CZ is niet mijn ding denk ik... Als ik zo de verhalen hoor en lees...quote:Op donderdag 13 januari 2005 14:41 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik ga het komende semester werken, maar dat geld ga ik niet wegsmijten aan een vakantie. (sparen voor autootje)
Ik ga naar CZ, supergezellig, en het kost je max 300 euro
De verhalen van mensen die er nooit geweest zijn en alle vooroordelen uit de kast trekken?quote:Op donderdag 13 januari 2005 14:45 schreef blieblie het volgende:
[..]
CZ is niet mijn denk ik... Als ik zo de verhalen hoor en lees...
Zoietsquote:Op donderdag 13 januari 2005 14:47 schreef daNpy het volgende:
[..]
De verhalen van mensen die er nooit geweest zijn en alle vooroordelen uit de kast trekken?
nu nog een maand vakantie hebben rulezquote:Op donderdag 13 januari 2005 14:25 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ben jij ook al zo hard bezig met je tentamen leren?
Jij moest toch?quote:Op donderdag 13 januari 2005 17:31 schreef Inu het volgende:
sow, ben weer thuis... compleet gaar
Ik weet stiekem nog niet eens of ik wel naar CZ gaHeb me alvast voor de zekerheid ingeschreven
Vorig jaar had ik me niet eens ingeschreven
Ow, die wist ik meteen te vindenquote:Op donderdag 13 januari 2005 17:53 schreef blieblie het volgende:
Kvind de XL een ramp.
Okee, de doorsnee dingen zijn prima te vinden. Maar naar een pot augurken op zoek gaan, of een pot mayonaise... Ellende.
Maar goe, ondertussen ken ik er wel de weg.
Ik had die uithoek de eerste keer niet eens gezienquote:Op donderdag 13 januari 2005 18:01 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ow, die wist ik meteen te vinden
Ik zocht nml. zo'n potje salsa voor de tortillamix en toen liep ik automatisch richting de mayonaise, blikken bonen enzo en daar was het
Over de indeling van zo'n AH is gewoon veel beter nagedacht vind ik.
Is topanga niet dat meidje uit die serie boy meets world?quote:
Welk vak heb je morgen?quote:Op donderdag 13 januari 2005 19:18 schreef NiPpY83 het volgende:
ikke ben er ook weer. Maar moet vanavond weer heel fijn leren :S Morgen tentamen en lau ontspringt weer deze dans
Die jaquote:Op donderdag 13 januari 2005 19:21 schreef NiPpY83 het volgende:
[..]
Is topanga niet dat meidje uit die serie boy meets world?
Was een knap meidje vond ik altijd
Jupz...quote:Op donderdag 13 januari 2005 20:02 schreef Partygurl het volgende:
http://www.enzogiobbe.com/celebs/Danielle_Fishel.jpg
zoiets ?
Nope, ouwere geloof ik.quote:Op donderdag 13 januari 2005 20:00 schreef NiPpY83 het volgende:
ik heb vak Systeemontwikkeling
Zijn dit recente foto's?
Nee, jij bent een nietjequote:Op donderdag 13 januari 2005 20:17 schreef NiPpY83 het volgende:
ikke hahahahaha, neej ik doe niet aan M&I ben geen MI-TJE
Heb ervaring met beide .... en kan je zeggen dat M&I véél onzinniger is!quote:Op donderdag 13 januari 2005 21:40 schreef blieblie het volgende:
BI.... Tsssssssss....
Das volgens mij nog onzinniger dan M&I.
Die ben ik aan het kijken ja!quote:Op donderdag 13 januari 2005 21:42 schreef blieblie het volgende:
Woei... Fok doetut weer.
En er is een ontzettend slechte film op Veronica bezig.
quote:Vandaag zijn we 10 minuten en 5 seconden fatsoenlijk bereikbaar geweest!
Daarnaast was het forum een kleine 9 uur 23 minuten en 48 seconden oooontzettend traag en onbruikbaar.
En de overige 2 uur 26 minuten en 7 seconden was Fok! offline.
Morgen gaan we voor een beter resultaat!!!
Ja???quote:Op donderdag 13 januari 2005 21:43 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Heb ervaring met beide .... en kan je zeggen dat M&I véél onzinniger is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |