkingsgroep haar "specialiteiten".quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:54 schreef Gia het volgende:
[..]
Net zo min als alle mensensmokkel door Chinezen wordt gedaan, wordt alle drugssmokkel door Marokkanen gedaan. Dat heeft ook niemand beweerd.
Ik heb alleen gezegd dat grote criminaliteit als mensensmokkel ook voorkomt bij Marokkanen, naast de straatterreur.
Ik stelde aan de hand van zijn redenatie dus aan hem voor: "Ff jouw redenatie, alle drugs die uit Marokko komt is afkomstig van Marokkaanse drugsbaronnen".quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:55 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
[..]
Waar heeft die Koos dat beweerd dan? Dat alle drugs afkomstig uit Marokko door Marokkaanse drugsbaronnen wordt geimporteerd?
En over welke beperking van Balkenende heb jij het?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat verklaart nog steeds niet waarom jij hypocriet bezig bent, Elatik's uitspraak over dat toneelstuk is fout maar Balkenende & Wilders zijn niet fout bezig als ze beperkingen voorstaan?
Probeer deze eens.. ik kwam tot 3 secondenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Euh..om daar 5 minuten naar te kunnen kijken moet er per definitie al niets in je hoofd zitten volgens mij![]()
Ja, wat een lege blik zeg!!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:07 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Probeer deze eens.. ik kwam tot 3 seconden![]()
[afbeelding]
(over 'gevaren 'voor onze democratie gesproken)
het is natuurlijk een zwaktebod om politici te staven aan hun uiterlijk/voorkomen, anders had Harry van Bommel er een dagtaak aan om zich te verdedigen.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Euh..om daar 5 minuten naar te kunnen kijken moet er per definitie al niets in je hoofd zitten volgens mij![]()
Uiteraard, dat mag alleen als zetelwinst rechts niet bevalt, en er dus aan het kontje van Bos gelinkt mag worden...quote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:11 schreef Elgigante het volgende:
[..]
het is natuurlijk een zwaktebod om politici te staven aan hun uiterlijk/voorkomen,
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, dat geldt ook voor Chinezen, alleen bij hen is het andersom, wat minder bij de straatterreur en meer bij de grote criminaliteit.
Alleen van de ene "specialiteit" heeft de doorsnee burger veel meer last dan van de andere "specialiteit". En die "specialiteit" wordt ook nog eens veel vaker toegepast als ik de misdaadcijfers van het CBS raadpleeg.quote:Zo heeft elke bevolkingsgroep haar "specialiteiten".
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:23 schreef desiredbard het volgende:
Ik ben het gezeik en de intollerantie van mensen meer dan zat.....
aanpassen of oprotten wordt het motto
Er zijn grenzen en je hoeft natuurlijk niet tolerant te zijn voor iemand die jou het leven zuur maakt.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:29 schreef SCH het volgende:
[..]En hoe zit het met je eigen 'tollerantie'?
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
.....Over allochtonen knuffelen gesproken
Ah dus, radicale moslims mogen ook kankeren op het verderfelijke westen.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:52 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Er zijn grenzen en je hoeft natuurlijk niet tolerant te zijn voor iemand die jou het leven zuur maakt.
Toleranti zou er moeten zijn voor iedereen die binnenskaders blijft, nu is er discussie welke grenzen dat precies moeten zijn.
Beter laat dan nooit.
Maar natuurlijk, een helder betoog met goede argumenten is altijd welkom.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ah dus, radicale moslims mogen ook kankeren op het verderfelijke westen.![]()
Dat komt omdat alleen de echt leeghoofden achter zo'n onozel figuur aan blijven lopenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 23:08 schreef HiZ het volgende:
Volgens de Telegraaf zou Wilders bij verkiezingen nu nog maar 8 zetels halen.
Waarom jij met 'allochtonen knuffelen' komt aanzetten. Daar had ik het toch niet overquote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat begrijp je precies niet Verbal?
de telegraaf noem je ook een krant op zeg, ik weet zeker dat willders meer stemmen gaat halen veel meer...quote:Op vrijdag 14 januari 2005 23:08 schreef HiZ het volgende:
Volgens de Telegraaf zou Wilders bij verkiezingen nu nog maar 8 zetels halen.
Wederom:quote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat was je wel aan het doen.
Met welk partijprogramma? Er is meer in Nederland hoor dan alleen het "moslimintegratieprobleem".quote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:55 schreef GewoneMan het volgende:
de telegraaf noem je ook een krant op zeg, ik weet zeker dat willders meer stemmen gaat halen veel meer...
ik ben het met je eens dat er meer in zijn programma moet komen, en dat zal heus wel gebeuren. zonder de stemmen lokkertjes. het is een persoon die problemen goed ziet en zijn bek open durft te trekken. een kwaliteit die bijzonder zelfzaam is in de nederlandse politiek. maar de tijd zal het lerenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:57 schreef maartena het volgende:
[..]
Met welk partijprogramma? Er is meer in Nederland hoor dan alleen het "moslimintegratieprobleem".. Tenzij je zo'n stemmenlokkertje als "maximumsnelheid opheffen" echt een belangrijke stap voorwaarts voor Nederland vindt.
als er 1 een clown is ben jij hetquote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:06 schreef SCH het volgende:
Wachten op zijn volgende proefballonnetje maar weer. Wat zou Fok toch moeten zonder dit soort clowns.
Als je daarmee bedoelt "een slecht gesocialiseerd idioot met een tunnelvisie die mensen beter kent dan zij zichzelf kennen (wat het geval is met veel wannabe-koranexegeten e.a. zelfverklaarde islamkenners)" ben ik het met je eens.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:12 schreef GewoneMan het volgende:
het is een persoon die problemen goed ziet en zijn bek open durft te trekken
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:12 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
als er 1 een clown is ben jij het
Waaruit blijkt dat ?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:27 schreef SCH het volgende:
Is dat een kwaliteit: "je bek durven open te trekken". Het lijkt me belangrijker dat er ook wat verstandigs uitkomt en Wilders heeft nu al mot met de mensen die misschien op zijn lijst willen zoals Eerdmans dus zo handig is dat opentrekken niet.
Volgens mij kunnen we niet genoeg mensen hebben die hun "bek" opentrekken. Dat dit soort mensen niet met lange termijn-oplossingen komen zijn weer enkel en alleen jouw woorden.quote:Volgens mij hebben we veel te veel van die mensen die hun bek opentrekken en daar veel te veel aandacht voor krijgen. Het gaat om oplossingen op termijn en niet om roepen wat de mensen willen horen.
Haha, weer zo'n middelbare schoolpiepeltje die zijn maatjes over de Telegraaf nablaat. Je leert het nog wel een keer jochie, ooit, als je wat verstandiger bent. De Telegraaf presenteert het nieuws op een smeuiige manier, maar neemt zelden een loopje met de feiten.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:55 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
de telegraaf noem je ook een krant op zeg, ik weet zeker dat willders meer stemmen gaat halen veel meer...
Lees de kranten eens een keer zou ik zeggen. Dan zou je weten dat Eerdmans vindt dat Wilders zijn anti-moslim standpunten moet matigen.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 02:46 schreef rentmeester het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat ?
Dit keer graag met bronvermelding!
[..]
Volgens mij kunnen we niet genoeg mensen hebben die hun "bek" opentrekken. Dat dit soort mensen niet met lange termijn-oplossingen komen zijn weer enkel en alleen jouw woorden.
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 02:46 schreef rentmeester het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat ?
Dit keer graag met bronvermelding!
En het antwoord van Wilders:quote:'Wilders moet toon over moslims matigen'
Kamerlid voor de LPF, Joost Eerdmans, zou graag met onafhankelijk Kamerlid Geert Wilders willen samenwerken om een nieuwe politieke partij op te richten. Dit wil hij enkel op de voorwaarde dat Wilders zijn toon over moslims matigt. Eerdmans zegt dit in een interview, vandaag verschenen in de Volkskrant.
Eerdmans vertelt in het interview: "Ik heb tegen Wilders gezegd: onderschat niet wat jij in handen hebt. Misschien wel het verschil tussen rust in het land en escalatie. Maar eerlijk gezegd: ik snap niet wat voor nut het heeft om te zeggen dat Mohammed een pedofiel is, Allah een fascist en alle moslims geitenneukers."
Het gevaar volgens Eerdmans is dat je als politicus een hele groep in het harnas jaagt. "Dan kun je wel stijgen in de opiniepeilingen, maar je drijfveer moet ook zijn dat je je boodschap niet op een rots plant."
Wat Eerdmans betreft zou de nieuw op te richten partij dan ook geen anti-islam partij worden, maar eentje met een bredere beweging, waarin veiligheid en bestuurlijke vernieuwing belangrijke thema's zijn. "Ik werk heel sterk toe naar iets dat breder is dan de Groep Wilders. Met meer mensen. Bijvoorbeeld ook de aanvoerders van Leefbaar Rotterdam, Marco Pastors en Ronald Sörensen, erbij. En dan samen iets neerzetten, liefst niet te ver voor de verkiezingen. Een lijst met namen, een goed verhaal, een harde campagne."
'Wilders moet toon over moslims matigen'
Als Eerdmans eerst stellig roept alleen te willen samenwerken als Wilders zijn toon gaat matigen, en Wilders dat totaal niet van plan is, dan is dat een zeer slechte start van een samenwerking die dus nu al op losse schroeven staat.quote:Wilders zal toon over islam niet matigen
Kamerlid Geert Wilders wil best samen met het LPF-kamerlid Joost Eerdmans een nieuwe politieke partij oprichten. Maar Eerdmans moet niet denken dat Wilders zich gematigder over moslims gaat uitlaten. 'Veel van de problemen in dit land zijn veroorzaakt doordat wij jarenlang te genuanceerd zijn geweest.'
Dat zegt Wilders in de Volkskrant. Hij reageert daarmee op de oproep van Eerdmans om zijn toon tegen moslims te matigen. Eerdmans zei graag met Wilders te willen samenwerken, op voorwaarde dat Wilders zich genuanceerder over de islam uitlaat.
Maar volgens Wilders zijn veel problemen rond de islam juist veroorzaakt doordat het debat jarenlang te genuanceerd is geweest. Wilders doelt hiermee op meer dan radicalisme en terrorisme.
Slechte integratie
Veel problemen zijn volgens het onafhankelijke kamerlid te wijten aan een slechte integratie van moslims in de Nederlandse samenleving. Als voorbeeld noemt hij moslims die weigeren vrouwen een hand te geven en imams die de Nederlandse taal niet spreken.
Volgens de laatste peiling van Maurice de Hond komt Wilders uit op 18 kamerzetels. Dat is drie zetels minder dan de peiling van twee weken geleden en elf minder dan die van eind november.
Wilders’ oude partij, de VVD, profiteert hier nauwelijks van. De liberalen, die nu 27 zetels hebben, zouden op 17 zetels uitkomen. Dat is één meer dan in de vorige peiling.
Bron: Elsevier
Het beoordelen op uiterlijk, dat is het gevaar van extreem rechts HE KOOS VOOSquote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:07 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Probeer deze eens.. ik kwam tot 3 seconden![]()
[afbeelding]
(over 'gevaren 'voor onze democratie gesproken)
Tuurlijk. Verder kan van de wettische scherpslijpers dan ook enige consequentie gevraagd worden aangaande de voorschriften over het wonen in een niet-islamitisch land. Wie zich consequent presenteert dient zich immers ook consequent te gedragen ten voorbeeld opdat zij niet in verleiding komen.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ah dus, radicale moslims mogen ook kankeren op het verderfelijke westen.![]()
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:27 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Het beoordelen op uiterlijk, dat is het gevaar van extreem rechts HE KOOS VOOS
nopequote:Op zondag 16 januari 2005 00:36 schreef sjun het volgende:
[..]
[afbeelding]
Je doelt op deze beoordeling?
Vandaag in het NRC, alhoewel het het NRC van zaterdag en zondag is, had ik weer zo'n geweldig citaat te pakken. Wilders is op bezoek in de US of fuckin' Aight om daar ideeën op de doen door het praten met dogmatische new-born-christenen, massafrauders die zich tegenwoordig minister mogen noemen en 'gewone' conservatieven. Dit vond hij zelf een prima idee, want, zegt Geert Wilders...quote:'Nee, nee, het wordt zeker geen one-issue partij.'
Nee, Geert Wilders heeft briljante, zéér creative en vernieuwende ideeën! He's talking minder bureaucratie, minder overheid en minder belasting hier! Geert, petje af. Reagan heeft ook de verkiezingen gewonnnen met deze clichématige populistische bullshit.quote:'Ik kan niet alleen maar Islam doen.'
Doe is een poging dombo...quote:Op zondag 16 januari 2005 01:22 schreef JAM het volgende:
Niets mis met een beetje laster..
Hier hebben wij onze vriendelijk vriend uit het Limburgse.
[afbeelding].
Dat deze man een domme lul is behoeft eigenlijk niet zoveel uiteg...
Nee zij doelt op deze... dat gevaarlijke typje dat achter de schermen voor Allah werktquote:Op zondag 16 januari 2005 00:36 schreef sjun het volgende:
[..]
[afbeelding]
Je doelt op deze beoordeling?
Ach, wellicht was het niet zo'n goede woordkeuze. Écht dom is de man inderdaad niet, emotioneel instabiel, paranoïde, dogmatisch, kortzichtig en naïef zijn meer woorden die bij hem passen inderdaad.quote:Op maandag 17 januari 2005 01:08 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Doe is een poging dombo...![]()
( en leg eens uit wat 'de US of fuckin' Aight ' is)
'emotioneel instabiel ' .. dat zal jij vast meer gehoord hebbenquote:Op maandag 17 januari 2005 01:21 schreef JAM het volgende:
[..]
Ach, wellicht was het niet zo'n goede woordkeuze. Écht dom is de man inderdaad niet, emotioneel instabiel, paranoïde, dogmatisch, kortzichtig en naïef zijn meer woorden die bij hem passen inderdaad..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |