byebye!!quote:
Dat maakt het nog erger.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:36 schreef niksan het volgende:
Die serie van mij is niet bepaald aantrekkelijk.....
Snap het dan...ik probeer hem naar beneden te halenquote:
nope, tenzij buitenechtelijk ofzo.... hij heeft idd dezelfde blikquote:Op zondag 9 januari 2005 00:36 schreef cerror het volgende:
Is Vigo enigzins verwant aan Ed Harris want hij lijkt er erg op...
Ja nogal, ik snap niet dat hij zoveel gecast word. Alexander is gelukkig ook keihard gefloptquote:Op zondag 9 januari 2005 00:38 schreef niksan het volgende:
[..]
Snap het dan...ik probeer hem naar beneden te halen.
He's overrated
Yepz!! Alleen ga ik er geen misbruik van maken.. want dan eindig ik weer met een gebroken hartquote:Op zondag 9 januari 2005 00:36 schreef babette21 het volgende:
* Babetje zit weer eens aan de rose, valt 't op?!;)
Ze lijken enigzins nepquote:Op zondag 9 januari 2005 00:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
Mooie borsten, maar minder mooie tepels.
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
Mooie borsten, maar minder mooie tepels.
ha zij zat vroeger in Malibu Shores, toch?!quote:Op zondag 9 januari 2005 00:38 schreef Dizer het volgende:
Als we het toch over echte mooie mensen gaan hebben:
[afbeeldingen]
Charisma Carpenter![]()
![]()
Zij heeft 7 jaar lang der geld verdiend met Buffy The Vampire Slayer en Angel als Cordilia (aka Cordy)quote:Op zondag 9 januari 2005 00:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
ha zij zat vroeger in Malibu Shores, toch?!
dus zo verdient ze tegenwoordig d'r geld...
NB: oooow moesten we die mannen naakt plaatsen?! zeg dat dan.....
da's misschien maar 't beste hequote:Op zondag 9 januari 2005 00:40 schreef Dizer het volgende:
Yepz!! Alleen ga ik er geen misbruik van willen ['t is je nog nooit gelukt!] maken.. want dan eindig ik weer met een gebroken hart
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind enorme tepels nooit zo mooi.
No offence, ik weet niet hoe de tepels van ZOWIEE en niksan en babette en Airelle enzo eruit zien, maar toch..
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
No offence, ik weet niet hoe de tepels van ZOWIEE en niksan en babette en Airelle enzo eruit zien, maar toch..
oh oke.... die series hebben me allebei nooit bijzonder getrokken...quote:Op zondag 9 januari 2005 00:42 schreef Dizer het volgende:
Zij heeft 7 jaar lang der geld verdiend met Buffy The Vampire Slayer en Angel als Cordilia (aka Cordy)
Ach.. ik vind dat zij gewoon erg mooi is. Alles is puur natuur en ze heeft tenminste ook wat rondingen en niet zo een dun hollywood girl.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
* Orginial is het er grondig mee eens.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ach.. ik vind dat zij gewoon erg mooi is. Alles is puur natuur en ze heeft tenminste ook wat rondingen en niet zo een dun hollywood girl.
ahum een beetje inside-info dan maar: met de juiste pose kun je van alle borsten wat maken...quote:Op zondag 9 januari 2005 00:46 schreef Dizer het volgende:
Ach.. ik vind dat zij gewoon erg mooi is. Alles is puur natuur en ze heeft tenminste ook wat rondingen en niet zo een dun hollywood girl.
In Buffy speelde ze de eerste 2 seizoenen ook een bitch. 3e Seizoen niet meer.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:50 schreef babette21 het volgende:
ik weet alleen nog dat ze destijds in MS een enorm loeder speelde, leuke rol was dat....
de mega-snob in town zeg maar [was ze waarschijnlijk pas 16 ofzo, was zo'n jeugdserie]
Malibu Shores.... serie was wel oke, helaas na 1 seizoen gestoptquote:Op zondag 9 januari 2005 00:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
MS.
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:53 schreef Dizer het volgende:
ik ga ook
doei doei
oh en babsje.. mooie nummer dat van dik hout
I know....quote:Op zondag 9 januari 2005 00:53 schreef Dizer het volgende:
ik ga ook
doei doei
oh en babsje.. mooie nummer dat van dik hout
haha is 't zo?! ik weet 't niet meer precies....quote:
ach je zou er vast geen reet aan hebben gevonden haha!!quote:Op zondag 9 januari 2005 01:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, zie je, ik ben 17, dus toen was ik 9.
Trusten en Babetje ook.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ga slapen, trusten.
Ik kon niet eens meer gedag zeggen.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:23 schreef elcastel het volgende:
Hier verder ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |