Ikke morgen presentatie van project .... hoef zelf gelukkig niet te presenteren deze keerquote:Op woensdag 12 januari 2005 08:45 schreef blieblie het volgende:
Vandaag mijn presentatie op stage, en dan heb ik dat ook weer gehad....
Jah ... ik moet dus ook altijd presenteren, omdat ik de enige (samen met Bram) op de BI ben die niet op z'n benen staat te trillen als ie voor de klas moet staanquote:Op woensdag 12 januari 2005 08:54 schreef blieblie het volgende:
Ik moet aaaaltijd presenteren.
Bij projecten dan.
Maar dat stelt ook geen zak voor, want die docenten vinden een kutpresentatie al professioneel en erg goed.
Mogguhquote:Op woensdag 12 januari 2005 08:59 schreef Inu het volgende:
Nog even niks zinnigs te melden... is het te vroeg voor...
Goedemorgen tvp-tje dan maar![]()
Bert is toch niet getrouwdquote:Op woensdag 12 januari 2005 09:02 schreef Inu het volgende:
Ik ken Bram ookBram's broer is getrouwd met de ex van mijn neef (volgens mij)
En hij woont in Stiphout ensow
En ik ben echt een ramp in presenteren... ik klink altijd alsof ik ga jankenen dat is helemaal niet zo..
Ohw... nja, het was iig familie van hem die met haar getrouwd isquote:
Ga je volgende week ook mee sneaken? In Eindhoven dusquote:Op woensdag 12 januari 2005 09:26 schreef Inu het volgende:
[..]
Ohw... nja, het was iig familie van hem die met haar getrouwd is
Werken, naar huis toe, presentatie bouwen, slapen ...quote:Op woensdag 12 januari 2005 09:27 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Wheheh
Wat zijn jullie plannen voor 2day?
Nee, want dan kan ik niet mijn college verzettenquote:Op woensdag 12 januari 2005 09:27 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ga je volgende week ook mee sneaken? In Eindhoven dus
Oe spannend programma!quote:Op woensdag 12 januari 2005 09:28 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Werken, naar huis toe, presentatie bouwen, slapen ...
College, werken, eten met vrienden, vergaderen, feesjuuuuuuhquote:Op woensdag 12 januari 2005 09:27 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Wheheh
2uurtjes naar school, en dan vanmiddag shoppen met een vriendin en vanavond moet ik ff naar de ikeaquote:Op woensdag 12 januari 2005 09:30 schreef Inu het volgende:
[..]
College, werken, eten met vrienden, vergaderen, feesjuuuuuuh![]()
En jij?
Hier wat klusjes doen op stage, Presentatie houden wat ik nu eigenlijk gedaan heb afgelopen 4 maanden, dan een middag erg weinig denk ik, eten, van mijn huisbaas horen wattie met het huis gaat doen en wanneer we op moeten tiefenquote:Op woensdag 12 januari 2005 09:27 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Wheheh
Ik zat er wederom naast... Volgens mijn huisgenoten was het vandaagquote:Op woensdag 12 januari 2005 09:37 schreef Inu het volgende:
Dat was toch vorige week BB?
Gewoon die kerel er uit gooienquote:Op woensdag 12 januari 2005 10:04 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik zat er wederom naast... Volgens mijn huisgenoten was het vandaag.
En ach... Die man kan ons er niet zomaar uitgooien. Dus dat scheelt.
5 tentamenperiodes in 2,5 jaar en je bent bijna klaarquote:Op woensdag 12 januari 2005 10:23 schreef daNpy het volgende:
Waarom moet de Fontys _altijd_ verbouwen tijdens de tentamen periodes
Ik zit hier nu 2,5 jaar en alle 5 de tentamenperiodes zijn ze aan het verbouwen geweest. Gelukkig ben ik bijna klaar...
na 2,5 jaar nog niet eens je P hebbenquote:Op woensdag 12 januari 2005 10:38 schreef blieblie het volgende:
[..]
5 tentamenperiodes in 2,5 jaar en je bent bijna klaar.
Das pas echt knap.
Das iets minder knap...quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:41 schreef omegaproject het volgende:
[..]
na 2,5 jaar nog niet eens je P hebben
Inu is naar de uni, Flow weet ik niet waar die uithangt, kib staat hier op afwezig, en voor de rest lijkt iedereen offlinequote:Op woensdag 12 januari 2005 11:07 schreef omegaproject het volgende:
Iedereen weer in slaap gevallen ofzo?
Flow is @ work. Nippy is ook gewoon achter de PC (volgensmij). Kib ligt óf te maffen, óf te Fablenquote:Op woensdag 12 januari 2005 11:14 schreef blieblie het volgende:
[..]
Inu is naar de uni, Flow weet ik niet waar die uithangt, kib staat hier op afwezig, en voor de rest lijkt iedereen offline.
Tsss schandaligquote:Op woensdag 12 januari 2005 11:18 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Flow is @ work. Nippy is ook gewoon achter de PC (volgensmij). Kib ligt óf te maffen, óf te Fablen
Stelletje nietjes
Nee da's moeilijk ... gewoon een politiebureau binnenlopen en op de balie schijtenquote:Op woensdag 12 januari 2005 12:32 schreef gazylady2 het volgende:
jeuj! 'aangenomen' bij de grote beek!
idd errrrrug traag forumpje ja..
Maar de vraag isss: Hoe ben jij dan weer vrijgekomenquote:Op woensdag 12 januari 2005 12:35 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Nee da's moeilijk ... gewoon een politiebureau binnenlopen en op de balie schijten
En maar blijven volhouden dat het geen balie maar een toilet is, en of de heren en dames agenten even weg willen gaan om je wat privacy te gunnen
Je eigen voorzetje ingekoptquote:Op woensdag 12 januari 2005 12:41 schreef gazylady2 het volgende:
ow! wacht! jij loopt nog bij het RIAGG natuurlijk... stom!
quote:Op woensdag 12 januari 2005 12:41 schreef gazylady2 het volgende:
ow! wacht! jij loopt nog bij het RIAGG natuurlijk... stom!
Was geen voorzetjequote:Op woensdag 12 januari 2005 12:57 schreef Blueman het volgende:
[..]
Je eigen voorzetje ingekopt
Geniaal!
hmm, je boekt vooruitgang dus! mooi! is er weer een plaatsje voor een van de andere 354.125 gestoorde randdebielen die het niet zo op wouten hebbenquote:Op woensdag 12 januari 2005 12:57 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Klinische Psychotherapie![]()
..... maar over 10 jaar mag ik misschien naar huis
[egomode]quote:Op woensdag 12 januari 2005 12:57 schreef Blueman het volgende:
[..]
Je eigen voorzetje ingekopt
Geniaal!
Ik zat me net te bedenken dat ik wel eerder naar huis kan gaan vandaagquote:Op woensdag 12 januari 2005 13:12 schreef FlowDesign het volgende:
Ik was echt brak vanochtend dus heb ik maar ff laten weten dat ik later zou komen. Ben dus pas net op m'n werk... is toch weer niks te doen hier
Oeh ... ik wil een techno!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 12 januari 2005 13:19 schreef FlowDesign het volgende:
Vandaag nog, morgen heel de dag en misschien vrijdagmiddag. Vrijdagochtend heb ik een tentamen.
@Laurens: http://www.inkoopacties.net/ia/fj74vg1b
Vergelijkbaar met Supertechquote:Op woensdag 12 januari 2005 13:23 schreef FlowDesign het volgende:
Weet iemand hier iets van de kwaliteit van Kingstech autoradio's?
Anytime babyquote:Op woensdag 12 januari 2005 13:54 schreef Partygurl het volgende:
I just like 2 callllllll u my bitch
".....de groeten van Ruud"quote:Op woensdag 12 januari 2005 13:42 schreef Partygurl het volgende:
Tututut
Sjonniequote:Op woensdag 12 januari 2005 14:50 schreef FlowDesign het volgende:
Dit is de vetste inkoopactie ooit
Ik kan mezelf nauwelijks bedwingen, hebbe hebbe hebbe
Misschien zou je eens contact op kunnen nemen met die leverancier over sponsoring van Autofans? Tis nml. een stuk goedkoper dan Autostyle maar wel veel dezelfde fabrikant van de producten en bovendien een underdog die wel reclame kan gebruiken denk ik.quote:
tis idd wel erg stil he, van zijn kant..quote:Op woensdag 12 januari 2005 16:32 schreef Blueman het volgende:
Hoe zou het met BB zijn presentatie zijn gegaan?
Zal wel aan het pilzen zijnquote:Op woensdag 12 januari 2005 16:34 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
tis idd wel erg stil he, van zijn kant..![]()
Of aan het vergaderen over de toekomst van het witte huisquote:
Pijn als in spierpijn?quote:Op woensdag 12 januari 2005 17:27 schreef Inu het volgende:
Kvin die Powerballdingen maar vervelendDoet kei pijn in je pols
auwtsj...quote:Op woensdag 12 januari 2005 17:44 schreef Inu het volgende:
Nee, pijn als in, doet auwIk heb hele zwakke polsen, heb ze ooit allebei gebroken met snowboarden, dus dat kan ik niet al te lang
Jeuj ik ben al trug, was erg drukquote:Op woensdag 12 januari 2005 17:12 schreef amaranta het volgende:
Ik ga straks ook naar de Ikea, plundra!!!!!!!!!! FF checken of die kasten die ik wil in die angeboten zijn.
Geen slecht idee. Welke is de andere leverancier?quote:Op woensdag 12 januari 2005 15:51 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Misschien zou je eens contact op kunnen nemen met die leverancier over sponsoring van Autofans? Tis nml. een stuk goedkoper dan Autostyle maar wel veel dezelfde fabrikant van de producten en bovendien een underdog die wel reclame kan gebruiken denk ik.
http://www.tnqqb-design.nl
Waarschijnlijk een andere nog goedkopere leverancier gevonden
Koop je die tochquote:Op woensdag 12 januari 2005 13:27 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Oeh ... ik wil een techno!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Die wilde ik eigenlijk tijdens CampZone al
Waar was die presentatie eigenlijk voor?quote:Op woensdag 12 januari 2005 19:22 schreef blieblie het volgende:
Presentatie ging top.
Ze waren allemaal zeer tevreden enzo. Ondanks de vele uren Fok! die ik daar doorgebracht heb.
IA.net is goed he, Flow.
Je komt er echt de achterlijkste troep tegen.
Iets meer dan 2quote:Op woensdag 12 januari 2005 19:56 schreef blieblie het volgende:
[..]
Koop je die toch.
Heb je in een uur of 3 bij elkaar verdient.
Ter afsluiting van mijn stage zeg maar. Wat ik gedaan heb enzo.quote:Op woensdag 12 januari 2005 20:10 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Waar was die presentatie eigenlijk voor?
En Inkoopacties zijn idd relaxed. Kun je een boel geld mee besparen
-edit-quote:Op woensdag 12 januari 2005 23:55 schreef FlowDesign het volgende:
Danny, dit is de nieuwe leverancier: http://shop.wiltec.info/
zij is zelf een photoshop prutsel...ugly assquote:Op donderdag 13 januari 2005 00:27 schreef Blueman het volgende:
Wie riep er nou laatst dat het gefotosoept was?
Flow...quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:27 schreef Blueman het volgende:
Ikquote:Op donderdag 13 januari 2005 00:27 schreef Blueman het volgende:
quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:39 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Flow...![]()
Ben geen klikspaan![]()
Truste fokkertjes![]()
Ook een goodmorning to youquote:
Hmmm.... Ik trek wel bij jullie in over een half jaar als ik hier opgetieft moet zijnquote:Op donderdag 13 januari 2005 08:55 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ow, de melk van Joost vanmorgen niet
Zal moeilijk gaan aangezien we geen normale kamer meer vrij hebbenquote:Op donderdag 13 januari 2005 09:08 schreef blieblie het volgende:
[..]
Hmmm.... Ik trek wel bij jullie in over een half jaar als ik hier opgetieft moet zijn.
Waarom ging je daar weg dan??quote:
Hoeveel betaal je er voor?quote:Op donderdag 13 januari 2005 10:20 schreef FlowDesign het volgende:
Dat blauwe licht zit dus binnenkort ook onder mijn auto
[afbeelding]
Ja, dat is een DeLorean![]()
Op zich geen slecht ideequote:Op donderdag 13 januari 2005 10:39 schreef kib het volgende:
we kunnen het eindhoventopic wel verplaatsen anders
zal ik ff www.eindhoventopic.com registreren ?
Persoonlijk denk ik dat het topic vrij snel dood is als we verhuizen naar een eigen domein....quote:Op donderdag 13 januari 2005 10:41 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Op zich geen slecht ideemaar ik denk dat de meesten het toch wel fijner vinden om op Fok te blijven. De problemen worden ooit wel opgelost. Dus tsja, kweenie...
Nou, waarschijnlijk ga ik in de toekomst samen met Lau ergens wonen zodra hij een huisje gevonden heeft. De reden is dat ik dat al eerder met Lau had afgesproken en omdat ik liever met mensen samenwoon die ook studeren i.p.v. tot 's avondslaat moeten werken en iedere nacht niet voor 4 uur naar bed gaan. En geloof me, dat kan af en toe best irritant zijn als je zelf wel 's ochtends vroeg op moet.quote:Op donderdag 13 januari 2005 10:34 schreef blieblie het volgende:
[..]
Waarom ging je daar weg dan??
Of waarom had je plannen daarvoor?
Ik zoek eigenlijk onderdak voor een half jaar. Daarna zoek ik wel iets voor mezelf.
Hooguit 60 Euro via inkoopactie. Normale prijs is 70 euro.quote:Op donderdag 13 januari 2005 10:36 schreef blieblie het volgende:
[..]
Hoeveel betaal je er voor?
Op mijn werk hebben we van US Blaster neon voor 90 euro geloof ik.
Uhm...ene kant wel fijn en de andere kant niet, maakt mij nie uitquote:Op donderdag 13 januari 2005 10:39 schreef kib het volgende:
we kunnen het eindhoventopic wel verplaatsen anders
zal ik ff www.eindhoventopic.com registreren ?
Nice!quote:Op donderdag 13 januari 2005 10:54 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Hooguit 60 Euro via inkoopactie. Normale prijs is 70 euro.2x LED-Röhren 120 cm & 2x LED-Röhren 90 cm (150 LEDs in totaal) Afstandbediening (tot 100 m) In-car display (om te kunnen zien welk programma aan staat
[afbeelding]
Aahja, ik snap... Vrij logisch eigenlijkquote:Op donderdag 13 januari 2005 10:49 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nou, waarschijnlijk ga ik in de toekomst samen met Lau ergens wonen zodra hij een huisje gevonden heeft. De reden is dat ik dat al eerder met Lau had afgesproken en omdat ik liever met mensen samenwoon die ook studeren i.p.v. tot 's avondslaat moeten werken en iedere nacht niet voor 4 uur naar bed gaan. En geloof me, dat kan af en toe best irritant zijn als je zelf wel 's ochtends vroeg op moet.
Jep en aangezien Joost schijnbaar liever pizzabakker blijft de rest van z'n leven (net als Willem) zullen ze nooit eens gewoon tijdens kantooruren gaan werken dan wel weer eens iets gaan studeren.quote:Op donderdag 13 januari 2005 11:01 schreef blieblie het volgende:
[..]
Aahja, ik snap... Vrij logisch eigenlijk.
Ik wilde er ook eentje voor onder jouw starslet bestellen, maar ze komen niet in het rozequote:
Ik zal het eens voorstellen, maar kdenk het niet. Want die neon die wij hebben ligt er al een jaar en is nog niet verkocht.quote:Op donderdag 13 januari 2005 11:09 schreef FlowDesign het volgende:
BB, mss dat ze bij Wiener ook wel van dat spul in willen kopen? Ik vermoed dat het uit China komt, maar ik weet de fabrikant en/of de Chinese distributeur niet. Maar bij die zaak in Duitsland is het ook niet bepaald duur en ze hebben een behoorlijk uitgebreid assortiment.
Ze willen bij @Home het USB-modem niet omruilen voor een Ethernetmodem terwijl je daar in eerste instantie om gevraagd hebt? Ik zou zeggen: weet je wat, kom al je rommel maar weer ophalen, ik zoek wel een andere providerquote:Op donderdag 13 januari 2005 11:18 schreef blieblie het volgende:
Iemand hier enig idee of je het signaal wat van een USB kabelmodem komt kan splitten naar 2 pc's?
Mijn zus had een ethernet modem besteld bij @Home en kreeg een USB modem opgestuurd, "Want dat is de aanbieding, dus iedereen krijgt USB". Stelletje hoeren.
Denk dat het probleem is dat weinig mensen weten dat jullie zulk spul verkopen.quote:Op donderdag 13 januari 2005 11:18 schreef blieblie het volgende:
Ik zal het eens voorstellen, maar kdenk het niet. Want die neon die wij hebben ligt er al een jaar en is nog niet verkocht.
quote:Op woensdag 12 januari 2005 20:20 schreef martijntjuhh het volgende:
Stel dat je stil gaat hangen boven de aarde met een helikopter dat je dus dat je geen contact meer met de aarde hebt.. dan draait de aarde toch onder je door? dan blijft het toch donker waar jij bent? en dan kom je heel ergens anders neer...
Graag jullie mening..
Martijn
![]()
quote:Op woensdag 12 januari 2005 20:29 schreef qltel het volgende:
Als je omhoog springt in een rijdende trein, kom je dan een meter verder weer neer?
quote:Op woensdag 12 januari 2005 20:31 schreef martijntjuhh het volgende:
[..]
Als ie maar snel genoeg gaat wel ja..![]()
quote:Op woensdag 12 januari 2005 20:35 schreef ioko het volgende:
[..]
Dan zou ik maar niet springen in een vliegtuig![]()
Ik kon geen andere kabelprovider vinden in Tillieburg en een telefoonaansluiting heeft mijn zus niet, dus ADSL gaat niet werken.quote:Op donderdag 13 januari 2005 11:24 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ze willen bij @Home het USB-modem niet omruilen voor een Ethernetmodem terwijl je daar in eerste instantie om gevraagd hebt? Ik zou zeggen: weet je wat, kom al je rommel maar weer ophalen, ik zoek wel een andere provider
Maar je kunt er natuurlijk een USB-splitter tussen zetten, alleen geen idee of dat zal werken
Volgens mij is dezelfde vraag in een dergelijk topic een jaar of langer geleden ook al eens geweestquote:Op donderdag 13 januari 2005 11:27 schreef blieblie het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Tering, wat zijn er domme mensen op deze wereld.
USB-splitter lijkt mij ook twijfelachtig jaquote:Op donderdag 13 januari 2005 11:29 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik kon geen andere kabelprovider vinden in Tillieburg en een telefoonaansluiting heeft mijn zus niet, dus ADSL gaat niet werken.
Maar kga die lui wel bellen vanavond. Tegen mijn zus zeiden ze "Jaah, er zit geen verschil tussen die 2, alleen het kabeltje". Fijn zoon helpdesk.
Een USB splitter durf ik niet te proberen, de kans dat dat gaat werken lijkt me redelijk nul.
Oiquote:Op donderdag 13 januari 2005 11:42 schreef Inu het volgende:
Feesje was leujk
Glazenhalen is kut
Dat licht is fout
En ik heb me ook ingeschreven voor Campzone
Goedemorgen ensow
Mooi!quote:Op donderdag 13 januari 2005 11:42 schreef Inu het volgende:
Feesje was leujk
Glazenhalen is kut
Dat licht is fout
En ik heb me ook ingeschreven voor Campzone
Goedemorgen ensow
Hahahaquote:Op donderdag 13 januari 2005 11:06 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik wilde er ook eentje voor onder jouw starslet bestellen, maar ze komen niet in het roze
Ik hoorde net al een Ambulance richting het CBR rijden jahquote:Op donderdag 13 januari 2005 11:50 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Hahaha
Spannenddddddd, lindsy is nu aan het afrijden![]()
Het is een rotwerk, want niemand gaat aan de kant voor je, ook al heb je een hele bult glazen en das stom...quote:Op donderdag 13 januari 2005 11:47 schreef blieblie het volgende:
[..]
Mooi!
Heb je moeten glazenhalen dan? Tschijnt wel okee te zijn, lekker pimpen in de kroeg dat je crew bent enzo.
Fout, och... Tblijft wel grappig.
Aloha. Wat ben je vroeg op... Moet je iets doen vandaag fzow.
quote:Op donderdag 13 januari 2005 11:52 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik hoorde net al een Ambulance richting het CBR rijden jah
Jij vindt zo veel dingen foutquote:Op donderdag 13 januari 2005 11:54 schreef Inu het volgende:
[..]
Het is een rotwerk, want niemand gaat aan de kant voor je, ook al heb je een hele bult glazen en das stom...
Het is echt heel fout hoor
En kmoet zo werken jah... wel moe
Perfecte koppel dusquote:Op donderdag 13 januari 2005 11:58 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Jij vindt zo veel dingen fout
Jupquote:Op donderdag 13 januari 2005 11:58 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Jij vindt zo veel dingen fout
Paris Hiltonquote:Op donderdag 13 januari 2005 12:03 schreef Inu het volgende:
[..]
Jup
Vooral de dingen die Paris Hilton ook heeft
Boeiend, ik vind het vetquote:Op donderdag 13 januari 2005 12:07 schreef Inu het volgende:
Paris Hilton heeft oowk blauwe lampjes onder der auto
En heel veel foute Italianen ook
Again? Of nog steeds?quote:Op donderdag 13 januari 2005 12:14 schreef FlowDesign het volgende:
HONGER!!!
Was er ook wel iets goeds?quote:Op donderdag 13 januari 2005 12:19 schreef Inu het volgende:
En watervaste stift ipv een stempel is echt een dom idee
feliquote:Op donderdag 13 januari 2005 12:37 schreef Partygurl het volgende:
jeuj geslaagd, die kan zaterdag mooi rijden
Weer een BOB erbij op deze wereldquote:Op donderdag 13 januari 2005 12:37 schreef Partygurl het volgende:
jeuj geslaagd, die kan zaterdag mooi rijden
Johquote:Op donderdag 13 januari 2005 12:58 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Buiten wel beetje fris idd, maarja... het is januari
Dan zou ik of naar Spanje gaan of naar Kreta (Gersonnisos ofzo? Ik wil niet eens weten hoe je dat schrijftquote:Op donderdag 13 januari 2005 13:20 schreef Partygurl het volgende:
Overdag moet er zon zijn en savonds en sn8s wil ik alleen maar stappennnnnnnnnnnnn
Mooiquote:Op donderdag 13 januari 2005 13:26 schreef Partygurl het volgende:
Ik had niets anders van je verwacht
quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:33 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Mooi
Ik ben trouwens ook in Salou en een keer in Malgrat op vakantie geweest hoor![]()
Kan ook in Nederland, alleen het weer zit niet altijd mee en das toch wel iets wat voor mij belangrijk is; zonquote:Op donderdag 13 januari 2005 13:55 schreef FlowDesign het volgende:
Ik heb alleen afgelopen jaar ontdekt dat ik niet zo veel geld wil uitgeven aan zo'n zuipvakantie... dan blijf ik liever in Nederland. Dit jaar ga ik eens een heel andere vakantie houden
Weet alleen nog niet wat...![]()
duh, moet die zon er alleen wel zijn hequote:Op donderdag 13 januari 2005 14:02 schreef FlowDesign het volgende:
Van die zon in Nederland word ik ook wel aardig bruin![]()
Ikke misschien een paar daagjes, maar zeker niet 11 dagen langquote:
Dah zeggik, ik was afgelopen zomer redelijk bruin geworden.quote:Op donderdag 13 januari 2005 14:04 schreef Partygurl het volgende:
[..]
duh, moet die zon er alleen wel zijn he
Kan, ik wil er gewoon zeker van zijn dat ik ergens ben waar ik er van op aan kan dat de zon schijnt en waar het lekker weer is, aangezien dat in Nederland niet zo is ga ik liever op vakantie in het buitenland.quote:Op donderdag 13 januari 2005 14:06 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dah zeggik, ik was afgelopen zomer redelijk bruin geworden.
Ja me 2... maar vorig jaar had ik geen geld en niet zo'n zin.quote:Op donderdag 13 januari 2005 14:13 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Kan, ik wil er gewoon zeker van zijn dat ik ergens ben waar ik er van op aan kan dat de zon schijnt en waar het lekker weer is, aangezien dat in Nederland niet zo is ga ik liever op vakantie in het buitenland.
Dat is ook vetquote:Op donderdag 13 januari 2005 14:15 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Of een last minute naar verweggistan nemen.
Jij niet danquote:Op donderdag 13 januari 2005 14:25 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ben jij ook al zo hard bezig met je tentamen leren?
Ow, dat ben ik al sinds vanmorgen 8:30 aan het doenquote:Op donderdag 13 januari 2005 14:29 schreef Partygurl het volgende:
Ik ga maar eens werken, moet ook gebeuren
Ik ga het komende semester werken, maar dat geld ga ik niet wegsmijten aan een vakantie. (sparen voor autootjequote:Op donderdag 13 januari 2005 14:35 schreef blieblie het volgende:
Ik heb geen geld voor vakantie.
Naja, heb wel geld, maar keb geen idee waar ik heen moet in me uppie.
CZ is niet mijn ding denk ik... Als ik zo de verhalen hoor en lees...quote:Op donderdag 13 januari 2005 14:41 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik ga het komende semester werken, maar dat geld ga ik niet wegsmijten aan een vakantie. (sparen voor autootje)
Ik ga naar CZ, supergezellig, en het kost je max 300 euro
De verhalen van mensen die er nooit geweest zijn en alle vooroordelen uit de kast trekken?quote:Op donderdag 13 januari 2005 14:45 schreef blieblie het volgende:
[..]
CZ is niet mijn denk ik... Als ik zo de verhalen hoor en lees...
Zoietsquote:Op donderdag 13 januari 2005 14:47 schreef daNpy het volgende:
[..]
De verhalen van mensen die er nooit geweest zijn en alle vooroordelen uit de kast trekken?
nu nog een maand vakantie hebben rulezquote:Op donderdag 13 januari 2005 14:25 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ben jij ook al zo hard bezig met je tentamen leren?
Jij moest toch?quote:Op donderdag 13 januari 2005 17:31 schreef Inu het volgende:
sow, ben weer thuis... compleet gaar
Ik weet stiekem nog niet eens of ik wel naar CZ gaHeb me alvast voor de zekerheid ingeschreven
Vorig jaar had ik me niet eens ingeschreven
Ow, die wist ik meteen te vindenquote:Op donderdag 13 januari 2005 17:53 schreef blieblie het volgende:
Kvind de XL een ramp.
Okee, de doorsnee dingen zijn prima te vinden. Maar naar een pot augurken op zoek gaan, of een pot mayonaise... Ellende.
Maar goe, ondertussen ken ik er wel de weg.
Ik had die uithoek de eerste keer niet eens gezienquote:Op donderdag 13 januari 2005 18:01 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ow, die wist ik meteen te vinden
Ik zocht nml. zo'n potje salsa voor de tortillamix en toen liep ik automatisch richting de mayonaise, blikken bonen enzo en daar was het
Over de indeling van zo'n AH is gewoon veel beter nagedacht vind ik.
Is topanga niet dat meidje uit die serie boy meets world?quote:
Welk vak heb je morgen?quote:Op donderdag 13 januari 2005 19:18 schreef NiPpY83 het volgende:
ikke ben er ook weer. Maar moet vanavond weer heel fijn leren :S Morgen tentamen en lau ontspringt weer deze dans
Die jaquote:Op donderdag 13 januari 2005 19:21 schreef NiPpY83 het volgende:
[..]
Is topanga niet dat meidje uit die serie boy meets world?
Was een knap meidje vond ik altijd
Jupz...quote:Op donderdag 13 januari 2005 20:02 schreef Partygurl het volgende:
http://www.enzogiobbe.com/celebs/Danielle_Fishel.jpg
zoiets ?
Nope, ouwere geloof ik.quote:Op donderdag 13 januari 2005 20:00 schreef NiPpY83 het volgende:
ik heb vak Systeemontwikkeling
Zijn dit recente foto's?
Nee, jij bent een nietjequote:Op donderdag 13 januari 2005 20:17 schreef NiPpY83 het volgende:
ikke hahahahaha, neej ik doe niet aan M&I ben geen MI-TJE
Heb ervaring met beide .... en kan je zeggen dat M&I véél onzinniger is!quote:Op donderdag 13 januari 2005 21:40 schreef blieblie het volgende:
BI.... Tsssssssss....
Das volgens mij nog onzinniger dan M&I.
Die ben ik aan het kijken ja!quote:Op donderdag 13 januari 2005 21:42 schreef blieblie het volgende:
Woei... Fok doetut weer.
En er is een ontzettend slechte film op Veronica bezig.
quote:Vandaag zijn we 10 minuten en 5 seconden fatsoenlijk bereikbaar geweest!
Daarnaast was het forum een kleine 9 uur 23 minuten en 48 seconden oooontzettend traag en onbruikbaar.
En de overige 2 uur 26 minuten en 7 seconden was Fok! offline.
Morgen gaan we voor een beter resultaat!!!
Ja???quote:Op donderdag 13 januari 2005 21:43 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Heb ervaring met beide .... en kan je zeggen dat M&I véél onzinniger is!
Maar toch ... het is gewoon zinniger om meer bedrijfskunde te mixen met informatiekunde dan op het M&I gedaan wordt. Aan de andere kant ligt het natuurlijk helemaal aan jezelfquote:Op donderdag 13 januari 2005 21:50 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ja???
Dat beeld kreeg ik iig niet bij een presentatie over BI.
+ het feit dat bijna iedereen die faalt op M&I doorstroomt naar BI zoals een hoop mensen die falen op HI doorstromen naar M&I.
How kjoetquote:Op donderdag 13 januari 2005 22:05 schreef Inu het volgende:
ok... vanaf 7 uur een toneelstuk gelezen van 1000 regelsPaar keer in slaap gevallen tussendoor
Het is heel sim-pel:quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:08 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Maar toch ... het is gewoon zinniger om meer bedrijfskunde te mixen met informatiekunde dan op het M&I gedaan wordt. Aan de andere kant ligt het natuurlijk helemaal aan jezelf
Hehe, subtielquote:Op donderdag 13 januari 2005 22:01 schreef FlowDesign het volgende:
Het zijn beide erg brede studies zullen we maar zeggen...
quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:05 schreef Inu het volgende:
ok... vanaf 7 uur een toneelstuk gelezen van 1000 regelsPaar keer in slaap gevallen tussendoor
Knie snap en de zo.quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:19 schreef Inu het volgende:
[..]
Was bij nader inzien toch niet zo liev van mij
Nee hoor, bier suckt nietquote:Op donderdag 13 januari 2005 22:18 schreef blieblie het volgende:
[..]
Hehe, subtiel.
Lauw bier sucks btw.
Whehehehehehe....................................quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:29 schreef NiPpY83 het volgende:
Maar iedereen is het ermee eens, BI is beter dan M&I
Ik ben liever een BI-ER dan een MI-tje
Bier... alleen als het ijs en ijskoud is.quote:
Je bent zelf een temperatuurquote:Op donderdag 13 januari 2005 22:35 schreef blieblie het volgende:
[..]
Bier... alleen als het ijs en ijskoud is.
Alleen thee en Chocomel krijg ik op een warme/lauwe temperatuur doorgeslikt...
quote:If your business name, as an example, is "Widgets, Inc.," however, you'll have a hard time getting the domain name "widgets.com" or "widgetsinc.com"
Ik heb hier jou dvd's + doosjes staan.quote:
Sgoe... Moeten we maar volgende week ergens afspreken fzo...quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:54 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ik heb hier jou dvd's + doosjes staan.
Moet dus binnenkort keer richting die kant komen!
Binnenkort effe afspreken!
Goeie zaak!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:25 schreef blieblie het volgende:
[..]
Sgoe... Moeten we maar volgende week ergens afspreken fzo...
Dat doe maar eens ja!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 01:49 schreef FlowDesign het volgende:
Slapen! Ik heb m'n tentamen nog geleerd ook...
Was het een gezellige drukke bedoeling of toch goed te merken dat het tentamentijd is ?quote:
Goed héquote:Op vrijdag 14 januari 2005 08:54 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Dag gij stijlloze, met epileptisch avatar
Oeh ... dat wordt zuipen vanavondquote:Op vrijdag 14 januari 2005 08:59 schreef blieblie het volgende:
Een beetje maar.
Wel vandaag laaaaaaaaaaaaaaatste dag stage.
aah, dan kom ik bij jullie in de tentquote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:22 schreef omegaproject het volgende:
@ DaNpy en Joost:
We moeten eigenlijk even met z'n 3en een sateliet schotel+ontvanger aanschaffen voor campzone
Dan hoeven we tenminste geen TopGear ed. te missenAls extra kunnen we zenders streamen over het netwerk ... wat ook leuk is
We hebben maar 1 kasteelquote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:00 schreef Partygurl het volgende:
Jeujjjjj
Ik moet vdaag met school naar een kasteel in helmond, jippieeee
GG?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:35 schreef Inu het volgende:
aah, dan kom ik bij jullie in de tentGG ensow
D'r is zelfs nog wel een slaapplekje in mijn (übergrote) slaaptentquote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:35 schreef Inu het volgende:
[..]
aah, dan kom ik bij jullie in de tentGG ensow
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:38 schreef FlowDesign het volgende:
Trouwens ook leuk... net Joost waker gemaakt, dekens gejat en naar beneden gesmeten...
nu ligt ie in Willem's bed te maffen
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:39 schreef omegaproject het volgende:
[..]
D'r is zelfs nog wel een slaapplekje in mijn (übergrote) slaaptent![]()
![]()
Dus.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |