CZ is niet mijn ding denk ik... Als ik zo de verhalen hoor en lees...quote:Op donderdag 13 januari 2005 14:41 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik ga het komende semester werken, maar dat geld ga ik niet wegsmijten aan een vakantie. (sparen voor autootje)
Ik ga naar CZ, supergezellig, en het kost je max 300 euro
De verhalen van mensen die er nooit geweest zijn en alle vooroordelen uit de kast trekken?quote:Op donderdag 13 januari 2005 14:45 schreef blieblie het volgende:
[..]
CZ is niet mijn denk ik... Als ik zo de verhalen hoor en lees...
Zoietsquote:Op donderdag 13 januari 2005 14:47 schreef daNpy het volgende:
[..]
De verhalen van mensen die er nooit geweest zijn en alle vooroordelen uit de kast trekken?
nu nog een maand vakantie hebben rulezquote:Op donderdag 13 januari 2005 14:25 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ben jij ook al zo hard bezig met je tentamen leren?
Jij moest toch?quote:Op donderdag 13 januari 2005 17:31 schreef Inu het volgende:
sow, ben weer thuis... compleet gaar
Ik weet stiekem nog niet eens of ik wel naar CZ gaHeb me alvast voor de zekerheid ingeschreven
Vorig jaar had ik me niet eens ingeschreven
Ow, die wist ik meteen te vindenquote:Op donderdag 13 januari 2005 17:53 schreef blieblie het volgende:
Kvind de XL een ramp.
Okee, de doorsnee dingen zijn prima te vinden. Maar naar een pot augurken op zoek gaan, of een pot mayonaise... Ellende.
Maar goe, ondertussen ken ik er wel de weg.
Ik had die uithoek de eerste keer niet eens gezienquote:Op donderdag 13 januari 2005 18:01 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ow, die wist ik meteen te vinden
Ik zocht nml. zo'n potje salsa voor de tortillamix en toen liep ik automatisch richting de mayonaise, blikken bonen enzo en daar was het
Over de indeling van zo'n AH is gewoon veel beter nagedacht vind ik.
Is topanga niet dat meidje uit die serie boy meets world?quote:
Welk vak heb je morgen?quote:Op donderdag 13 januari 2005 19:18 schreef NiPpY83 het volgende:
ikke ben er ook weer. Maar moet vanavond weer heel fijn leren :S Morgen tentamen en lau ontspringt weer deze dans
Die jaquote:Op donderdag 13 januari 2005 19:21 schreef NiPpY83 het volgende:
[..]
Is topanga niet dat meidje uit die serie boy meets world?
Was een knap meidje vond ik altijd
Jupz...quote:Op donderdag 13 januari 2005 20:02 schreef Partygurl het volgende:
http://www.enzogiobbe.com/celebs/Danielle_Fishel.jpg
zoiets ?
Nope, ouwere geloof ik.quote:Op donderdag 13 januari 2005 20:00 schreef NiPpY83 het volgende:
ik heb vak Systeemontwikkeling
Zijn dit recente foto's?
Nee, jij bent een nietjequote:Op donderdag 13 januari 2005 20:17 schreef NiPpY83 het volgende:
ikke hahahahaha, neej ik doe niet aan M&I ben geen MI-TJE
Heb ervaring met beide .... en kan je zeggen dat M&I véél onzinniger is!quote:Op donderdag 13 januari 2005 21:40 schreef blieblie het volgende:
BI.... Tsssssssss....
Das volgens mij nog onzinniger dan M&I.
Die ben ik aan het kijken ja!quote:Op donderdag 13 januari 2005 21:42 schreef blieblie het volgende:
Woei... Fok doetut weer.
En er is een ontzettend slechte film op Veronica bezig.
quote:Vandaag zijn we 10 minuten en 5 seconden fatsoenlijk bereikbaar geweest!
Daarnaast was het forum een kleine 9 uur 23 minuten en 48 seconden oooontzettend traag en onbruikbaar.
En de overige 2 uur 26 minuten en 7 seconden was Fok! offline.
Morgen gaan we voor een beter resultaat!!!
Ja???quote:Op donderdag 13 januari 2005 21:43 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Heb ervaring met beide .... en kan je zeggen dat M&I véél onzinniger is!
Maar toch ... het is gewoon zinniger om meer bedrijfskunde te mixen met informatiekunde dan op het M&I gedaan wordt. Aan de andere kant ligt het natuurlijk helemaal aan jezelfquote:Op donderdag 13 januari 2005 21:50 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ja???
Dat beeld kreeg ik iig niet bij een presentatie over BI.
+ het feit dat bijna iedereen die faalt op M&I doorstroomt naar BI zoals een hoop mensen die falen op HI doorstromen naar M&I.
How kjoetquote:Op donderdag 13 januari 2005 22:05 schreef Inu het volgende:
ok... vanaf 7 uur een toneelstuk gelezen van 1000 regelsPaar keer in slaap gevallen tussendoor
Het is heel sim-pel:quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:08 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Maar toch ... het is gewoon zinniger om meer bedrijfskunde te mixen met informatiekunde dan op het M&I gedaan wordt. Aan de andere kant ligt het natuurlijk helemaal aan jezelf
Hehe, subtielquote:Op donderdag 13 januari 2005 22:01 schreef FlowDesign het volgende:
Het zijn beide erg brede studies zullen we maar zeggen...
quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:05 schreef Inu het volgende:
ok... vanaf 7 uur een toneelstuk gelezen van 1000 regelsPaar keer in slaap gevallen tussendoor
Knie snap en de zo.quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:19 schreef Inu het volgende:
[..]
Was bij nader inzien toch niet zo liev van mij
Nee hoor, bier suckt nietquote:Op donderdag 13 januari 2005 22:18 schreef blieblie het volgende:
[..]
Hehe, subtiel.
Lauw bier sucks btw.
Whehehehehehe....................................quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:29 schreef NiPpY83 het volgende:
Maar iedereen is het ermee eens, BI is beter dan M&I
Ik ben liever een BI-ER dan een MI-tje
Bier... alleen als het ijs en ijskoud is.quote:
Je bent zelf een temperatuurquote:Op donderdag 13 januari 2005 22:35 schreef blieblie het volgende:
[..]
Bier... alleen als het ijs en ijskoud is.
Alleen thee en Chocomel krijg ik op een warme/lauwe temperatuur doorgeslikt...
quote:If your business name, as an example, is "Widgets, Inc.," however, you'll have a hard time getting the domain name "widgets.com" or "widgetsinc.com"
Ik heb hier jou dvd's + doosjes staan.quote:
Sgoe... Moeten we maar volgende week ergens afspreken fzo...quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:54 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ik heb hier jou dvd's + doosjes staan.
Moet dus binnenkort keer richting die kant komen!
Binnenkort effe afspreken!
Goeie zaak!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:25 schreef blieblie het volgende:
[..]
Sgoe... Moeten we maar volgende week ergens afspreken fzo...
Dat doe maar eens ja!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 01:49 schreef FlowDesign het volgende:
Slapen! Ik heb m'n tentamen nog geleerd ook...
Was het een gezellige drukke bedoeling of toch goed te merken dat het tentamentijd is ?quote:
Goed héquote:Op vrijdag 14 januari 2005 08:54 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Dag gij stijlloze, met epileptisch avatar
Oeh ... dat wordt zuipen vanavondquote:Op vrijdag 14 januari 2005 08:59 schreef blieblie het volgende:
Een beetje maar.
Wel vandaag laaaaaaaaaaaaaaatste dag stage.
aah, dan kom ik bij jullie in de tentquote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:22 schreef omegaproject het volgende:
@ DaNpy en Joost:
We moeten eigenlijk even met z'n 3en een sateliet schotel+ontvanger aanschaffen voor campzone
Dan hoeven we tenminste geen TopGear ed. te missenAls extra kunnen we zenders streamen over het netwerk ... wat ook leuk is
We hebben maar 1 kasteelquote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:00 schreef Partygurl het volgende:
Jeujjjjj
Ik moet vdaag met school naar een kasteel in helmond, jippieeee
GG?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:35 schreef Inu het volgende:
aah, dan kom ik bij jullie in de tentGG ensow
D'r is zelfs nog wel een slaapplekje in mijn (übergrote) slaaptentquote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:35 schreef Inu het volgende:
[..]
aah, dan kom ik bij jullie in de tentGG ensow
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:38 schreef FlowDesign het volgende:
Trouwens ook leuk... net Joost waker gemaakt, dekens gejat en naar beneden gesmeten...
nu ligt ie in Willem's bed te maffen
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:39 schreef omegaproject het volgende:
[..]
D'r is zelfs nog wel een slaapplekje in mijn (übergrote) slaaptent![]()
![]()
Dus.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |