Geen idee ik ken al die mensen niet en er is me ook al geen onderzoek bekend waarin de meningen van deze mensen verifieerbaar zijn opgetekend.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 03:59 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Wilders kan er op aandringen dat de noodtoestand in dit land wordt uitgeroepen. (velen van zijn aanhangers zullen zich daarin kunnen vinden denk ik zo)
Straks breng je Wilders nog op ideeënquote:Dan hoeven we het Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens niet op te zeggen, en toch afwijken van de verplichtingen welke dit verdrag met zich meebrengt.
Het lijkt me best interessant te vernemen waar Geert Wilders een kamerlid belemmert zijn plicht te vervullen...quote:Overigens: In artikel 121 van het wetboek van strafrecht staat letterlijk dat iemand die een Kamerlid verhindert vrij en onbelemmerd zijn plicht te vervullen een levenslange (of een tijdelijke) gevangenisstraf kan worden opgelegd.
In hoeverre is dit zolangzamerhand van toepassing op Wilders zelf?
En dat ga jij bepalenquote:Fortuyn stelde van alles aan de kaak, ook in de media. Die blaaskaak van een Wilders hoor ik alleen maar emmeren over moslims, maar verder heeft ie niks in z'n portfolio volgens mij......
GB laat prima zien dat je het niet hoeft te tekenenquote:Dan hoeven we het Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens niet op te zeggen, en toch afwijken van de verplichtingen welke dit verdrag met zich meebrengt.
Het is moeilijk om vandaag de dag nog enthousiast te blijven over de Islam nietwaarquote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:38 schreef Risale-i_Nur het volgende:
Sjun,
bespeur ik bij jou een toenemende aversie tegen de Islam? De eens zo genuanceerde sjun lijkt zich steeds vaker tot het niveau van sommige xenofobe forumbezoekers te verlagen. Hoe komt dat?
waarom eigenlijkquote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:03 schreef accelerator het volgende:
Ik steun dit voorstel van Wilders. Ik ga waarschijnlijk op hem stemmen volgende verkiezingen.
Mensen die genuanceerd nadenken vinden dat niet zo moeilijk hoor.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:03 schreef accelerator het volgende:
[..]
Het is moeilijk om vandaag de dag nog enthousiast te blijven over de Islam nietwaar
1) Omdat ik wil dat (criminele) allochtonen het land uitgaan.quote:
moet je tegen die gasten zeggen die de twin towers in vlogenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mensen die genuanceerd nadenken vinden dat niet zo moeilijk hoor.
...over genuanceerd denken gesproken...quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:50 schreef accelerator het volgende:
[..]
moet je tegen die gasten zeggen die de twin towers in vlogen
Omgekeerd wordt daar een schoen uit, maar dat geld voor de meeste problemen rond migratie. Ooit jezelf afgevraagt waarom zoveel mensen een probleem hebben met marokkanen maar in het geheel niet met chinezen of vietnamezen?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mensen die genuanceerd nadenken vinden dat niet zo moeilijk hoor.
Er is bij mij geen aversie tegen islam. Wel kun je een aversie tegen wetticisme en kritiekloze volgzaamheid van welke doctrine dan ook waarnemen.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:38 schreef Risale-i_Nur het volgende:
Sjun,
bespeur ik bij jou een toenemende aversie tegen de Islam? De eens zo genuanceerde sjun lijkt zich steeds vaker tot het niveau van sommige xenofobe forumbezoekers te verlagen. Hoe komt dat?
Wat bedoel je met Allochtoon?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:48 schreef accelerator het volgende:
[..]
1) Omdat ik wil dat (criminele) allochtonen het land uitgaan.
Je bent aan 't oefenen voor het Groot nationale dictee?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:59 schreef sjun het volgende:
Vreest dus geenszins. Waar barmhartigheid en erbarmen worden uitgedragen hebben vruchten van sjeitan geen kans. Waar belicht wordt tracht sjeitan eveneens een verduisterende slag te slaan via sentimentalisering van een argumentatieve uitwisseling. ZIjn vruchten zijn kenbaar aan een chanterende beklemming en entamering van taboes want waarover niet gepraat kan worden kan immers niet worden belicht.
Jij weet net zo goed als ik dat de Islamitische gemeenschap tig keer groter is, veel meer media aandacht krijgt (sinds 11 sept), en niet zo gesloten is als de Chineze gemeenschap. De enige overeenkomst is dat alle mensen met een andere etnische achtergrond als "buitenlander" wordt gezien.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Omgekeerd wordt daar een schoen uit, maar dat geld voor de meeste problemen rond migratie. Ooit jezelf afgevraagt waarom zoveel mensen een probleem hebben met marokkanen maar in het geheel niet met chinezen of vietnamezen?
Het is niet NL die een aversie heeft gehad tegen de Islam, het is hoe de Islamitische gemeenschap ongelofelijk zijn best heeft gedaan de NL samenleving tegen zich in het harnas te jagen.
Mensen met (ook) een buitenlandse nationaliteit die zich gruwelijk NIET aan de wet wensen te houden.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat bedoel je met Allochtoon?
Allochtonen zijn mensen wier tenminste één van hun ouders in het buitenland is geboren.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:07 schreef Gia het volgende:
[..]
Mensen met (ook) een buitenlandse nationaliteit die zich gruwelijk NIET aan de wet wensen te houden.
Mensen met (ook) een buitenlandse nationaliteit, naast de nederlandse, kunnen niet over de grens gekieperd worden omdat je geen staatsburgers kunt uitwijzen.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:07 schreef Gia het volgende:
[..]
Mensen met (ook) een buitenlandse nationaliteit die zich gruwelijk NIET aan de wet wensen te houden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |