abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28198821
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 10:50 schreef piertje2 het volgende:

[..]

welk hotel zit je?
We zitten in App. Sultans Dream, kzag op jullie site dat jullie hotel zich in de stad bevind..wij moeten nog ff een eindje lopen
Release Yourself..
pi_28203997
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 17:00 schreef Caramelo het volgende:

[..]

We zitten in App. Sultans Dream, kzag op jullie site dat jullie hotel zich in de stad bevind..wij moeten nog ff een eindje lopen
aan het strand en in het centrum kruipend naar huis
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
pi_28206161
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 20:33 schreef piertje2 het volgende:

[..]

Je betaald er zeker dan ook wel wat voor..
Release Yourself..
pi_28247951
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 21:51 schreef Caramelo het volgende:

[..]

Je betaald er zeker dan ook wel wat voor..
valt mee 480 voor 2 weken
pi_28256585
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 20:33 schreef piertje2 het volgende:

[..]

Dat doe je goed!

Zeker als je beseft dat het (uitgaans)centrum niet aan het strand ligt
pi_28256720
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 18:26 schreef zomer000 het volgende:

[..]

Hoe was het verder daar?

Discotheken alweer openen en tot hoelaat zijn ze open?

En de prijzen, zijn die nog normaal of flink gestegen?

Alvast bedankt voor je reactie
Verder was het als vanouds weer helemaal chill

Alle discotheken zijn weer open. De Absolute is overigens weer gesloten, maar zowel de Murphy's als de tent ernaast zijn weer open na een ingrijpende verbouwing. Beide tenten zijn overigens nog vrij leeg en saai.

De prijzen zijn ten opzichte van verleden jaar flink gestegen. Je betaalt nu ongeveer 14 miljoen voor een cocktail. Dat is zo'n 8 en halve euro

Wat je het best kunt doen is vriendschap sluiten bij 1 barman en vragen of hij je Happy Hour wil geven (2 voor de prijs van 1) op voorwaarde dat je voortaan altijd bij hem besteld. Bij mij werkte dat perfect zodat ik de hele vakantie happy hour had

Als je nog meer vragen hebt, gooi je me maar effe op MSN...
pi_28264455
Heej,

Ben net terug van acht dagen Alanya. Het weer was fantastisch, warm maar niet zo heet als in juli/augustus. We zaten in hotel Aysef. Een net hotel, maar er was geen ruk aan, de lokatie was echter TOP. Aan het Kleopatra strand en op loopafstand van het centrum.

Ben twee jaar geleden ook in Alanya geweest, en ik kan zeggen dat het een stuk beter is geworden. De prijzen zijn navenant gestegen. Overigens zou ik nooit langer dan acht dagen boeken, want dan heb je het wel gezien. Erg leuk en goedkoop om een jeep te huren en het binnenland in te trekken, uiteraard wel uitkijken.

Je kunt prima stappen in Alanya, maar wil je net iets meer dan alleen zon, zee, strand en uitgaan, dan kan je beter ergens anders heen gaan. Ik vond de Havana wel grappig, vooral met een paar blonde dellen vanwie de belangrijkste functie is 'mooi' te wezen. Bistro Bellman is ook wel leuk. Bij Robin Hood is het wel leuk om die 'namaak-coole' obers uit te lachen. Een over the top Nederlandse tent is Bistro Floyd aan de hoofdstraat, alwaar vooral oudere sjachereinige krokettenvreters zitten

De kroegentocht heeft echt geen niveau, maar als je daar niet naar op zoek ben is het misschien leuk voor je. Laat je geen 'rafting' aansmeren, of parasailen langs het strand. Het kost misschien weinig, maar ga liever naar Frankrijk of Zwitserland om voor de dubbele prijs tien keer betere kwaliteit te hebben.

Overigens erg weinig Nederlanders gezien. Veel Denen, Zweden en Russen in juni.

greetzzz
pi_28265110
Ja, dat viel ons ook al op. Verleden jaar was nog 50% Nederlander, maar dit jaar waren ze nergens te bekennen. Misschien komt dat nog wel in juli/augustus.
pi_28265629
...ach, de Scandinavische dames zijn veruit te prefereren boven hun Nederlandse soortgenoten .
pi_28267349
Dat zou je denken.... mijn ervaring is dat de scandinaviers wel mooi zijn, maar verder heel erg saai. Blijven heel erg op hun eigen groepje gericht en als ze al ergens voor gaan is het voor een Turk.

Al blijft het mooi om naar te kijken als ze in hun korte rokjes op het podium dansen
pi_28267865
Wel jammer dan he! .. Terwijl wij Hollanders veel gezelliger volk zijn Haha
pi_28268777
ik was afgelopen week in alanya (iets er buiten) in club paradiso, redelijk hotel, aardige mensen wel was mijn 2e keer in turkije en volgend jaar weer een weekje er lekker tussen uit. 70% was denk ik wel nederlands in ons hotel, nog een aantal duitsers maar veel andere volken heb ik niet gezien, ja turken maar dat was meestal het personeel. Ik zou me trouwens wel laten inenten je weet maar nooit daar. Alanya Boottocht zou ik ook zeker doen, is de moeite waard

oja ga ook niet naar een 3 sterren (of lager) hotel, 4 sterren is echt het minimum anders kan je beter geen hotel nemen en buiten slapen

[ Bericht 18% gewijzigd door linuxje op 27-06-2005 12:35:20 ]
pi_28268921
Tot hoelaat zijn de kroegen/ discoteheken open in Alayna in 2005

Ik hoorde dat in 2004 alles om 3.00 uur sloot, op de openlucht disctheek na
pi_28273030
Het is idd nog steeds zo dat alles vrij vroeg dichtgaat.

Om 3 uur beginnen ze in alle tenten de boel af te nokken. In The Bellman gaan ze omroepen dat je naar het Auditorium kunt gaan en in de James Dean draaien ze het licht wat op en gaan ze rustigere muziek draaien. Om een uur of half 4, 4 uur is de koek echt op.

Summer Garden en Auditorium zijn langer open.
pi_28273098
quote:
Op maandag 27 juni 2005 12:28 schreef linuxje het volgende:
oja ga ook niet naar een 3 sterren (of lager) hotel, 4 sterren is echt het minimum anders kan je beter geen hotel nemen en buiten slapen
Wat een onzin. Ik zat alle 5 de keren dat ik in Turkije was in een 2 of 3 sterren hotel. Alle keren is dat prima bevallen. Het eten is niet altijd even lekker, maar het is zeker wel goed te doen.

De hotels zijn in Turkije een stuk beter dan in bijvoorbeeld Griekenland.
  maandag 27 juni 2005 @ 19:14:04 #241
83828 RelaxedM
Beetje jammer!
pi_28281135
quote:
Op maandag 27 juni 2005 14:34 schreef schwa78 het volgende:

[..]

Wat een onzin. Ik zat alle 5 de keren dat ik in Turkije was in een 2 of 3 sterren hotel. Alle keren is dat prima bevallen. Het eten is niet altijd even lekker, maar het is zeker wel goed te doen.

De hotels zijn in Turkije een stuk beter dan in bijvoorbeeld Griekenland.
Idd, ik zat in een 2/3 sterrenhotel was best wel te doen. Ok veel konijnenvoer en de watercoolers werden gevuld met gewoon leidingwater Maar ja het was gewoon wel uit te houden daar. Enige nadeel was RUSSEN!!!! Wat een asociale lui zijn dat zeg
pi_28281450
Idd.... zelden een volk gezien met zo weinig manieren.

Het principe van een rij kennen ze niet bij het eten. Gewoon langs de rij lopen en aan het begin ertussen wringen. En ze zijn verder zo ongezellig als de pest.
pi_28304523
Nog een weekje
  dinsdag 28 juni 2005 @ 15:12:25 #244
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_28304586
ik ga ook naar alanya.. 30 juli tot 14 augustus
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_28334182
Ik heb zo'n zinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
pi_28341994
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 16:55 schreef -badeendjuh- het volgende:
Dit jaar gaan wij in een appartement (Cleo mare)
http://www.vakantiereiswijzer.nl/site/home.php?x=reactie_acc&id=9664
quote:
Op maandag 14 februari 2005 00:57 schreef kleinaapje het volgende:
ik ga 7 aug. naar alanya appartement Cleo Mare.. iemand in Cleo Mare geweest?
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 22:44 schreef -En4Cer- het volgende:

[..]

Zeker wel! Wij gaan daar 3 aug. heen met 7 vrienden voor 10 dagen.. zelfde periode als jou dus!
Ik ga vanaf 19 juli naar Cleo Mare met 3 vrienden voor 15 dagen
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_28342813
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 16:06 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ik ga vanaf 19 juli naar Cleo Mare met 3 vrienden voor 15 dagen
Ik ga dus niet meer Me vriend heeft zijn enkel gebroken dus we hebben de reis moeten annuleren. Maar ik hoop aan het einde van de vakantie nog wel last minute ergens op vakantie te gaan.
Woepsie
pi_28343146
16 t/m 24 juli ben ik in Alanya
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_28345016
Iedereen heeft et over : Pas op voor die mensen daar.. maar wat moet ik ervan denken dan.. iemand ervaring? of hoe de mensen daar zijn?
Release Yourself..
pi_28345354
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 17:27 schreef Caramelo het volgende:
Iedereen heeft et over : Pas op voor die mensen daar.. maar wat moet ik ervan denken dan.. iemand ervaring? of hoe de mensen daar zijn?
Ja man die mensen daar zijn zoooo eng.
Woepsie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')