Ik zat me net te bedenken dat ik wel eerder naar huis kan gaan vandaagquote:Op woensdag 12 januari 2005 13:12 schreef FlowDesign het volgende:
Ik was echt brak vanochtend dus heb ik maar ff laten weten dat ik later zou komen. Ben dus pas net op m'n werk... is toch weer niks te doen hier
Oeh ... ik wil een techno!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 12 januari 2005 13:19 schreef FlowDesign het volgende:
Vandaag nog, morgen heel de dag en misschien vrijdagmiddag. Vrijdagochtend heb ik een tentamen.
@Laurens: http://www.inkoopacties.net/ia/fj74vg1b
Vergelijkbaar met Supertechquote:Op woensdag 12 januari 2005 13:23 schreef FlowDesign het volgende:
Weet iemand hier iets van de kwaliteit van Kingstech autoradio's?
Anytime babyquote:Op woensdag 12 januari 2005 13:54 schreef Partygurl het volgende:
I just like 2 callllllll u my bitch
".....de groeten van Ruud"quote:Op woensdag 12 januari 2005 13:42 schreef Partygurl het volgende:
Tututut
Sjonniequote:Op woensdag 12 januari 2005 14:50 schreef FlowDesign het volgende:
Dit is de vetste inkoopactie ooit
Ik kan mezelf nauwelijks bedwingen, hebbe hebbe hebbe
Misschien zou je eens contact op kunnen nemen met die leverancier over sponsoring van Autofans? Tis nml. een stuk goedkoper dan Autostyle maar wel veel dezelfde fabrikant van de producten en bovendien een underdog die wel reclame kan gebruiken denk ik.quote:
tis idd wel erg stil he, van zijn kant..quote:Op woensdag 12 januari 2005 16:32 schreef Blueman het volgende:
Hoe zou het met BB zijn presentatie zijn gegaan?
Zal wel aan het pilzen zijnquote:Op woensdag 12 januari 2005 16:34 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
tis idd wel erg stil he, van zijn kant..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |