abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 januari 2005 @ 08:54:39 #81
52589 sjun
uit solidariteit
pi_24557933
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 03:59 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Wilders kan er op aandringen dat de noodtoestand in dit land wordt uitgeroepen. (velen van zijn aanhangers zullen zich daarin kunnen vinden denk ik zo)
Geen idee ik ken al die mensen niet en er is me ook al geen onderzoek bekend waarin de meningen van deze mensen verifieerbaar zijn opgetekend.
quote:
Dan hoeven we het Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens niet op te zeggen, en toch afwijken van de verplichtingen welke dit verdrag met zich meebrengt.
Straks breng je Wilders nog op ideeën
quote:
Overigens: In artikel 121 van het wetboek van strafrecht staat letterlijk dat iemand die een Kamerlid verhindert vrij en onbelemmerd zijn plicht te vervullen een levenslange (of een tijdelijke) gevangenisstraf kan worden opgelegd.

In hoeverre is dit zolangzamerhand van toepassing op Wilders zelf?
Het lijkt me best interessant te vernemen waar Geert Wilders een kamerlid belemmert zijn plicht te vervullen...
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_24558087
quote:
Fortuyn stelde van alles aan de kaak, ook in de media. Die blaaskaak van een Wilders hoor ik alleen maar emmeren over moslims, maar verder heeft ie niks in z'n portfolio volgens mij......
En dat ga jij bepalen
quote:
Dan hoeven we het Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens niet op te zeggen, en toch afwijken van de verplichtingen welke dit verdrag met zich meebrengt.
GB laat prima zien dat je het niet hoeft te tekenen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 14 januari 2005 @ 09:38:54 #83
111811 Risale-i_Nur
anti-Islam == extreem-rechts
pi_24558378
Sjun,

bespeur ik bij jou een toenemende aversie tegen de Islam? De eens zo genuanceerde sjun lijkt zich steeds vaker tot het niveau van sommige xenofobe forumbezoekers te verlagen. Hoe komt dat?
pi_24558717
Ik steun dit voorstel van Wilders. Ik ga waarschijnlijk op hem stemmen volgende verkiezingen.
pi_24558724
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 09:38 schreef Risale-i_Nur het volgende:
Sjun,

bespeur ik bij jou een toenemende aversie tegen de Islam? De eens zo genuanceerde sjun lijkt zich steeds vaker tot het niveau van sommige xenofobe forumbezoekers te verlagen. Hoe komt dat?
Het is moeilijk om vandaag de dag nog enthousiast te blijven over de Islam nietwaar
pi_24559115
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 10:03 schreef accelerator het volgende:
Ik steun dit voorstel van Wilders. Ik ga waarschijnlijk op hem stemmen volgende verkiezingen.
waarom eigenlijk
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_24559426
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 10:03 schreef accelerator het volgende:

[..]

Het is moeilijk om vandaag de dag nog enthousiast te blijven over de Islam nietwaar
Mensen die genuanceerd nadenken vinden dat niet zo moeilijk hoor.
Allah Al Watan Al Malik
pi_24559480
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 10:30 schreef Meki het volgende:

[..]

waarom eigenlijk
1) Omdat ik wil dat (criminele) allochtonen het land uitgaan.
2) Ik wil lage belastingen
3) Ik wil dat er naast de VVD nog een rechtse partij komt.
pi_24559501
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 10:46 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

moet je tegen die gasten zeggen die de twin towers in vlogen
  vrijdag 14 januari 2005 @ 10:53:53 #90
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_24559558
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 10:50 schreef accelerator het volgende:

[..]

moet je tegen die gasten zeggen die de twin towers in vlogen
...over genuanceerd denken gesproken...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_24559602
.....Over allochtonen knuffelen gesproken
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 14 januari 2005 @ 10:57:19 #92
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_24559619
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 10:46 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Omgekeerd wordt daar een schoen uit, maar dat geld voor de meeste problemen rond migratie. Ooit jezelf afgevraagt waarom zoveel mensen een probleem hebben met marokkanen maar in het geheel niet met chinezen of vietnamezen?
Het is niet NL die een aversie heeft gehad tegen de Islam, het is hoe de Islamitische gemeenschap ongelofelijk zijn best heeft gedaan de NL samenleving tegen zich in het harnas te jagen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 14 januari 2005 @ 10:59:05 #93
52589 sjun
uit solidariteit
pi_24559658
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 09:38 schreef Risale-i_Nur het volgende:
Sjun,

Er is bij mij geen aversie tegen islam. Wel kun je een aversie tegen wetticisme en kritiekloze volgzaamheid van welke doctrine dan ook waarnemen.

Mogelijk ben je wat meegezogen in toeschrijvingen van een of enkele gebruikers die wat argumenten tekort kwam(en) om sjun te pareren in een discussie.

Vreest dus geenszins. Waar barmhartigheid en erbarmen worden uitgedragen hebben vruchten van sjeitan geen kans. Waar belicht wordt tracht sjeitan eveneens een verduisterende slag te slaan via sentimentalisering van een argumentatieve uitwisseling. ZIjn vruchten zijn kenbaar aan een chanterende beklemming en entamering van taboes want waarover niet gepraat kan worden kan immers niet worden belicht.

Wat zelf licht is vreest het licht niet. en van wie meer weet kan meer worden gevraagd.
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
  vrijdag 14 januari 2005 @ 10:59:38 #94
45206 Pietverdriet
pi_24559667
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 10:48 schreef accelerator het volgende:

[..]
1) Omdat ik wil dat (criminele) allochtonen het land uitgaan.
Wat bedoel je met Allochtoon?
  vrijdag 14 januari 2005 @ 11:06:43 #95
3542 Gia
User under construction
pi_24559796
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 10:59 schreef sjun het volgende:

Vreest dus geenszins. Waar barmhartigheid en erbarmen worden uitgedragen hebben vruchten van sjeitan geen kans. Waar belicht wordt tracht sjeitan eveneens een verduisterende slag te slaan via sentimentalisering van een argumentatieve uitwisseling. ZIjn vruchten zijn kenbaar aan een chanterende beklemming en entamering van taboes want waarover niet gepraat kan worden kan immers niet worden belicht.
Je bent aan 't oefenen voor het Groot nationale dictee?
pi_24559805
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 10:57 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Omgekeerd wordt daar een schoen uit, maar dat geld voor de meeste problemen rond migratie. Ooit jezelf afgevraagt waarom zoveel mensen een probleem hebben met marokkanen maar in het geheel niet met chinezen of vietnamezen?
Het is niet NL die een aversie heeft gehad tegen de Islam, het is hoe de Islamitische gemeenschap ongelofelijk zijn best heeft gedaan de NL samenleving tegen zich in het harnas te jagen.
Jij weet net zo goed als ik dat de Islamitische gemeenschap tig keer groter is, veel meer media aandacht krijgt (sinds 11 sept), en niet zo gesloten is als de Chineze gemeenschap. De enige overeenkomst is dat alle mensen met een andere etnische achtergrond als "buitenlander" wordt gezien.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 14 januari 2005 @ 11:07:56 #97
3542 Gia
User under construction
pi_24559821
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 10:59 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Wat bedoel je met Allochtoon?
Mensen met (ook) een buitenlandse nationaliteit die zich gruwelijk NIET aan de wet wensen te houden.
  vrijdag 14 januari 2005 @ 11:10:39 #98
45206 Pietverdriet
pi_24559861
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 11:07 schreef Gia het volgende:

[..]

Mensen met (ook) een buitenlandse nationaliteit die zich gruwelijk NIET aan de wet wensen te houden.
Allochtonen zijn mensen wier tenminste één van hun ouders in het buitenland is geboren.
  vrijdag 14 januari 2005 @ 11:10:46 #99
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_24559863
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 11:07 schreef Gia het volgende:

[..]

Mensen met (ook) een buitenlandse nationaliteit, naast de nederlandse, kunnen niet over de grens gekieperd worden omdat je geen staatsburgers kunt uitwijzen.

Dat schijnt toch moeilijk te snappen te zijn voor enkelen onder ons...
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_24559865
Wacht eens even, waarom wordt bijv het SUCCES van (met name) Marokkanen in bijv, de politiek niet breed uitgemeten? Hoeveel Nederlandse Chinezen zie jij rappen/ als wethouder/ participeren in de politiek/als caberatier/als tv-presentator? Marokkanen lopen in die zin ver vooruit op de andere allochtone bevolkingsgroepen. Maar daar hoor ik niemand over.
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')