abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27961951
Inderdaad vet gaaf!
Zullen we meeten?
Blitskikker 8)
  woensdag 15 juni 2005 @ 20:04:05 #202
98380 MisterEE
ik ben dope
pi_27962036
Oke!
pi_27963230
alsof je keuze tot meeten heb, da gebeurt vanzelf wel
Prins Carnaval Amsterdam-Noord 2005, hoe triest het ook klinkt
pi_27966792
wordt kontebonken jongens!
  woensdag 15 juni 2005 @ 22:49:02 #205
98380 MisterEE
ik ben dope
pi_27967989
hahaha

Effe voor degenen die de grap niet snappen:
Jvvianen gaat met dezelfde reis mee.... hij is dus 1 van die 4

Grand Okan vakantieteam 2005
pi_27985770
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 18:31 schreef Stjeafke het volgende:

[..]

Ik ben in veel hotels te vinden aangezien ik hostess ben voor Corendon............'s avonds ben ik vaak te vinden in James Dean!

Wanneer komen jullie
14 Juli ga ik met 3 meide die kant op..!! In app. Sultans Dream.. Hostess Super! zoiets wil ik ook gaan doen als ik klaar ben met school!
Release Yourself..
pi_28018852
Ik heb er donders zin aan . Nog een maandje en wij vertrekken..

13 Juli zijn wij in Alanya

Appartement Kleopatra Aytur ..

Tot dan ! wie rond dezelfde periode gaan
pi_28035826
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 14:32 schreef Stjeafke het volgende:

[..]

Voor kleine boodschappen als levensmiddelen, flesjes water, sigaretten is het goedkoper om in Lira te betalen. Ga je shoppen betaal dan gewoon in euro's!

Maar mijn collega's Maurits of Baris van De Reisgigant/ Jiba zullen je alles uitleggen! Een hele goede vlucht en een hele fijne vakantie...........als je nog vragen hebt, hoor ik het graag

ps. Doe de groetjes aan Ingrid op de Luchthaven (van Stephanie van Corendon)
Hoe Stephanie,

Kan jij nog wat vertellen over hotel Kleopatra Elite waar ik van 9 juli tot 23 juli verblijf via Corendon

Alvast bedankt
pi_28049273
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 12:56 schreef Stjeafke het volgende:
Na een paar weken thuis te zijn geweest...........ben ik blij om weer terug te gaan naar Alanya. Werken, op het strand liggen, stappen.......en dat weer voor de komende 4 maanden

Donderdag 23-6 mag ik weer op het vliegtuig stappen vanaf Maastricht
Waarom ben je eigenlijk teruggekomen dan voor een paar weken?
pi_28051925
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 22:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga 15 dagen naar Hotel Kleopatra Elite. Ik las net op internet dat ik wel beetje moet opassen wat ik eet

Naja ik heb er iig zin in! Ik vertrek 6 Juli.
Ik ga 9 juli t/m 23 juli naar dit hotel, ben benieuwd!!!
pi_28089065
Hoe zit het met de prijzen van het karten en van de waterscooters?
En is die kartbaan een beetje kicken?
pi_28123867
is dit topic dood of zit iedereen al in alanya
pi_28123902
12 Juli naar Alanya met Onur Air vanaf Maastricht , zitten in het Margarita hotel voor 15 dgn. We zien het wel
pi_28127177
Ben weer terug

Ik heb er afgelopen week even opgelet of je met euro's of liras moet betalen. Mijn conclusie is dat je het best kunt betalen in de valuta waarin de prijs aangegeven staat. Als je dat niet doet dan gaan zij voor je zitten omrekenenen en ronden ze de boel daarna een stukje naar boven af.

Het voordeligst ben je dus uit door zowel liras als euro's bij je te hebben. Vind je dat te lastig, dan adviseer ik liras omdat de meeste prijzen daarin aangegeven staan, je minder kwijt bent wanneer ze afronden (kleinere eenheden) en je altijd netjes wisselgeld kunt krijgen.
pi_28140011
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 11:05 schreef schwa78 het volgende:
Ben weer terug

Ik heb er afgelopen week even opgelet of je met euro's of liras moet betalen. Mijn conclusie is dat je het best kunt betalen in de valuta waarin de prijs aangegeven staat. Als je dat niet doet dan gaan zij voor je zitten omrekenenen en ronden ze de boel daarna een stukje naar boven af.

Het voordeligst ben je dus uit door zowel liras als euro's bij je te hebben. Vind je dat te lastig, dan adviseer ik liras omdat de meeste prijzen daarin aangegeven staan, je minder kwijt bent wanneer ze afronden (kleinere eenheden) en je altijd netjes wisselgeld kunt krijgen.
Hoe was het verder daar?

Discotheken alweer openen en tot hoelaat zijn ze open?

En de prijzen, zijn die nog normaal of flink gestegen?

Alvast bedankt voor je reactie
pi_28141528
nog 13 daagjes dan begint de pret www.alanya05.tk onze mooie vakantie site
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
  woensdag 22 juni 2005 @ 23:58:48 #217
87485 Stjeafke
ben ik wel echt zo lief?
pi_28150116
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 19:48 schreef FortunaHome het volgende:

[..]

Waarom ben je eigenlijk teruggekomen dan voor een paar weken?
Omdat ik jou natuurlijk extreem mis
Gewoon doen!
pi_28173286
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 19:22 schreef piertje2 het volgende:
nog 13 daagjes dan begint de pret www.alanya05.tk onze mooie vakantie site
Ziet er goed uit hoor.. die Koppies.. (van de Site) ik ben de 14e in Alanya, misschien kome we elkaar nog tege
Release Yourself..
pi_28173356
Zijn er ook mensen die zich niet in laten enten?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_28175898
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 20:49 schreef cultheld het volgende:
Zijn er ook mensen die zich niet in laten enten?
2 Vriendinne van mij niet, kheb et wel gedaan afgelopen maandag,, DTP last van gehad en ben btje ziekjes geweest ..
Release Yourself..
pi_28176096
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 22:01 schreef Caramelo het volgende:

[..]

2 Vriendinne van mij niet, kheb et wel gedaan afgelopen maandag,, DTP last van gehad en ben btje ziekjes geweest ..
Ik laat me niet inenten, want als ik nu zou bellen zou ik pas de 10e of zo aan de beurt zijn. De 16e ga ik op vakantie.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_28178205
ik ook niet, nog 1,5 week trouwens
pi_28183709
Moet je je per se in laten enten dit is toch vooral als je het binneland ingaat.
Lijkt mij dat als ik heel de dag een beetje op het strand lig en sávonds flink ga feestuh en zuipen dat ik daar niet ziek van wordt want dat doe ik nu ook al.
pi_28186920
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 08:13 schreef gangsta-mario het volgende:
Moet je je per se in laten enten dit is toch vooral als je het binneland ingaat.
Lijkt mij dat als ik heel de dag een beetje op het strand lig en sávonds flink ga feestuh en zuipen dat ik daar niet ziek van wordt want dat doe ik nu ook al.
van onze groep heeft er naar mijn weten 1tje van de 6 zich laten inenten. Volgens mij is het echt alleen nodig als je het binnenland ingaat. Je moet natuurlijk niet uit de kraan gaan drinken. en beetje opletten of je eten wel gaar is ... maar voor de rest 5 juli ben ik aan het feesten
pi_28186955
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 20:47 schreef Caramelo het volgende:

[..]

Ziet er goed uit hoor.. die Koppies.. (van de Site) ik ben de 14e in Alanya, misschien kome we elkaar nog tege
welk hotel zit je?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')