Zeker te vaak sponge-bob gekekenquote:Op zondag 6 februari 2005 17:51 schreef cultheld het volgende:
In de zee denk ik
Oo ja het Auditorium is zekers te weten de absolute topper! Zeker naar toe gaan, zo vaak je kunt..quote:Op donderdag 3 februari 2005 17:54 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Auditorium is idd heel erg leuk, als alle andere discotheken dichtgaan begint het feest bij Auditorium!
Vanuit de haven (het uitgaansdorpje) gaan er gratis bussen richting deze discotheek iets buiten de stad.
De entree is daar wel iets van 10 euro (dacht ik?) maar dan krijg je wel 1 gratis drankje naar keuze.. Dus ook de duurdere cocktails
Dus als je naar Alanya gaat, ook zeker een bezoekje brengen aan het Auditorium!
Ik zat midden juli in Alanya maar Auditorium viel tegen. Ok mooie locatie enzo, maar er waren weinig mensen, muziek stond niet echt hard en was ook niet echt boeiend. Ik heb me veel meer vermaakt in Murphys en Robin Hoodquote:Op maandag 7 februari 2005 12:26 schreef Paladin82 het volgende:
Auditorium was idd in tegenstelling tot alle andere zooi wel onwijs gaaf qua uitgaan, alleen valt de stroom nog wel is uit dus sta je 10 min in het donker, ook wel leuk om mee te maken. Alleen geen idee of ze dat probleem ondertussen al hebben opgelost en hoe ver ze met die dam zijn die het probleem zou moeten oplossen.
Helemaal mee eens. Ik ben 1 keer in Auditorium geweest en dat viel erg tegen. Dus voor de rest steeds naar Murphys en Robin Hood en dergelijke geweest en dat was een stuk gezelliger. Ik was er trouwens ook midden in juliquote:Op donderdag 10 februari 2005 22:53 schreef RelaxedM het volgende:
[..]
Ik zat midden juli in Alanya maar Auditorium viel tegen. Ok mooie locatie enzo, maar er waren weinig mensen, muziek stond niet echt hard en was ook niet echt boeiend. Ik heb me veel meer vermaakt in Murphys en Robin Hood
Zeker wel! Wij gaan daar 3 aug. heen met 7 vrienden voor 10 dagen.. zelfde periode als jou dus!quote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:43 schreef kleinaapje het volgende:
zijn er echt geen mensen die in Alanya in appartement Cleo Mare zijn geweest of er heen gaan?
Ikke!!! Ik ga er 3juli heenquote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:43 schreef kleinaapje het volgende:
zijn er echt geen mensen die in Alanya in appartement Cleo Mare zijn geweest of er heen gaan?
Ik ben in Alanya en Marmaris geweest. Alanya is een stuk mooier [vind ik dan he] qua uitgaan, de discotheken zijn er stukken groter, de meeste hebben een flinke openlucht erachter zitten en veel discotheken zijn 3 a 4 verdiepingen hoog. Het ziet er ook allemaal gewoon een stuk mooier uit. In Marmaris vond ik het overigens ook erg gezellig, maar Alanya is naar mijn idee qua uitgaan toch wel meer aan te raden.quote:Op maandag 14 februari 2005 20:51 schreef Topmaat het volgende:
Ik heb eens een paar vraagjes wat betreft Alanya (en Marmaris).
1: Hoeveel discotheken zijn er (ongeveer) in Alanya. Dus echte discotheken he... danscafeetjes niet meegerekent. Want ik hoor hier alleen over Auditorium praten of zoiets, maar is dat het enige leuke wat er is of zo, en wat voor muziek in die discotheek?
2: voor de mensen die in Marmaris en Alanya geweest zijn. Wat was er het leukste qua uitgaan?
De beste discotheken, en waar meeste discotheken?
Zal ik doenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:35 schreef kleinaapje het volgende:
oke danmischien zien we jullie nog en4cer
![]()
... badeendjuh vertel je hoe het was als je terug bent?
![]()
Ok thnx voor de informatiequote:
Bar-dancings/Discotheken.. wat jij wilquote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:59 schreef RelaxedM het volgende:
Sinds wanneer hebben ze in Alanya veel discotheken? Ik vond toch echt alleen het Auditorium een discotheek, de rest waren vooral uitvergrote bar-dancings. Hiermee bedoel ik Robin Hood, Murphys, James Dean etc.
Als ik me niet vergis heeft het Ooststrand fijne kiezel en het Cleopatra-strand puur zand..quote:Op donderdag 10 maart 2005 21:21 schreef DaYwALKuR het volgende:
Ik heb het al eens gevraagd, maar na een aantal verontrustende berichten vraag ik het nogmaals
heeft Alanya een zandstrand met fijne kiezel? of puur zand (zoals in Salou/Mallorca etc.)
Iemand die dit kan bevestigen?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 15:19 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis heeft het Ooststrand fijne kiezel en het Cleopatra-strand puur zand..
Klopt, ben vorig jaar mei geweest in Hotel Aytur Eftalia, dat aan het oosstrand lag, met zandstrand...quote:
Huh is het ooststrand puur zand zonder kiezels (zoals ik dat hieruit opmaak?)quote:Op zondag 13 maart 2005 00:20 schreef _wie het volgende:
[..]
Klopt, ben vorig jaar mei geweest in Hotel Aytur Eftalia, dat aan het oosstrand lag, met zandstrand...
Ik heb aan het ooststrand gezeten (hotel Aytur Eftalia) daar hadden we een zandstrand.quote:Huh is het ooststrand puur zand zonder kiezels (zoals ik dat hieruit opmaak?)![]()
Mooi dan gaan we naar Salouquote:Op woensdag 16 maart 2005 06:33 schreef nieky het volgende:
[..]
Ik heb aan het ooststrand gezeten (hotel Aytur Eftalia) daar hadden we een zandstrand.
Alleen aan de waterkant liggen stenen/kiezels.
Maar dat is op het Cleopatra strand ook hoor.
Ergens hierboven heb ik een foto gepost van dit hotelquote:Op maandag 25 april 2005 13:34 schreef Realzm het volgende:
20 juli zit ik er met 9 vrienden in hotel Eftalia Aytur. Heeft er iemand tips m.b.t dit hotel? Is er bv ergens een dakterras ofzo wat niet veel mensen weten. En nog gewone tips over turkye enzo?
Mooi Jur dan is het mooi rustig in Goes. Oh ja tips: Robin Hood (lekkere cocktails, misschien ook wel ufo's), Murphys (goede dance en hardstyle) en veel afdingen op die nepshirts en de kippendonner kan je ook veel goedkoper krijgen. Veel plezierquote:Op dinsdag 26 april 2005 15:21 schreef j_bos het volgende:
ik ga overmorgentis al lekker dik in de 20 graden dus komt helemaal goed.
Ja ons is het gelukt...5 broodjes goed gevuld met donner...1,50 euri per persoonquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:43 schreef Blaataad het volgende:
Hahahah kan je ook op de donner afdingen?
Dan is er zeker wel al wat te doen hoor, wij waren er vorig jaar van 15 juni tot 30 juniquote:Op donderdag 28 april 2005 18:02 schreef kikoooooo het volgende:
Mn vriendin en ik gaan 22 juni tot 6 juli.
Is er dan al wel wat te doen?
12 dagen all inclusive in Eftalia Aytur
* kikoooooo heeft er zin in
Lachen, een paar meisjes die ik ken zitten daar ook in juli.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:05 schreef E- het volgende:
4 Juli, twee weken met 5 vrienden!
Verblijven in Tac Naula..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |