Het is er dan toch eindelijk van gekomen, ik heb de beslissing gemaakt.
De prijzen zijn gebaseerd op wat ik het waard vind, en bieden mag.
Pentium 4 3,4 Ghz (Org 3,0)
Zwarte Metallic Lak Matrix Miditower van Plaatstaal (geluiddempend)
550Watt Qtec Gold Dual Fan voeding
Asus P4c800 Deluxe Moederbord met de intel 875G chipset, en
Glan,4xSata,6.1 Dolby Audio,Firewire,8xUsb2.0,Raid en 6xAta.
Asus Geforce 6800 ULTRA 256MB Ram Clock/Ram 425/1100
2x512MB Corsair Dual Channel DDR400 Value Cas2.5 geheugen
Hercules DIGIFIRE 7.1 Surround geluidskaart met Firewire en DSP
Pinnacle PCTV PRO Tv kaart mét afstandsbediening, Teletext en EPG
Asus DVD Brander +/- 8x
Samsung DVD Speler / CDRW Brander 52 speed
Musketeer Frontbay met VU meters voor Geluid, Temperatuur en Voltage
Sony Diskettestation
1 WD Raptor 36,9GB , 10.000rpm, SATA, 8mb cache als opstart
2xMaxtor 120GB DiamondMax9, 7.200rpm, SATA, 16mb cache RAID 0 STRIPING
Blauwe TL buizen zijn in de kast verwerkt, om de slangen van de waterkoeling op te laten lichten, en er zijn 2 blauwe ventilatoren in de achterkant van de kast gemonteerd.
Tevens is er een grote ventilator voorin voor de koeling van de RAID 0 harde schijven aanwezig.
Het systeem is WATERGEKOELD. Dat wil zeggen, het is voorzien van koperen koelblokken op de Processor, Eerste harde schijf en chipset, die door middel van een interne pomp en reservoir continue van koel water voorzien worden, die word gekoeld middels een grote radiator.
Merk koeling: Asetek Waterchill Antarctica
Randapparatuur:
Philips Lightframe III 19" Beeldscherm, wit
Microsoft Wireless Bluetooth Desktop met optische muis
JVC 2x80watt Versterker met 4 speakers, 2x80watt en 2x200watt zuilen
Software:
Microsoft Windows XP Professional
Microsoft Office 2003 Professional
Microsoft Visual Basic 6.0 Enterprise Edition
Adobe Photoshop 7.0
Nero burning rom
Norton Antivirus 2004
PowerDVD
Spellen:
Far Cry
Doom III
Need for Speed Underground
The elder scrolls III: Morrowind
Command and Conquer: Generals + Zero Hour addon
Grand Theft Auto Vice City
---------------------
Dit systeem is in absoluut per-fec-te staat. Hij is stabiel als een rots, en is in staat om ELK softwarepakket of spel op de markt te draaien, ongeacht de specificaties. De videokaart is momenteel de snelste die er te koop is, en door de combinatie Raid-0 harde schijven en Dual-Channel geheugen worden alle applicaties zonder wachten geladen.
Het systeem is zeer mooi om te zien vanwege de verlichting, je kunt erop tv kijken, spelen, downloaden, internetten, videobewerken, en dan nog tegelijk ook, als het moet. Ook geschikt als server in huis of bedrijf, als is hij misschien te opzichting voor het laatste.
Hij is in centrum breda te bewonderen en te testen, neem eventueel zelf software mee. Ik reageer alleen op serieuze boden, natuurlijk. Foto's komen nog, maar geloof me, hij is mooi. Ik lever niet af, heb nog geen rijbewijs.
Waarom? Hij wordt niet gebruikt, en dat is zonde. Ik ga een dure laptop kopen met allemaal snufjes zodat ik overal kan gamen waar ik wil, misschien minder snel, maar wel lekker mobiel. En mn vriendin (waar ik 24-7 zit) heeft geen ruimte voor dit bakbeest.
Ik wil hem in principe niet onder de ¤2000 wegdoen, liefst meer natuurlijk. Bieden is toegestaan natuurlijk, onderhandelen ook. Ik zoek eventueel nog een goede wireless router, geen meuk. Dat kan de prijs enigszins drukken.
Game on