oke dan, interessante keus voor 'n nickname haha....quote:Op zondag 9 januari 2005 21:38 schreef Airelle het volgende:
Een cranberry.
of een veenbes, maar das ongeveer hetzelfde.
dus.quote:
Eef is na haar geboorte afgestaan [of ik voor haar geboorte?!],quote:Op zondag 9 januari 2005 21:40 schreef niksan het volgende:
Ja, als je nog naar haar opleiding moet vragen...
sisters...my ass
virtual sisters dan.quote:Op zondag 9 januari 2005 21:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
Eef is na haar geboorte afgestaan [of ik voor haar geboorte?!],
we hebben elkaar hier op Fok teruggevonden door de ontdekking van grote gelijkenissen
dus ja, we moeten elkaar nog 'n beetje leren kennen he....![]()
is 't ook en moet ook wel; er is geen andere drive voor dit werk dan interesse cq. passiequote:
Dat is het dubbelzinnige..quote:Op zondag 9 januari 2005 21:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
oke dan, interessante keus voor 'n nickname haha....
* Bet dacht dat je gewoon een grote fan was van Air
aha... dus je bent van mening dat Air idd roeleert?!quote:Op zondag 9 januari 2005 21:55 schreef Airelle het volgende:
Dat is het dubbelzinnige...
Als je het opsplits dan heb je dus Air.
En Elle slaat dan op het feit dat ik een meisje ben.
Nee nog geen idee eigenlijkquote:Op zondag 9 januari 2005 21:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
is 't ook en moet ook wel; er is geen andere drive voor dit werk dan interesse cq. passie
't is vrij pittig en voor 't salaris moet je 't ook niet doen... kun je beter tandarts worden ofzo...
heb jij al enig idee wat je straks gaat doen?!
It's all I needquote:Op zondag 9 januari 2005 21:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
aha... dus je bent van mening dat Air idd roeleert?!![]()
heel goed, zie uiteraard mijn eh... nou ja dat gebeuren links onder m'n naampie...quote:Op zondag 9 januari 2005 21:57 schreef Airelle het volgende:
dus eigenlijk:
een ode aan de franse taal
ah dat zal ze leuk vinden?! [jouw moeder, mijn moeder of onze moeder....]quote:een ode aan de overheerlijke cranberrycompote van mijn moeder
Ce Matin Laquote:een ode aan air
goed doordacht hoorquote:en elle dus
quote:Op zondag 9 januari 2005 22:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
heel goed, zie uiteraard mijn eh... nou ja dat gebeuren links onder m'n naampie...
[..]
ah dat zal ze leuk vinden?! [jouw moeder, mijn moeder of onze moeder....]
[..]
Ce Matin La
[..]
goed doordacht hoor
Ja ik ga ook slapen.quote:Op zondag 9 januari 2005 22:10 schreef Airelle het volgende:
[..]![]()
.
Maar ik ga maar weer 'ns... veel plezier met 'Cool!'.
![]()
Egotripje?quote:Op maandag 10 januari 2005 09:40 schreef Bupatih het volgende:
Meestbelovende user voor het komend jaar:
De grote winnaar met maar liefst 9 stemmen is geworden:Bupatih
Waardevolste aanwinst voor Fok!:
Nr.3 Bupatih
Meest humorvolle user:
Nr.3 Bupatih
Beste nieuwkomer 2004 (mannen):
Nr.2. Bupatih
Neuhquote:
Hoiquote:Op maandag 10 januari 2005 10:31 schreef Svensational het volgende:
De scholen zijn weer begonnen
En Oreo's zijn zwaar overgewaardeerd
Hero en "All Stars-liedje" was leuk
En nog iets tegen Babette dat ik vergeten ben
Er was een dondeeeeeeer, een bliksem, een slag toeeen ik je zagquote:Op maandag 10 januari 2005 10:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoi
All Stars-liedje was wel leuk ja, maar bedoelt Beev niet Antonie Kamerling in het Artiesten voor Azie-liedje?
quote:Op maandag 10 januari 2005 10:31 schreef Svensational het volgende:
En Oreo's zijn zwaar overgewaardeerd
Blijft een mooi nummer iddquote:Op maandag 10 januari 2005 11:45 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Er was een dondeeeeeeer, een bliksem, een slag toeeen ik je zag
Ja dat was leuk
En dan zo lekker vals gezongen zoals alleen Antonie dat kanquote:Op maandag 10 januari 2005 11:54 schreef Bupatih het volgende:
Ik ben veranderd, een ander, sinds die ene lach.
Ik geef me over, je hebt me. Verzetten heeft geen zin.
Ik ben verander, een anderen dit is pas het begin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |