Ik zou het gewoon doen.quote:Op maandag 30 mei 2005 16:24 schreef Brendovic het volgende:
en bij deze neem ik officeel een overweging of ik wel ga, kom zojuist uit ziekenhuis met een gebroken enkel en 6 weken gips
Hee pur33,quote:Op zondag 22 mei 2005 21:14 schreef pur33 het volgende:
We verblijven trouwens in hotel Leandra(***).. iemand anders hier ooit verbleven?
Hee Exordium,quote:Op zondag 29 mei 2005 15:54 schreef Exordium het volgende:
Ik ga komende zaterdag naar Alanya met 5 vriendinnen! We verbiljven van 4 - 15 juni in Hotel Golden Dreams all in![]()
Heb er ontzettend veel zin in! Vooral omdat ik nu nog midden in mijn examens zit, dus dan is zoiets echt om naar uit te kijken![]()
Weet iemand of het dan al een beetje druk is in Alanya? Want het is niet echt leuk als er totaal geen toeristen zijn.. En rijden die dolmusbusjes ook 's nachts?
Bus kostte ik geloof 2 euro voor 4 personen en dan kan je bij t centrum uitstappen bij de bazaar.. Dan moet je nog 1 lange straat uitlopen en dan ben je bij het Cleopatra strand. Maarja daar heb je geen all inclusive. Heb nog een paar gasten gesproken van Club Paradiso, dat schijnt ook net zo relaxt te zijn als Orient Palace. Er rijd ook een busje van Club Paradiso naar t "prive" strand hoor..quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:12 schreef schwa78 het volgende:
Leuk die foto's! Ik heb er nu nog meer zin in om er heen te gaan.
Van club Paradiso heb ik tot nu toe alleen maar positieve ervaringen gehoord. Jammer alleen dat het zover uit het centrum zit en niet bij het Cleopatra strand.
In de hamam moet je gewoon je bikini aanhouden. Ik heb wel alleen verhalen gehoord van mensen over het feit dat sommige masseurs hun handen niet echt bij zich kunnen houden en een beetje te intiem gaan masseren. Dus daar moet je maar een beetje voor uitkijken. Tenzij je dat wel leuk vindquote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:39 schreef Exordium het volgende:
We gaan zeker naar de Hamam! Alleen, kun je daar in je bikini? Of moet je naakt? Heb nogal preutse vriendinnen![]()
Misschien kom ik nog wel wat fokkers tegen daar! Wat dachten jullie van een meet![]()
ik ga daar ook heen! van 6 juli t/m 18 julquote:Op maandag 23 mei 2005 00:45 schreef Matsie het volgende:
ook ik ga naar Alanya. Dit jaar voor het eerst, samen met nog 8 andere jongens. We verblijven in appartement Horizon vanaf 13 juli.
heb er zeer zeker veel zin in
Hee heequote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:39 schreef Exordium het volgende:
@ Stjeafe - Bedankt voor je reactie! Goed om een betrouwbare mening te horen, stelt me gerust dat we in ieder geval in een goed hotel zitten.
Heb je verder nog tips? Leuke excursies of bezienswaardigheden? Of de allerleukste discotheken?
En we kunnen wel tegen een stootje, bouwvakkers kunnen best leuk zijn![]()
We gaan zeker naar de Hamam! Alleen, kun je daar in je bikini? Of moet je naakt? Heb nogal preutse vriendinnen![]()
Misschien kom ik nog wel wat fokkers tegen daar! Wat dachten jullie van een meet![]()
Jij neemt toch 5 vriendinnen meequote:Op woensdag 1 juni 2005 14:13 schreef Exordium het volgende:
Ja! Maar volgens mij gaan er in juni nog niet heel veel fokkers naar Alanya. Kijk, wij tweetjes is ook best gezellig, alleen is het dan een beetje een kleinschalige meet![]()
Effe bellen inderdaad. Dan weet je meteen of je niet teveel genaaid wordt met de vluchttijden...quote:Tralala, ik heb er echt zin in! Heb alleen mijn tickets nog niet binnen, terwijl ik over 3 dagen al wegga![]()
Voor kleine boodschappen als levensmiddelen, flesjes water, sigaretten is het goedkoper om in Lira te betalen. Ga je shoppen betaal dan gewoon in euro's!quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:39 schreef Exordium het volgende:
Bedankt! Wooh! Die Managvatwaterval ziet er echt mooi uit!![]()
We hebben niet Corendon geboekt, maar via de Reisgigant..
Heb trouwens gehoord dat het goedkoper is om met turkse lira te betalen, maar dan heb je toch ook te maken met wisselkoersen? Ben je dan uiteindelijk niet gewoon weer duurder uit?
Vandaag laatste examen en zaterdag zit ik al in het vliegtuig!![]()
Mijn ervaring is dat als je met euro's betaald altijd duurder uit bent. Behalve als je in bijvoorbeeld een supermarkt betaald en ze gewoon een rekenmachine gebruiken.quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:39 schreef Exordium het volgende:
Heb trouwens gehoord dat het goedkoper is om met turkse lira te betalen, maar dan heb je toch ook te maken met wisselkoersen? Ben je dan uiteindelijk niet gewoon weer duurder uit?
Tsja.....als jij een fanatieke loper bent......zou ik gewoon lopen! Het is uiteraard voor iedereen persoonlijk!!quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:39 schreef schwa78 het volgende:
Naar de burcht gaan is idd wel grappig. Maar waarom zou dat niet lopend kunnen? Als je het gewoon aan het eind van de middag doet is het prima te doen hoor. En dan is het een stuk leuker dat je bovenaan een mooi uitzicht hebt. En je kunt je op de terugweg naar beneden dan trakteren op een taxiritje
Qua uitgaan is de James Dean dit jaar inderdaad het leukst. Verleden jaar was dat nog de Robin Hood, maar daar was dit jaar niet zoveel aan. Maar misschien dat het nu wel wat beter is.
Je moet je excursies trouwens niet bij de reisleiding boeken hoor. Dan betaal je namelijk veel te veel. Gewoon lokaal boeken bij zo'n irritante verkoper op straat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |