abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27662859
Ik ben vorig jaar met zo een boot de zee op gegaan. Meest overrated iets was dat. kots misselijk, schijt duur bier en totaal niet tof
Prins Carnaval Amsterdam-Noord 2005, hoe triest het ook klinkt
pi_27665596
ok, dan weet ik genoeg
  maandag 6 juni 2005 @ 09:17:50 #153
26023 -En4Cer-
Ducati 749
pi_27665831
quote:
Op maandag 6 juni 2005 00:35 schreef Brendovic het volgende:
Ik ben vorig jaar met zo een boot de zee op gegaan. Meest overrated iets was dat. kots misselijk, schijt duur bier en totaal niet tof
Klopt.. heb ik helaas ook gedaan
I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
  maandag 6 juni 2005 @ 13:20:28 #154
90140 TFD
Business Man
pi_27672920
hallo iedereen!

Wij willen boeken voor 15 dagen in appartement alanya princess met oad iemand ervaring met dit appartement? schijnt onlangs gerenoveerd te zijn? en wat is de ligging in tov kleopatra en ooststrand?

Ik zat vorig jaar in appartement akya bij kleopatrastrand is alanya princess daar in de buurt?
pi_27688790
quote:
Op maandag 30 mei 2005 16:28 schreef schwa78 het volgende:

[..]

Ik zou het gewoon doen.

De stoepen in Alanya zijn op zich zo slecht nog niet (zeker niet in vergelijking tot Gumbet). Er is weinig hoogte verschil en de taxi's zijn cheap.

En met zo'n gipsen poot krijg je genoeg aandacht van de meisjes

O ja, sterkte toegewenst enzo
Haha nou aandacht van meisjes heeft ie niet zo nodig hoor :p Hij zou er met mij (zijn vriendin) heen gaan :p Enne hij krijgt genoeg aandacht van mij

En de wegen zijn er inderdaad niet slecht en de taxi's zijn er erg goedkoop. We zijn er vorig jaar ook geweest dus dat weten we allemaal wel.
Het probleem is alleen dat zijn poot gewoon absoluut niet nat mag worden. Dus dan zit je daar is het ontzettend heet. Kun je niet naar het strand. Want hij mag niet in het water en al dat zand in dat gips lijkt me ook niet fijn. En het is er gewoon erg warm en hij kan dus niet even een duik in het zwembad nemen zoals hij vorig jaar steeds deed. En het is gewoon niet handig.
Dus we hebben toch maar geannuleerd. We gaan nu aan het einde van de zomer vakantie nog even een last minute pakken. Maar het is nog niet duidelijk waarheen.
Woepsie
pi_27689007
quote:
Op maandag 6 juni 2005 00:35 schreef Brendovic het volgende:
Bedoel je de boot waarmee je s avonds/ s nachts de zee op ging? Of bedoel je de boot waarmee je een hele dag de zee op ging?

De avond/nacht boot was inderdaad helemaal niks. Het was pikdonker je zag geen reet. Het bier op de boot was echt ontzettend duur. En het zogenaamde vuurwerk dat zou worden afgestoken heb ik niet eens gezien.

De boot die overdag vaarde daarentegen vond ik erg leuk. Af en toe stoppen om te zwemmen. Je zag vissen zwemmen. Er werd nog gestopt om even op zo een banaan te gaan. Je kon van een hele hoge rots afspringen. En je kreeg vet lekker ijs. Het was een soort bolletjes ijs en die kreeg je dan in een halve meloen.
Woepsie
pi_27696709
Goed dat je zegt dat die nacht-boot helemaal niks is. Ik vond het best aardig klinken en wou het deze vakantie een keer uittesten. En ja, bij een bootfeest kun je niet zomaar weg als je het niet naar je zin hebt

Zo'n boottocht overdag is misschien wel het overwegen waard. Is dat dan wel een beetje met leuke mensen? Heb niet echt zin om de hele dag met een paar bejaarden en sufkutten op zo'n boot te zitten.

En ijs eet ik eigenlijk niet in Turkije. Teveel verhalen gehoord van mensen met racekak
pi_27697628
Overdag is die goed, ik zal morge maybe ff foto opzoeke van die rots die je tegekomt. die moet je doorheen en dan vanaf springe, alleen ik wist ff nie dat het zo hoog was. jesus wat vreselijk was dat, en die mongole die dan duike...
pi_27698157
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 02:33 schreef Brendovic het volgende:
Overdag is die goed, ik zal morge maybe ff foto opzoeke van die rots die je tegekomt. die moet je doorheen en dan vanaf springe, alleen ik wist ff nie dat het zo hoog was. jesus wat vreselijk was dat, en die mongole die dan duike...
Bedoelde je deze????

pi_27698161
pi_27704653
ja maar op mijn foto zie je de hoogte veeel beter
pi_27735091
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 06:35 schreef nieky het volgende:

[..]

Bedoelde je deze????

[afbeelding]

[afbeelding]
Jaaa die was vet eh Ik vond alleen door die rots heen kruipen wat minder Had me knie vet hard gestoten en er was een vieze turk die aan me ging zitten En het was er zo donker dat ik niet wist wie het was. Het was zo een mannetje die je wel even zou helpen. Maja dan mag ie wel zijn handen thuis houden Beetje jammer. Maar dat springen was wel vrij vet Het was echt hoog.
Woepsie
pi_27748748
Had ie z'n handen niet gewassen?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_27754367
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 17:58 schreef cultheld het volgende:
Had ie z'n handen niet gewassen?
Nee. En ik weet niet waar ie nog meer met zijn handen heeft gezeten. Niet zo fris.
Woepsie
pi_27759316
Jeeeej! Morgen is het zover
pi_27764524
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 22:50 schreef schwa78 het volgende:
Jeeeej! Morgen is het zover
geniet ervan!
pi_27769861
Kan iemand mij nog snel wat vieze Turkse woorden leren? Ik ken eigenlijk alleen het woord sikmek.
pi_27770261
kan het niet spellen
pi_27778514
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 12:01 schreef schwa78 het volgende:
Kan iemand mij nog snel wat vieze Turkse woorden leren? Ik ken eigenlijk alleen het woord sikmek.
Uitspraak: oeroespoe tjoetjoe
Betekenis: je moeder is een hoer
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_27793459
Wij gaan met ze 6'en 5 Juli voor 2 weekjes feest vieren op Alanya
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
  zondag 12 juni 2005 @ 14:15:00 #173
57064 Pharrell
Yeszir...
pi_27855983
Ik ga deze zomer 2 weken naar Alanya. We gaan naar hotel Bilkay, iemand die daar ervaringen mee heeft?

Maar wat ik eigenlijk wil weten is: op wat voor prijzen moet ik rekenen? We hebben in ons hotel alleen maar logies & ontbijt, dus lunch, avondeten en uitgaan moet ik zelf betalen. Hoeveel geld zal ik per dag ongeveer kwijt zijn? Dus hoe duur zijn de drankjes, het avondeten, supermarkten..dat soort dingen.
Listen clearly now
Hello, can you hear me now?
pi_27858373
geen reet als je het goed doet, ja als jij telkens in centerum gaat pilse kost je dan een vermogen, ga jij ergens achterin bij het strand in een vaag restaurant zitten en je dingt een beetje af op het bier kost het je niks, halve liter 1 euro oid
pi_27860046
Ben net terug uit Alanya! Het was echt enorm gaaf! Ben alleen nu te moe om heel enthousisaste verhalen te vertellen dus die komen nog wel een keer
A dream so real it takes her back
She's falling into her own past
The present has gone forever
Now she rests upon her bed
pi_27869170
heeyyy...

Van de zomer ook naar Alanya!! en zit aan het Cleopatra strand.. iemand hier ervaring mee, en als je de zee in gaat, heb je dan kans op rosten/stenen in het water??
Release Yourself..
  maandag 13 juni 2005 @ 10:30:32 #177
26023 -En4Cer-
Ducati 749
pi_27879090
quote:
Op zondag 12 juni 2005 21:54 schreef Caramelo het volgende:
heeyyy...

Van de zomer ook naar Alanya!! en zit aan het Cleopatra strand.. iemand hier ervaring mee, en als je de zee in gaat, heb je dan kans op rosten/stenen in het water??
Moet je ff iets teruglezen in dit topic, staan wel meer reacties over de stranden in Alanya
pi_27893507
Volgende week woensdag om 6.00 vertrekt ons vliegtuig!
heb er echt zoveel zin in

http://www.weeronline.nl/Turkije/Alanya.htm

pi_27893538
Zijn er hier trouwens mensen die speciaal een hepatitus A prik gehaald hebben voor hun vakantie naar alanya?

En kan dat nog zo kortdag?
pi_27894918
quote:
Op maandag 13 juni 2005 17:31 schreef kikoooooo het volgende:
Zijn er hier trouwens mensen die speciaal een hepatitus A prik gehaald hebben voor hun vakantie naar alanya?

En kan dat nog zo kortdag?
Ja ik heb die prik gehaald. Samen met mijn reisgenoten wij zouden naar Alanya gaan. Mijn vriend en ik hebben helaas moeten annuleren omdat meneer zijn enkel heeft gebroken. Maar even over die prik. Hij is niet verplicht, wel aanbevolen. En het beste was dat je hem 4weken van te voren haalde. Maar 3 weken kon ook nog. Als je hem later haalde dan 3 weken van te voren had het niet echt veel zin meer. Dacht ik.
Woepsie
  maandag 13 juni 2005 @ 19:36:10 #181
87485 Stjeafke
ben ik wel echt zo lief?
pi_27896965
quote:
Op zondag 12 juni 2005 16:37 schreef Exordium het volgende:
Ben net terug uit Alanya! Het was echt enorm gaaf! Ben alleen nu te moe om heel enthousisaste verhalen te vertellen dus die komen nog wel een keer
Hee Exordium!!

Ben heel erg benieuwd hoe het je is bevallen..........het hotel (en de bouwput) , de reisleiding, de excursies......m.a.w. alles
Gewoon doen!
pi_27913258
Hallo,

Ik ga deze zomer voor het eerst naar Alanya dus ik wilde vragen of iemand nog tips had waar we leuken dingen kunnen doen die we zeker moeten gaan doen.

Wij zitten in een appartement wat My Home heet geloof ik.
Iemand daar ervaring mee?
Moet je in Turkije nu wel of niet met euro's betalen??
pi_27913529
Op uitgaansgebied.. Murphy's is wel een leuke tent.. zit naast of in de buurt van James dean geloof ik.. voor de rest is het een beetje turkse herrie/r&b en daar hou ik persoonljik nie zo van
pi_27913716
je kunt idd met euries betalen.
tip:
pin alleen bij banken, mocht deze je pinpas inslikken (wat vaal genoeg voorkomt) dan loop je naar binnen en haal je em letterlijk een een grote bak
doe je dit bij een muur zonder vestiging erachter dan ben je hem kwijt, dan zul je naar de desbetreffende bank moeten gaan en dan ben je een keer 5 dagen verder (als het niet langer is)

reizen met de dalmish is uber hip, betekent niet meer dan: een volgepropt busje.
het is een klein busje die rijd als een taxi op vaste routes, het kost bijna niets weet zo niet meer hoeveel maar informeer hierover bij het hotel.

zeker genieten van de watersport daar, ze staan overal kijk en vergelijk en onderhandelen natuurlijk, ook al is het niet duur gewoon doen, anders weglopen ze komen vanzelf achter je aan.

doe een boottocht ook de moeite waard, ze laten je mooie ztukken zien krijgt de tijd om te zwemmen en snorkelen op prachtige plaatsen en andere aanbiedingen.

turkse sauna, huppa 100% doen, stomen schrobben massage z doen er alles dit kan prijzig zijn en laat je niet gek maken door de extra dingen, deze maken het zo duur.

verder weinig aan toe te voegen geniet er van
pi_27914063
ga ook naar alanya
hoop dat t een beetje relaxed is en zo.
pi_27914641
Ga dit jaar voor het eerst naar alanya we zitten in een appartement
Volgens mij heette het My Home iemand ervaringen mee??
  dinsdag 14 juni 2005 @ 21:53:16 #187
26023 -En4Cer-
Ducati 749
pi_27932198
Wanneer gaan jullie?
Alanya is in ieder geval een goede keuze
pi_27932282
16-23 juli
En nee, ik heb geen idee welk hotel ik zit (Weet niet eens waar alanya precies ligt). Het is er een waar je alleen de weg hoeft over te steken en je bent op het strand
pi_27941082
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 21:53 schreef -En4Cer- het volgende:
Wanneer gaan jullie?
Alanya is in ieder geval een goede keuze
Wij gaan van 3 tot en met 11 aug maar acht dagen omdat ik in september nog twee weken naar jamaica ga. dit word ff een tussendoortje gewoon ff een weekje chilluh en feeste
  woensdag 15 juni 2005 @ 10:36:13 #190
26023 -En4Cer-
Ducati 749
pi_27943783
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 08:39 schreef gangsta-mario het volgende:

[..]

Wij gaan van 3 tot en met 11 aug maar acht dagen omdat ik in september nog twee weken naar jamaica ga. dit word ff een tussendoortje gewoon ff een weekje chilluh en feeste
Wij gaan ook 3 aug met 7 kameraden
We gaan dan wel 11 dagen.. en als ik terugkom ga ik 2 dagen later weer 8 dagen naar Kusadasi
pi_27943991
jah dat is ook wel beter ff je zooi dumpen nieuwe spullen pakken en weet verder
  woensdag 15 juni 2005 @ 12:56:11 #192
87485 Stjeafke
ben ik wel echt zo lief?
pi_27947924
Na een paar weken thuis te zijn geweest...........ben ik blij om weer terug te gaan naar Alanya. Werken, op het strand liggen, stappen.......en dat weer voor de komende 4 maanden

Donderdag 23-6 mag ik weer op het vliegtuig stappen vanaf Maastricht
Gewoon doen!
pi_27953362
hebben ze in alanya nog speciale cocktails of biersoorten die zeker geprobeerd moeten worden om de alcoholische kennis uit te breiden ..
pi_27958323
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 12:56 schreef Stjeafke het volgende:
Na een paar weken thuis te zijn geweest...........ben ik blij om weer terug te gaan naar Alanya. Werken, op het strand liggen, stappen.......en dat weer voor de komende 4 maanden

Donderdag 23-6 mag ik weer op het vliegtuig stappen vanaf Maastricht
Coooll..!! Waar kunnen wij je vinde..
Release Yourself..
  woensdag 15 juni 2005 @ 18:31:54 #195
87485 Stjeafke
ben ik wel echt zo lief?
pi_27959452
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 17:48 schreef Caramelo het volgende:

[..]

Coooll..!! Waar kunnen wij je vinde..
Ik ben in veel hotels te vinden aangezien ik hostess ben voor Corendon............'s avonds ben ik vaak te vinden in James Dean!

Wanneer komen jullie
Gewoon doen!
  woensdag 15 juni 2005 @ 18:48:22 #196
26023 -En4Cer-
Ducati 749
pi_27959849
Vanaf 3 augustus kun je mij tegenkomen in James Dean
pi_27960348
Onze tickets zijn er

Dinsdagavond pakken we de laatste trein naar schiphol, en woendagochtend 6 uur vliegen we
  woensdag 15 juni 2005 @ 19:40:49 #198
98380 MisterEE
ik ben dope
pi_27961361
Hallo!

Ik ga met zn viertjes naar Alanya dus ook Naar hotel Grand Okan, 50 meter van het strand
En ik ga 2 augustus tot ong de 17e

Kent iemand dat hotel?
pi_27961905
Nee, maar ik ga er ook naar toe!
Zelfde hotel, ook 4 personen, en dezelfde data
Blitskikker 8)
  woensdag 15 juni 2005 @ 20:00:16 #200
98380 MisterEE
ik ben dope
pi_27961919
Dat meen je niet Jvvianen wat een fucking toeval
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo