Paris Hiltonquote:Op donderdag 13 januari 2005 12:03 schreef Inu het volgende:
[..]
Jup
Vooral de dingen die Paris Hilton ook heeft
Boeiend, ik vind het vetquote:Op donderdag 13 januari 2005 12:07 schreef Inu het volgende:
Paris Hilton heeft oowk blauwe lampjes onder der auto
En heel veel foute Italianen ook
Again? Of nog steeds?quote:Op donderdag 13 januari 2005 12:14 schreef FlowDesign het volgende:
HONGER!!!
Was er ook wel iets goeds?quote:Op donderdag 13 januari 2005 12:19 schreef Inu het volgende:
En watervaste stift ipv een stempel is echt een dom idee
feliquote:Op donderdag 13 januari 2005 12:37 schreef Partygurl het volgende:
jeuj geslaagd, die kan zaterdag mooi rijden
Weer een BOB erbij op deze wereldquote:Op donderdag 13 januari 2005 12:37 schreef Partygurl het volgende:
jeuj geslaagd, die kan zaterdag mooi rijden
Johquote:Op donderdag 13 januari 2005 12:58 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Buiten wel beetje fris idd, maarja... het is januari
Dan zou ik of naar Spanje gaan of naar Kreta (Gersonnisos ofzo? Ik wil niet eens weten hoe je dat schrijftquote:Op donderdag 13 januari 2005 13:20 schreef Partygurl het volgende:
Overdag moet er zon zijn en savonds en sn8s wil ik alleen maar stappennnnnnnnnnnnn
Mooiquote:Op donderdag 13 januari 2005 13:26 schreef Partygurl het volgende:
Ik had niets anders van je verwacht
quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:33 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Mooi
Ik ben trouwens ook in Salou en een keer in Malgrat op vakantie geweest hoor![]()
Kan ook in Nederland, alleen het weer zit niet altijd mee en das toch wel iets wat voor mij belangrijk is; zonquote:Op donderdag 13 januari 2005 13:55 schreef FlowDesign het volgende:
Ik heb alleen afgelopen jaar ontdekt dat ik niet zo veel geld wil uitgeven aan zo'n zuipvakantie... dan blijf ik liever in Nederland. Dit jaar ga ik eens een heel andere vakantie houden
Weet alleen nog niet wat...![]()
duh, moet die zon er alleen wel zijn hequote:Op donderdag 13 januari 2005 14:02 schreef FlowDesign het volgende:
Van die zon in Nederland word ik ook wel aardig bruin![]()
Ikke misschien een paar daagjes, maar zeker niet 11 dagen langquote:
Dah zeggik, ik was afgelopen zomer redelijk bruin geworden.quote:Op donderdag 13 januari 2005 14:04 schreef Partygurl het volgende:
[..]
duh, moet die zon er alleen wel zijn he
Kan, ik wil er gewoon zeker van zijn dat ik ergens ben waar ik er van op aan kan dat de zon schijnt en waar het lekker weer is, aangezien dat in Nederland niet zo is ga ik liever op vakantie in het buitenland.quote:Op donderdag 13 januari 2005 14:06 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dah zeggik, ik was afgelopen zomer redelijk bruin geworden.
Ja me 2... maar vorig jaar had ik geen geld en niet zo'n zin.quote:Op donderdag 13 januari 2005 14:13 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Kan, ik wil er gewoon zeker van zijn dat ik ergens ben waar ik er van op aan kan dat de zon schijnt en waar het lekker weer is, aangezien dat in Nederland niet zo is ga ik liever op vakantie in het buitenland.
Dat is ook vetquote:Op donderdag 13 januari 2005 14:15 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Of een last minute naar verweggistan nemen.
Jij niet danquote:Op donderdag 13 januari 2005 14:25 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ben jij ook al zo hard bezig met je tentamen leren?
Ow, dat ben ik al sinds vanmorgen 8:30 aan het doenquote:Op donderdag 13 januari 2005 14:29 schreef Partygurl het volgende:
Ik ga maar eens werken, moet ook gebeuren
Ik ga het komende semester werken, maar dat geld ga ik niet wegsmijten aan een vakantie. (sparen voor autootjequote:Op donderdag 13 januari 2005 14:35 schreef blieblie het volgende:
Ik heb geen geld voor vakantie.
Naja, heb wel geld, maar keb geen idee waar ik heen moet in me uppie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |