Ikquote:Op donderdag 13 januari 2005 00:27 schreef Blueman het volgende:
Wie riep er nou laatst dat het gefotosoept was?
quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:39 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Flow...![]()
Ben geen klikspaan![]()
Truste fokkertjes![]()
Ook een goodmorning to youquote:
Hmmm.... Ik trek wel bij jullie in over een half jaar als ik hier opgetieft moet zijnquote:Op donderdag 13 januari 2005 08:55 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ow, de melk van Joost vanmorgen niet
Zal moeilijk gaan aangezien we geen normale kamer meer vrij hebbenquote:Op donderdag 13 januari 2005 09:08 schreef blieblie het volgende:
[..]
Hmmm.... Ik trek wel bij jullie in over een half jaar als ik hier opgetieft moet zijn.
Waarom ging je daar weg dan??quote:
Hoeveel betaal je er voor?quote:Op donderdag 13 januari 2005 10:20 schreef FlowDesign het volgende:
Dat blauwe licht zit dus binnenkort ook onder mijn auto
[afbeelding]
Ja, dat is een DeLorean![]()
Op zich geen slecht ideequote:Op donderdag 13 januari 2005 10:39 schreef kib het volgende:
we kunnen het eindhoventopic wel verplaatsen anders
zal ik ff www.eindhoventopic.com registreren ?
Persoonlijk denk ik dat het topic vrij snel dood is als we verhuizen naar een eigen domein....quote:Op donderdag 13 januari 2005 10:41 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Op zich geen slecht ideemaar ik denk dat de meesten het toch wel fijner vinden om op Fok te blijven. De problemen worden ooit wel opgelost. Dus tsja, kweenie...
Nou, waarschijnlijk ga ik in de toekomst samen met Lau ergens wonen zodra hij een huisje gevonden heeft. De reden is dat ik dat al eerder met Lau had afgesproken en omdat ik liever met mensen samenwoon die ook studeren i.p.v. tot 's avondslaat moeten werken en iedere nacht niet voor 4 uur naar bed gaan. En geloof me, dat kan af en toe best irritant zijn als je zelf wel 's ochtends vroeg op moet.quote:Op donderdag 13 januari 2005 10:34 schreef blieblie het volgende:
[..]
Waarom ging je daar weg dan??
Of waarom had je plannen daarvoor?
Ik zoek eigenlijk onderdak voor een half jaar. Daarna zoek ik wel iets voor mezelf.
Hooguit 60 Euro via inkoopactie. Normale prijs is 70 euro.quote:Op donderdag 13 januari 2005 10:36 schreef blieblie het volgende:
[..]
Hoeveel betaal je er voor?
Op mijn werk hebben we van US Blaster neon voor 90 euro geloof ik.
Uhm...ene kant wel fijn en de andere kant niet, maakt mij nie uitquote:Op donderdag 13 januari 2005 10:39 schreef kib het volgende:
we kunnen het eindhoventopic wel verplaatsen anders
zal ik ff www.eindhoventopic.com registreren ?
Nice!quote:Op donderdag 13 januari 2005 10:54 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Hooguit 60 Euro via inkoopactie. Normale prijs is 70 euro.2x LED-Röhren 120 cm & 2x LED-Röhren 90 cm (150 LEDs in totaal) Afstandbediening (tot 100 m) In-car display (om te kunnen zien welk programma aan staat
[afbeelding]
Aahja, ik snap... Vrij logisch eigenlijkquote:Op donderdag 13 januari 2005 10:49 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nou, waarschijnlijk ga ik in de toekomst samen met Lau ergens wonen zodra hij een huisje gevonden heeft. De reden is dat ik dat al eerder met Lau had afgesproken en omdat ik liever met mensen samenwoon die ook studeren i.p.v. tot 's avondslaat moeten werken en iedere nacht niet voor 4 uur naar bed gaan. En geloof me, dat kan af en toe best irritant zijn als je zelf wel 's ochtends vroeg op moet.
Jep en aangezien Joost schijnbaar liever pizzabakker blijft de rest van z'n leven (net als Willem) zullen ze nooit eens gewoon tijdens kantooruren gaan werken dan wel weer eens iets gaan studeren.quote:Op donderdag 13 januari 2005 11:01 schreef blieblie het volgende:
[..]
Aahja, ik snap... Vrij logisch eigenlijk.
Ik wilde er ook eentje voor onder jouw starslet bestellen, maar ze komen niet in het rozequote:
Ik zal het eens voorstellen, maar kdenk het niet. Want die neon die wij hebben ligt er al een jaar en is nog niet verkocht.quote:Op donderdag 13 januari 2005 11:09 schreef FlowDesign het volgende:
BB, mss dat ze bij Wiener ook wel van dat spul in willen kopen? Ik vermoed dat het uit China komt, maar ik weet de fabrikant en/of de Chinese distributeur niet. Maar bij die zaak in Duitsland is het ook niet bepaald duur en ze hebben een behoorlijk uitgebreid assortiment.
Ze willen bij @Home het USB-modem niet omruilen voor een Ethernetmodem terwijl je daar in eerste instantie om gevraagd hebt? Ik zou zeggen: weet je wat, kom al je rommel maar weer ophalen, ik zoek wel een andere providerquote:Op donderdag 13 januari 2005 11:18 schreef blieblie het volgende:
Iemand hier enig idee of je het signaal wat van een USB kabelmodem komt kan splitten naar 2 pc's?
Mijn zus had een ethernet modem besteld bij @Home en kreeg een USB modem opgestuurd, "Want dat is de aanbieding, dus iedereen krijgt USB". Stelletje hoeren.
Denk dat het probleem is dat weinig mensen weten dat jullie zulk spul verkopen.quote:Op donderdag 13 januari 2005 11:18 schreef blieblie het volgende:
Ik zal het eens voorstellen, maar kdenk het niet. Want die neon die wij hebben ligt er al een jaar en is nog niet verkocht.
quote:Op woensdag 12 januari 2005 20:20 schreef martijntjuhh het volgende:
Stel dat je stil gaat hangen boven de aarde met een helikopter dat je dus dat je geen contact meer met de aarde hebt.. dan draait de aarde toch onder je door? dan blijft het toch donker waar jij bent? en dan kom je heel ergens anders neer...
Graag jullie mening..
Martijn
![]()
quote:Op woensdag 12 januari 2005 20:29 schreef qltel het volgende:
Als je omhoog springt in een rijdende trein, kom je dan een meter verder weer neer?
quote:Op woensdag 12 januari 2005 20:31 schreef martijntjuhh het volgende:
[..]
Als ie maar snel genoeg gaat wel ja..![]()
quote:Op woensdag 12 januari 2005 20:35 schreef ioko het volgende:
[..]
Dan zou ik maar niet springen in een vliegtuig![]()
Ik kon geen andere kabelprovider vinden in Tillieburg en een telefoonaansluiting heeft mijn zus niet, dus ADSL gaat niet werken.quote:Op donderdag 13 januari 2005 11:24 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ze willen bij @Home het USB-modem niet omruilen voor een Ethernetmodem terwijl je daar in eerste instantie om gevraagd hebt? Ik zou zeggen: weet je wat, kom al je rommel maar weer ophalen, ik zoek wel een andere provider
Maar je kunt er natuurlijk een USB-splitter tussen zetten, alleen geen idee of dat zal werken
Volgens mij is dezelfde vraag in een dergelijk topic een jaar of langer geleden ook al eens geweestquote:Op donderdag 13 januari 2005 11:27 schreef blieblie het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Tering, wat zijn er domme mensen op deze wereld.
USB-splitter lijkt mij ook twijfelachtig jaquote:Op donderdag 13 januari 2005 11:29 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik kon geen andere kabelprovider vinden in Tillieburg en een telefoonaansluiting heeft mijn zus niet, dus ADSL gaat niet werken.
Maar kga die lui wel bellen vanavond. Tegen mijn zus zeiden ze "Jaah, er zit geen verschil tussen die 2, alleen het kabeltje". Fijn zoon helpdesk.
Een USB splitter durf ik niet te proberen, de kans dat dat gaat werken lijkt me redelijk nul.
Oiquote:Op donderdag 13 januari 2005 11:42 schreef Inu het volgende:
Feesje was leujk
Glazenhalen is kut
Dat licht is fout
En ik heb me ook ingeschreven voor Campzone
Goedemorgen ensow
Mooi!quote:Op donderdag 13 januari 2005 11:42 schreef Inu het volgende:
Feesje was leujk
Glazenhalen is kut
Dat licht is fout
En ik heb me ook ingeschreven voor Campzone
Goedemorgen ensow
Hahahaquote:Op donderdag 13 januari 2005 11:06 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik wilde er ook eentje voor onder jouw starslet bestellen, maar ze komen niet in het roze
Ik hoorde net al een Ambulance richting het CBR rijden jahquote:Op donderdag 13 januari 2005 11:50 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Hahaha
Spannenddddddd, lindsy is nu aan het afrijden![]()
Het is een rotwerk, want niemand gaat aan de kant voor je, ook al heb je een hele bult glazen en das stom...quote:Op donderdag 13 januari 2005 11:47 schreef blieblie het volgende:
[..]
Mooi!
Heb je moeten glazenhalen dan? Tschijnt wel okee te zijn, lekker pimpen in de kroeg dat je crew bent enzo.
Fout, och... Tblijft wel grappig.
Aloha. Wat ben je vroeg op... Moet je iets doen vandaag fzow.
quote:Op donderdag 13 januari 2005 11:52 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik hoorde net al een Ambulance richting het CBR rijden jah
Jij vindt zo veel dingen foutquote:Op donderdag 13 januari 2005 11:54 schreef Inu het volgende:
[..]
Het is een rotwerk, want niemand gaat aan de kant voor je, ook al heb je een hele bult glazen en das stom...
Het is echt heel fout hoor
En kmoet zo werken jah... wel moe
Perfecte koppel dusquote:Op donderdag 13 januari 2005 11:58 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Jij vindt zo veel dingen fout
Jupquote:Op donderdag 13 januari 2005 11:58 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Jij vindt zo veel dingen fout
Paris Hiltonquote:Op donderdag 13 januari 2005 12:03 schreef Inu het volgende:
[..]
Jup
Vooral de dingen die Paris Hilton ook heeft
Boeiend, ik vind het vetquote:Op donderdag 13 januari 2005 12:07 schreef Inu het volgende:
Paris Hilton heeft oowk blauwe lampjes onder der auto
En heel veel foute Italianen ook
Again? Of nog steeds?quote:Op donderdag 13 januari 2005 12:14 schreef FlowDesign het volgende:
HONGER!!!
Was er ook wel iets goeds?quote:Op donderdag 13 januari 2005 12:19 schreef Inu het volgende:
En watervaste stift ipv een stempel is echt een dom idee
feliquote:Op donderdag 13 januari 2005 12:37 schreef Partygurl het volgende:
jeuj geslaagd, die kan zaterdag mooi rijden
Weer een BOB erbij op deze wereldquote:Op donderdag 13 januari 2005 12:37 schreef Partygurl het volgende:
jeuj geslaagd, die kan zaterdag mooi rijden
Johquote:Op donderdag 13 januari 2005 12:58 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Buiten wel beetje fris idd, maarja... het is januari
Dan zou ik of naar Spanje gaan of naar Kreta (Gersonnisos ofzo? Ik wil niet eens weten hoe je dat schrijftquote:Op donderdag 13 januari 2005 13:20 schreef Partygurl het volgende:
Overdag moet er zon zijn en savonds en sn8s wil ik alleen maar stappennnnnnnnnnnnn
Mooiquote:Op donderdag 13 januari 2005 13:26 schreef Partygurl het volgende:
Ik had niets anders van je verwacht
quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:33 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Mooi
Ik ben trouwens ook in Salou en een keer in Malgrat op vakantie geweest hoor![]()
Kan ook in Nederland, alleen het weer zit niet altijd mee en das toch wel iets wat voor mij belangrijk is; zonquote:Op donderdag 13 januari 2005 13:55 schreef FlowDesign het volgende:
Ik heb alleen afgelopen jaar ontdekt dat ik niet zo veel geld wil uitgeven aan zo'n zuipvakantie... dan blijf ik liever in Nederland. Dit jaar ga ik eens een heel andere vakantie houden
Weet alleen nog niet wat...![]()
duh, moet die zon er alleen wel zijn hequote:Op donderdag 13 januari 2005 14:02 schreef FlowDesign het volgende:
Van die zon in Nederland word ik ook wel aardig bruin![]()
Ikke misschien een paar daagjes, maar zeker niet 11 dagen langquote:
Dah zeggik, ik was afgelopen zomer redelijk bruin geworden.quote:Op donderdag 13 januari 2005 14:04 schreef Partygurl het volgende:
[..]
duh, moet die zon er alleen wel zijn he
Kan, ik wil er gewoon zeker van zijn dat ik ergens ben waar ik er van op aan kan dat de zon schijnt en waar het lekker weer is, aangezien dat in Nederland niet zo is ga ik liever op vakantie in het buitenland.quote:Op donderdag 13 januari 2005 14:06 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dah zeggik, ik was afgelopen zomer redelijk bruin geworden.
Ja me 2... maar vorig jaar had ik geen geld en niet zo'n zin.quote:Op donderdag 13 januari 2005 14:13 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Kan, ik wil er gewoon zeker van zijn dat ik ergens ben waar ik er van op aan kan dat de zon schijnt en waar het lekker weer is, aangezien dat in Nederland niet zo is ga ik liever op vakantie in het buitenland.
Dat is ook vetquote:Op donderdag 13 januari 2005 14:15 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Of een last minute naar verweggistan nemen.
Jij niet danquote:Op donderdag 13 januari 2005 14:25 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ben jij ook al zo hard bezig met je tentamen leren?
Ow, dat ben ik al sinds vanmorgen 8:30 aan het doenquote:Op donderdag 13 januari 2005 14:29 schreef Partygurl het volgende:
Ik ga maar eens werken, moet ook gebeuren
Ik ga het komende semester werken, maar dat geld ga ik niet wegsmijten aan een vakantie. (sparen voor autootjequote:Op donderdag 13 januari 2005 14:35 schreef blieblie het volgende:
Ik heb geen geld voor vakantie.
Naja, heb wel geld, maar keb geen idee waar ik heen moet in me uppie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |