Maar toch ... het is gewoon zinniger om meer bedrijfskunde te mixen met informatiekunde dan op het M&I gedaan wordt. Aan de andere kant ligt het natuurlijk helemaal aan jezelfquote:Op donderdag 13 januari 2005 21:50 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ja???
Dat beeld kreeg ik iig niet bij een presentatie over BI.
+ het feit dat bijna iedereen die faalt op M&I doorstroomt naar BI zoals een hoop mensen die falen op HI doorstromen naar M&I.
How kjoetquote:Op donderdag 13 januari 2005 22:05 schreef Inu het volgende:
ok... vanaf 7 uur een toneelstuk gelezen van 1000 regelsPaar keer in slaap gevallen tussendoor
Het is heel sim-pel:quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:08 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Maar toch ... het is gewoon zinniger om meer bedrijfskunde te mixen met informatiekunde dan op het M&I gedaan wordt. Aan de andere kant ligt het natuurlijk helemaal aan jezelf
Hehe, subtielquote:Op donderdag 13 januari 2005 22:01 schreef FlowDesign het volgende:
Het zijn beide erg brede studies zullen we maar zeggen...
quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:05 schreef Inu het volgende:
ok... vanaf 7 uur een toneelstuk gelezen van 1000 regelsPaar keer in slaap gevallen tussendoor
Knie snap en de zo.quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:19 schreef Inu het volgende:
[..]
Was bij nader inzien toch niet zo liev van mij
Nee hoor, bier suckt nietquote:Op donderdag 13 januari 2005 22:18 schreef blieblie het volgende:
[..]
Hehe, subtiel.
Lauw bier sucks btw.
Whehehehehehe....................................quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:29 schreef NiPpY83 het volgende:
Maar iedereen is het ermee eens, BI is beter dan M&I
Ik ben liever een BI-ER dan een MI-tje
Bier... alleen als het ijs en ijskoud is.quote:
Je bent zelf een temperatuurquote:Op donderdag 13 januari 2005 22:35 schreef blieblie het volgende:
[..]
Bier... alleen als het ijs en ijskoud is.
Alleen thee en Chocomel krijg ik op een warme/lauwe temperatuur doorgeslikt...
quote:If your business name, as an example, is "Widgets, Inc.," however, you'll have a hard time getting the domain name "widgets.com" or "widgetsinc.com"
Ik heb hier jou dvd's + doosjes staan.quote:
Sgoe... Moeten we maar volgende week ergens afspreken fzo...quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:54 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ik heb hier jou dvd's + doosjes staan.
Moet dus binnenkort keer richting die kant komen!
Binnenkort effe afspreken!
Goeie zaak!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:25 schreef blieblie het volgende:
[..]
Sgoe... Moeten we maar volgende week ergens afspreken fzo...
Dat doe maar eens ja!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 01:49 schreef FlowDesign het volgende:
Slapen! Ik heb m'n tentamen nog geleerd ook...
Was het een gezellige drukke bedoeling of toch goed te merken dat het tentamentijd is ?quote:
Goed héquote:Op vrijdag 14 januari 2005 08:54 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Dag gij stijlloze, met epileptisch avatar
Oeh ... dat wordt zuipen vanavondquote:Op vrijdag 14 januari 2005 08:59 schreef blieblie het volgende:
Een beetje maar.
Wel vandaag laaaaaaaaaaaaaaatste dag stage.
aah, dan kom ik bij jullie in de tentquote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:22 schreef omegaproject het volgende:
@ DaNpy en Joost:
We moeten eigenlijk even met z'n 3en een sateliet schotel+ontvanger aanschaffen voor campzone
Dan hoeven we tenminste geen TopGear ed. te missenAls extra kunnen we zenders streamen over het netwerk ... wat ook leuk is
We hebben maar 1 kasteelquote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:00 schreef Partygurl het volgende:
Jeujjjjj
Ik moet vdaag met school naar een kasteel in helmond, jippieeee
GG?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:35 schreef Inu het volgende:
aah, dan kom ik bij jullie in de tentGG ensow
D'r is zelfs nog wel een slaapplekje in mijn (übergrote) slaaptentquote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:35 schreef Inu het volgende:
[..]
aah, dan kom ik bij jullie in de tentGG ensow
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:38 schreef FlowDesign het volgende:
Trouwens ook leuk... net Joost waker gemaakt, dekens gejat en naar beneden gesmeten...
nu ligt ie in Willem's bed te maffen
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:39 schreef omegaproject het volgende:
[..]
D'r is zelfs nog wel een slaapplekje in mijn (übergrote) slaaptent![]()
![]()
Dus.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |