Moet je ff iets teruglezen in dit topic, staan wel meer reacties over de stranden in Alanyaquote:Op zondag 12 juni 2005 21:54 schreef Caramelo het volgende:
heeyyy...
Van de zomer ook naar Alanya!! en zit aan het Cleopatra strand.. iemand hier ervaring mee, en als je de zee in gaat, heb je dan kans op rosten/stenen in het water??![]()
Ja ik heb die prik gehaald. Samen met mijn reisgenoten wij zouden naar Alanya gaan. Mijn vriend en ik hebben helaas moeten annuleren omdat meneer zijn enkel heeft gebroken. Maar even over die prik. Hij is niet verplicht, wel aanbevolen. En het beste was dat je hem 4weken van te voren haalde. Maar 3 weken kon ook nog. Als je hem later haalde dan 3 weken van te voren had het niet echt veel zin meer. Dacht ik.quote:Op maandag 13 juni 2005 17:31 schreef kikoooooo het volgende:
Zijn er hier trouwens mensen die speciaal een hepatitus A prik gehaald hebben voor hun vakantie naar alanya?
En kan dat nog zo kortdag?
Hee Exordium!!quote:Op zondag 12 juni 2005 16:37 schreef Exordium het volgende:
Ben net terug uit Alanya! Het was echt enorm gaaf! Ben alleen nu te moe om heel enthousisaste verhalen te vertellen dus die komen nog wel een keer![]()
Wij gaan van 3 tot en met 11 aug maar acht dagen omdat ik in september nog twee weken naar jamaica ga. dit word ff een tussendoortje gewoon ff een weekje chilluh en feestequote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:53 schreef -En4Cer- het volgende:
Wanneer gaan jullie?
Alanya is in ieder geval een goede keuze
Wij gaan ook 3 aug met 7 kameradenquote:Op woensdag 15 juni 2005 08:39 schreef gangsta-mario het volgende:
[..]
Wij gaan van 3 tot en met 11 aug maar acht dagen omdat ik in september nog twee weken naar jamaica ga. dit word ff een tussendoortje gewoon ff een weekje chilluh en feeste
Coooll..!! Waar kunnen wij je vinde..quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:56 schreef Stjeafke het volgende:
Na een paar weken thuis te zijn geweest...........ben ik blij om weer terug te gaan naar Alanya. Werken, op het strand liggen, stappen.......en dat weer voor de komende 4 maanden![]()
Donderdag 23-6 mag ik weer op het vliegtuig stappen vanaf Maastricht![]()
Ik ben in veel hotels te vinden aangezien ik hostess ben voor Corendon............'s avonds ben ik vaak te vinden in James Dean!quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:48 schreef Caramelo het volgende:
[..]
Coooll..!! Waar kunnen wij je vinde..![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |