quote:Op maandag 10 januari 2005 15:14 schreef Airelle het volgende:
Ik heb cool niet helemaal afgezien..
hoe liep het af?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet echt duidelijk uitgelegd geloof ik..
[ Bericht 5% gewijzigd door Duiveltja op 10-01-2005 15:36:54 (Ook in SHO gebruik je gewoon spoilertags) ]La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
Dat heb ik ook als ik die clip zie... sommige mensen (her)ken ik nie eensquote:Op maandag 10 januari 2005 15:09 schreef BVO het volgende:
Ja, ik bedoelde het Azië nummer. Waar hij net nadat Alain Clarken
Hind
zo mooi zingen samen begint te tetteren en dat leuke meisje dat naast hem staat en waarvan ik niet weet wie het is volledig wegblaast met die rotstem.
quote:Op maandag 10 januari 2005 15:20 schreef BVO het volgende:
[..]DankuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet echt duidelijk uitgelegd geloof ik..
[afbeelding].
Ik vond de film niet zo denderend.
Jonny de Mol kan ik namelijk niet serieus nemen als Gangsta.... Verder ben ik ook niet zo into die rap.
[ Bericht 3% gewijzigd door Duiveltja op 10-01-2005 15:39:00 ]
Ah, dushi. Je weet toch?quote:Op maandag 10 januari 2005 15:34 schreef Airelle het volgende:
[..]
Danku.
Ik vond de film niet zo denderend.
Jonny de Mol kan ik namelijk niet serieus nemen als Gangsta.... Verder ben ik ook niet zo into die rap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
Ja joh altijdquote:Op maandag 10 januari 2005 15:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ah, dushi. Je weet toch?
Jij gaat toch ook altijd naar da stad om doekoe's te passen voor een paar vette patta's?
Lekker chillen daar met je bitches en je homies.
Omdat dat niet zegt dat heel Nederland de film gelijk gezien heeft. En natuurlijk kan je dan wel over films praten.Kijk maar eens in FTRquote:Op maandag 10 januari 2005 15:41 schreef BVO het volgende:
Waarom spoilers voor een film die gisteren is uitgezonden?. Dan zou je nooit meer over films kunnen praten. Terwijl het feit dat ik dat bericht quote wel aangeeft dat het een spoiler is.
Nja, wat jij wil.
quote:Op maandag 10 januari 2005 15:44 schreef Bupatih het volgende:Deze spoiler wil je echt niet weten van tevoren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had dat dus al van tevoren gehoord, toen was de hele verrassing op het einde er voor mij al af.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Deed mij een beetje denken aan het nummer van Baz Luhrmann - Everybody's Free To Wear Sunscreenquote:Op maandag 10 januari 2005 15:44 schreef Airelle het volgende:
Spoilers.
Lazy Boy - Facts of Life
Leuk nummertje.
Ken ik nietquote:Op maandag 10 januari 2005 15:53 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Deed mij een beetje denken aan het nummer van Baz Luhrmann - Everybody's Free To Wear Sunscreen
Ha, mooi begin van het nieuwe jaarquote:Op maandag 10 januari 2005 15:56 schreef bar_rel het volgende:
howwj![]()
Het gaat weer lekker de eerste schooldag, meteen al weer 3 uur gespijbeld![]()
quote:Op maandag 10 januari 2005 15:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Deze spoiler wil je echt niet weten van tevoren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had dat dus al van tevoren gehoord, toen was de hele verrassing op het einde er voor mij al af.Balen voor jou zeg.
En toen ik hoorde dat LOTR niet was gebaseerd op een waargebeurd verhaal, was voor mij de spanning er ook af.Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
howwjquote:Op maandag 10 januari 2005 15:56 schreef bar_rel het volgende:
howwj![]()
Het gaat weer lekker de eerste schooldag, meteen al weer 3 uur gespijbeld![]()
Ruk-smileyquote:Op maandag 10 januari 2005 16:09 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
howwj
Volgens mij had jij nog iets te vertellen aan ons [ruk-smiley]
quote:
Wat zijn dat voor monsters die dat soort dingen lopen te spoilen?! Ik kan dat echt niet uitstaan!quote:Op maandag 10 januari 2005 16:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]Balen voor jou zeg.
En toen ik hoorde dat LOTR niet was gebaseerd op een waargebeurd verhaal, was voor mij de spanning er ook af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |