Vertelquote:Op maandag 10 januari 2005 12:07 schreef Tania18 het volgende:
Aan dat liedje heb ik hele speciale herinneringen![]()
Guus Meeuwis heeft het nummer ook geschreven.quote:Op maandag 10 januari 2005 12:23 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
En dan zo lekker vals gezongen zoals alleen Antonie dat kan
Volgens mij hoorde ik dat nummer pas in een uitvoering vanGuus Meeuwis
Staat ook op z'n nieuwe DVDquote:Op maandag 10 januari 2005 12:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Guus Meeuwis heeft het nummer ook geschreven.
Ik moest even denken over wie of wat je het hadquote:Op maandag 10 januari 2005 12:28 schreef Duiveltja het volgende:
Leuk nr idd
Met die giraffe van Kraijcek in de clip
quote:Op maandag 10 januari 2005 12:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik moest even denken over wie of wat je het had
Ze heeft mooie ogen
Moeilijk hè, die naamquote:Op maandag 10 januari 2005 12:28 schreef Duiveltja het volgende:
Leuk nr idd
Met die giraffe van Krajicek in de clip
Dat is dan ook 't enigequote:Op maandag 10 januari 2005 12:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik moest even denken over wie of wat je het had
Ze heeft mooie ogen
En ze heeft een partij borsten waar je U tegen zegt.quote:
Stond je ook in de Playboy dan?quote:Op maandag 10 januari 2005 12:59 schreef Christine het volgende:
Dan heb je de mijne nog niet gezien bupa
Als je het dan maar wel uitspreek met een mooi Frans accentquote:Op maandag 10 januari 2005 13:15 schreef Bupatih het volgende:Ola
Eigenlijk kun je Airelle mooi afkorten als RL
Ja, maar dan is gelijk de charme van het nummer weg, als Antoniequote:Op maandag 10 januari 2005 12:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Guus Meeuwis heeft het nummer ook geschreven.
Nee de playboy bood te weinig geldquote:Op maandag 10 januari 2005 13:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Stond je ook in de Playboy dan?
En wanneer kunnen we jou verwachten in een ChupaChup-reclame?
En wanneer komen jouw boeken over zwangerschap uit?
kuch heaven met do(h)kuchquote:Op maandag 10 januari 2005 13:35 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, maar dan is gelijk de charme van het nummer weg, als Antoniehet niet zingt
Ah oui, mais natuurlijk. Wat verwacht je dân? Iek praat mét un eel mooi Frans accânt.quote:Op maandag 10 januari 2005 13:27 schreef Airelle het volgende:
[..]
Als je het dan maar wel uitspreek met een mooi Frans accent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |