ach je zou er vast geen reet aan hebben gevonden haha!!quote:Op zondag 9 januari 2005 01:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, zie je, ik ben 17, dus toen was ik 9.
Trusten en Babetje ook.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ga slapen, trusten.
Ik kon niet eens meer gedag zeggen.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:23 schreef elcastel het volgende:
Hier verder ?
Hoi MUUS.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:24 schreef MUUS het volgende:
Ik kon niet eens meer gedag zeggen..
Hallo!.
Alleen als het mot, el.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:25 schreef elcastel het volgende:
[..]
Hoi MUUS..
Wat ben je .... streng !.
el en ik werden aangetrokken door de TT. Sorry.quote:
Ja, ik weet het, ik heb geen mallemoer aan inbreng.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:45 schreef elcastel het volgende:
Zeg Static.
Ben al weg.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:44 schreef MUUS het volgende:
[..]
el en ik werden aangetrokken door de TT. Sorry..
dat heb ik gelukkig allemaal gister gedaan....succes nog!quote:Op zondag 9 januari 2005 10:43 schreef Dizer het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Vandaag wordt het een KUT dag! Ik mag lekker veeeel aan mijn huiswerk doen
ai ai ai...welk deel van LOTR was het? Bob Dylan had wel zo kunnen meespelenquote:Op zondag 9 januari 2005 11:22 schreef babette21 het volgende:
goedemorgen...
mijn dag is ook lekker begonnen....wilde ff 't laatste stukje LOTR van de video kijken,
maar m'n pa heeft tegenwoordig een nieuwe recorder waar ook dvd opzit....
en hij heeft gisteren naar een Bob Dylan dvd'tje gekeken [die hij nota bene van mij gekregen heeft]....
en nu staat er ineens Bob Dylan op m'n videoband!!!!!!!
* Babetje verlangt plotseling terug naar 8mm-techniek.....
deel 1, die laatst op tv was....quote:Op zondag 9 januari 2005 11:27 schreef haagse_elfje het volgende:
ai ai ai...welk deel van LOTR was het? Bob Dylan had wel zo kunnen meespelen
Bij deel 1 heb je toch niet echt veel gemist, het is alleen belangrijk om het einde te zien om deel 2 en 3 weer te kunnen volgen. Wel jammer.....je kan altijd nog gaan huren...quote:
quote:Op zondag 9 januari 2005 12:22 schreef haagse_elfje het volgende:
ik ben nu half Amelie aan het kijken en dat is zo een lieve mooie schattige film!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |