Ik ben wel wat gewendquote:
Ik vind die muziek ook niks, maar ik heb al enkelequote:Niks mis met een breezertent hoor, afgezien van de muziek dan![]()
opquote:alcoholische versnaperingen
Daaromquote:
Hier staat Angie wat mooier opquote:
Wie is die zwerver?quote:Op zondag 9 januari 2005 00:25 schreef niksan het volgende:
[..]
Hier staat Angie wat mooier op
[afbeelding]
Zit er nou een mot op zijn shirt??quote:Op zondag 9 januari 2005 00:25 schreef niksan het volgende:
[..]
Hier staat Angie wat mooier opIk kan geen fatsoenlijke foto van hem vinden
[afbeelding]
quote:
quote:
quote:
Je vriendin?quote:Op zondag 9 januari 2005 00:29 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Nou welk wijf wil me pijpen![]()
Elke hoer die er is in Amsterdam op de wallen.. voor 50 euroquote:Op zondag 9 januari 2005 00:29 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Nou welk wijf wil me pijpen![]()
waarom vraag je het dan?quote:
Tom, ik probeer ze het te leren dat Colinquote:
Nee ZOWIE pijpt me alquote:Op zondag 9 januari 2005 00:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Elke hoer die er is in Amsterdam op de wallen.. voor 50 euro
In dat geval verwijs ik je door naar Dizers antwoordquote:Op zondag 9 januari 2005 00:32 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
[..]
waarom vraag je het dan?
Moet dat met plaatjes?quote:Op zondag 9 januari 2005 00:33 schreef niksan het volgende:
Tom, ik probeer ze het te leren dat Colinis.
ZOWIEE daarentegen nietquote:Op zondag 9 januari 2005 00:34 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
[..]
Nee ZOWIE pijpt me al
gratis![]()
Die serie van mij is niet bepaald aantrekkelijk....quote:
I know, normaal is ie echt niet leuk...quote:Op zondag 9 januari 2005 00:33 schreef Dizer het volgende:
Ja maar normaal ziet ie er zo uit
[afbeelding]
byebye!!quote:
Dat maakt het nog erger.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:36 schreef niksan het volgende:
Die serie van mij is niet bepaald aantrekkelijk.....
Snap het dan...ik probeer hem naar beneden te halenquote:
nope, tenzij buitenechtelijk ofzo.... hij heeft idd dezelfde blikquote:Op zondag 9 januari 2005 00:36 schreef cerror het volgende:
Is Vigo enigzins verwant aan Ed Harris want hij lijkt er erg op...
Ja nogal, ik snap niet dat hij zoveel gecast word. Alexander is gelukkig ook keihard gefloptquote:Op zondag 9 januari 2005 00:38 schreef niksan het volgende:
[..]
Snap het dan...ik probeer hem naar beneden te halen.
He's overrated
Yepz!! Alleen ga ik er geen misbruik van maken.. want dan eindig ik weer met een gebroken hartquote:Op zondag 9 januari 2005 00:36 schreef babette21 het volgende:
* Babetje zit weer eens aan de rose, valt 't op?!;)
Ze lijken enigzins nepquote:Op zondag 9 januari 2005 00:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
Mooie borsten, maar minder mooie tepels.
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
Mooie borsten, maar minder mooie tepels.
ha zij zat vroeger in Malibu Shores, toch?!quote:Op zondag 9 januari 2005 00:38 schreef Dizer het volgende:
Als we het toch over echte mooie mensen gaan hebben:
[afbeeldingen]
Charisma Carpenter![]()
![]()
Zij heeft 7 jaar lang der geld verdiend met Buffy The Vampire Slayer en Angel als Cordilia (aka Cordy)quote:Op zondag 9 januari 2005 00:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
ha zij zat vroeger in Malibu Shores, toch?!
dus zo verdient ze tegenwoordig d'r geld...
NB: oooow moesten we die mannen naakt plaatsen?! zeg dat dan.....
da's misschien maar 't beste hequote:Op zondag 9 januari 2005 00:40 schreef Dizer het volgende:
Yepz!! Alleen ga ik er geen misbruik van willen ['t is je nog nooit gelukt!] maken.. want dan eindig ik weer met een gebroken hart
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind enorme tepels nooit zo mooi.
No offence, ik weet niet hoe de tepels van ZOWIEE en niksan en babette en Airelle enzo eruit zien, maar toch..
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
No offence, ik weet niet hoe de tepels van ZOWIEE en niksan en babette en Airelle enzo eruit zien, maar toch..
oh oke.... die series hebben me allebei nooit bijzonder getrokken...quote:Op zondag 9 januari 2005 00:42 schreef Dizer het volgende:
Zij heeft 7 jaar lang der geld verdiend met Buffy The Vampire Slayer en Angel als Cordilia (aka Cordy)
Ach.. ik vind dat zij gewoon erg mooi is. Alles is puur natuur en ze heeft tenminste ook wat rondingen en niet zo een dun hollywood girl.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
* Orginial is het er grondig mee eens.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ach.. ik vind dat zij gewoon erg mooi is. Alles is puur natuur en ze heeft tenminste ook wat rondingen en niet zo een dun hollywood girl.
ahum een beetje inside-info dan maar: met de juiste pose kun je van alle borsten wat maken...quote:Op zondag 9 januari 2005 00:46 schreef Dizer het volgende:
Ach.. ik vind dat zij gewoon erg mooi is. Alles is puur natuur en ze heeft tenminste ook wat rondingen en niet zo een dun hollywood girl.
In Buffy speelde ze de eerste 2 seizoenen ook een bitch. 3e Seizoen niet meer.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:50 schreef babette21 het volgende:
ik weet alleen nog dat ze destijds in MS een enorm loeder speelde, leuke rol was dat....
de mega-snob in town zeg maar [was ze waarschijnlijk pas 16 ofzo, was zo'n jeugdserie]
Malibu Shores.... serie was wel oke, helaas na 1 seizoen gestoptquote:Op zondag 9 januari 2005 00:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
MS.
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:53 schreef Dizer het volgende:
ik ga ook
doei doei
oh en babsje.. mooie nummer dat van dik hout
I know....quote:Op zondag 9 januari 2005 00:53 schreef Dizer het volgende:
ik ga ook
doei doei
oh en babsje.. mooie nummer dat van dik hout
haha is 't zo?! ik weet 't niet meer precies....quote:
ach je zou er vast geen reet aan hebben gevonden haha!!quote:Op zondag 9 januari 2005 01:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, zie je, ik ben 17, dus toen was ik 9.
Trusten en Babetje ook.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ga slapen, trusten.
Ik kon niet eens meer gedag zeggen.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:23 schreef elcastel het volgende:
Hier verder ?
Hoi MUUS.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:24 schreef MUUS het volgende:
Ik kon niet eens meer gedag zeggen..
Hallo!.
Alleen als het mot, el.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:25 schreef elcastel het volgende:
[..]
Hoi MUUS..
Wat ben je .... streng !.
el en ik werden aangetrokken door de TT. Sorry.quote:
Ja, ik weet het, ik heb geen mallemoer aan inbreng.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:45 schreef elcastel het volgende:
Zeg Static.
Ben al weg.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:44 schreef MUUS het volgende:
[..]
el en ik werden aangetrokken door de TT. Sorry..
dat heb ik gelukkig allemaal gister gedaan....succes nog!quote:Op zondag 9 januari 2005 10:43 schreef Dizer het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Vandaag wordt het een KUT dag! Ik mag lekker veeeel aan mijn huiswerk doen
ai ai ai...welk deel van LOTR was het? Bob Dylan had wel zo kunnen meespelenquote:Op zondag 9 januari 2005 11:22 schreef babette21 het volgende:
goedemorgen...
mijn dag is ook lekker begonnen....wilde ff 't laatste stukje LOTR van de video kijken,
maar m'n pa heeft tegenwoordig een nieuwe recorder waar ook dvd opzit....
en hij heeft gisteren naar een Bob Dylan dvd'tje gekeken [die hij nota bene van mij gekregen heeft]....
en nu staat er ineens Bob Dylan op m'n videoband!!!!!!!
* Babetje verlangt plotseling terug naar 8mm-techniek.....
deel 1, die laatst op tv was....quote:Op zondag 9 januari 2005 11:27 schreef haagse_elfje het volgende:
ai ai ai...welk deel van LOTR was het? Bob Dylan had wel zo kunnen meespelen
Bij deel 1 heb je toch niet echt veel gemist, het is alleen belangrijk om het einde te zien om deel 2 en 3 weer te kunnen volgen. Wel jammer.....je kan altijd nog gaan huren...quote:
quote:Op zondag 9 januari 2005 12:22 schreef haagse_elfje het volgende:
ik ben nu half Amelie aan het kijken en dat is zo een lieve mooie schattige film!
wat vond je ervan? Ik vond hem best wel tegenvallen....mja tis en blijft Harry...quote:Op zondag 9 januari 2005 15:26 schreef Airelle het volgende:
Ik heb vandaag Harry Potter deel 3 gekeken.
Volkomen onboeiend.quote:Op zondag 9 januari 2005 15:41 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
wat vond je ervan? Ik vond hem best wel tegenvallen....mja tis en blijft Harry...
Oeh echt? Ik vandaag (en gisteren) deel 1.quote:Op zondag 9 januari 2005 15:26 schreef Airelle het volgende:
Ik heb vandaag Harry Potter deel 3 gekeken.
Het is ook[vooral] voor kinderen hoor.quote:Op zondag 9 januari 2005 16:18 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Harry potter films zijn echt dom ik had deel 3 thuis gezien toen die nog in de bios was.
Ik had meer verwacht van een film die echt eng zou zijn.
aaah....quote:Op zondag 9 januari 2005 16:36 schreef babette21 het volgende:
arme Babette....
Waarom? Die kat is zich niet bewust van het feit dat het niet lekker is om op een schoen te kotsen. Die kat was zich alleen bewust van het feit dattie zich ziek voelde, en toen moest overgeven.quote:Op zondag 9 januari 2005 16:36 schreef babette21 het volgende:
arme Babette....
quote:Op zondag 9 januari 2005 17:06 schreef Dizer het volgende:
Ik ga nu beginnen aan mijn huiswerk
Ik heb er geen zin in
yep, "Cool", die film van Theo van Gogh en wederom met Katja en Thijsquote:Op zondag 9 januari 2005 17:53 schreef Airelle het volgende:
Ik moet ook nog wat doen voor school.
Komt er nog wat op Teevee vanavond? Ik heb geen zin om de TV-gids op te zoeken.
Ik ben me SO Frans aan het leren voor morgen.quote:Op zondag 9 januari 2005 18:18 schreef Dizer het volgende:
*zucht*
Ik ben nu een interview aan het uittikken die ik voor de vakantie had afgenomen van iemand, alleen ik kan de helft van mijn handschrift niet teruglezen
Owja thnxquote:Op zondag 9 januari 2005 18:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
yep, "Cool", die film van Theo van Gogh en wederom met Katja en Thijs
Dat moet je ook tapen! Veel makkelijker terug te zoeken en je hoeft niet tijdens het interview je aandacht tussen papier en gesprek te verdelen.quote:Op zondag 9 januari 2005 18:18 schreef Dizer het volgende:
*zucht*
Ik ben nu een interview aan het uittikken die ik voor de vakantie had afgenomen van iemand, alleen ik kan de helft van mijn handschrift niet teruglezen
Hoelaat?quote:Op zondag 9 januari 2005 18:24 schreef Airelle het volgende:
[..]
Owja thnx.
Het schijnt wel slecht te zijn, tenminste volgens sommige recenties.
I don't care.... Thijsquote:Op zondag 9 januari 2005 18:24 schreef Airelle het volgende:
Het schijnt wel slecht te zijn, tenminste volgens sommige recenties.
yep... ben ook geen Johnny-fan en weet verder nauwelijks waar de film over gaatquote:Op zondag 9 januari 2005 19:06 schreef mark_03 het volgende:
Toch die film met Johnny de Mol, die weer zo'n fopneger speelt?
*meldt*quote:Op zondag 9 januari 2005 19:24 schreef Airelle het volgende:
Same for me... hele vakantie niets gedaan.
he's fine....quote:
ik moet nog wel ergens iets uit Meiden van de Wit hebben.... maar waar?!quote:Er zijn maar weinig foto's van hem te vinden.
Okiquote:Op zondag 9 januari 2005 20:04 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ach, over een paar weken heb ik ook weer gewoonhuiswerk
hoor
Ik heb het nu al en deze week nog wat proefwerken. Wat een héérlijk leven heb ik toch.quote:Op zondag 9 januari 2005 20:04 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ach, over een paar weken heb ik ook weer gewoonhuiswerk
hoor
Niet zeuren, ik loop stage en dat is ook geen pretje hoorquote:Op zondag 9 januari 2005 20:26 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik heb het nu al en deze week nog wat proefwerken. Wat een héérlijk leven heb ik toch.
Jaja.Dat weet ik ook wel maar toch.quote:Op zondag 9 januari 2005 20:28 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Niet zeuren, ik loop stage en dat is ook geen pretje hoorzo heeft iedereen wel wat natuurlijk..
Ik sta om 7.05 op dat is tenminste de bedoelingquote:Op zondag 9 januari 2005 20:30 schreef Orginial het volgende:
[..]
Jaja.Dat weet ik ook wel maar toch.
Hoelaat moet jij opstaan en hoelaat ben jij klaar? Ik moet om 6.45 opstaan en ik ben om 16.30 thuis.
edit ik lees verkeerdquote:Op zondag 9 januari 2005 20:38 schreef babette21 het volgende:
joh school is hartstikke relaxed...
zelden 8 uur per dag verplichte kost, hartstikke veel vakantie...
op een beetje rottigheid uithalen staat geen direct ontslag
tussendoor nog wat tijd voor 'n sociaal leven....
geniet ervan, over 'n paar jaar moeten jullie allemaal voor 't echie aan de bak![]()
Wacht maar tot het afstuderenquote:Op zondag 9 januari 2005 20:28 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Niet zeuren, ik loop stage en dat is ook geen pretje hoorzo heeft iedereen wel wat natuurlijk..
Jij hoeft geen proefwerken te leren + jij verdient er wat mee.quote:Op zondag 9 januari 2005 20:38 schreef babette21 het volgende:
joh school is hartstikke relaxed...
zelden 8 uur per dag verplichte kost, hartstikke veel vakantie...
op een beetje rottigheid uithalen staat geen direct ontslag
tussendoor nog wat tijd voor 'n sociaal leven....
geniet ervan, over 'n paar jaar moeten jullie allemaal voor 't echie aan de bak![]()
Je negeert mijn postquote:Op zondag 9 januari 2005 20:53 schreef Orginial het volgende:
[..]
Jij hoeft geen proefwerken te leren + jij verdient er wat mee.![]()
Maar jij hebt geen SO Frans morgen.quote:Op zondag 9 januari 2005 20:39 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik sta om 7.05 op dat is tenminste de bedoelingen ik ben om 18.30 weer terug
SPHquote:Op zondag 9 januari 2005 21:07 schreef Airelle het volgende:
Wat heb je gestudeerd dan babette?
*nieuwsgierig is
Bupa is verliefd maar wil niet zeggen op wiequote:Op zondag 9 januari 2005 20:58 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Weet jij meer dan ik?
Vertel [afbeelding]
Oh, en bar_rel, van jou heb ik ook nog een verhaaltje te goed..
quote:een oceaan van verdriet
vraagt meer dan een lied
maar toch
ik wil niet zeggen dat ik alle goede doelen steun
en ook niet dat ik arme mensen altijd ondersteun
`k wil niet beweren dat ik zelf nou zo heilig ben
Ik kan niet zeggen dat ik dagelijk alle kranten lees
en ook niet dat ik alle vrezen van het leven vrees
`k zal niet beweren dat `k op elke barricade sta
Maar dat betekent niet
dat ik mijn ogen sluit voor onrecht en verdriet
dat de wereld het maar uitzoekt zonder mij
dat ik niet opensta
draag graag mijn steentje bij
nee dat betekent niet
dat ik niet door heb wat je voor ellende ziet
ik weet ook ik kan soms iets doen
en als je iets kan doen
waarom zou je dat dan niet
voor een ander doen?
ik kan niet zeggen dat ik wakker lig van hongersnood
ik zal niet doen alsof ik bezig ben met kwaad en dood
`k zal niet ontkennen dat ik lekker ga
verdien goed mijn brood
ik zal niet doen alsof ik beter dan een ander ben
dat ik van alles wat ik doe opeens zo zeker ben
ik ben maar doodgewoon een mens die nog leeft
net als jij
maar dat betekent niet
dat ik niet opensta
nee dat betekent niet
ik weet ook ik kan soms iets doen
en als je iets kan doen
voor een ander doen?
de tsunami is de haven vol van beving
de golvige haven (???)
honderden doden door nabestaanden gevonden
hoeft niet eens het is onbegonnen
alles loopt in het honderdduizend
gesnoerde monden ten onder door het gedonder
het is zonde
je doet niets tegen het geweld
maar ieder mensenleven telt
dus wordt een held
en stort wat geld op giro 555
ook al is het maar een beetje
we doen dit voor de mensheid
en dat weetje!
het gaat om grote bakken geld die nodig zijn
maar als je een beetje geeft is dat ook okee
het gaat om besef
besef van waarde van elk leven
daar help je je medemensen mee
maar dat betekent niet
dat ik niet opensta
nee dat betekent niet
ik weet ook ik kan soms iets doen *soms wel*
en als je iets kan doen
waarom zou je dat dan niet *waarom niet*
voor een ander doen?
voor een ander doen?
Stort op giro 555
nee als ik heel eerlijk moet zijn niet nee...quote:Op zondag 9 januari 2005 21:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja dat had je niet verwacht he, van dit brok cynisme...![]()
Als ze maar wel een berichtje achterlaatquote:
Die man zegt ook nog 'Den Haag' op het einde hoorquote:Op zondag 9 januari 2005 21:19 schreef babette21 het volgende:
overigens, over sociaal gesproken: ben een uur op zoek geweest naar deze tekst...
indien ik niet de enige blijk te zijn: alsjeblieft. als wel: negeren maar....
[..]
Als ik maar wel een antwoord terug krijgquote:Op zondag 9 januari 2005 21:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als ze maar wel een berichtje achterlaat
Maar natuurlijkquote:Op zondag 9 januari 2005 21:25 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Als ik maar wel een antwoord terug krijg
quote:
nou ik heb niet zoveel met kindertjes haha...quote:Op zondag 9 januari 2005 21:20 schreef Airelle het volgende:
nee als ik heel eerlijk moet zijn niet nee...
ben je wel lief dan tegen die kindertjes enzo?![]()
Ceci n'est-pas un pipequote:Op zondag 9 januari 2005 21:27 schreef babette21 het volgende:
[..]pappa fumes un pipe partir c'est mourir un peu tais-toi et sois beau
meer hoef je niet te weten...![]()
Spreken jullie elkaar ook weleens irl??quote:Op zondag 9 januari 2005 21:20 schreef Airelle het volgende:
[..]
nee als ik heel eerlijk moet zijn niet nee...
ben je wel lief dan tegen die kindertjes enzo?![]()
hmmz.. vreemdquote:Op zondag 9 januari 2005 21:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou ik heb niet zoveel met kindertjes haha...
Klinkt best interessant allemaal.quote:heb tot nu toe vooral met jongeren [+ gezin] gewerkt, pas vanaf nu komen er ook kleintjes bij
maar ik hoef daarentegen geen groepswerk meer te doen... thank god....
al met al is 't leip werk... beginnen met idealen en eindigen met een burn-out zeg maar
maar ja, ik vrees dat ik niet zoveel anders kan dan slap ouwerhoeren haha
klopt, maar tot nu toe vind ik dat nog wel oke...quote:Op zondag 9 januari 2005 21:25 schreef Airelle het volgende:
Dat liedje wordt best vaak uitgezonden. En nu overdrijf ik niet.
Een bes of framboos ofzoquote:Op zondag 9 januari 2005 21:34 schreef babette21 het volgende:
Ja Eef, leg me nu maar eens uit wie of wat een Airelle is haha...
krijg 't vermoeden dat 't met Frans voedsel te maken heeft....
quote:Op zondag 9 januari 2005 21:35 schreef niksan het volgende:
[..]
Spreken jullie elkaar ook weleens irl??
Een bes dusquote:Op zondag 9 januari 2005 21:38 schreef Airelle het volgende:
[..]
Een cranberry.
of een veenbes, maar das ongeveer hetzelfde.
Ja, als je nog naar haar opleiding moet vragen...quote:
Hahaha.quote:Op zondag 9 januari 2005 21:40 schreef niksan het volgende:
[..]
Ja, als je nog naar haar opleiding moet vragen...
sisters...my ass
oke dan, interessante keus voor 'n nickname haha....quote:Op zondag 9 januari 2005 21:38 schreef Airelle het volgende:
Een cranberry.
of een veenbes, maar das ongeveer hetzelfde.
dus.quote:
Eef is na haar geboorte afgestaan [of ik voor haar geboorte?!],quote:Op zondag 9 januari 2005 21:40 schreef niksan het volgende:
Ja, als je nog naar haar opleiding moet vragen...
sisters...my ass
virtual sisters dan.quote:Op zondag 9 januari 2005 21:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
Eef is na haar geboorte afgestaan [of ik voor haar geboorte?!],
we hebben elkaar hier op Fok teruggevonden door de ontdekking van grote gelijkenissen
dus ja, we moeten elkaar nog 'n beetje leren kennen he....![]()
is 't ook en moet ook wel; er is geen andere drive voor dit werk dan interesse cq. passiequote:
Dat is het dubbelzinnige..quote:Op zondag 9 januari 2005 21:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
oke dan, interessante keus voor 'n nickname haha....
* Bet dacht dat je gewoon een grote fan was van Air
aha... dus je bent van mening dat Air idd roeleert?!quote:Op zondag 9 januari 2005 21:55 schreef Airelle het volgende:
Dat is het dubbelzinnige...
Als je het opsplits dan heb je dus Air.
En Elle slaat dan op het feit dat ik een meisje ben.
Nee nog geen idee eigenlijkquote:Op zondag 9 januari 2005 21:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
is 't ook en moet ook wel; er is geen andere drive voor dit werk dan interesse cq. passie
't is vrij pittig en voor 't salaris moet je 't ook niet doen... kun je beter tandarts worden ofzo...
heb jij al enig idee wat je straks gaat doen?!
It's all I needquote:Op zondag 9 januari 2005 21:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
aha... dus je bent van mening dat Air idd roeleert?!![]()
heel goed, zie uiteraard mijn eh... nou ja dat gebeuren links onder m'n naampie...quote:Op zondag 9 januari 2005 21:57 schreef Airelle het volgende:
dus eigenlijk:
een ode aan de franse taal
ah dat zal ze leuk vinden?! [jouw moeder, mijn moeder of onze moeder....]quote:een ode aan de overheerlijke cranberrycompote van mijn moeder
Ce Matin Laquote:een ode aan air
goed doordacht hoorquote:en elle dus
quote:Op zondag 9 januari 2005 22:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
heel goed, zie uiteraard mijn eh... nou ja dat gebeuren links onder m'n naampie...
[..]
ah dat zal ze leuk vinden?! [jouw moeder, mijn moeder of onze moeder....]
[..]
Ce Matin La
[..]
goed doordacht hoor
Ja ik ga ook slapen.quote:Op zondag 9 januari 2005 22:10 schreef Airelle het volgende:
[..]![]()
.
Maar ik ga maar weer 'ns... veel plezier met 'Cool!'.
![]()
Egotripje?quote:Op maandag 10 januari 2005 09:40 schreef Bupatih het volgende:
Meestbelovende user voor het komend jaar:
De grote winnaar met maar liefst 9 stemmen is geworden:Bupatih
Waardevolste aanwinst voor Fok!:
Nr.3 Bupatih
Meest humorvolle user:
Nr.3 Bupatih
Beste nieuwkomer 2004 (mannen):
Nr.2. Bupatih
Neuhquote:
Hoiquote:Op maandag 10 januari 2005 10:31 schreef Svensational het volgende:
De scholen zijn weer begonnen
En Oreo's zijn zwaar overgewaardeerd
Hero en "All Stars-liedje" was leuk
En nog iets tegen Babette dat ik vergeten ben
Er was een dondeeeeeeer, een bliksem, een slag toeeen ik je zagquote:Op maandag 10 januari 2005 10:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoi
All Stars-liedje was wel leuk ja, maar bedoelt Beev niet Antonie Kamerling in het Artiesten voor Azie-liedje?
quote:Op maandag 10 januari 2005 10:31 schreef Svensational het volgende:
En Oreo's zijn zwaar overgewaardeerd
Blijft een mooi nummer iddquote:Op maandag 10 januari 2005 11:45 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Er was een dondeeeeeeer, een bliksem, een slag toeeen ik je zag
Ja dat was leuk
En dan zo lekker vals gezongen zoals alleen Antonie dat kanquote:Op maandag 10 januari 2005 11:54 schreef Bupatih het volgende:
Ik ben veranderd, een ander, sinds die ene lach.
Ik geef me over, je hebt me. Verzetten heeft geen zin.
Ik ben verander, een anderen dit is pas het begin
Vertelquote:Op maandag 10 januari 2005 12:07 schreef Tania18 het volgende:
Aan dat liedje heb ik hele speciale herinneringen![]()
Guus Meeuwis heeft het nummer ook geschreven.quote:Op maandag 10 januari 2005 12:23 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
En dan zo lekker vals gezongen zoals alleen Antonie dat kan
Volgens mij hoorde ik dat nummer pas in een uitvoering vanGuus Meeuwis
Staat ook op z'n nieuwe DVDquote:Op maandag 10 januari 2005 12:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Guus Meeuwis heeft het nummer ook geschreven.
Ik moest even denken over wie of wat je het hadquote:Op maandag 10 januari 2005 12:28 schreef Duiveltja het volgende:
Leuk nr idd
Met die giraffe van Kraijcek in de clip
quote:Op maandag 10 januari 2005 12:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik moest even denken over wie of wat je het had
Ze heeft mooie ogen
Moeilijk hè, die naamquote:Op maandag 10 januari 2005 12:28 schreef Duiveltja het volgende:
Leuk nr idd
Met die giraffe van Krajicek in de clip
Dat is dan ook 't enigequote:Op maandag 10 januari 2005 12:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik moest even denken over wie of wat je het had
Ze heeft mooie ogen
En ze heeft een partij borsten waar je U tegen zegt.quote:
Stond je ook in de Playboy dan?quote:Op maandag 10 januari 2005 12:59 schreef Christine het volgende:
Dan heb je de mijne nog niet gezien bupa
Als je het dan maar wel uitspreek met een mooi Frans accentquote:Op maandag 10 januari 2005 13:15 schreef Bupatih het volgende:Ola
Eigenlijk kun je Airelle mooi afkorten als RL
Ja, maar dan is gelijk de charme van het nummer weg, als Antoniequote:Op maandag 10 januari 2005 12:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Guus Meeuwis heeft het nummer ook geschreven.
Nee de playboy bood te weinig geldquote:Op maandag 10 januari 2005 13:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Stond je ook in de Playboy dan?
En wanneer kunnen we jou verwachten in een ChupaChup-reclame?
En wanneer komen jouw boeken over zwangerschap uit?
kuch heaven met do(h)kuchquote:Op maandag 10 januari 2005 13:35 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, maar dan is gelijk de charme van het nummer weg, als Antoniehet niet zingt
Ah oui, mais natuurlijk. Wat verwacht je dân? Iek praat mét un eel mooi Frans accânt.quote:Op maandag 10 januari 2005 13:27 schreef Airelle het volgende:
[..]
Als je het dan maar wel uitspreek met een mooi Frans accent.
quote:Op maandag 10 januari 2005 15:14 schreef Airelle het volgende:
Ik heb cool niet helemaal afgezien..
hoe liep het af?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet echt duidelijk uitgelegd geloof ik..
[ Bericht 5% gewijzigd door Duiveltja op 10-01-2005 15:36:54 (Ook in SHO gebruik je gewoon spoilertags) ]La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
Dat heb ik ook als ik die clip zie... sommige mensen (her)ken ik nie eensquote:Op maandag 10 januari 2005 15:09 schreef BVO het volgende:
Ja, ik bedoelde het Azië nummer. Waar hij net nadat Alain Clarken
Hind
zo mooi zingen samen begint te tetteren en dat leuke meisje dat naast hem staat en waarvan ik niet weet wie het is volledig wegblaast met die rotstem.
quote:Op maandag 10 januari 2005 15:20 schreef BVO het volgende:
[..]DankuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet echt duidelijk uitgelegd geloof ik..
[afbeelding].
Ik vond de film niet zo denderend.
Jonny de Mol kan ik namelijk niet serieus nemen als Gangsta.... Verder ben ik ook niet zo into die rap.
[ Bericht 3% gewijzigd door Duiveltja op 10-01-2005 15:39:00 ]
Ah, dushi. Je weet toch?quote:Op maandag 10 januari 2005 15:34 schreef Airelle het volgende:
[..]
Danku.
Ik vond de film niet zo denderend.
Jonny de Mol kan ik namelijk niet serieus nemen als Gangsta.... Verder ben ik ook niet zo into die rap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
Ja joh altijdquote:Op maandag 10 januari 2005 15:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ah, dushi. Je weet toch?
Jij gaat toch ook altijd naar da stad om doekoe's te passen voor een paar vette patta's?
Lekker chillen daar met je bitches en je homies.
Omdat dat niet zegt dat heel Nederland de film gelijk gezien heeft. En natuurlijk kan je dan wel over films praten.Kijk maar eens in FTRquote:Op maandag 10 januari 2005 15:41 schreef BVO het volgende:
Waarom spoilers voor een film die gisteren is uitgezonden?. Dan zou je nooit meer over films kunnen praten. Terwijl het feit dat ik dat bericht quote wel aangeeft dat het een spoiler is.
Nja, wat jij wil.
quote:Op maandag 10 januari 2005 15:44 schreef Bupatih het volgende:Deze spoiler wil je echt niet weten van tevoren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had dat dus al van tevoren gehoord, toen was de hele verrassing op het einde er voor mij al af.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Deed mij een beetje denken aan het nummer van Baz Luhrmann - Everybody's Free To Wear Sunscreenquote:Op maandag 10 januari 2005 15:44 schreef Airelle het volgende:
Spoilers.
Lazy Boy - Facts of Life
Leuk nummertje.
Ken ik nietquote:Op maandag 10 januari 2005 15:53 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Deed mij een beetje denken aan het nummer van Baz Luhrmann - Everybody's Free To Wear Sunscreen
Ha, mooi begin van het nieuwe jaarquote:Op maandag 10 januari 2005 15:56 schreef bar_rel het volgende:
howwj![]()
Het gaat weer lekker de eerste schooldag, meteen al weer 3 uur gespijbeld![]()
quote:Op maandag 10 januari 2005 15:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Deze spoiler wil je echt niet weten van tevoren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had dat dus al van tevoren gehoord, toen was de hele verrassing op het einde er voor mij al af.Balen voor jou zeg.
En toen ik hoorde dat LOTR niet was gebaseerd op een waargebeurd verhaal, was voor mij de spanning er ook af.Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
howwjquote:Op maandag 10 januari 2005 15:56 schreef bar_rel het volgende:
howwj![]()
Het gaat weer lekker de eerste schooldag, meteen al weer 3 uur gespijbeld![]()
Ruk-smileyquote:Op maandag 10 januari 2005 16:09 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
howwj
Volgens mij had jij nog iets te vertellen aan ons [ruk-smiley]
quote:
Wat zijn dat voor monsters die dat soort dingen lopen te spoilen?! Ik kan dat echt niet uitstaan!quote:Op maandag 10 januari 2005 16:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]Balen voor jou zeg.
En toen ik hoorde dat LOTR niet was gebaseerd op een waargebeurd verhaal, was voor mij de spanning er ook af.
Zo héquote:Op maandag 10 januari 2005 16:23 schreef Orginial het volgende:
Ik ben maar liefst 13 (!) minuten eerder thuis dan gepland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |