14 Juli ga ik met 3 meide die kant op..!! In app. Sultans Dream..quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:31 schreef Stjeafke het volgende:
[..]
Ik ben in veel hotels te vinden aangezien ik hostess ben voor Corendon............'s avonds ben ik vaak te vinden in James Dean!
Wanneer komen jullie![]()
Hoe Stephanie,quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:32 schreef Stjeafke het volgende:
[..]
Voor kleine boodschappen als levensmiddelen, flesjes water, sigaretten is het goedkoper om in Lira te betalen. Ga je shoppen betaal dan gewoon in euro's!
Maar mijn collega's Maurits of Baris van De Reisgigant/ Jiba zullen je alles uitleggen! Een hele goede vlucht en een hele fijne vakantie...........als je nog vragen hebt, hoor ik het graag
ps. Doe de groetjes aan Ingrid op de Luchthaven (van Stephanie van Corendon)
Waarom ben je eigenlijk teruggekomen dan voor een paar weken?quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:56 schreef Stjeafke het volgende:
Na een paar weken thuis te zijn geweest...........ben ik blij om weer terug te gaan naar Alanya. Werken, op het strand liggen, stappen.......en dat weer voor de komende 4 maanden![]()
Donderdag 23-6 mag ik weer op het vliegtuig stappen vanaf Maastricht![]()
Ik ga 9 juli t/m 23 juli naar dit hotel, ben benieuwd!!!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga 15 dagen naar Hotel Kleopatra Elite. Ik las net op internet dat ik wel beetje moet opassen wat ik eet
Naja ik heb er iig zin in! Ik vertrek 6 Juli.
Hoe was het verder daar?quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:05 schreef schwa78 het volgende:
Ben weer terug
Ik heb er afgelopen week even opgelet of je met euro's of liras moet betalen. Mijn conclusie is dat je het best kunt betalen in de valuta waarin de prijs aangegeven staat. Als je dat niet doet dan gaan zij voor je zitten omrekenenen en ronden ze de boel daarna een stukje naar boven af.
Het voordeligst ben je dus uit door zowel liras als euro's bij je te hebben. Vind je dat te lastig, dan adviseer ik liras omdat de meeste prijzen daarin aangegeven staan, je minder kwijt bent wanneer ze afronden (kleinere eenheden) en je altijd netjes wisselgeld kunt krijgen.
Omdat ik jou natuurlijk extreem misquote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:48 schreef FortunaHome het volgende:
[..]
Waarom ben je eigenlijk teruggekomen dan voor een paar weken?![]()
Ziet er goed uit hoor.. die Koppies.. (van de Site)quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:22 schreef piertje2 het volgende:
nog 13 daagjes dan begint de pret![]()
www.alanya05.tk
onze mooie vakantie site
2 Vriendinne van mij niet, kheb et wel gedaan afgelopen maandag,, DTP last van gehad en ben btje ziekjes geweest ..quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:49 schreef cultheld het volgende:
Zijn er ook mensen die zich niet in laten enten?
Ik laat me niet inenten, want als ik nu zou bellen zou ik pas de 10e of zo aan de beurt zijn. De 16e ga ik op vakantie.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:01 schreef Caramelo het volgende:
[..]
2 Vriendinne van mij niet, kheb et wel gedaan afgelopen maandag,, DTP last van gehad en ben btje ziekjes geweest ..![]()
van onze groep heeft er naar mijn weten 1tje van de 6 zich laten inenten. Volgens mij is het echt alleen nodig als je het binnenland ingaat. Je moet natuurlijk niet uit de kraan gaan drinken. en beetje opletten of je eten wel gaar is ... maar voor de rest 5 juli ben ik aan het feestenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 08:13 schreef gangsta-mario het volgende:
Moet je je per se in laten enten dit is toch vooral als je het binneland ingaat.
Lijkt mij dat als ik heel de dag een beetje op het strand lig en sávonds flink ga feestuh en zuipen dat ik daar niet ziek van wordt want dat doe ik nu ook al.
welk hotel zit je?quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:47 schreef Caramelo het volgende:
[..]
Ziet er goed uit hoor.. die Koppies.. (van de Site)ik ben de 14e in Alanya, misschien kome we elkaar nog tege
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |