Net zo min als alle mensensmokkel door Chinezen wordt gedaan, wordt alle drugssmokkel door Marokkanen gedaan. Dat heeft ook niemand beweerd.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oh maar Gia, daar gaat het hier niet over. Ik heb nergens beweerd dat er geen Marokkanen in de georganiseerde misdaad c.q. mensensmokkel zitten. Wat ik wel beweerd heb is dat bij bijv. Chinezen dit veel erger is.Misschien dat jij koos voos kunt helpen, en eventjes een link kan opzoeken waaruit blijkt dat alle drugs dat afkomstig is uit bijv Marokko, alleen door Marokkaanse drugsbaronnetjes wordt gedaan?
Waar heeft die Koos dat beweerd dan? Dat alle drugs afkomstig uit Marokko door Marokkaanse drugsbaronnen wordt geimporteerd?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oh maar Gia, daar gaat het hier niet over. Ik heb nergens beweerd dat er geen Marokkanen in de georganiseerde misdaad c.q. mensensmokkel zitten. Wat ik wel beweerd heb is dat bij bijv. Chinezen dit veel erger is.Misschien dat jij koos voos kunt helpen, en eventjes een link kan opzoeken waaruit blijkt dat alle drugs dat afkomstig is uit bijv Marokko, alleen door Marokkaanse drugsbaronnetjes wordt gedaan?
Ik heb lang gekeken, en hij lijkt me een gevaarlijk persoon voor de politiek, afgaande op de foto.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
[afbeelding]
Je hoofd leeg maken en kijken.
Alleen kijken. Vijf minuten lang.
http://www.xs4all.nl/~respub/traa/b8_2_37.htmquote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/W2/Lab/IRTvervolg/960201m.html
Drie Chinese Triades zijn actief op hoeveel Chinezen? Dat lijkt mij toch buitenproportioneel, of niet?
Marokkanen zijn vooral betrokken bij cannabis handel.
Ja, dat geldt ook voor Chinezen, alleen bij hen is het andersom, wat minder bij de straatterreur en meer bij de grote criminaliteit. Zo heeft elke bevolkingsgroep haar "specialiteiten".quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:54 schreef Gia het volgende:
[..]
Net zo min als alle mensensmokkel door Chinezen wordt gedaan, wordt alle drugssmokkel door Marokkanen gedaan. Dat heeft ook niemand beweerd.
Ik heb alleen gezegd dat grote criminaliteit als mensensmokkel ook voorkomt bij Marokkanen, naast de straatterreur.
Ik stelde aan de hand van zijn redenatie dus aan hem voor: "Ff jouw redenatie, alle drugs die uit Marokko komt is afkomstig van Marokkaanse drugsbaronnen".quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:55 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
[..]
Waar heeft die Koos dat beweerd dan? Dat alle drugs afkomstig uit Marokko door Marokkaanse drugsbaronnen wordt geimporteerd?
En over welke beperking van Balkenende heb jij het?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat verklaart nog steeds niet waarom jij hypocriet bezig bent, Elatik's uitspraak over dat toneelstuk is fout maar Balkenende & Wilders zijn niet fout bezig als ze beperkingen voorstaan?
Probeer deze eens.. ik kwam tot 3 secondenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Euh..om daar 5 minuten naar te kunnen kijken moet er per definitie al niets in je hoofd zitten volgens mij![]()
Ja, wat een lege blik zeg!!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:07 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Probeer deze eens.. ik kwam tot 3 seconden![]()
[afbeelding]
(over 'gevaren 'voor onze democratie gesproken)
het is natuurlijk een zwaktebod om politici te staven aan hun uiterlijk/voorkomen, anders had Harry van Bommel er een dagtaak aan om zich te verdedigen.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Euh..om daar 5 minuten naar te kunnen kijken moet er per definitie al niets in je hoofd zitten volgens mij![]()
Uiteraard, dat mag alleen als zetelwinst rechts niet bevalt, en er dus aan het kontje van Bos gelinkt mag worden...quote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:11 schreef Elgigante het volgende:
[..]
het is natuurlijk een zwaktebod om politici te staven aan hun uiterlijk/voorkomen,
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, dat geldt ook voor Chinezen, alleen bij hen is het andersom, wat minder bij de straatterreur en meer bij de grote criminaliteit.
Alleen van de ene "specialiteit" heeft de doorsnee burger veel meer last dan van de andere "specialiteit". En die "specialiteit" wordt ook nog eens veel vaker toegepast als ik de misdaadcijfers van het CBS raadpleeg.quote:Zo heeft elke bevolkingsgroep haar "specialiteiten".
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:23 schreef desiredbard het volgende:
Ik ben het gezeik en de intollerantie van mensen meer dan zat.....
aanpassen of oprotten wordt het motto
Er zijn grenzen en je hoeft natuurlijk niet tolerant te zijn voor iemand die jou het leven zuur maakt.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:29 schreef SCH het volgende:
[..]En hoe zit het met je eigen 'tollerantie'?
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
.....Over allochtonen knuffelen gesproken
Ah dus, radicale moslims mogen ook kankeren op het verderfelijke westen.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:52 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Er zijn grenzen en je hoeft natuurlijk niet tolerant te zijn voor iemand die jou het leven zuur maakt.
Toleranti zou er moeten zijn voor iedereen die binnenskaders blijft, nu is er discussie welke grenzen dat precies moeten zijn.
Beter laat dan nooit.
Maar natuurlijk, een helder betoog met goede argumenten is altijd welkom.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ah dus, radicale moslims mogen ook kankeren op het verderfelijke westen.![]()
Dat komt omdat alleen de echt leeghoofden achter zo'n onozel figuur aan blijven lopenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 23:08 schreef HiZ het volgende:
Volgens de Telegraaf zou Wilders bij verkiezingen nu nog maar 8 zetels halen.
Waarom jij met 'allochtonen knuffelen' komt aanzetten. Daar had ik het toch niet overquote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat begrijp je precies niet Verbal?
de telegraaf noem je ook een krant op zeg, ik weet zeker dat willders meer stemmen gaat halen veel meer...quote:Op vrijdag 14 januari 2005 23:08 schreef HiZ het volgende:
Volgens de Telegraaf zou Wilders bij verkiezingen nu nog maar 8 zetels halen.
Wederom:quote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat was je wel aan het doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |