abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 januari 2005 @ 11:13:16 #101
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_24559915
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 11:10 schreef Mutant01 het volgende:
Wacht eens even, waarom wordt bijv het SUCCES van (met name) Marokkanen in bijv, de politiek niet breed uitgemeten? Hoeveel Nederlandse Chinezen zie jij rappen/ als wethouder/ participeren in de politiek/als caberatier/als tv-presentator? Marokkanen lopen in die zin ver vooruit op de andere allochtone bevolkingsgroepen. Maar daar hoor ik niemand over.
Je bedoelt mensen als die voormalig lijsttrekker van groen links die Rushdie dood wou zien, of die PvdA er uit Amsterdam die zijn vrouw dumpte in Marokko?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 14 januari 2005 @ 11:18:03 #102
3542 Gia
User under construction
pi_24559998
quote:
Wacht eens even, waarom wordt bijv het SUCCES van (met name) Marokkanen in bijv, de politiek niet breed uitgemeten? Hoeveel Nederlandse Chinezen zie jij rappen/ als wethouder/ participeren in de politiek/als caberatier/als tv-presentator? Marokkanen lopen in die zin ver vooruit op de andere allochtone bevolkingsgroepen. Maar daar hoor ik niemand over.
Dat gebeurt toch ook niet met succesvolle Nederlanders in de politiek!
Succes hebben en je best ergens voor doen is maar gewoon. Dat Chinezen niet aan politiek doen wil niet zeggen dat het onsuccesvolle mensen zijn.

Wat wel breed uitgemeten wordt is misdaad. Zowel van autochtone en allochtone daders. Daarbij valt op dat het van de kant van de allochtonen meestal de Marokkanen zijn en vrijwel nooit de Chinezen.
  vrijdag 14 januari 2005 @ 11:18:50 #103
82065 accelerator
rechts medium
pi_24560017
quote:
Wacht eens even, waarom wordt bijv het SUCCES van (met name) Marokkanen in bijv, de politiek niet breed uitgemeten?
Aboutaleb een succes? Een PvdAer is nooit een succes!
pi_24560090
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 11:18 schreef accelerator het volgende:

[..]

Eigenlijk ben jij best zielig...
pi_24560113
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 11:18 schreef Gia het volgende:

Succes hebben en je best ergens voor doen is maar gewoon. Dat Chinezen niet aan politiek doen wil niet zeggen dat het onsuccesvolle mensen zijn.

Wat wel breed uitgemeten wordt is misdaad. Zowel van autochtone en allochtone daders. Daarbij valt op dat het van de kant van de allochtonen meestal de Marokkanen zijn en vrijwel nooit de Chinezen.
Nee, klopt, de meeste Chinese criminaliteit is georganiseerd en betreft mensensmokkel, afpersing, illegale gok en geldleen en drugs import (veel minder erg dan straat criminaliteit uiteraard) waar door de politie nauwelijks een vinger achter te krijgen is vanwege het gesloten karakter van de Chinese gemeenschap in Nederland.
Enigszins onzinnig om te stellen dat Chinezen per definitie minder crimineel zijn als dit soort zaken wel degelijk bekend zijn, echter zolang autochtone nederlanders er geen last van hebben is het geen issue natuurlijk.

Maar goed, OT, we gaan dus het verdrag over basale mensenrechten opzeggen om straat crimineeltjes aan te pakken...wat een diepe triestheid.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2005 11:25:32 ]
  vrijdag 14 januari 2005 @ 11:24:15 #106
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_24560129

Je hoofd leeg maken en kijken.
Alleen kijken. Vijf minuten lang.
...dass wir fliegen.
pi_24560173
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 11:18 schreef Gia het volgende:

[..]

Nee dat klopt, Chinezen zijn disproportioneel aanwezig bij de grote criminaliteit zoals drugs, mensenhandel e.d.
Allah Al Watan Al Malik
pi_24560183
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 11:24 schreef De-oneven-2 het volgende:

Je hoofd leeg maken en kijken.
Alleen kijken. Vijf minuten lang.
Euh..om daar 5 minuten naar te kunnen kijken moet er per definitie al niets in je hoofd zitten volgens mij
  vrijdag 14 januari 2005 @ 11:28:59 #109
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_24560222
Het is geen makkelijke opgave, dat geef ik toe.
Maar de sleutel tot inzicht ligt in die 5 minuten opgeborgen.
...dass wir fliegen.
  vrijdag 14 januari 2005 @ 11:32:23 #110
52589 sjun
uit solidariteit
pi_24560282
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 11:18 schreef accelerator het volgende:

[..]

Afgezien van de arrogantie te lang en overdreven door te gaan om lokaal te scoren ten koste van Jan Peter Balkenende met een huilieverhaal rond de dood van van Gogh en de blijken van medeleven van Balkenende daarbij juich ik de heldere stellingname van Aboutaleb zeker toe.

Meer daadkracht van lokale PvdA-ers en er kan eindelijk worden afgerekend met een vanderwulpse politiek van conflictvermijding die hufterigheid en normvervaging niet corrigeert en daarmee de kiem legt voor nieuwe ontsporingen.
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
  vrijdag 14 januari 2005 @ 11:34:45 #111
3542 Gia
User under construction
pi_24560320
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 11:26 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee dat klopt, Chinezen zijn disproportioneel aanwezig bij de grote criminaliteit zoals drugs, mensenhandel e.d.
Dat komt bij Marokkanen ook nog eens voor, naast het straatgeweld.
pi_24560421
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 11:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het is geen makkelijke opgave, dat geef ik toe.
Maar de sleutel tot inzicht ligt in die 5 minuten opgeborgen.
Sorry, het lukt niet, ik krijg na 2:43 ernstige braakneigingen
pi_24560494
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 11:34 schreef Gia het volgende:

[..]

Dat komt bij Marokkanen ook nog eens voor, naast het straatgeweld.
Nee hoor, wil je je leugens eventjes binnensmonds houden? Marokkanen zitten voor praktisch 90% in de straatcriminaliteit (de kleine criminaliteit dus), geen sprake van grote marokkaanse drugsbaronnen of mensenhandel binnen NL/ witteboordencriminaliteit. Maar goed, ik ga eventjes mee met je spelletje. Het aantal goed geintegreerde Marokkanen die meeparticiperen in de NL samenleving op hoger niveau is ook hoger dan bij Chinezen. Of dat nu Chazia Mourali, Ali B, Aboutaleb of Najib Amhali is. Dit houd het weer in evenwicht.
Allah Al Watan Al Malik
pi_24560536
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 11:39 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Sorry, het lukt niet, ik krijg na 2:43 ernstige braakneigingen
Prima.. , het gewenste effect op links islamitische moraalridders
pi_24560626
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 22:27 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Als je maar 1 ding heel goed in je oren knoopt. Wanneer Wilders wordt afgemaakt, dan wordt het een zooitje hier in nederland, dus hou je hersens er bij makker

Johnny de ParaMilitair.
Faka Johnny, ik vind jou de man echt!
X
pi_24560725
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 11:43 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

... geen sprake van grote marokkaanse drugsbaronnen..
..

( partijtjes van zo'n 3500 Kg uit Marokko vind jij niet groot ?)
pi_24560820
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 11:53 schreef Koos Voos het volgende:

[..]

..

[afbeelding]

( partijtjes van zo'n 3500 Kg uit Marokko vind jij niet groot ?)
Jij bent echt dom, er zijn ook zoiets als traffickers lieve schat, dat zijn slecht lopers. Spaanse, Franse, Nederlandse drugsbaronnen die importeren. Ff jouw redenatie "het komt uit Marokko, dus dan zal het wel een Marokkaanse drugsbaron zijn" Maar jij weet het zo goed, er zullen vast wel tientalle grote Marokkaanse drugsbaronnen opgepakt zijn in Nederland nietwaar!
Allah Al Watan Al Malik
pi_24560872
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 11:43 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee hoor, wil je je leugens eventjes binnensmonds houden? Marokkanen zitten voor praktisch 90% in de straatcriminaliteit (de kleine criminaliteit dus), geen sprake van grote marokkaanse drugsbaronnen of mensenhandel binnen NL/ witteboordencriminaliteit. Maar goed, ik ga eventjes mee met je spelletje. Het aantal goed geintegreerde Marokkanen die meeparticiperen in de NL samenleving op hoger niveau is ook hoger dan bij Chinezen. Of dat nu Chazia Mourali, Ali B, Aboutaleb of Najib Amhali is. Dit houd het weer in evenwicht.
Hoever de criminele misdaden binnen de Marokkaanse gemeenschap gaan is mij niet bekend. Dus die 90% die jij hier noemt zal ik dan ook geloven. Echter wil ik niet zeggen dat een Chazia Mourali of een Ali B een toonbeeld zijn van Marokkanen op hoger niveau. En misschien willen de Chinezen niet eens in de politiek omdat zij zich wel kunnen vinden in de huidige politieke partijen, en niet zoals nu bekend is geworden, een eigen politieke partij hoeven. Zij willen gewoon in NL wonen, zonder extra rechten of plichten, en hun zaak draaiende houden.

ps. Ik weet niet hoe het zit met die verdragen, maar kunnen er niet al speciale regels gemaakt worden door wie dan ook van de regering? We zijn officieel in oorlog toch?
  vrijdag 14 januari 2005 @ 12:07:04 #119
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_24560991
quote:
Fatima Elatik, Mohammed Rabbae, Aboutaleb, Mohammed el Yaakoubi ?
Nee dank je
Koranfascisme bedankt Islam
pi_24560998
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 12:00 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Hoever de criminele misdaden binnen de Marokkaanse gemeenschap gaan is mij niet bekend. Dus die 90% die jij hier noemt zal ik dan ook geloven. Echter wil ik niet zeggen dat een Chazia Mourali of een Ali B een toonbeeld zijn van Marokkanen op hoger niveau. En misschien willen de Chinezen niet eens in de politiek omdat zij zich wel kunnen vinden in de huidige politieke partijen, en niet zoals nu bekend is geworden, een eigen politieke partij hoeven. Zij willen gewoon in NL wonen, zonder extra rechten of plichten, en hun zaak draaiende houden.
Natuurlijk zijn ze voor jouw geen toonbeeld, immers als je ze wel als toonbeeld zou beschouwen, zou dat beteken dat je geen argumenten tegen meer hebt. Daarnaast heb ik het nog altijd over Marokkanen die meeparticiperen in de originele Nederlandse partijen (bijvoorbeeld aboutaleb), ik heb dus nergens over de partij gerept die nog moet ontstaan. Ik heb het over nu. Het is een FEIT dat Marokkanen in die zin VEEL beter geintegreerd zijn dan de rest van de allochtone bevolkingsgroepen.
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')