14 Juli ga ik met 3 meide die kant op..!! In app. Sultans Dream..quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:31 schreef Stjeafke het volgende:
[..]
Ik ben in veel hotels te vinden aangezien ik hostess ben voor Corendon............'s avonds ben ik vaak te vinden in James Dean!
Wanneer komen jullie![]()
Hoe Stephanie,quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:32 schreef Stjeafke het volgende:
[..]
Voor kleine boodschappen als levensmiddelen, flesjes water, sigaretten is het goedkoper om in Lira te betalen. Ga je shoppen betaal dan gewoon in euro's!
Maar mijn collega's Maurits of Baris van De Reisgigant/ Jiba zullen je alles uitleggen! Een hele goede vlucht en een hele fijne vakantie...........als je nog vragen hebt, hoor ik het graag
ps. Doe de groetjes aan Ingrid op de Luchthaven (van Stephanie van Corendon)
Waarom ben je eigenlijk teruggekomen dan voor een paar weken?quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:56 schreef Stjeafke het volgende:
Na een paar weken thuis te zijn geweest...........ben ik blij om weer terug te gaan naar Alanya. Werken, op het strand liggen, stappen.......en dat weer voor de komende 4 maanden![]()
Donderdag 23-6 mag ik weer op het vliegtuig stappen vanaf Maastricht![]()
Ik ga 9 juli t/m 23 juli naar dit hotel, ben benieuwd!!!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga 15 dagen naar Hotel Kleopatra Elite. Ik las net op internet dat ik wel beetje moet opassen wat ik eet
Naja ik heb er iig zin in! Ik vertrek 6 Juli.
Hoe was het verder daar?quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:05 schreef schwa78 het volgende:
Ben weer terug
Ik heb er afgelopen week even opgelet of je met euro's of liras moet betalen. Mijn conclusie is dat je het best kunt betalen in de valuta waarin de prijs aangegeven staat. Als je dat niet doet dan gaan zij voor je zitten omrekenenen en ronden ze de boel daarna een stukje naar boven af.
Het voordeligst ben je dus uit door zowel liras als euro's bij je te hebben. Vind je dat te lastig, dan adviseer ik liras omdat de meeste prijzen daarin aangegeven staan, je minder kwijt bent wanneer ze afronden (kleinere eenheden) en je altijd netjes wisselgeld kunt krijgen.
Omdat ik jou natuurlijk extreem misquote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:48 schreef FortunaHome het volgende:
[..]
Waarom ben je eigenlijk teruggekomen dan voor een paar weken?![]()
Ziet er goed uit hoor.. die Koppies.. (van de Site)quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:22 schreef piertje2 het volgende:
nog 13 daagjes dan begint de pret![]()
www.alanya05.tk
onze mooie vakantie site
2 Vriendinne van mij niet, kheb et wel gedaan afgelopen maandag,, DTP last van gehad en ben btje ziekjes geweest ..quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:49 schreef cultheld het volgende:
Zijn er ook mensen die zich niet in laten enten?
Ik laat me niet inenten, want als ik nu zou bellen zou ik pas de 10e of zo aan de beurt zijn. De 16e ga ik op vakantie.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:01 schreef Caramelo het volgende:
[..]
2 Vriendinne van mij niet, kheb et wel gedaan afgelopen maandag,, DTP last van gehad en ben btje ziekjes geweest ..![]()
van onze groep heeft er naar mijn weten 1tje van de 6 zich laten inenten. Volgens mij is het echt alleen nodig als je het binnenland ingaat. Je moet natuurlijk niet uit de kraan gaan drinken. en beetje opletten of je eten wel gaar is ... maar voor de rest 5 juli ben ik aan het feestenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 08:13 schreef gangsta-mario het volgende:
Moet je je per se in laten enten dit is toch vooral als je het binneland ingaat.
Lijkt mij dat als ik heel de dag een beetje op het strand lig en sávonds flink ga feestuh en zuipen dat ik daar niet ziek van wordt want dat doe ik nu ook al.
welk hotel zit je?quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:47 schreef Caramelo het volgende:
[..]
Ziet er goed uit hoor.. die Koppies.. (van de Site)ik ben de 14e in Alanya, misschien kome we elkaar nog tege
![]()
We zitten in App. Sultans Dream, kzag op jullie site dat jullie hotel zich in de stad bevind..wij moeten nog ff een eindje lopenquote:
aan het strand en in het centrumquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:00 schreef Caramelo het volgende:
[..]
We zitten in App. Sultans Dream, kzag op jullie site dat jullie hotel zich in de stad bevind..wij moeten nog ff een eindje lopen![]()
Je betaald er zeker dan ook wel wat voor..quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:33 schreef piertje2 het volgende:
[..]
aan het strand en in het centrum![]()
![]()
kruipend naar huis
![]()
valt mee 480 voor 2 wekenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:51 schreef Caramelo het volgende:
[..]
Je betaald er zeker dan ook wel wat voor..![]()
Dat doe je goed!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:33 schreef piertje2 het volgende:
[..]
aan het strand en in het centrum![]()
![]()
kruipend naar huis
![]()
Verder was het als vanouds weer helemaal chillquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:26 schreef zomer000 het volgende:
[..]
Hoe was het verder daar?
Discotheken alweer openen en tot hoelaat zijn ze open?
En de prijzen, zijn die nog normaal of flink gestegen?
Alvast bedankt voor je reactie
Wat een onzin. Ik zat alle 5 de keren dat ik in Turkije was in een 2 of 3 sterren hotel. Alle keren is dat prima bevallen. Het eten is niet altijd even lekker, maar het is zeker wel goed te doen.quote:Op maandag 27 juni 2005 12:28 schreef linuxje het volgende:
oja ga ook niet naar een 3 sterren (of lager) hotel, 4 sterren is echt het minimum anders kan je beter geen hotel nemen en buiten slapen
Idd, ik zat in een 2/3 sterrenhotel was best wel te doen. Ok veel konijnenvoer en de watercoolers werden gevuld met gewoon leidingwaterquote:Op maandag 27 juni 2005 14:34 schreef schwa78 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik zat alle 5 de keren dat ik in Turkije was in een 2 of 3 sterren hotel. Alle keren is dat prima bevallen. Het eten is niet altijd even lekker, maar het is zeker wel goed te doen.
De hotels zijn in Turkije een stuk beter dan in bijvoorbeeld Griekenland.
quote:Op donderdag 3 februari 2005 16:55 schreef -badeendjuh- het volgende:
Dit jaar gaan wij in een appartement (Cleo mare)
http://www.vakantiereiswijzer.nl/site/home.php?x=reactie_acc&id=9664
quote:Op maandag 14 februari 2005 00:57 schreef kleinaapje het volgende:
ik ga 7 aug. naar alanya appartement Cleo Mare..iemand in Cleo Mare geweest?
Ik ga vanaf 19 juli naar Cleo Mare met 3 vrienden voor 15 dagenquote:Op dinsdag 15 februari 2005 22:44 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Zeker wel! Wij gaan daar 3 aug. heen met 7 vrienden voor 10 dagen.. zelfde periode als jou dus!
Ik ga dus niet meerquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:06 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ga vanaf 19 juli naar Cleo Mare met 3 vrienden voor 15 dagen
Ja man die mensen daar zijn zoooo eng.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:27 schreef Caramelo het volgende:
Iedereen heeft et over : Pas op voor die mensen daar.. maar wat moet ik ervan denken dan..iemand ervaring? of hoe de mensen daar zijn?
Jij bent egt grappig..!!quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:37 schreef -badeendjuh- het volgende:
[..]
Ja man die mensen daar zijn zoooo eng.![]()
Wat bedoel je er zelf mee dan?quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:27 schreef Caramelo het volgende:
Iedereen heeft et over : Pas op voor die mensen daar.. maar wat moet ik ervan denken dan..iemand ervaring? of hoe de mensen daar zijn?
Naja k weet et zelf ook niet zo goed..! maar tegen de mensen aan wie ik vertel van: ik ga naar Turkije.. krijg je gelijk zo'n negatieve reactie van.. jaa wel goed oppassen he..!! en goed uitkijken, als meisjes zijnde, ja waarom dan? "naja al die mensen sleuren je mee naar binnen en zitten de hele tijd aan je.. enz.."quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:55 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Wat bedoel je er zelf mee dan?
Die mensen daar leven van het toerisme dus ze moeten wel aardig zijn..
Ik ben nu een paar keer in Turkije geweest en de mensen daar zijn altijd superaardig geweest.
Het zijn koppensnellers.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:27 schreef Caramelo het volgende:
ik ookquote:
Ik weet het. Maar je vraag was ook een beetje wazig. Maar ik ben vorig jaar in Alanya geweest en mijn ervaring is dat de mensen echt ontzettend aardig zijn. Er zijn wat van die mannetjes die proberen je hun restaurant in te praten. Maar er zijn echt geen mannen/jongetjes die zo maar aan je gaan zitten. Nee ik vond de mensen daar juist heel aardig.quote:
zeker weten, helemaal mee eens.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:21 schreef -badeendjuh- het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar je vraag was ook een beetje wazig. Maar ik ben vorig jaar in Alanya geweest en mijn ervaring is dat de mensen echt ontzettend aardig zijn. Er zijn wat van die mannetjes die proberen je hun restaurant in te praten. Maar er zijn echt geen mannen/jongetjes die zo maar aan je gaan zitten. Nee ik vond de mensen daar juist heel aardig.
Dan moet je pinpas het dus wel doen... Hehe.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:33 schreef -En4Cer- het volgende:
Euro's omwisselen? Je kunt daar gewoon Euro's en Turkse Lira's pinnen..
Het word nog mooier...ze belden weer en ik vlieg nu ook met Onur Air....nou NO WAY!!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:37 schreef -badeendjuh- het volgende:
Haha beachmasters is idd een beetje aan het klote met die vliegtuigmaatschappijen. Wij zouden met zijn 4en gaan. En wij zouden (3juli) vliegen met Dutchbird. Maar mijn vriend en ik hebben helaas moeten annuleren. Maar nu hoorde ik van die andere twee die wel gaan dat ze nu dus vliegen met Onur air.. Hehe. Misschien toch maar goed dat wij 2 niet meer gaan.Over de tijden heb ik van hun niks gehoord.
Maar ik ben vorige jaar ook met beachmasters naar Alanya geweest en toen helemaal geen problemen gehad met iets. Was juist hardstikke leuk. En toen onze pinpassen het niet meer deden omdat opeens bleek dat de hotelsleutel magnetisch was. Zijn we ontzettend goed geholpen door de reisleiding en dergelijke.
40 á 50 euriesquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:30 schreef piertje2 het volgende:
Ja wat denken jullie te gaan uitgeven per dag ongeveer in euries ?
ok en wat moet je daar allemaal van kopen?quote:
Hotel Serapsu is een mooi 5-sterren hotel. Het personeel is er vriendelijk, het eten is prima en vergrijp je vooral aan de taartjes!!! Dat mag ik ook vakerquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:04 schreef Ratt het volgende:
nog 2 weekjes en dan ga ik de turken met mijn bezoek vereren in Alanya, iemand ervaring met Hotel Serapsu?
Ontbijt, middageten en avondeten.. en dan komt uiteraard het stappen er nog bij.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:49 schreef piertje2 het volgende:
[..]
ok en wat moet je daar allemaal van kopen?
Mwah.. een tientjequote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:30 schreef piertje2 het volgende:
Ja wat denken jullie te gaan uitgeven per dag ongeveer in euries ?
En daarna begint het pas echtquote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:02 schreef i-spy24 het volgende:
Sterkte in Alanya want het is DE meest veelzijdige toeristische badplaats waar je tot 00:00 uur kunt rondlopen en winkelen.
Kun je dat makkelijk wegsmokkelen of kunnen mensen van een ander hotel hier gemakkelijk van meegenieten? Mijn broer heeft namelijk 4 dagen overlapping met mij in Alanya, en hij heeft ook all-inquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:17 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Mwah.. een tientje![]()
Ik heb all-in.. Dus gratis eten en zuipen van 09:00u.-23:00u.![]()
Meestal kun je gewoon naar de bar gaan en een aantal biertjes bestellen..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:48 schreef Verstreujem het volgende:
[..]
Kun je dat makkelijk wegsmokkelen of kunnen mensen van een ander hotel hier gemakkelijk van meegenieten? Mijn broer heeft namelijk 4 dagen overlapping met mij in Alanya, en hij heeft ook all-in![]()
Klopt, gebeurde bij mij ook. Gelukkig op de laatste dag, was dus alleen een probleem bij de trein in NLquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:41 schreef -badeendjuh- het volgende:
[..]
Dan moet je pinpas het dus wel doen... Hehe.
OK WAARSCHUWING: Let goed op bij veel hotels zijn de sleutels magnetisch. Dit vertellen ze er niet bij.
Mijn vriend en ik zaten vorig jaar dus allebei mooi zonder pinpas. Wij zijn gelukkig goed geholpen door de reisleiding.
Wij waren overigens niet de enige die problemen hadden met de pinpassen. Er waren een hoop mensen die opeens niet meer konden pinnen omdat bleek dat hun hotelsleutel magnetisch was. En dat ze hun pinpas op de een of andere manier erbij hadden gehouden.
Gezelliggg!! Daar zit ik ook! vanaf wanneer?quote:Op zondag 3 juli 2005 20:44 schreef Fillipe het volgende:
We zijn overgeplaatst naar app. Sultan's DreamAch het zal wel
Ik zou er totaal geen problemen mee gehad hebben om met onur te vliegen, overtrokken door de mediaquote:Op maandag 4 juli 2005 18:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik vlieg woensdag om 20:00 uur met Onur Air
Hopelijk veranderen ze mijn vlucht ook nog op het laatste moment!
Ik zit in Alanya van 12 t/m 27 Juli, maar ik hoor net van Peter Pauperhout (quote:Op maandag 4 juli 2005 14:08 schreef Caramelo het volgende:
[..]
Gezelliggg!! Daar zit ik ook! vanaf wanneer?![]()
Ja bij ons dus de eerste dag.. Beetje lastig was dat.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:54 schreef DrQuiqqer het volgende:
[..]
Klopt, gebeurde bij mij ook. Gelukkig op de laatste dag, was dus alleen een probleem bij de trein in NL
quote:Op maandag 4 juli 2005 19:15 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ik zit in Alanya van 12 t/m 27 Juli, maar ik hoor net van Peter Pauperhout () dat we weer overgeboekt zijn naar een ander appartement. Daar gaan we dus zeker niet mee akkoord omdat we in eerste instantie 600 meter van het centrum zaten en nu 3 km
. Heb gebeld dat we dus sowieso een appartement willen dat in de buurt komt (of beter is) dan het gene waar we oorspronkelijk voor geboekt hadden.
Eerst: Margarita toen Sultan's Dream en nu Huska Plaza.
Ik wordt morgen gebeld en ga er zeker voor zorgen dat we beter terecht komen. Stelletje ambtenaren lijken het daar wel.
We zien wel
En oja vliegen vanaf Maastricht met Onur Air, heb er nog alle vertrouwen in dat we niet neerstorten.
Uhhhh dat ging een btje verkeerdd...quote:
Ja inderdaad kijken wat er te regelen valt, misschien dat we wel weer teruggeboekt worden naar Sultan's Dream maar dat lijkt me sterk. Probeer er natuurlijk wel m'n voordeel uit te halen en te zorgen dat we iig beter terecht komenquote:Op maandag 4 juli 2005 21:51 schreef Caramelo het volgende:
[..]
Uhhhh dat ging een btje verkeerdd...
ik wou er ff op reageren.. dat t idd balen is..!want Sultans dream viel wel mee vanaf t centrum.. je moet er zeker ff werk van maken..! een brief schrijven helpt misschien ook wel, krijg je misschien een deel van je geld terug,..
In ieder geval veel succes en een fijne vakantiee.
ik zit in in Sultans dream vanaf 14 juli t/m 26 juli![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |