Ik ben me SO Frans aan het leren voor morgen.quote:Op zondag 9 januari 2005 18:18 schreef Dizer het volgende:
*zucht*
Ik ben nu een interview aan het uittikken die ik voor de vakantie had afgenomen van iemand, alleen ik kan de helft van mijn handschrift niet teruglezen
Owja thnxquote:Op zondag 9 januari 2005 18:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
yep, "Cool", die film van Theo van Gogh en wederom met Katja en Thijs
Dat moet je ook tapen! Veel makkelijker terug te zoeken en je hoeft niet tijdens het interview je aandacht tussen papier en gesprek te verdelen.quote:Op zondag 9 januari 2005 18:18 schreef Dizer het volgende:
*zucht*
Ik ben nu een interview aan het uittikken die ik voor de vakantie had afgenomen van iemand, alleen ik kan de helft van mijn handschrift niet teruglezen
Hoelaat?quote:Op zondag 9 januari 2005 18:24 schreef Airelle het volgende:
[..]
Owja thnx.
Het schijnt wel slecht te zijn, tenminste volgens sommige recenties.
I don't care.... Thijsquote:Op zondag 9 januari 2005 18:24 schreef Airelle het volgende:
Het schijnt wel slecht te zijn, tenminste volgens sommige recenties.
yep... ben ook geen Johnny-fan en weet verder nauwelijks waar de film over gaatquote:Op zondag 9 januari 2005 19:06 schreef mark_03 het volgende:
Toch die film met Johnny de Mol, die weer zo'n fopneger speelt?
*meldt*quote:Op zondag 9 januari 2005 19:24 schreef Airelle het volgende:
Same for me... hele vakantie niets gedaan.
he's fine....quote:
ik moet nog wel ergens iets uit Meiden van de Wit hebben.... maar waar?!quote:Er zijn maar weinig foto's van hem te vinden.
Okiquote:Op zondag 9 januari 2005 20:04 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ach, over een paar weken heb ik ook weer gewoonhuiswerk
hoor
Ik heb het nu al en deze week nog wat proefwerken. Wat een héérlijk leven heb ik toch.quote:Op zondag 9 januari 2005 20:04 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ach, over een paar weken heb ik ook weer gewoonhuiswerk
hoor
Niet zeuren, ik loop stage en dat is ook geen pretje hoorquote:Op zondag 9 januari 2005 20:26 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik heb het nu al en deze week nog wat proefwerken. Wat een héérlijk leven heb ik toch.
Jaja.Dat weet ik ook wel maar toch.quote:Op zondag 9 januari 2005 20:28 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Niet zeuren, ik loop stage en dat is ook geen pretje hoorzo heeft iedereen wel wat natuurlijk..
Ik sta om 7.05 op dat is tenminste de bedoelingquote:Op zondag 9 januari 2005 20:30 schreef Orginial het volgende:
[..]
Jaja.Dat weet ik ook wel maar toch.
Hoelaat moet jij opstaan en hoelaat ben jij klaar? Ik moet om 6.45 opstaan en ik ben om 16.30 thuis.
edit ik lees verkeerdquote:Op zondag 9 januari 2005 20:38 schreef babette21 het volgende:
joh school is hartstikke relaxed...
zelden 8 uur per dag verplichte kost, hartstikke veel vakantie...
op een beetje rottigheid uithalen staat geen direct ontslag
tussendoor nog wat tijd voor 'n sociaal leven....
geniet ervan, over 'n paar jaar moeten jullie allemaal voor 't echie aan de bak![]()
Wacht maar tot het afstuderenquote:Op zondag 9 januari 2005 20:28 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Niet zeuren, ik loop stage en dat is ook geen pretje hoorzo heeft iedereen wel wat natuurlijk..
Jij hoeft geen proefwerken te leren + jij verdient er wat mee.quote:Op zondag 9 januari 2005 20:38 schreef babette21 het volgende:
joh school is hartstikke relaxed...
zelden 8 uur per dag verplichte kost, hartstikke veel vakantie...
op een beetje rottigheid uithalen staat geen direct ontslag
tussendoor nog wat tijd voor 'n sociaal leven....
geniet ervan, over 'n paar jaar moeten jullie allemaal voor 't echie aan de bak![]()
Je negeert mijn postquote:Op zondag 9 januari 2005 20:53 schreef Orginial het volgende:
[..]
Jij hoeft geen proefwerken te leren + jij verdient er wat mee.![]()
Maar jij hebt geen SO Frans morgen.quote:Op zondag 9 januari 2005 20:39 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik sta om 7.05 op dat is tenminste de bedoelingen ik ben om 18.30 weer terug
SPHquote:Op zondag 9 januari 2005 21:07 schreef Airelle het volgende:
Wat heb je gestudeerd dan babette?
*nieuwsgierig is
Bupa is verliefd maar wil niet zeggen op wiequote:Op zondag 9 januari 2005 20:58 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Weet jij meer dan ik?
Vertel [afbeelding]
Oh, en bar_rel, van jou heb ik ook nog een verhaaltje te goed..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |