574 euro, inclusief belastingen, ontbijt, vliegreis en appartement (drie sterren).quote:Op donderdag 13 januari 2005 17:18 schreef TFD het volgende:
mag ik vragen wat een vakantie in alanya 15 dagen reis+app.+eten ongeveer kost per persoon we gaan met zijn 2en of met zijn 4en en jah ik weet dat je dit bij reisbureaus enzo kan vragen maar we willen reis met ontbijt en dan daar zelf eten regelen iemand enig idee hoeveel je dan totaal PP kwijt bent?
Wat is er mis met Alanya?quote:Op donderdag 13 januari 2005 17:51 schreef BrauN het volgende:
Een droomplaatje.
Kom op, je gaat toch niet naar zo'n Turkse pauperplaats als Alanya.
Waarschijnlijk is hij iemand die liever naar een duf land als Ierland gaat.quote:Op donderdag 13 januari 2005 19:14 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Wat is er mis met Alanya?
Alanya is een erg mooie stad die veel te bieden heeft!
Het uitgaan is er ook super.. het is veel mooier als Spanje etc.
Ik heb inmiddels al heel wat landen gehad wat vakanties betreft,
dus ik kan daar ook wel goed over oordelen..
Ik zal mijn vakantie in Alanya niet snel meer vergeten.. supertijd gehad daar!![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2005 19:28 schreef ranky het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hij iemand die liever naar een lanparty gaat.
Ik ben dus afgelopen zomer naar Marmaris geweest en in 2003 naar Alanya.quote:Op donderdag 13 januari 2005 21:52 schreef N-I-X het volgende:
Wij zijn van plan met ongeveer 15 personen richting turkije te gaan. We gaan er heen voor het uitgaan, lekker weer en mooie vrouwen!
Waar je iedereeen over hoort is het Kleopatra-strand in Alanya. Het hotel hoeft niet zo fantastisch te zijn, maar moet iig wel een airco hebben!
Heeft iemand ervaringen met Turkijke voor onze vakantie-invulling. Sommige verhalen waren ook ERG positief over Marmaris (ook dat het uitgaan daar beter was).. maar bij het reisbureau vonden ze Alanya het 'mekka van turkije qua uitgaan'!
Help
![]()
Neuh, ik ga niet naar lanparties en ook niet naar Ierland...quote:Op donderdag 13 januari 2005 19:28 schreef ranky het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hij iemand die liever naar een duf land als Ierland gaat.
Dat is jou mening..quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:45 schreef BrauN het volgende:
[..]
Wil je echt iets moois zien dan ga je toch niet naar zo'n massa badplaats, maar zoek je wat minder toeristische maar zeker zo mooie plekken op.
Snap ik ook! Ik precies 't zelfde, ik ben vorig jaar in Salou geweest, ook geen cultureel hoogstandje maar daar kwamen we ook niet voor.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:54 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Dat is jou mening..
Als ik met 6 vrienden op vakantie ga zoek ik liever juist wel de massa-toerisme op.
Lekker de hele nacht stappen! En dan mag het van mij wel 1 groot jongeren-paradijs zijn![]()
Hehehehe, wat een idioot was dat zeg! En ook nog zo gespeld ook ja haha.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:52 schreef Brendovic het volgende:
en een turk met van de vart op ze ajax shirt.
Maar ben jij nou ook die boot opgestapt 30 euro lichter met de veronderstelling dat je er zou eten aangezien je 30 euro had gelapt en die vrouw dat gezegd had en dat je vervolgens geen eten krijgt, 3 euro voor een kut zweeds biertje betaald en kut vuurwerk en oersaaie kut disco op het de? Of heb ik alleen dat gevoel?quote:Op donderdag 20 januari 2005 00:32 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hehehehe, wat een idioot was dat zeg! En ook nog zo gespeld ook ja haha.
Ik was ook echt superbrak op die boot, pff...'t uitgaan vond ik trouwens beetje tegenvallen, in vergelijking met Marmaris. Murphy's was wel gaaf.
Irritant vooral is die obers die je om de 30 sec komen vragen of je bier wil. Dat terwijl je net een andere Ali zover hebt gekregen dat je twee pullen krijgt voor de prijs van één en net je eerste staat weg te tikken.
Foto's kun je hier uploaden http://www.imgzone.info/quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:57 schreef xxmiekskexx het volgende:
Iemand interesse in foto's? Weet alleen niet hoe ik ze hier neer moet zetten...![]()
Ja die kroeg miste ik ook in Alanya. Niet dat ik in Marmaris nu 24/7 in de Rembrandt was te vinden maar was toch wel leuk af en toe..quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:57 schreef xxmiekskexx het volgende:
Vorig jaar ook naar Alanya geweest, twee jaar geleden naar Marmaris... Qua uitgaan vond ik Alanya MOOIER, maar Marmaris GEZELLIGER..Ik miste een Nederlandse kroeg in Alanya... daarentegen was het Auditorium weer helemaal TOPPIE... Jaa Turkije is echt mijn land... gewéldig... Hmmz, dit jaar wordt het Griekenland maar zal nog vaak aan Turkije denken... Ga ik ook zeker nog vaak terug!
Iemand interesse in foto's? Weet alleen niet hoe ik ze hier neer moet zetten...![]()
Daar heb je wel een punt.. misschien een idee om er één te beginnenquote:Op woensdag 26 januari 2005 20:57 schreef xxmiekskexx het volgende:
Vorig jaar ook naar Alanya geweest, twee jaar geleden naar Marmaris... Qua uitgaan vond ik Alanya MOOIER, maar Marmaris GEZELLIGER..Ik miste een Nederlandse kroeg in Alanya... daarentegen was het Auditorium weer helemaal TOPPIE... Jaa Turkije is echt mijn land... gewéldig... Hmmz, dit jaar wordt het Griekenland maar zal nog vaak aan Turkije denken... Ga ik ook zeker nog vaak terug!
Jaaa, foto'squote:Op woensdag 26 januari 2005 20:57 schreef xxmiekskexx het volgende:
Ligt bij het west-strand en ongeveer 3 km vanaf het centrum, dit is de reden waarom wij dit hotel niet geboekt hebbenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:52 schreef cultheld het volgende:
Kent iemand hotel Anathar toevallig? Ik vraag me af of dat hotel zo relaxt is als 't zou moeten zijn volgens peterlanghout.nlWij zitten namelijk in dat hotel
Daar gaan wij 3 aug. heen! Laat ff weten hoe het was als je terug bentquote:Op maandag 31 januari 2005 22:25 schreef Brendovic het volgende:
Ik heb ook geboekt, rond 6 juli geloof ik ergens naar deze http://www.vakantiereiswijzer.nl/site/home.php?x=reactie_acc&id=9664
Jah dat er NL ers zouden zijn wist ik, maar dat het zoveel was wist ik niet en dan nog waarom die achterlijke muziek luisteren, wat is dat toch, ook dat gezeur van oeh ik vind dat turkse eten maar vies ik wil een nederlandse hap aaarrgg blijf dan in Nederland.quote:Op woensdag 2 februari 2005 11:58 schreef -En4Cer- het volgende:
2 jaar geleden was het juist mooi in Alanya, toen was ik er ook
En dat je Nederlanders en Nederlandse muziek tegen komt.. duhh![]()
Dat weet je als je naar Alanya of Marmaris gaat..
Auditorium is idd heel erg leuk, als alle andere discotheken dichtgaan begint het feest bij Auditorium!quote:Op donderdag 3 februari 2005 16:24 schreef cultheld het volgende:
Ik hoorde zojuist dat het "Auditorium" echt een aanrader is in Alanya, wat discotheken betreft
Zeker te vaak sponge-bob gekekenquote:Op zondag 6 februari 2005 17:51 schreef cultheld het volgende:
In de zee denk ik
Oo ja het Auditorium is zekers te weten de absolute topper! Zeker naar toe gaan, zo vaak je kunt..quote:Op donderdag 3 februari 2005 17:54 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Auditorium is idd heel erg leuk, als alle andere discotheken dichtgaan begint het feest bij Auditorium!
Vanuit de haven (het uitgaansdorpje) gaan er gratis bussen richting deze discotheek iets buiten de stad.
De entree is daar wel iets van 10 euro (dacht ik?) maar dan krijg je wel 1 gratis drankje naar keuze.. Dus ook de duurdere cocktails
Dus als je naar Alanya gaat, ook zeker een bezoekje brengen aan het Auditorium!
Ik zat midden juli in Alanya maar Auditorium viel tegen. Ok mooie locatie enzo, maar er waren weinig mensen, muziek stond niet echt hard en was ook niet echt boeiend. Ik heb me veel meer vermaakt in Murphys en Robin Hoodquote:Op maandag 7 februari 2005 12:26 schreef Paladin82 het volgende:
Auditorium was idd in tegenstelling tot alle andere zooi wel onwijs gaaf qua uitgaan, alleen valt de stroom nog wel is uit dus sta je 10 min in het donker, ook wel leuk om mee te maken. Alleen geen idee of ze dat probleem ondertussen al hebben opgelost en hoe ver ze met die dam zijn die het probleem zou moeten oplossen.
Helemaal mee eens. Ik ben 1 keer in Auditorium geweest en dat viel erg tegen. Dus voor de rest steeds naar Murphys en Robin Hood en dergelijke geweest en dat was een stuk gezelliger. Ik was er trouwens ook midden in juliquote:Op donderdag 10 februari 2005 22:53 schreef RelaxedM het volgende:
[..]
Ik zat midden juli in Alanya maar Auditorium viel tegen. Ok mooie locatie enzo, maar er waren weinig mensen, muziek stond niet echt hard en was ook niet echt boeiend. Ik heb me veel meer vermaakt in Murphys en Robin Hood
Zeker wel! Wij gaan daar 3 aug. heen met 7 vrienden voor 10 dagen.. zelfde periode als jou dus!quote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:43 schreef kleinaapje het volgende:
zijn er echt geen mensen die in Alanya in appartement Cleo Mare zijn geweest of er heen gaan?
Ikke!!! Ik ga er 3juli heenquote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:43 schreef kleinaapje het volgende:
zijn er echt geen mensen die in Alanya in appartement Cleo Mare zijn geweest of er heen gaan?
Ik ben in Alanya en Marmaris geweest. Alanya is een stuk mooier [vind ik dan he] qua uitgaan, de discotheken zijn er stukken groter, de meeste hebben een flinke openlucht erachter zitten en veel discotheken zijn 3 a 4 verdiepingen hoog. Het ziet er ook allemaal gewoon een stuk mooier uit. In Marmaris vond ik het overigens ook erg gezellig, maar Alanya is naar mijn idee qua uitgaan toch wel meer aan te raden.quote:Op maandag 14 februari 2005 20:51 schreef Topmaat het volgende:
Ik heb eens een paar vraagjes wat betreft Alanya (en Marmaris).
1: Hoeveel discotheken zijn er (ongeveer) in Alanya. Dus echte discotheken he... danscafeetjes niet meegerekent. Want ik hoor hier alleen over Auditorium praten of zoiets, maar is dat het enige leuke wat er is of zo, en wat voor muziek in die discotheek?
2: voor de mensen die in Marmaris en Alanya geweest zijn. Wat was er het leukste qua uitgaan?
De beste discotheken, en waar meeste discotheken?
Zal ik doenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:35 schreef kleinaapje het volgende:
oke danmischien zien we jullie nog en4cer
![]()
... badeendjuh vertel je hoe het was als je terug bent?
![]()
Ok thnx voor de informatiequote:
Bar-dancings/Discotheken.. wat jij wilquote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:59 schreef RelaxedM het volgende:
Sinds wanneer hebben ze in Alanya veel discotheken? Ik vond toch echt alleen het Auditorium een discotheek, de rest waren vooral uitvergrote bar-dancings. Hiermee bedoel ik Robin Hood, Murphys, James Dean etc.
Als ik me niet vergis heeft het Ooststrand fijne kiezel en het Cleopatra-strand puur zand..quote:Op donderdag 10 maart 2005 21:21 schreef DaYwALKuR het volgende:
Ik heb het al eens gevraagd, maar na een aantal verontrustende berichten vraag ik het nogmaals
heeft Alanya een zandstrand met fijne kiezel? of puur zand (zoals in Salou/Mallorca etc.)
Iemand die dit kan bevestigen?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 15:19 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis heeft het Ooststrand fijne kiezel en het Cleopatra-strand puur zand..
Klopt, ben vorig jaar mei geweest in Hotel Aytur Eftalia, dat aan het oosstrand lag, met zandstrand...quote:
Huh is het ooststrand puur zand zonder kiezels (zoals ik dat hieruit opmaak?)quote:Op zondag 13 maart 2005 00:20 schreef _wie het volgende:
[..]
Klopt, ben vorig jaar mei geweest in Hotel Aytur Eftalia, dat aan het oosstrand lag, met zandstrand...
Ik heb aan het ooststrand gezeten (hotel Aytur Eftalia) daar hadden we een zandstrand.quote:Huh is het ooststrand puur zand zonder kiezels (zoals ik dat hieruit opmaak?)![]()
Mooi dan gaan we naar Salouquote:Op woensdag 16 maart 2005 06:33 schreef nieky het volgende:
[..]
Ik heb aan het ooststrand gezeten (hotel Aytur Eftalia) daar hadden we een zandstrand.
Alleen aan de waterkant liggen stenen/kiezels.
Maar dat is op het Cleopatra strand ook hoor.
Ergens hierboven heb ik een foto gepost van dit hotelquote:Op maandag 25 april 2005 13:34 schreef Realzm het volgende:
20 juli zit ik er met 9 vrienden in hotel Eftalia Aytur. Heeft er iemand tips m.b.t dit hotel? Is er bv ergens een dakterras ofzo wat niet veel mensen weten. En nog gewone tips over turkye enzo?
Mooi Jur dan is het mooi rustig in Goes. Oh ja tips: Robin Hood (lekkere cocktails, misschien ook wel ufo's), Murphys (goede dance en hardstyle) en veel afdingen op die nepshirts en de kippendonner kan je ook veel goedkoper krijgen. Veel plezierquote:Op dinsdag 26 april 2005 15:21 schreef j_bos het volgende:
ik ga overmorgentis al lekker dik in de 20 graden dus komt helemaal goed.
Ja ons is het gelukt...5 broodjes goed gevuld met donner...1,50 euri per persoonquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:43 schreef Blaataad het volgende:
Hahahah kan je ook op de donner afdingen?
Dan is er zeker wel al wat te doen hoor, wij waren er vorig jaar van 15 juni tot 30 juniquote:Op donderdag 28 april 2005 18:02 schreef kikoooooo het volgende:
Mn vriendin en ik gaan 22 juni tot 6 juli.
Is er dan al wel wat te doen?
12 dagen all inclusive in Eftalia Aytur
* kikoooooo heeft er zin in
Lachen, een paar meisjes die ik ken zitten daar ook in juli.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:05 schreef E- het volgende:
4 Juli, twee weken met 5 vrienden!
Verblijven in Tac Naula..
Zal wel niet aangezien Onur air nu al een landingsverbod heeft voor een maand in 4 landen.quote:
We vertrekken 16 juli...quote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:45 schreef nieky het volgende:
[..]
Zal wel niet aangezien Onur air nu al een landingsverbod heeft voor een maand in 4 landen.
Denk dat ze daarna ook niet mogen landen hoor.
Maar goed, zou wel kunnen natuurlijk, hoop het niet voor je.
hehe ok danquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Lachen, een paar meisjes die ik ken zitten daar ook in juli.
Prik? Vertel!quote:Op zondag 22 mei 2005 21:31 schreef Brendovic het volgende:
vrijdag weer een prik halen ervoor. al die mensen bij de GGG&D, al die huilende kinderen, allemaal 10x zo erg als die prik
Wij hadden er bijna gezeten en een aantal vrienden van me gaat nog steeds naar Leandra.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:14 schreef pur33 het volgende:
We verblijven trouwens in hotel Leandra(***).. iemand anders hier ooit verbleven?
Dat is wel klote ja.. kun je nog beter het weer van dit moment in NL hebben!quote:Op zondag 29 mei 2005 09:06 schreef Tyler_Durden het volgende:
Ik ga er deze week heen, heb er echt heel veel zin in!![]()
Maar nu lees ik hier net dat het weer echt waardeloos gaat worden..
http://www.weeronline.nl/Turkije/Alanya.htm
Dit doet wel een flinke domper op mn vakantie plezier, volgens mij hebben we in Nederland momenteel nog beter weer....... Ik had niet zo'n zin om in het hoogseizoen te zitten met 40 graden, maar regen en bewolking is nou ook weer niet helemaal mijn idee van een good time......![]()
![]()
![]()
Het zal nog niet gigantisch druk zijn maar het zal tegen die tijd wel een beetje beginnen allemaal..quote:Op zondag 29 mei 2005 15:54 schreef Exordium het volgende:
Ik ga komende zaterdag naar Alanya met 5 vriendinnen! We verbiljven van 4 - 15 juni in Hotel Golden Dreams all in![]()
Heb er ontzettend veel zin in! Vooral omdat ik nu nog midden in mijn examens zit, dus dan is zoiets echt om naar uit te kijken![]()
Weet iemand of het dan al een beetje druk is in Alanya? Want het is niet echt leuk als er totaal geen toeristen zijn.. En rijden die dolmusbusjes ook 's nachts?
Het begint in juni al vrij druk te worden in Alanya. Zelf ben ik 2 keer in april geweest en toen was het ook al druk genoeg om uit te kunnen gaan. Alleen de grote discotheken buiten het centrum zoals het Auditorium en de Summer Garden waren toen nog niet open. Die zijn in juni gelukkig wel gewoon geopend.quote:Op zondag 29 mei 2005 15:54 schreef Exordium het volgende:
Ik ga komende zaterdag naar Alanya met 5 vriendinnen! We verbiljven van 4 - 15 juni in Hotel Golden Dreams all in![]()
Heb er ontzettend veel zin in! Vooral omdat ik nu nog midden in mijn examens zit, dus dan is zoiets echt om naar uit te kijken![]()
Weet iemand of het dan al een beetje druk is in Alanya? Want het is niet echt leuk als er totaal geen toeristen zijn.. En rijden die dolmusbusjes ook 's nachts?
Probeer dat niet te gaan doen in 1 van de bardancings zoals de Robin Hood of James Dean. Tenzij je nogal kapitaalkrachtig bent.quote:Op maandag 30 mei 2005 15:28 schreef HugoBoss1982 het volgende:
Alanyaaaaaaaaaaa ik ga er ook heen in juli, acht dagen.
.... en ik ga me klemzuipen daar *LOL*
dat laatste is waarschijnlijk een geintje
Ik zou het gewoon doen.quote:Op maandag 30 mei 2005 16:24 schreef Brendovic het volgende:
en bij deze neem ik officeel een overweging of ik wel ga, kom zojuist uit ziekenhuis met een gebroken enkel en 6 weken gips
Hee pur33,quote:Op zondag 22 mei 2005 21:14 schreef pur33 het volgende:
We verblijven trouwens in hotel Leandra(***).. iemand anders hier ooit verbleven?
Hee Exordium,quote:Op zondag 29 mei 2005 15:54 schreef Exordium het volgende:
Bus kostte ik geloof 2 euro voor 4 personen en dan kan je bij t centrum uitstappen bij de bazaar.. Dan moet je nog 1 lange straat uitlopen en dan ben je bij het Cleopatra strand. Maarja daar heb je geen all inclusive. Heb nog een paar gasten gesproken van Club Paradiso, dat schijnt ook net zo relaxt te zijn als Orient Palace. Er rijd ook een busje van Club Paradiso naar t "prive" strand hoor..quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:12 schreef schwa78 het volgende:
Leuk die foto's! Ik heb er nu nog meer zin in om er heen te gaan.
Van club Paradiso heb ik tot nu toe alleen maar positieve ervaringen gehoord. Jammer alleen dat het zover uit het centrum zit en niet bij het Cleopatra strand.
In de hamam moet je gewoon je bikini aanhouden. Ik heb wel alleen verhalen gehoord van mensen over het feit dat sommige masseurs hun handen niet echt bij zich kunnen houden en een beetje te intiem gaan masseren. Dus daar moet je maar een beetje voor uitkijken. Tenzij je dat wel leuk vindquote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:39 schreef Exordium het volgende:
We gaan zeker naar de Hamam! Alleen, kun je daar in je bikini? Of moet je naakt? Heb nogal preutse vriendinnen![]()
Misschien kom ik nog wel wat fokkers tegen daar! Wat dachten jullie van een meet![]()
ik ga daar ook heen! van 6 juli t/m 18 julquote:Op maandag 23 mei 2005 00:45 schreef Matsie het volgende:
ook ik ga naar Alanya. Dit jaar voor het eerst, samen met nog 8 andere jongens. We verblijven in appartement Horizon vanaf 13 juli.
heb er zeer zeker veel zin in
Hee heequote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:39 schreef Exordium het volgende:
@ Stjeafe - Bedankt voor je reactie! Goed om een betrouwbare mening te horen, stelt me gerust dat we in ieder geval in een goed hotel zitten.
Heb je verder nog tips? Leuke excursies of bezienswaardigheden? Of de allerleukste discotheken?
En we kunnen wel tegen een stootje, bouwvakkers kunnen best leuk zijn![]()
We gaan zeker naar de Hamam! Alleen, kun je daar in je bikini? Of moet je naakt? Heb nogal preutse vriendinnen![]()
Misschien kom ik nog wel wat fokkers tegen daar! Wat dachten jullie van een meet![]()
Jij neemt toch 5 vriendinnen meequote:Op woensdag 1 juni 2005 14:13 schreef Exordium het volgende:
Ja! Maar volgens mij gaan er in juni nog niet heel veel fokkers naar Alanya. Kijk, wij tweetjes is ook best gezellig, alleen is het dan een beetje een kleinschalige meet![]()
Effe bellen inderdaad. Dan weet je meteen of je niet teveel genaaid wordt met de vluchttijden...quote:Tralala, ik heb er echt zin in! Heb alleen mijn tickets nog niet binnen, terwijl ik over 3 dagen al wegga![]()
Voor kleine boodschappen als levensmiddelen, flesjes water, sigaretten is het goedkoper om in Lira te betalen. Ga je shoppen betaal dan gewoon in euro's!quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:39 schreef Exordium het volgende:
Bedankt! Wooh! Die Managvatwaterval ziet er echt mooi uit!![]()
We hebben niet Corendon geboekt, maar via de Reisgigant..
Heb trouwens gehoord dat het goedkoper is om met turkse lira te betalen, maar dan heb je toch ook te maken met wisselkoersen? Ben je dan uiteindelijk niet gewoon weer duurder uit?
Vandaag laatste examen en zaterdag zit ik al in het vliegtuig!![]()
Mijn ervaring is dat als je met euro's betaald altijd duurder uit bent. Behalve als je in bijvoorbeeld een supermarkt betaald en ze gewoon een rekenmachine gebruiken.quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:39 schreef Exordium het volgende:
Heb trouwens gehoord dat het goedkoper is om met turkse lira te betalen, maar dan heb je toch ook te maken met wisselkoersen? Ben je dan uiteindelijk niet gewoon weer duurder uit?
Tsja.....als jij een fanatieke loper bent......zou ik gewoon lopen! Het is uiteraard voor iedereen persoonlijk!!quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:39 schreef schwa78 het volgende:
Naar de burcht gaan is idd wel grappig. Maar waarom zou dat niet lopend kunnen? Als je het gewoon aan het eind van de middag doet is het prima te doen hoor. En dan is het een stuk leuker dat je bovenaan een mooi uitzicht hebt. En je kunt je op de terugweg naar beneden dan trakteren op een taxiritje
Qua uitgaan is de James Dean dit jaar inderdaad het leukst. Verleden jaar was dat nog de Robin Hood, maar daar was dit jaar niet zoveel aan. Maar misschien dat het nu wel wat beter is.
Je moet je excursies trouwens niet bij de reisleiding boeken hoor. Dan betaal je namelijk veel te veel. Gewoon lokaal boeken bij zo'n irritante verkoper op straat.
Klopt.. heb ik helaas ook gedaanquote:Op maandag 6 juni 2005 00:35 schreef Brendovic het volgende:
Ik ben vorig jaar met zo een boot de zee op gegaan. Meest overrated iets was dat. kots misselijk, schijt duur bier en totaal niet tof
Haha nou aandacht van meisjes heeft ie niet zo nodig hoor :p Hij zou er met mij (zijn vriendin) heen gaan :p Enne hij krijgt genoeg aandacht van mijquote:Op maandag 30 mei 2005 16:28 schreef schwa78 het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon doen.
De stoepen in Alanya zijn op zich zo slecht nog niet (zeker niet in vergelijking tot Gumbet). Er is weinig hoogte verschil en de taxi's zijn cheap.
En met zo'n gipsen poot krijg je genoeg aandacht van de meisjes![]()
O ja, sterkte toegewenst enzo![]()
Bedoel je de boot waarmee je s avonds/ s nachts de zee op ging? Of bedoel je de boot waarmee je een hele dag de zee op ging?quote:Op maandag 6 juni 2005 00:35 schreef Brendovic het volgende:
Ik ben vorig jaar met zo een boot de zee op gegaan. Meest overrated iets was dat. kots misselijk, schijt duur bier en totaal niet tof
Bedoelde je deze????quote:Op dinsdag 7 juni 2005 02:33 schreef Brendovic het volgende:
Overdag is die goed, ik zal morge maybe ff foto opzoeke van die rots die je tegekomt. die moet je doorheen en dan vanaf springe, alleen ik wist ff nie dat het zo hoog was. jesus wat vreselijk was dat, en die mongole die dan duike...
Jaaa die was vet ehquote:Op dinsdag 7 juni 2005 06:35 schreef nieky het volgende:
[..]
Bedoelde je deze????
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee. En ik weet niet waar ie nog meer met zijn handen heeft gezeten. Niet zo fris.quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:58 schreef cultheld het volgende:
Had ie z'n handen niet gewassen?
Uitspraak: oeroespoe tjoetjoequote:Op donderdag 9 juni 2005 12:01 schreef schwa78 het volgende:
Kan iemand mij nog snel wat vieze Turkse woorden leren? Ik ken eigenlijk alleen het woord sikmek.
Moet je ff iets teruglezen in dit topic, staan wel meer reacties over de stranden in Alanyaquote:Op zondag 12 juni 2005 21:54 schreef Caramelo het volgende:
heeyyy...
Van de zomer ook naar Alanya!! en zit aan het Cleopatra strand.. iemand hier ervaring mee, en als je de zee in gaat, heb je dan kans op rosten/stenen in het water??![]()
Ja ik heb die prik gehaald. Samen met mijn reisgenoten wij zouden naar Alanya gaan. Mijn vriend en ik hebben helaas moeten annuleren omdat meneer zijn enkel heeft gebroken. Maar even over die prik. Hij is niet verplicht, wel aanbevolen. En het beste was dat je hem 4weken van te voren haalde. Maar 3 weken kon ook nog. Als je hem later haalde dan 3 weken van te voren had het niet echt veel zin meer. Dacht ik.quote:Op maandag 13 juni 2005 17:31 schreef kikoooooo het volgende:
Zijn er hier trouwens mensen die speciaal een hepatitus A prik gehaald hebben voor hun vakantie naar alanya?
En kan dat nog zo kortdag?
Hee Exordium!!quote:Op zondag 12 juni 2005 16:37 schreef Exordium het volgende:
Ben net terug uit Alanya! Het was echt enorm gaaf! Ben alleen nu te moe om heel enthousisaste verhalen te vertellen dus die komen nog wel een keer![]()
Wij gaan van 3 tot en met 11 aug maar acht dagen omdat ik in september nog twee weken naar jamaica ga. dit word ff een tussendoortje gewoon ff een weekje chilluh en feestequote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:53 schreef -En4Cer- het volgende:
Wanneer gaan jullie?
Alanya is in ieder geval een goede keuze
Wij gaan ook 3 aug met 7 kameradenquote:Op woensdag 15 juni 2005 08:39 schreef gangsta-mario het volgende:
[..]
Wij gaan van 3 tot en met 11 aug maar acht dagen omdat ik in september nog twee weken naar jamaica ga. dit word ff een tussendoortje gewoon ff een weekje chilluh en feeste
Coooll..!! Waar kunnen wij je vinde..quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:56 schreef Stjeafke het volgende:
Na een paar weken thuis te zijn geweest...........ben ik blij om weer terug te gaan naar Alanya. Werken, op het strand liggen, stappen.......en dat weer voor de komende 4 maanden![]()
Donderdag 23-6 mag ik weer op het vliegtuig stappen vanaf Maastricht![]()
Ik ben in veel hotels te vinden aangezien ik hostess ben voor Corendon............'s avonds ben ik vaak te vinden in James Dean!quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:48 schreef Caramelo het volgende:
[..]
Coooll..!! Waar kunnen wij je vinde..![]()
![]()
14 Juli ga ik met 3 meide die kant op..!! In app. Sultans Dream..quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:31 schreef Stjeafke het volgende:
[..]
Ik ben in veel hotels te vinden aangezien ik hostess ben voor Corendon............'s avonds ben ik vaak te vinden in James Dean!
Wanneer komen jullie![]()
Hoe Stephanie,quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:32 schreef Stjeafke het volgende:
[..]
Voor kleine boodschappen als levensmiddelen, flesjes water, sigaretten is het goedkoper om in Lira te betalen. Ga je shoppen betaal dan gewoon in euro's!
Maar mijn collega's Maurits of Baris van De Reisgigant/ Jiba zullen je alles uitleggen! Een hele goede vlucht en een hele fijne vakantie...........als je nog vragen hebt, hoor ik het graag
ps. Doe de groetjes aan Ingrid op de Luchthaven (van Stephanie van Corendon)
Waarom ben je eigenlijk teruggekomen dan voor een paar weken?quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:56 schreef Stjeafke het volgende:
Na een paar weken thuis te zijn geweest...........ben ik blij om weer terug te gaan naar Alanya. Werken, op het strand liggen, stappen.......en dat weer voor de komende 4 maanden![]()
Donderdag 23-6 mag ik weer op het vliegtuig stappen vanaf Maastricht![]()
Ik ga 9 juli t/m 23 juli naar dit hotel, ben benieuwd!!!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga 15 dagen naar Hotel Kleopatra Elite. Ik las net op internet dat ik wel beetje moet opassen wat ik eet
Naja ik heb er iig zin in! Ik vertrek 6 Juli.
Hoe was het verder daar?quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:05 schreef schwa78 het volgende:
Ben weer terug
Ik heb er afgelopen week even opgelet of je met euro's of liras moet betalen. Mijn conclusie is dat je het best kunt betalen in de valuta waarin de prijs aangegeven staat. Als je dat niet doet dan gaan zij voor je zitten omrekenenen en ronden ze de boel daarna een stukje naar boven af.
Het voordeligst ben je dus uit door zowel liras als euro's bij je te hebben. Vind je dat te lastig, dan adviseer ik liras omdat de meeste prijzen daarin aangegeven staan, je minder kwijt bent wanneer ze afronden (kleinere eenheden) en je altijd netjes wisselgeld kunt krijgen.
Omdat ik jou natuurlijk extreem misquote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:48 schreef FortunaHome het volgende:
[..]
Waarom ben je eigenlijk teruggekomen dan voor een paar weken?![]()
Ziet er goed uit hoor.. die Koppies.. (van de Site)quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:22 schreef piertje2 het volgende:
nog 13 daagjes dan begint de pret![]()
www.alanya05.tk
onze mooie vakantie site
2 Vriendinne van mij niet, kheb et wel gedaan afgelopen maandag,, DTP last van gehad en ben btje ziekjes geweest ..quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:49 schreef cultheld het volgende:
Zijn er ook mensen die zich niet in laten enten?
Ik laat me niet inenten, want als ik nu zou bellen zou ik pas de 10e of zo aan de beurt zijn. De 16e ga ik op vakantie.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:01 schreef Caramelo het volgende:
[..]
2 Vriendinne van mij niet, kheb et wel gedaan afgelopen maandag,, DTP last van gehad en ben btje ziekjes geweest ..![]()
van onze groep heeft er naar mijn weten 1tje van de 6 zich laten inenten. Volgens mij is het echt alleen nodig als je het binnenland ingaat. Je moet natuurlijk niet uit de kraan gaan drinken. en beetje opletten of je eten wel gaar is ... maar voor de rest 5 juli ben ik aan het feestenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 08:13 schreef gangsta-mario het volgende:
Moet je je per se in laten enten dit is toch vooral als je het binneland ingaat.
Lijkt mij dat als ik heel de dag een beetje op het strand lig en sávonds flink ga feestuh en zuipen dat ik daar niet ziek van wordt want dat doe ik nu ook al.
welk hotel zit je?quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:47 schreef Caramelo het volgende:
[..]
Ziet er goed uit hoor.. die Koppies.. (van de Site)ik ben de 14e in Alanya, misschien kome we elkaar nog tege
![]()
We zitten in App. Sultans Dream, kzag op jullie site dat jullie hotel zich in de stad bevind..wij moeten nog ff een eindje lopenquote:
aan het strand en in het centrumquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:00 schreef Caramelo het volgende:
[..]
We zitten in App. Sultans Dream, kzag op jullie site dat jullie hotel zich in de stad bevind..wij moeten nog ff een eindje lopen![]()
Je betaald er zeker dan ook wel wat voor..quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:33 schreef piertje2 het volgende:
[..]
aan het strand en in het centrum![]()
![]()
kruipend naar huis
![]()
valt mee 480 voor 2 wekenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:51 schreef Caramelo het volgende:
[..]
Je betaald er zeker dan ook wel wat voor..![]()
Dat doe je goed!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:33 schreef piertje2 het volgende:
[..]
aan het strand en in het centrum![]()
![]()
kruipend naar huis
![]()
Verder was het als vanouds weer helemaal chillquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:26 schreef zomer000 het volgende:
[..]
Hoe was het verder daar?
Discotheken alweer openen en tot hoelaat zijn ze open?
En de prijzen, zijn die nog normaal of flink gestegen?
Alvast bedankt voor je reactie
Wat een onzin. Ik zat alle 5 de keren dat ik in Turkije was in een 2 of 3 sterren hotel. Alle keren is dat prima bevallen. Het eten is niet altijd even lekker, maar het is zeker wel goed te doen.quote:Op maandag 27 juni 2005 12:28 schreef linuxje het volgende:
oja ga ook niet naar een 3 sterren (of lager) hotel, 4 sterren is echt het minimum anders kan je beter geen hotel nemen en buiten slapen
Idd, ik zat in een 2/3 sterrenhotel was best wel te doen. Ok veel konijnenvoer en de watercoolers werden gevuld met gewoon leidingwaterquote:Op maandag 27 juni 2005 14:34 schreef schwa78 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik zat alle 5 de keren dat ik in Turkije was in een 2 of 3 sterren hotel. Alle keren is dat prima bevallen. Het eten is niet altijd even lekker, maar het is zeker wel goed te doen.
De hotels zijn in Turkije een stuk beter dan in bijvoorbeeld Griekenland.
quote:Op donderdag 3 februari 2005 16:55 schreef -badeendjuh- het volgende:
Dit jaar gaan wij in een appartement (Cleo mare)
http://www.vakantiereiswijzer.nl/site/home.php?x=reactie_acc&id=9664
quote:Op maandag 14 februari 2005 00:57 schreef kleinaapje het volgende:
ik ga 7 aug. naar alanya appartement Cleo Mare..iemand in Cleo Mare geweest?
Ik ga vanaf 19 juli naar Cleo Mare met 3 vrienden voor 15 dagenquote:Op dinsdag 15 februari 2005 22:44 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Zeker wel! Wij gaan daar 3 aug. heen met 7 vrienden voor 10 dagen.. zelfde periode als jou dus!
Ik ga dus niet meerquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:06 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ga vanaf 19 juli naar Cleo Mare met 3 vrienden voor 15 dagen
Ja man die mensen daar zijn zoooo eng.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:27 schreef Caramelo het volgende:
Iedereen heeft et over : Pas op voor die mensen daar.. maar wat moet ik ervan denken dan..iemand ervaring? of hoe de mensen daar zijn?
Jij bent egt grappig..!!quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:37 schreef -badeendjuh- het volgende:
[..]
Ja man die mensen daar zijn zoooo eng.![]()
Wat bedoel je er zelf mee dan?quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:27 schreef Caramelo het volgende:
Iedereen heeft et over : Pas op voor die mensen daar.. maar wat moet ik ervan denken dan..iemand ervaring? of hoe de mensen daar zijn?
Naja k weet et zelf ook niet zo goed..! maar tegen de mensen aan wie ik vertel van: ik ga naar Turkije.. krijg je gelijk zo'n negatieve reactie van.. jaa wel goed oppassen he..!! en goed uitkijken, als meisjes zijnde, ja waarom dan? "naja al die mensen sleuren je mee naar binnen en zitten de hele tijd aan je.. enz.."quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:55 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Wat bedoel je er zelf mee dan?
Die mensen daar leven van het toerisme dus ze moeten wel aardig zijn..
Ik ben nu een paar keer in Turkije geweest en de mensen daar zijn altijd superaardig geweest.
Het zijn koppensnellers.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:27 schreef Caramelo het volgende:
ik ookquote:
Ik weet het. Maar je vraag was ook een beetje wazig. Maar ik ben vorig jaar in Alanya geweest en mijn ervaring is dat de mensen echt ontzettend aardig zijn. Er zijn wat van die mannetjes die proberen je hun restaurant in te praten. Maar er zijn echt geen mannen/jongetjes die zo maar aan je gaan zitten. Nee ik vond de mensen daar juist heel aardig.quote:
zeker weten, helemaal mee eens.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:21 schreef -badeendjuh- het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar je vraag was ook een beetje wazig. Maar ik ben vorig jaar in Alanya geweest en mijn ervaring is dat de mensen echt ontzettend aardig zijn. Er zijn wat van die mannetjes die proberen je hun restaurant in te praten. Maar er zijn echt geen mannen/jongetjes die zo maar aan je gaan zitten. Nee ik vond de mensen daar juist heel aardig.
Dan moet je pinpas het dus wel doen... Hehe.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:33 schreef -En4Cer- het volgende:
Euro's omwisselen? Je kunt daar gewoon Euro's en Turkse Lira's pinnen..
Het word nog mooier...ze belden weer en ik vlieg nu ook met Onur Air....nou NO WAY!!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:37 schreef -badeendjuh- het volgende:
Haha beachmasters is idd een beetje aan het klote met die vliegtuigmaatschappijen. Wij zouden met zijn 4en gaan. En wij zouden (3juli) vliegen met Dutchbird. Maar mijn vriend en ik hebben helaas moeten annuleren. Maar nu hoorde ik van die andere twee die wel gaan dat ze nu dus vliegen met Onur air.. Hehe. Misschien toch maar goed dat wij 2 niet meer gaan.Over de tijden heb ik van hun niks gehoord.
Maar ik ben vorige jaar ook met beachmasters naar Alanya geweest en toen helemaal geen problemen gehad met iets. Was juist hardstikke leuk. En toen onze pinpassen het niet meer deden omdat opeens bleek dat de hotelsleutel magnetisch was. Zijn we ontzettend goed geholpen door de reisleiding en dergelijke.
40 á 50 euriesquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:30 schreef piertje2 het volgende:
Ja wat denken jullie te gaan uitgeven per dag ongeveer in euries ?
ok en wat moet je daar allemaal van kopen?quote:
Hotel Serapsu is een mooi 5-sterren hotel. Het personeel is er vriendelijk, het eten is prima en vergrijp je vooral aan de taartjes!!! Dat mag ik ook vakerquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:04 schreef Ratt het volgende:
nog 2 weekjes en dan ga ik de turken met mijn bezoek vereren in Alanya, iemand ervaring met Hotel Serapsu?
Ontbijt, middageten en avondeten.. en dan komt uiteraard het stappen er nog bij.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:49 schreef piertje2 het volgende:
[..]
ok en wat moet je daar allemaal van kopen?
Mwah.. een tientjequote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:30 schreef piertje2 het volgende:
Ja wat denken jullie te gaan uitgeven per dag ongeveer in euries ?
En daarna begint het pas echtquote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:02 schreef i-spy24 het volgende:
Sterkte in Alanya want het is DE meest veelzijdige toeristische badplaats waar je tot 00:00 uur kunt rondlopen en winkelen.
Kun je dat makkelijk wegsmokkelen of kunnen mensen van een ander hotel hier gemakkelijk van meegenieten? Mijn broer heeft namelijk 4 dagen overlapping met mij in Alanya, en hij heeft ook all-inquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:17 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Mwah.. een tientje![]()
Ik heb all-in.. Dus gratis eten en zuipen van 09:00u.-23:00u.![]()
Meestal kun je gewoon naar de bar gaan en een aantal biertjes bestellen..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:48 schreef Verstreujem het volgende:
[..]
Kun je dat makkelijk wegsmokkelen of kunnen mensen van een ander hotel hier gemakkelijk van meegenieten? Mijn broer heeft namelijk 4 dagen overlapping met mij in Alanya, en hij heeft ook all-in![]()
Klopt, gebeurde bij mij ook. Gelukkig op de laatste dag, was dus alleen een probleem bij de trein in NLquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:41 schreef -badeendjuh- het volgende:
[..]
Dan moet je pinpas het dus wel doen... Hehe.
OK WAARSCHUWING: Let goed op bij veel hotels zijn de sleutels magnetisch. Dit vertellen ze er niet bij.
Mijn vriend en ik zaten vorig jaar dus allebei mooi zonder pinpas. Wij zijn gelukkig goed geholpen door de reisleiding.
Wij waren overigens niet de enige die problemen hadden met de pinpassen. Er waren een hoop mensen die opeens niet meer konden pinnen omdat bleek dat hun hotelsleutel magnetisch was. En dat ze hun pinpas op de een of andere manier erbij hadden gehouden.
Gezelliggg!! Daar zit ik ook! vanaf wanneer?quote:Op zondag 3 juli 2005 20:44 schreef Fillipe het volgende:
We zijn overgeplaatst naar app. Sultan's DreamAch het zal wel
Ik zou er totaal geen problemen mee gehad hebben om met onur te vliegen, overtrokken door de mediaquote:Op maandag 4 juli 2005 18:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik vlieg woensdag om 20:00 uur met Onur Air
Hopelijk veranderen ze mijn vlucht ook nog op het laatste moment!
Ik zit in Alanya van 12 t/m 27 Juli, maar ik hoor net van Peter Pauperhout (quote:Op maandag 4 juli 2005 14:08 schreef Caramelo het volgende:
[..]
Gezelliggg!! Daar zit ik ook! vanaf wanneer?![]()
Ja bij ons dus de eerste dag.. Beetje lastig was dat.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:54 schreef DrQuiqqer het volgende:
[..]
Klopt, gebeurde bij mij ook. Gelukkig op de laatste dag, was dus alleen een probleem bij de trein in NL
quote:Op maandag 4 juli 2005 19:15 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ik zit in Alanya van 12 t/m 27 Juli, maar ik hoor net van Peter Pauperhout () dat we weer overgeboekt zijn naar een ander appartement. Daar gaan we dus zeker niet mee akkoord omdat we in eerste instantie 600 meter van het centrum zaten en nu 3 km
. Heb gebeld dat we dus sowieso een appartement willen dat in de buurt komt (of beter is) dan het gene waar we oorspronkelijk voor geboekt hadden.
Eerst: Margarita toen Sultan's Dream en nu Huska Plaza.
Ik wordt morgen gebeld en ga er zeker voor zorgen dat we beter terecht komen. Stelletje ambtenaren lijken het daar wel.
We zien wel
En oja vliegen vanaf Maastricht met Onur Air, heb er nog alle vertrouwen in dat we niet neerstorten.
Uhhhh dat ging een btje verkeerdd...quote:
Ja inderdaad kijken wat er te regelen valt, misschien dat we wel weer teruggeboekt worden naar Sultan's Dream maar dat lijkt me sterk. Probeer er natuurlijk wel m'n voordeel uit te halen en te zorgen dat we iig beter terecht komenquote:Op maandag 4 juli 2005 21:51 schreef Caramelo het volgende:
[..]
Uhhhh dat ging een btje verkeerdd...
ik wou er ff op reageren.. dat t idd balen is..!want Sultans dream viel wel mee vanaf t centrum.. je moet er zeker ff werk van maken..! een brief schrijven helpt misschien ook wel, krijg je misschien een deel van je geld terug,..
In ieder geval veel succes en een fijne vakantiee.
ik zit in in Sultans dream vanaf 14 juli t/m 26 juli![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |