We zitten in App. Sultans Dream, kzag op jullie site dat jullie hotel zich in de stad bevind..wij moeten nog ff een eindje lopenquote:
aan het strand en in het centrumquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:00 schreef Caramelo het volgende:
[..]
We zitten in App. Sultans Dream, kzag op jullie site dat jullie hotel zich in de stad bevind..wij moeten nog ff een eindje lopen![]()
Je betaald er zeker dan ook wel wat voor..quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:33 schreef piertje2 het volgende:
[..]
aan het strand en in het centrum![]()
![]()
kruipend naar huis
![]()
valt mee 480 voor 2 wekenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:51 schreef Caramelo het volgende:
[..]
Je betaald er zeker dan ook wel wat voor..![]()
Dat doe je goed!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:33 schreef piertje2 het volgende:
[..]
aan het strand en in het centrum![]()
![]()
kruipend naar huis
![]()
Verder was het als vanouds weer helemaal chillquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:26 schreef zomer000 het volgende:
[..]
Hoe was het verder daar?
Discotheken alweer openen en tot hoelaat zijn ze open?
En de prijzen, zijn die nog normaal of flink gestegen?
Alvast bedankt voor je reactie
Wat een onzin. Ik zat alle 5 de keren dat ik in Turkije was in een 2 of 3 sterren hotel. Alle keren is dat prima bevallen. Het eten is niet altijd even lekker, maar het is zeker wel goed te doen.quote:Op maandag 27 juni 2005 12:28 schreef linuxje het volgende:
oja ga ook niet naar een 3 sterren (of lager) hotel, 4 sterren is echt het minimum anders kan je beter geen hotel nemen en buiten slapen
Idd, ik zat in een 2/3 sterrenhotel was best wel te doen. Ok veel konijnenvoer en de watercoolers werden gevuld met gewoon leidingwaterquote:Op maandag 27 juni 2005 14:34 schreef schwa78 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik zat alle 5 de keren dat ik in Turkije was in een 2 of 3 sterren hotel. Alle keren is dat prima bevallen. Het eten is niet altijd even lekker, maar het is zeker wel goed te doen.
De hotels zijn in Turkije een stuk beter dan in bijvoorbeeld Griekenland.
quote:Op donderdag 3 februari 2005 16:55 schreef -badeendjuh- het volgende:
Dit jaar gaan wij in een appartement (Cleo mare)
http://www.vakantiereiswijzer.nl/site/home.php?x=reactie_acc&id=9664
quote:Op maandag 14 februari 2005 00:57 schreef kleinaapje het volgende:
ik ga 7 aug. naar alanya appartement Cleo Mare..iemand in Cleo Mare geweest?
Ik ga vanaf 19 juli naar Cleo Mare met 3 vrienden voor 15 dagenquote:Op dinsdag 15 februari 2005 22:44 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Zeker wel! Wij gaan daar 3 aug. heen met 7 vrienden voor 10 dagen.. zelfde periode als jou dus!
Ik ga dus niet meerquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:06 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ga vanaf 19 juli naar Cleo Mare met 3 vrienden voor 15 dagen
Ja man die mensen daar zijn zoooo eng.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:27 schreef Caramelo het volgende:
Iedereen heeft et over : Pas op voor die mensen daar.. maar wat moet ik ervan denken dan..iemand ervaring? of hoe de mensen daar zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |