Oeh echt? Ik vandaag (en gisteren) deel 1.quote:Op zondag 9 januari 2005 15:26 schreef Airelle het volgende:
Ik heb vandaag Harry Potter deel 3 gekeken.
Het is ook[vooral] voor kinderen hoor.quote:Op zondag 9 januari 2005 16:18 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Harry potter films zijn echt dom ik had deel 3 thuis gezien toen die nog in de bios was.
Ik had meer verwacht van een film die echt eng zou zijn.
aaah....quote:Op zondag 9 januari 2005 16:36 schreef babette21 het volgende:
arme Babette....
Waarom? Die kat is zich niet bewust van het feit dat het niet lekker is om op een schoen te kotsen. Die kat was zich alleen bewust van het feit dattie zich ziek voelde, en toen moest overgeven.quote:Op zondag 9 januari 2005 16:36 schreef babette21 het volgende:
arme Babette....
quote:Op zondag 9 januari 2005 17:06 schreef Dizer het volgende:
Ik ga nu beginnen aan mijn huiswerk
Ik heb er geen zin in
yep, "Cool", die film van Theo van Gogh en wederom met Katja en Thijsquote:Op zondag 9 januari 2005 17:53 schreef Airelle het volgende:
Ik moet ook nog wat doen voor school.
Komt er nog wat op Teevee vanavond? Ik heb geen zin om de TV-gids op te zoeken.
Ik ben me SO Frans aan het leren voor morgen.quote:Op zondag 9 januari 2005 18:18 schreef Dizer het volgende:
*zucht*
Ik ben nu een interview aan het uittikken die ik voor de vakantie had afgenomen van iemand, alleen ik kan de helft van mijn handschrift niet teruglezen
Owja thnxquote:Op zondag 9 januari 2005 18:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
yep, "Cool", die film van Theo van Gogh en wederom met Katja en Thijs
Dat moet je ook tapen! Veel makkelijker terug te zoeken en je hoeft niet tijdens het interview je aandacht tussen papier en gesprek te verdelen.quote:Op zondag 9 januari 2005 18:18 schreef Dizer het volgende:
*zucht*
Ik ben nu een interview aan het uittikken die ik voor de vakantie had afgenomen van iemand, alleen ik kan de helft van mijn handschrift niet teruglezen
Hoelaat?quote:Op zondag 9 januari 2005 18:24 schreef Airelle het volgende:
[..]
Owja thnx.
Het schijnt wel slecht te zijn, tenminste volgens sommige recenties.
I don't care.... Thijsquote:Op zondag 9 januari 2005 18:24 schreef Airelle het volgende:
Het schijnt wel slecht te zijn, tenminste volgens sommige recenties.
yep... ben ook geen Johnny-fan en weet verder nauwelijks waar de film over gaatquote:Op zondag 9 januari 2005 19:06 schreef mark_03 het volgende:
Toch die film met Johnny de Mol, die weer zo'n fopneger speelt?
*meldt*quote:Op zondag 9 januari 2005 19:24 schreef Airelle het volgende:
Same for me... hele vakantie niets gedaan.
he's fine....quote:
ik moet nog wel ergens iets uit Meiden van de Wit hebben.... maar waar?!quote:Er zijn maar weinig foto's van hem te vinden.
Okiquote:Op zondag 9 januari 2005 20:04 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ach, over een paar weken heb ik ook weer gewoonhuiswerk
hoor
Ik heb het nu al en deze week nog wat proefwerken. Wat een héérlijk leven heb ik toch.quote:Op zondag 9 januari 2005 20:04 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ach, over een paar weken heb ik ook weer gewoonhuiswerk
hoor
Niet zeuren, ik loop stage en dat is ook geen pretje hoorquote:Op zondag 9 januari 2005 20:26 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik heb het nu al en deze week nog wat proefwerken. Wat een héérlijk leven heb ik toch.
Jaja.Dat weet ik ook wel maar toch.quote:Op zondag 9 januari 2005 20:28 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Niet zeuren, ik loop stage en dat is ook geen pretje hoorzo heeft iedereen wel wat natuurlijk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |