Ik ben wel wat gewendquote:
Ik vind die muziek ook niks, maar ik heb al enkelequote:Niks mis met een breezertent hoor, afgezien van de muziek dan![]()
opquote:alcoholische versnaperingen
Daaromquote:
Hier staat Angie wat mooier opquote:
Wie is die zwerver?quote:Op zondag 9 januari 2005 00:25 schreef niksan het volgende:
[..]
Hier staat Angie wat mooier op
[afbeelding]
Zit er nou een mot op zijn shirt??quote:Op zondag 9 januari 2005 00:25 schreef niksan het volgende:
[..]
Hier staat Angie wat mooier opIk kan geen fatsoenlijke foto van hem vinden
[afbeelding]
quote:
quote:
quote:
Je vriendin?quote:Op zondag 9 januari 2005 00:29 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Nou welk wijf wil me pijpen![]()
Elke hoer die er is in Amsterdam op de wallen.. voor 50 euroquote:Op zondag 9 januari 2005 00:29 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Nou welk wijf wil me pijpen![]()
waarom vraag je het dan?quote:
Tom, ik probeer ze het te leren dat Colinquote:
Nee ZOWIE pijpt me alquote:Op zondag 9 januari 2005 00:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Elke hoer die er is in Amsterdam op de wallen.. voor 50 euro
In dat geval verwijs ik je door naar Dizers antwoordquote:Op zondag 9 januari 2005 00:32 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
[..]
waarom vraag je het dan?
Moet dat met plaatjes?quote:Op zondag 9 januari 2005 00:33 schreef niksan het volgende:
Tom, ik probeer ze het te leren dat Colinis.
ZOWIEE daarentegen nietquote:Op zondag 9 januari 2005 00:34 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
[..]
Nee ZOWIE pijpt me al
gratis![]()
Die serie van mij is niet bepaald aantrekkelijk....quote:
I know, normaal is ie echt niet leuk...quote:Op zondag 9 januari 2005 00:33 schreef Dizer het volgende:
Ja maar normaal ziet ie er zo uit
[afbeelding]
byebye!!quote:
Dat maakt het nog erger.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:36 schreef niksan het volgende:
Die serie van mij is niet bepaald aantrekkelijk.....
Snap het dan...ik probeer hem naar beneden te halenquote:
nope, tenzij buitenechtelijk ofzo.... hij heeft idd dezelfde blikquote:Op zondag 9 januari 2005 00:36 schreef cerror het volgende:
Is Vigo enigzins verwant aan Ed Harris want hij lijkt er erg op...
Ja nogal, ik snap niet dat hij zoveel gecast word. Alexander is gelukkig ook keihard gefloptquote:Op zondag 9 januari 2005 00:38 schreef niksan het volgende:
[..]
Snap het dan...ik probeer hem naar beneden te halen.
He's overrated
Yepz!! Alleen ga ik er geen misbruik van maken.. want dan eindig ik weer met een gebroken hartquote:Op zondag 9 januari 2005 00:36 schreef babette21 het volgende:
* Babetje zit weer eens aan de rose, valt 't op?!;)
Ze lijken enigzins nepquote:Op zondag 9 januari 2005 00:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
Mooie borsten, maar minder mooie tepels.
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
Mooie borsten, maar minder mooie tepels.
ha zij zat vroeger in Malibu Shores, toch?!quote:Op zondag 9 januari 2005 00:38 schreef Dizer het volgende:
Als we het toch over echte mooie mensen gaan hebben:
[afbeeldingen]
Charisma Carpenter![]()
![]()
Zij heeft 7 jaar lang der geld verdiend met Buffy The Vampire Slayer en Angel als Cordilia (aka Cordy)quote:Op zondag 9 januari 2005 00:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
ha zij zat vroeger in Malibu Shores, toch?!
dus zo verdient ze tegenwoordig d'r geld...
NB: oooow moesten we die mannen naakt plaatsen?! zeg dat dan.....
da's misschien maar 't beste hequote:Op zondag 9 januari 2005 00:40 schreef Dizer het volgende:
Yepz!! Alleen ga ik er geen misbruik van willen ['t is je nog nooit gelukt!] maken.. want dan eindig ik weer met een gebroken hart
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind enorme tepels nooit zo mooi.
No offence, ik weet niet hoe de tepels van ZOWIEE en niksan en babette en Airelle enzo eruit zien, maar toch..
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind enorme tepels nooit zo mooi.
No offence, ik weet niet hoe de tepels van ZOWIEE en niksan en babette en Airelle enzo eruit zien, maar toch..
oh oke.... die series hebben me allebei nooit bijzonder getrokken...quote:Op zondag 9 januari 2005 00:42 schreef Dizer het volgende:
Zij heeft 7 jaar lang der geld verdiend met Buffy The Vampire Slayer en Angel als Cordilia (aka Cordy)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |