Had het al gefixedquote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:34 schreef MrAli het volgende:
je bent een 'h' vergeten bij http
de versie die je me eerst liet zien vond ik leuker..quote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:35 schreef NerdoNielso het volgende:
Tha wintersport is weer voorbij,
en in mijn dromen kwam Esme steeds voorbij,
- in de zwemkledij -
Met alwin, thomas, ruben aan haar zij...
Allemaal in de zwemkledij...
Maarja, toen werd ik wakker met een smsje dat ze dat toch niet gedaan hadden
foutje is menselijk..maar mijn board uit elkaar halen zal ik straks nog even doen..quote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:36 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Had het al gefixed.
Ben net trouwens een uur bezig geweest met m'n board, alles losgeschroefd en uit elkaar gehaald en droog gemaakt.
Vanavond 9 uur bij Ruben vV, video bekijken.
Ja, mijn board hangt ook al te drogen boven / bij de verwarming, tezamen met alle andere natte reut.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:36 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Had het al gefixed.
Ben net trouwens een uur bezig geweest met m'n board, alles losgeschroefd en uit elkaar gehaald en droog gemaakt.
Vanavond 9 uur bij Ruben vV, video bekijken.
jij wel jah..quote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:07 schreef Ponk het volgende:
[..]
Ja, mijn board hangt ook al te drogen boven / bij de verwarming, tezamen met alle andere natte reut.
Best wel bizar, ik moet morgen mijn spullen voor de aankomende snowboardvakantie alweer klaar hebben liggen, daarom heb ik de wasmachine maar op volle toeren aan het draaien gezet.![]()
En dan waarom ik eigenlijk voordat ik zou gaan proberen te slapen hier kwam, ik vind dat het best wel hard waait om met de fiets naar huize Van Vliet te gaan. Hier op de hoge berg vloog mijn rugtas namelijk bijna weg bij het uitladen van de bus. Nouja ik zie zo wel hoe hard het waait, eerst ff tot rust komen.
Ja natuurlijk kom ik wel, de vraag is alleen of ik op de fiets ga of met de auto, en in hoeverrre de rest van de groep het de moeite vind om met deze wind te gaan fietsen.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:30 schreef MrAli het volgende:
[..]
jij wel jah..
maar als er 1 iemand is die wel moet komen vanavond ben jij dat wel..want anders is er geen film..
Nou, dan zou ik 's met andere grafische kaart gaan testenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:35 schreef MrAli het volgende:
hier baal ik dus echt van..
nieuw mobo erin gehangen..wil dat stomme klote kreng nog niet aan..doet helemaal niets, en krijgt wel stroom..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Uiteraard kom ik, beetje wind houdt mij niet tegen, en ik wil mezelf ook wel eens op m'n bek zien gaan van een ander perspectiefquote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:53 schreef Ponk het volgende:
[..]
Ja natuurlijk kom ik wel, de vraag is alleen of ik op de fiets ga of met de auto, en in hoeverrre de rest van de groep het de moeite vind om met deze wind te gaan fietsen.
Damn, lucky bastard, ik vond onder een hete, ruime douche staan al fijnquote:Ps. op dit soort dagen begrijp je het nut van een whirlpool in je huis, en kom je er (wederom) achter dat je die luxe te weinig gebruikt.
ik ook een beetjuh last van nek en schouders... word vanaaf wel erg chill denk bij ruben.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:13 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nog veel spierpijn trouwens? Ik heb wat last van m'n nek + schouders, maar gelukkig niets al te ergs, dus kan morgen gewoon bij het Oliebollentoernooi aanwezig zijn.
Idem dito, maar dat is net wel erg opgeknaptquote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:20 schreef MAX_crazy het volgende:
[..]
ik ook een beetjuh last van nek en schouders... word vanaaf wel erg chill denk bij ruben.
pik me maar op..quote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:47 schreef DearPrudence het volgende:
Ik ga ook wel erheen, even kijken of ik samen met iemand kan fietsen of niet....
video-kaart, cpu en ram kan het nog zijn? heb jij toevallig nog een oude video-kaart liggen voor een agp slot? of iemand hier een reepje ddr-ram..?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:55 schreef errrrr het volgende:
[..]
Nou, dan zou ik 's met andere grafische kaart gaan testenWel kut idd
Net al mijn extensief lezen / luisteren gedaan (nouja, opgeschreven wat ik al gedaan had en wat ik nog moet doen voor een paar dingen)... straks nog wat wiskunde maken, maar ik vind het echt niet fijn, school
En ook voor Nederlands nog een boek, ik ga vanavond optijd in bed liggen en lekker lang lezen
serieus jongen, anders mag ik mss wel niet heen.quote:
Ik kan je wel oppikken want ik ga definitief met de bus, dan kan ik namelijk ook nog pils regelenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:24 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
serieus jongen, anders mag ik mss wel niet heen.
Dus nu mss Ruben heel lief aankijken/typen?als ie uberhaupt wil antwoorden
ow..sorry..dat was me niet helemaal duidelijk..quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:24 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Dus nu mss Ruben heel lief aankijken?![]()
Je kan ook gewoon een PCI-videokaart pakken hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:14 schreef MrAli het volgende:
[..]
video-kaart, cpu en ram kan het nog zijn? heb jij toevallig nog een oude video-kaart liggen voor een agp slot? of iemand hier een reepje ddr-ram..?
Streng hoor van Jacquequote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:24 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Dus nu mss Ruben heel lief aankijken/typen?als ie uberhaupt wil antwoorden
dat is idd ook een idee, ga ik vanmiddag eens doen, eerst zometeen na het pitten om 11 uur weer op hetvoetbalveld staan..quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:16 schreef errrrr het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een PCI-videokaart pakken hoor
Maar nee, niks ouds over
En alle stekkers echt 100% zeker goed enzo?
En heeft iemand al foto's? Ik wil foto's zien
volgens mij is het nog altijd Jaqcues Deppe, dus met 's', maarja..quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:18 schreef errrrr het volgende:
[..]
Streng hoor van JacqueMaar omdat het zo hard waait zeker... echt, ik kan m'n raam niet open doen want dan waait hij d'r zowat uit, word warm hier
je ne sais pas, misschien bang dat ze de sloot in waait ofzo? Je weet maar nooit met ouders... maar waarom zou het anders wel mogen als er iemand meerijdt en niet als er niet iemand meerijd? (Was btw niet lullig bedoelt hoor... En met meerijden is sowieso niks misquote:Op zondag 9 januari 2005 03:51 schreef MrAli het volgende:
[..]
volgens mij is het nog altijd Jaqcues Deppe, dus met 's', maarja..
en doe ff niet zo lullig, want wat zou die wind ermee te maken hebben?
Maandag heb ik dus tot 4 uur les, dan tennis, en ik ben ook nog 's jarig die dagquote:Op zondag 9 januari 2005 03:45 schreef MrAli het volgende:
[..]
dat is idd ook een idee, ga ik vanmiddag eens doen, eerst zometeen na het pitten om 11 uur weer op hetvoetbalveld staan..
en ik heb foto's, maar als het hier niet lukt moet ik maandag uit school ff met jou mee..dat je het alvast weet..
edit: natuurlijk zitten alle stekkers goed, zo'n bediel ben ik nou ook weer niet hoor..
Er waren al een paar kindjes de haven in gewaaid jaquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:18 schreef errrrr het volgende:
[..]
Streng hoor van JacqueMaar omdat het zo hard waait zeker... echt, ik kan m'n raam niet open doen want dan waait hij d'r zowat uit, word warm hier
Ehm, hoe geloofwaardig vind jij die van ¤400 en ¤100quote:Op zondag 9 januari 2005 13:34 schreef NerdoNielso het volgende:
http://www.nielsvoor555.tk/
Totaalbedrag ¤ 963,00
Dus ik hoef alleen maar m'n benen / oksels / borst haarvrij te maken
Mijn ouders hebben het liefst dat ik eerst echt probeer met iemand mee te fietsen, en als dat echt niet zou lukken zou ik heus wel mogen gaan, maar zolang ik toch maar eerst wat probeer te regelen. Ach, ze zijn bezorgd.quote:Op zondag 9 januari 2005 12:24 schreef errrrr het volgende:
[..]
je ne sais pas, misschien bang dat ze de sloot in waait ofzo? Je weet maar nooit met ouders... maar waarom zou het anders wel mogen als er iemand meerijdt en niet als er niet iemand meerijd? (Was btw niet lullig bedoelt hoor... En met meerijden is sowieso niks mis)
Leg even uit waar dit over gaat...quote:Op zondag 9 januari 2005 13:34 schreef NerdoNielso het volgende:
http://www.nielsvoor555.tk/
Totaalbedrag ¤ 963,00
Dus ik hoef alleen maar m'n benen / oksels / borst haarvrij te maken
Niels zocht een excuus voor een ontharingsbehandeling, well, he got it.quote:Op zondag 9 januari 2005 14:09 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Leg even uit waar dit over gaat...
Ze zijn gestort, maar niet speciaal voor mijquote:Op zondag 9 januari 2005 14:01 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ehm, hoe geloofwaardig vind jij die van ¤400 en ¤100
M'n ouders hebben 150 euro gestort, ik heb het net even gevraagd, en ze willen heus wel daar 100 euro ten behoeve van www.nielsvoor555.tk storten.quote:Op zondag 9 januari 2005 14:19 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ze zijn gestort, maar niet speciaal voor mij
Maar ze zijn wel gewoon opgegeven en dus ECHT GESTORT op 555
helaas Ruben, de actie is al afgelopen, vandaar dat de echte tekst er al niet meer bij staatquote:Op zondag 9 januari 2005 14:21 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
M'n ouders hebben 150 euro gestort, ik heb het net even gevraagd, en ze willen heus wel even 100 euro ten behoeve van www.nielsvoor555.tk storten.
Oftewel, nu zul je wel helemaal kaal moeten Niels..
Ik had het gisteravond al gevraagd.quote:Op zondag 9 januari 2005 14:22 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
helaas Ruben, de actie is al afgelopen, vandaar dat de echte tekst er al niet meer bij staat
Ik mag toch voor je hopen dat die area niet public isquote:Op zondag 9 januari 2005 14:25 schreef NerdoNielso het volgende:
Maar goed, even voor Esm/e...
We gingen geld inzamelen en als er dan 200 euro was ingezameld dan zou ik m'n benen / oksels / borst kaal scheren / harsen / etc. (mocht ik zelf weten hoe)
En dan bij 1000 zou ook mijn public-area kaal gaan (onder het motto, van daar komen ze toch nooit op)
Maar ik moet toegeven, ik begon hem wel een beetje te knijpen
quote:Op zondag 9 januari 2005 14:28 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik mag toch voor je hopen dat die area niet public is.
Nee puntquote:Op zondag 9 januari 2005 14:23 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik had het gisteravond al gevraagd.
Káál zul je.
So?quote:Op zondag 9 januari 2005 14:36 schreef DearPrudence het volgende:
Maar Niels, mijn fam. had ook nog 50 euro gestort en ik en m'n zus via sms ook nog wat.
Who want's to knowquote:Op zondag 9 januari 2005 14:28 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik zie de misbruik factor er nog niet van hoorquote:Op zondag 9 januari 2005 14:47 schreef MrAli het volgende:
het geval met dit soort acties is dat de verzinner ervan, of degene die eventueel de lul is er altijd wel onderuit komt, van ja, had je dit maar moeten lezen..
en persoonlijk vind ik dat je dan beter kan zeggen van als de 1000 euro gehaald word dat ik dan een week niet eet ofzow, en niet van dat kaalscheren, vind ik eerlijk gezegt een beetje flauw..
het enige wat er leuk aan zou zijn als het zou gebeuren dat het filmpje heel goed te misbruiken is..
dan doe ik maandag die foto's van Bart wel..en dan ga ik dinsdag ff met je mee..quote:Op zondag 9 januari 2005 12:25 schreef errrrr het volgende:
[..]
Maandag heb ik dus tot 4 uur les, dan tennis, en ik ben ook nog 's jarig die dag... Ik vier het trouwens die zaterdag erna denk ik, gewoon 's avonds gezellig
die laatste wil ik opzich nog wel geloven, maar 400 euro is voor een simpele particulier wel ruim..quote:Op zondag 9 januari 2005 14:01 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ehm, hoe geloofwaardig vind jij die van ¤400 en ¤100
ik kan bij deze ook zeggen/opgeven dan ik 2500 euro heb gestort..quote:Op zondag 9 januari 2005 14:19 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ze zijn gestort, maar niet speciaal voor mij
Maar ze zijn wel gewoon opgegeven en dus ECHT GESTORT op 555
Volgens mij zijn die bedragen wel gestort, maar niet 'op mij'.... Als je begrijpt wat ik bedoel, daarom praat ik ook over 300 euro extra gestort door deze actiequote:Op zondag 9 januari 2005 14:55 schreef MrAli het volgende:
[..]
die laatste wil ik opzich nog wel geloven, maar 400 euro is voor een simpele particulier wel ruim..
[..]
ik kan bij deze ook zeggen/opgeven dan ik 2500 euro heb gestort..
dat zegt toch ook niets..kom op zeg..
ik hoop dat meer voor alle andere mensen die er last van zouden hebben als dat wel het geval zou zijn..quote:Op zondag 9 januari 2005 14:28 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
amenquote:Op zondag 9 januari 2005 14:58 schreef MrAli het volgende:
[..]
ik hoop dat meer voor alle andere mensen die er last van zouden hebben als dat wel het geval zou zijn..
nou ik zie die factor wel..quote:Op zondag 9 januari 2005 14:49 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ik zie de misbruik factor er nog niet van hoor
behalve dat de hele school me kan herkennen
-edit: besides: 300 extra eurotjes voor 555 is ook nooit weg
steendje?quote:Op zondag 9 januari 2005 14:41 schreef NerdoNielso het volgende:
Original text:
Pluk de boom kaal voor 555
Zoals je weet staat het hele land momenteel op z'n kop om zoveel mogelijk geld in te zamelen voor de slachtoffers in Azie. Ook wij willen ons steendje bijdragen. Daarom heeft Niels Boom aangeboden om bij een bod van minimaal 200 euro zijn been-, borst- en okselhaar te verwijderen. Wanneer we boven de 1000 euro komen gaat ook zijn schaamhaar eraf!! We mogen gezamelijk het bedrag bij elkaar verdienen, dus ieder bod is welkom!
(ietwat aangepast)
en nu in het Nederlands graag..quote:
Ah, jij ook weer 's online? Heb je m'n mail al gelezenquote:
Zonder die €400.- was er evengoed €200,- gestort. Dus Niels moet sowieso kaalquote:Op zondag 9 januari 2005 14:58 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die bedragen wel gestort, maar niet 'op mij'.... Als je begrijpt wat ik bedoel, daarom praat ik ook over 300 euro extra gestort door deze actie
daar heeft ze helemaal gelijk in Niels..quote:Op zondag 9 januari 2005 18:37 schreef SuUz2ko het volgende:
[..]
Zonder die �400.- was er evengoed �200,- gestort. Dus Niels moet sowieso kaal:)
uhm..dinsdag..je werkt niet de hele dag..dus misschien erna ofzow..quote:Op zondag 9 januari 2005 18:29 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ah, jij ook weer 's online? Heb je m'n mail al gelezen![]()
Ja en Alwin, dinsdag moet ik dus werken, dus dat gaat ook nietAl 'ns met een PCI videokaart geprobeerd? Woensdag moet het btw wel lukken
Goed, en dan nu nog ff die leesteksten voor Duits, en misschien wat lezen in mijn boek... Harry Mullisch is vaaaag
tss, niet handigquote:Op zondag 9 januari 2005 18:57 schreef MrAli het volgende:
[..]
uhm..dinsdag..je werkt niet de hele dag..dus misschien erna ofzow..maar anders woensdag..is ook wel goed, en een pci-kaart heb ik nog niet geprobeerd, ik heb nu ook nog zat andere dingen aan mijn hoofd..
ik moest voetballen vandaag, langs mijn oma (die was jarig toen ik in Oostenrijk zat), tas uitpakken, dat is gebeurd, en ik moet nog 2 boekverslagen, 2 debatten + voorbereiden, profielwerkstuk (waar ik heel erg mee achter loop), extensief lezen en luisteren voor Engels (dat is wel simpel) en vast ook nog wel een heel blok normaal huiswerk inhalen..
Zat er geen brief of mail bij ofzo waarin ze vertelden wat ze gedaan hadden?quote:en wat betreft die mammaplank, ik ben niet slim geweest door niet het serienummer op te schrijven, nu is namelijk niet te controleren of ik wel echt een andere heb..
maar ik ga nu eerst naar mijn pa..
trouwens..morgenochtend toch pas om 9 uur op school geloof ik, vanwege gelukkig nieuwjaar wensen van de leraren ofzowals ik me niet vergis..
Ik ben ook weer eens online ja. Ben ik op zich wel vaak genoeg. Maar mail gelezen inderdaad, wintersport lijkt me leuk, alleen zou ik eerst graag nog even met mijn internist willen praten. Heeft Marcel overigens al gereageerd en waren er nog plaatsen vrij?quote:Op zondag 9 januari 2005 18:29 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ah, jij ook weer 's online? Heb je m'n mail al gelezen![]()
Maar kees, wat zou je dan willen doen? Snowboarden of skien?quote:Op zondag 9 januari 2005 19:20 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ik ben ook weer eens online ja. Ben ik op zich wel vaak genoeg. Maar mail gelezen inderdaad, wintersport lijkt me leuk, alleen zou ik eerst graag nog even met mijn internist willen praten. Heeft Marcel overigens al gereageerd en waren er nog plaatsen vrij?
- I know..quote:Op zondag 9 januari 2005 19:01 schreef errrrr het volgende:
[..]
tss, niet handig
[..]
Zat er geen brief of mail bij ofzo waarin ze vertelden wat ze gedaan hadden?
En ja, morgenochtend hebben ze nieuwjaarsontbijt, dus kunnen wij 10 minuten (:o) langer slapen... ach ja, altijd als je het eerste uur vrijhebt heh
Moet ik morgen weer optijd op, zal wennen worden
er zijn nog niet eens plaatsen..quote:Op zondag 9 januari 2005 19:20 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ik ben ook weer eens online ja. Ben ik op zich wel vaak genoeg. Maar mail gelezen inderdaad, wintersport lijkt me leuk, alleen zou ik eerst graag nog even met mijn internist willen praten. Heeft Marcel overigens al gereageerd en waren er nog plaatsen vrij?
bron: www.spunk.nlquote:Achterbankleed®
door Ebele Wybenga
De wind suist naar binnen door de kieren rond de portieren. Over het klimaat aan boord hebben we geen controle. Elke oneffenheid in het wegdek gaat door mijn ruggenmerg. De achterbank wijkt niet naar achteren, maar dwingt me voorover te buigen. Het goedkope plastic van het dashboard trilt hevig mee met de muziek die noodgedwongen op maximaal volume is gezet. De trompetsolo klinkt onnatuurlijk schril, uitgebraakt door lullige luidsprekers en vervormd door de gebrekkige akoestiek. Het plafond is van karton. Gereden worden in een Franse auto is geen groot genoegen. Binnen zit je niet goed. Binnen zittend gezien worden is nog erger. Ik volg de baan van de regendruppels op de ruiten en kan niet laten acht te slaan op elke BMW die soepel voorbij zoeft.
Mijn broertjes en ik lijden al jaren onder de autokeuze van onze ouders. Het begon met rode eend en een gele Golf. Daarna werden we opgevouwen op de achterbank van een bejaarde Saab. De anatomie van deze auto zagen we door de bekleding heen. Binnen rook het permanent naar pompstation. Nu verlangen we weer naar de versleten chique van dit Zweedse fossiel. Want de opvolger is een stuk beschamender. Lekker ruim, maar niet geschikt voor imagogevoelige mannetjes zoals mijn broertjes en ik. Dat de halve hockeyclub meekan bij een uitwedstrijd is voor ons daardoor een nadeel.
Mijn broertjes en ik doen er alles aan om de autokeuze van onze ouders te beïnvloeden. Mijn vader geeft minstens zoveel om imago als wij, met zijn verzameling kleine klassieke zeilboten en bijpassende Dubarry laarzen. Hij houdt echter stug vol dat hij niets om auto’s geeft. Zijn favoriete fuga’s van Bach vallen ook weg in het motorgeruis. Maar de rijdende concertzaal is nog niet aangeschaft. De auto is een hardnekkig thema op sinterklaasavond: ‘tot slot, voor Sint het vergeet: beloof wat te doen aan het achterbankleed’. Met Photoshop zette ik een Range Rover op onze oprit. Het zag er vanzelfsprekend uit. Maar het vaderlijke oordeel was onverbiddelijk: te duur en te patserig. Zelfs een twaalf jaar oud model zat er voor ons niet in.
We hebben concessies gedaan: we mikken nu op bescheidener model Landrover. Met ons klassieke bootje op de trailer erachter zou het een perfect gezicht zijn. Het imago van ons gezin zou dan helemaal kloppen. Door het huis slingeren zoekresultaten van autotrader. Geestdriftig afgedrukt door mijn autogeile broertjes. Landrover Discovery. Zacht geprijsd, want wit. Een acht cilinder voor minder. Met zo’n auto ben je koning van elke trailerhelling. Maar mijn ouders blijven onvermurwbaar.
Kinderen hebben grote invloed op de autokeuze van hun ouders. Behalve in ons geval. Net zoals je gehecht bent aan je eigen kamer ontwikkel je een relatie met je auto. Een liefdevolle relatie zelfs, als het portier sluit als een Zwitserse bankkluis, als de leren stoelen lekker ruiken, als je iPod op het stuur bediend kan worden en als het voertuig elegant gelijnd is. Om nog maar niet te beginnen over de sensuele vrouwenstem van het navigatiesysteem.
Nu ben ik bijna uit huis. Een gelukkige jeugd in een fijne auto is mij niet gegund. Mijn broertjes en ik vertonen compensatiegedrag. Het uurtje BBC Top Gear op zondagavond is een plechtig moment. Mijn elfjarige broertje weet uit zijn hoofd in hoeveel seconden een Porsche 911 Carrera 4 S optrekt naar honderd. Mijn oudere broertje reageert als een ekster op elke glimmende lichtmetalen velg. En ik heb mezelf plechtig beloofd dat mijn eerste auto een Jaguar zal zijn. Jarenlang rijden in een koekblik met kartonnen interieur heeft ons gevormd tot autofundamentalisten. De autoindustrie stimuleert jongensdromen. Dat zal ooit lonen in ons geval.
Lijkt me allebei leuk, maar als ik moest kiezen zou ik toch wel voor snowboarden gaan, denk ik.quote:Op zondag 9 januari 2005 19:21 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Maar kees, wat zou je dan willen doen? Snowboarden of skien?
Leuk geschreven. Hoe oud zou de auteur zijn?quote:Op zondag 9 januari 2005 19:46 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
bron: www.spunk.nl
Heerlijk herkenbaar.
Mooi, nouja, zoals in de mail stond had ik hem nog niet verstuurdquote:Op zondag 9 januari 2005 19:48 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Lijkt me allebei leuk, maar als ik moest kiezen zou ik toch wel voor snowboarden gaan, denk ik.
Nee, das dus fout. Het was inderdaad eerst van 12 tot 20 feb., maar nu is het van 28 feb. tot 4 maart. Duurt dus nog iets langer.quote:Op zondag 9 januari 2005 19:43 schreef MrAli het volgende:
net ff gekeken..
we schijnen van 12 februari tot 20 februari voorjaarsvakantie te hebben..
dat betekend dus, dat het nu nog maar 34 dagen is..het aftellen is (alweer) begonnen..
17, op spunk wordt hij wel half doodgemaakt, maar ik kan het wel waarderenquote:Op zondag 9 januari 2005 19:53 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Leuk geschreven. Hoe oud zou de auteur zijn?
En dat is waanzinnig vet, want dan is het hoofdseizoen voor iedereen al lang weer afgelopen en ligt er meestal nog prima sneeuwquote:Op zondag 9 januari 2005 19:55 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Nee, das dus fout. Het was inderdaad eerst van 12 tot 20 feb., maar nu is het van 28 feb. tot 4 maart. Duurt dus nog iets langer.
Ow, das ook wel weer mooi, hebben we wat meer tijd om te regelen enzo, en hoeven we daarna niet zo eindeloos op de volgende vakantie te wachtenquote:Op zondag 9 januari 2005 19:55 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Nee, das dus fout. Het was inderdaad eerst van 12 tot 20 feb., maar nu is het van 28 feb. tot 4 maart. Duurt dus nog iets langer.
Hm, das een beetje lastig. Ik ben wel aan het proberen een afspraak te maken met de internist, maar dat kan nog wel even duren. Dus misschien maar wel zo verstandig om die mail maar alvast te versturen en mij er voorlopig even uit te laten.quote:Op zondag 9 januari 2005 19:55 schreef errrrr het volgende:
[..]
Mooi, nouja, zoals in de mail stond had ik hem nog niet verstuurdWe hebben trouwens besloten om gewoon samen (Leon, Niels, jij, ik) een mailtje te sturen dat we misschien mee willen: is makkelijker voor Marcel
Maar dan moeten we wel weten over wie we het moeten hebben: vraag dus ff snel als je wil
hehe, ik vind het idd wel een ruben-stuk.quote:Op zondag 9 januari 2005 19:46 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
bron: www.spunk.nl
Heerlijk herkenbaar.
Ach, je kunt desnoods altijd achteraf zeggen dat je niet meegaat.quote:Op zondag 9 januari 2005 19:59 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Hm, das een beetje lastig. Ik ben wel aan het proberen een afspraak te maken met de internist, maar dat kan nog wel even duren. Dus misschien maar wel zo verstandig om die mail maar alvast te versturen en mij er voorlopig even uit te laten.
Das waar, maar toch niet echt handig als je al betaald hebt etc.quote:Op zondag 9 januari 2005 20:06 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ach, je kunt desnoods altijd achteraf zeggen dat je niet meegaat.
Trusten.quote:Op zondag 9 januari 2005 20:08 schreef DearPrudence het volgende:
Damn, ik ben echt nog steeds heel moe, ik ga lezen en slapen. welterusten alvast. xx
het spijt me zeer, maar verschillende, betrouwbare bronnen spreken je toch echt tegen..:quote:Op zondag 9 januari 2005 19:55 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
wanneer ga jij weg? want ik neem aan dat dat wel gewoon in de vakantie is..quote:Op zondag 9 januari 2005 19:57 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
En dat is waanzinnig vet, want dan is het hoofdseizoen voor iedereen al lang weer afgelopen en ligt er meestal nog prima sneeuw.
the same here..quote:Op zondag 9 januari 2005 20:08 schreef DearPrudence het volgende:
Damn, ik ben echt nog steeds heel moe, ik ga lezen en slapen. welterusten alvast. xx
is bij jullie eigenlijk alles geregeld? zouden jullie 100% zeker kunnen, als je maar optijd bent bij Marcel uiteraard, dus ik bedoel het financiële gedeelte..en of het ook mag van jullie ouders..(en evenuteel nog andere probleempjes..)quote:Op zondag 9 januari 2005 20:27 schreef errrrr het volgende:
Zo, mail verstuurd met z'n vierenVaag dat het bij Kees niet verstuurd wilde worden, ach ja, hotmail heh
Tsjah, minder moe worden is in de vakantie niet echt gelukt... laat slapen en laat op werkt toch ook niet perfect, zeker niet als je je dan weer moet aanpassen voor school... viel vanochtend toen ik probeerde te lezen weer in slaap
, terwijl ik toch echt genoeg slaap volgens mij... Ach ja, Harry Mulisch is ook niet echt enerverend ofzo
True, maar Texel is wederom de enige uitzondering van heel Nederland en zegt neuk op met je regionale vakantieplanningen, wat kees zei klopt.quote:Op zondag 9 januari 2005 20:48 schreef MrAli het volgende:
[..]
het spijt me zeer, maar verschillende, betrouwbare bronnen spreken je toch echt tegen..:
http://www.schoolvakanties.nl/land/Nederland/jaar/2004
http://www.minocw.nl/onderwijs/vakanties/datums.html
de eerste twee hits van google toen ik 'schoolvakanties 2005' intypte..
In de voorjaarsvakantie, eind februari dus.quote:Op zondag 9 januari 2005 20:49 schreef MrAli het volgende:
[..]
wanneer ga jij weg? want ik neem aan dat dat wel gewoon in de vakantie is..
Mijn moeder vond het in principe goed, maar ze wilde wel wat meer informatie... daar wacht ik dus op... met mijn vader heb ik nog helemaal niks besproken, want als ik zonder concrete info bij mijn vader kom vind hij het maar vaagquote:Op zondag 9 januari 2005 20:53 schreef MrAli het volgende:
[..]
is bij jullie eigenlijk alles geregeld? zouden jullie 100% zeker kunnen, als je maar optijd bent bij Marcel uiteraard, dus ik bedoel het financiële gedeelte..en of het ook mag van jullie ouders..(en evenuteel nog andere probleempjes..)
TLOG stond voor The League Of Gentlemen, uiteraard veel eerder bedacht dan die kut film. TLOG was een clan die beleefdheid en degelijkheid benadrukte, gentlemenacy, als het ware.quote:Op zondag 9 januari 2005 22:16 schreef errrrr het volgende:
Ok, mail terug van Marcel, hij zet ons op de lijstWel een mooi snelle reactie
Zat net ook wat op IMDb te surfen, kom ik http://www.imdb.com/title/tt0311429/ tegen... waar stond TLOG nou precies voorWant het was wel zoiets, alleen dat Extraordinay klopt niet
Ben 'm iig wel aan het downloaden
Ga nu ook maar 's naar bed, nog wat uit 'De Procedure' lezen
hmm..nouja..het zal allemaal wel..als Marcel zijn vakantie maar goed plant..quote:Op zondag 9 januari 2005 22:04 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
True, maar Texel is wederom de enige uitzondering van heel Nederland en zegt neuk op met je regionale vakantieplanningen, wat kees zei klopt.
Lees maar in maandblad nummer blabla, of misschien staat het ook wel in de schoolgids.
ik bedoelde dus eigenlijk een datum, want dat het in de voorjaarsvakantie is weet ik, en de discussie is nou net wanneer die plaats vind..quote:Op zondag 9 januari 2005 22:07 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
In de voorjaarsvakantie, eind februari dus.
aha..oki..quote:Op zondag 9 januari 2005 22:12 schreef errrrr het volgende:
[..]
Mijn moeder vond het in principe goed, maar ze wilde wel wat meer informatie... daar wacht ik dus op... met mijn vader heb ik nog helemaal niks besproken, want als ik zonder concrete info bij mijn vader kom vind hij het maar vaag
Verder, zaterdagavond vier ik dus mijn verjaardag, jullie zijn natuurlijk allemaal uitgenodigd, maar op wie kan ik rekenen? (voor de hoeveelheid gebak die besteld moet worden)
Gister de Bourne Identity gezien, vandaag de Bourne SupremacyBestwel leuke films, ook leuk dat het in Europa speelt. Parijs en Berlijn zijn echt leuk, daar ben ik ook geweest, daar heb ik ook gelopen
![]()
quote:Op zondag 9 januari 2005 22:16 schreef errrrr het volgende:
Ok, mail terug van Marcel, hij zet ons op de lijstWel een mooi snelle reactie
Zat net ook wat op IMDb te surfen, kom ik http://www.imdb.com/title/tt0311429/ tegen... waar stond TLOG nou precies voorWant het was wel zoiets, alleen dat Extraordinay klopt niet
Ben 'm iig wel aan het downloaden
Ga nu ook maar 's naar bed, nog wat uit 'De Procedure' lezen
ik ken wel 'The League Of Extraordinary Gentlemen', maar aangezien dat volgens mij meer zo'n populair-bij-het-grote-publiek filmpje is, zal het daar hier wel niet over gaan..quote:Op zondag 9 januari 2005 22:28 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
TLOG stond voor The League Of Gentlemen, uiteraard veel eerder bedacht dan die kut film. TLOG was een clan die beleefdheid en degelijkheid benadrukte, gentlemenacy, als het ware..
Anyway, ik zal zaterdag uiteraard op je party aanwezig zijn.
night.
Ouders en financiën zijn geen probleem. Helaas zijn er inderdaad nog wel eventuele andere probleempjes, dus voor mij is het niet erg zeker.quote:Op zondag 9 januari 2005 20:53 schreef MrAli het volgende:
[..]
is bij jullie eigenlijk alles geregeld? zouden jullie 100% zeker kunnen, als je maar optijd bent bij Marcel uiteraard, dus ik bedoel het financiële gedeelte..en of het ook mag van jullie ouders..(en evenuteel nog andere probleempjes..)
Wat hij zegt.quote:Op zondag 9 januari 2005 22:04 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
True, maar Texel is wederom de enige uitzondering van heel Nederland en zegt neuk op met je regionale vakantieplanningen, wat kees zei klopt.
Lees maar in maandblad nummer blabla, of misschien staat het ook wel in de schoolgids.
Ik ben ook benieuwd naar meer informatie.quote:Op zondag 9 januari 2005 22:12 schreef errrrr het volgende:
[..]
Mijn moeder vond het in principe goed, maar ze wilde wel wat meer informatie... daar wacht ik dus op... met mijn vader heb ik nog helemaal niks besproken, want als ik zonder concrete info bij mijn vader kom vind hij het maar vaag
Ik ben aanwezig.quote:Verder, zaterdagavond vier ik dus mijn verjaardag, jullie zijn natuurlijk allemaal uitgenodigd, maar op wie kan ik rekenen? (voor de hoeveelheid gebak die besteld moet worden)
Hmz, dat houdt in dat we binnenkort meer info krijgen? Toch niet geheel vrijblijvend dus, maar goed. Zal hem een dezer dagen even opbellen.quote:Op zondag 9 januari 2005 22:16 schreef errrrr het volgende:
Ok, mail terug van Marcel, hij zet ons op de lijst![]()
Ja dit is de correcte week. Ik heb er zelf ook gruwelijk moeilijk om moeten doen om het na te vragen, maar uiteindelijk de betrouwbare bron (Bart Loos) gevonden. Het is inderdaad erg vervelend dat de OSG weer zo eigenwijs doet, want daarom kan ik van het voorjaar niet mee met de reis van Marcel.quote:Op zondag 9 januari 2005 19:55 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Marco wou het graag filmen ofzoquote:Op zondag 9 januari 2005 18:48 schreef MrAli het volgende:
[..]
daar heeft ze helemaal gelijk in Niels..
je zal er dus toch aan moeten geloven..
maar ergens in een mail die ik kreeg stond ook dat het gefilmd ging worden, maar wie heb je zo gek gekregen om het te filmenof zet je gewoon een camera op een standaard neer?:)
waar zitten jou hersens als je Bart Loos een betrouwbare bron noemtquote:Op maandag 10 januari 2005 10:26 schreef Ponk het volgende:
[..]
Ja dit is de correcte week. Ik heb er zelf ook gruwelijk moeilijk om moeten doen om het na te vragen, maar uiteindelijk de betrouwbare bron (Bart Loos) gevonden. Het is inderdaad erg vervelend dat de OSG weer zo eigenwijs doet, want daarom kan ik van het voorjaar niet mee met de reis van Marcel.
Maar ach ja, gelukkig kan ik daardoor over 11 dagen naar het hotel waar mijn ouders al vanaf aanstaande vrijdag zitten. Zit me toevallig op school te vervelen/wakker worden, en hun website te bekijken. Sjongejonge zeg, ik wist dat mijn ouders luxe deden, maar dit is wel heel erg extreem hoor.
[afbeelding]
[afbeelding]
WTF, word een heel relaxed weekje, de hele dag alleen naar beneden knallen, krijg ik ook weer eens last van mijn spieren, en dan vervolgens zwemmen, of chillen in de sauna, of we nemen een massage, of ik ga squashen, of of of.
Ondanks dat ik de gezelligheid van de reizen van Marcel ga missen zal ik me vast niet vervelen.
http://www.edelweiss.at
Ja maar Bart Loos heeft dus toch gelijk hequote:Op maandag 10 januari 2005 12:52 schreef MrAli het volgende:
[..]
waar zitten jou hersens als je Bart Loos een betrouwbare bron noemt![]()
![]()
en btw..ik ga met je mee naar Oostenrijk of waar je dan ook naartoe gaat..ziet er echt wel chill uit.. (ligt er ook sneeuw?)
'Binnenkort komt er weer een mailing, ik zet jullie op de lijst'quote:Op maandag 10 januari 2005 09:28 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Hmz, dat houdt in dat we binnenkort meer info krijgen? Toch niet geheel vrijblijvend dus, maar goed. Zal hem een dezer dagen even opbellen.
of course..quote:Op maandag 10 januari 2005 16:38 schreef -Mzraki- het volgende:
Foto's van Bart staan online bij ali.
het zou handig geweest zijn als ik dat nummer eerst eens gehoord had, of beter gezegt, want ik had het wel eens gehoord, maar ook geweten dat het dat nummer was..quote:Op maandag 10 januari 2005 16:49 schreef -Mzraki- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Karaoke was leuk.
Ehm, ik zou volgend jaar wel weer mee willen ja. Ik vond het echt super gezellig!quote:Op zondag 9 januari 2005 20:51 schreef MrAli het volgende:
maar zou jij eventueel nog een keer mee gaan? in het voorjaar, of anders volgend (school)jaar..?
Hoe krijg je het voormekaar om een van de beste voedingen die er zijn te slopen. Alus is superstatisch geladen ofzoquote:Op maandag 10 januari 2005 17:37 schreef MrAli het volgende:
dit is facking niet te geloven, die nieuwe Tagan 480 voeding is kapot..
Beglimbachbaarquote:Op maandag 10 januari 2005 19:33 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Deze wilde ik jullie niet onthouden:
http://www.britain-herold.de/blockedme.html
hahaa.. nice!!!quote:Op maandag 10 januari 2005 19:33 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Deze wilde ik jullie niet onthouden:
http://www.britain-herold.de/blockedme.html
kijk aan..quote:Op maandag 10 januari 2005 18:26 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ehm, ik zou volgend jaar wel weer mee willen ja. Ik vond het echt super gezellig!
Maar dan moet ik van de zomer toch echt echt echt een baantje vinden.
kijk..quote:Op maandag 10 januari 2005 19:23 schreef MAX_crazy het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voormekaar om een van de beste voedingen die er zijn te slopen. Alus is superstatisch geladen ofzo
Ja ehm, sorry...quote:
ging jij dan nooit met je ouders mee? ik dacht dat je dat ook nog wel regelmatig deed..quote:Op dinsdag 11 januari 2005 14:41 schreef Ponk het volgende:
[..]
Ja ehm, sorry...
Ik stond er zelf misschien nog wel meer van te kijken, echt nooit geweten dat mijn ouders zo asociaal op vakantie gingen. Het hotel werd nooit gefilmd, het enige wat op de video stond was het bestellen van koffie bij elk restaurant op de piste.![]()
Nee man, de laatste keer dat ik samen met mijn ouders ben gegaan is zeker 7 jaar geleden.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:07 schreef MrAli het volgende:
[..]
ging jij dan nooit met je ouders mee? ik dacht dat je dat ook nog wel regelmatig deed..
en asociaal zou ik het niet willen noemen, wel behoorlijkj luxe, en voor mij overdreven..voor mij mag het wel wat minder..maar er zijn ook zat mensen die daar anders over denken..
maar even wat anders, ik kreeg laatst een mailtje van jou van een site waar je gratis sms'jes vandaan kon sturen..weet je daar iets van..
Mooi, want op jou camera staan toch wel meer de ziekere shit foto'squote:Op maandag 10 januari 2005 23:24 schreef MrAli het volgende:
beetje nutteloos misschien, maar heb ik iig wat te doen..
een klein overzicht..:
dit was dus een klein overzichtje, als Hans meewerkt zometeen ook de foto's die met mijn camera genomen zijn..
Hehe, no need for sorry.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 14:41 schreef Ponk het volgende:
[..]
Ja ehm, sorry...
Ik stond er zelf misschien nog wel meer van te kijken, echt nooit geweten dat mijn ouders zo asociaal op vakantie gingen. Het hotel werd nooit gefilmd, het enige wat op de video stond was het bestellen van koffie bij elk restaurant op de piste.![]()
Dat heeft m'n zus ook gedaan, nu krijgt ze iedere dag een sms'je die ze zelf moet betalen, ofzo. Fijn dusquote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:30 schreef DearPrudence het volgende:
sms.ac ofzo toch?
Die kreeg ik al een paar maanden geleden van mensen opgestuurd, nu alweer.
Zal even uitzoeken wat het is.
hmm..maar heb jij het zelf verstuurd of niet? want ik vertrouw het zaakje niet helemaal..quote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:20 schreef Ponk het volgende:
[..]
Nee man, de laatste keer dat ik samen met mijn ouders ben gegaan is zeker 7 jaar geleden.
En eh ja dat mailtje kreeg ik ook van 3 of 4 andere mensen, maar of je er nu werkelijk gratis e-mail mee kan versturen :S
ik zou wel oppassen..quote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:30 schreef DearPrudence het volgende:
sms.ac ofzo toch?
Die kreeg ik al een paar maanden geleden van mensen opgestuurd, nu alweer.
Zal even uitzoeken wat het is.
wat je uiteraard niet doet..quote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:37 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dat heeft m'n zus ook gedaan, nu krijgt ze iedere dag een sms'je die ze zelf moet betalen, ofzo. Fijn dus.
uiteraard..en zeer begrijpelijk..als je bedenkt door wie die foto's gemaakt zijn..quote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:33 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Mooi, want op jou camera staan toch wel meer de ziekere shit foto's.
MOI!!quote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:46 schreef MrAli het volgende:
[..]
uiteraard..en zeer begrijpelijk..als je bedenkt door wie die foto's gemaakt zijn..
ik doelde ook (gedeeltelijk) op jou hoor..quote:
Zozo.. das wel heel erg veel lof hoor.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:55 schreef MrAli het volgende:
[..]
ik doelde ook (gedeeltelijk) op jou hoor..
de leukste van het snowboarden heb jij gemaakt..en de rest heb ik het meeste gedaan..maar dan iig wel scherp en zonder vinger voor de lens, wat je bij Bart nog wel eens tegen kwam (die zijn er wel uit gefilterd..) alhoewel ook jij nog wel wat normale foto's heb gemaakt..
edit: als ik er nog eens zo over nadenk, denk ik dat jij al met al meer foto's met mijn camera gemaakt heb als ik..waar ik je heel dankbaar voor ben..
anders had ik dat moeten doen..
ach..dat valt best mee..quote:Op dinsdag 11 januari 2005 16:13 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Zozo.. das wel heel erg veel lof hoor.![]()
Try 'n hit mequote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:41 schreef MrAli het volgende:
[..]
hmm..maar heb jij het zelf verstuurd of niet? want ik vertrouw het zaakje niet helemaal..
en als je het niet zelf verstuurd zou hebben al helemaal niet..
[..]
ik zou wel oppassen..
wat ook een mogelijkheid is is dat het een gigantische spyware en/of virusbom is, met nadruk op dat eerste waarschijnlijk..
ik kijk wel eens op mijn Gentoo Linux bak thuis..dan kunnen ze me toch niets maken..![]()
De dag dat je een vrouw werdquote:Op dinsdag 11 januari 2005 16:17 schreef DearPrudence het volgende:
Trouwens, leuke beschrijving bij mijn foto... maar sinds wanneer ben ik een 'het' ?
Lewis Black, The White Album.quote:Fall is here, and all I have to say is...FUCK FALL. Fall, I hate the fall. Buh...buh... BULLSHIT. "Oh, the leaves change color." They change color for two days. Then a big wind comes, and you got nothing but sticks for the rest of the year.
And then, the weather is completely nonsense. You...you...there's never.... You don't even have a proper fall coat, nothing you wear is right. You wake up, it's sunny out, you put a coat on, you go out, sweat like a pig, you take it off, then it's cold...it's bullshit. Sun's out, you're sweating, but there's a breeze, so you're freezing.... It's not weather, it's malaria!
Lewis Black, The End of the Universequote:MTV is not music, music is a wonderful thing, it's like a drug really. It's played and goes in our ear, and we get a vision.
MTV is a video, and that goes where? In your eye.
This is an eye, this is an ear, there is a big _fuck_ difference.
And, if you get a vision in your head after you listen to some music, and you go home and turn on MTV, and the video they show is the vision you had... Kill yourself!.
*ze nu gaat zoeken*quote:Op dinsdag 11 januari 2005 20:38 schreef errrrr het volgende:
(en ik mocht dus nog geen linkjes van Alwin geven, dat doet hij als hij om half tien thuiskomt)
Ja, als ik in alle hogere mappen geen schrijfrechten hebquote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:24 schreef NerdoNielso het volgende:
*de foto's gevonden heeft*
hoezo een paar mappen
je bent helemaal geen 'het', je bent een 'zij'..quote:Op dinsdag 11 januari 2005 16:17 schreef DearPrudence het volgende:
Trouwens, leuke beschrijving bij mijn foto... maar sinds wanneer ben ik een 'het' ?
ik heb echt nog nooit iemand zoveel onzin uit zien kramen als jij Niels..quote:
1. je heb ze nu een paar mappen hoger gezet slimmerd..en in submappen heb je altijd schrijfrechten..dus als je dat in deze map heb moet je dat ook in die map hebben die ik had voorgesteld..quote:Op dinsdag 11 januari 2005 20:38 schreef errrrr het volgende:
Zo, net de foto's van alwin op m'n pc'tje gezet enzo, staan wel mooie tussen.
1. in die map waar ik ze moest zetten mocht ik niet schrijven, heb ze maar een paar mappen terug gezet zegmaar
2. of je hebt geluid bij filmpjes uitstaan, of je microfoon is tebarst
3. de links naar barts foto's kloppen niet meer, en die wil ik nog wel even goed bekijken (heb ze alleen even snel op school gezien...)
4. Zitten erg coole / leuke foto's bij, maar ook een berg onscherpe in het donker... in het donker kan hij nogal moeilijk scherpstellen, is vrij irritant
(en ik mocht dus nog geen linkjes van Alwin geven, dat doet hij als hij om half tien thuiskomt)
damn Hans..quote:Op dinsdag 11 januari 2005 20:50 schreef errrrr het volgende:
Hoorde bij de HEMA trouwens dat het inventariseren wel 's tot 8 uur kan gaan duren... mocht niet eerder weg, al meer mensen hadden het gevraagd maar dat zou lullig zijn voor de rest en ik wist het al lang genoeg van te voren (is ook wel zo)... ze zou dus 'rekening met me houden'... Nouja ik zorg iig dat ik uiterlijk 8 uur daar weg ga, even snel eten en om 9 uur mag iedereen komen
Zijn er nog mensen die komen en specifiek iets anders willen dan bier / cola (iemand wijn ofzo?)
Verder, heb nou die foto van mij met Ariane van Sarah gekregen... stond toen gewoon met haar te praten, maar 'zij was verdrietig, en ik moest haar troosten'... sta er inderdaad een beetje vaag op, vooral hoe ik naar haar kijk
[afbeelding]
quote:
ik ban je van mijn bak als je niet oppast..quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:24 schreef NerdoNielso het volgende:
*de foto's gevonden heeft*
hoezo een paar mappen
ik snap het al, die map die ik had gezegt had ik als root aangemaakt..quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:28 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ja, als ik in alle hogere mappen geen schrijfrechten heb
1. Nee, in submappen heb je heus niet altijd schrijfrechtenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:00 schreef MrAli het volgende:
[..]
1. je heb ze nu een paar mappen hoger gezet slimmerd..en in submappen heb je altijd schrijfrechten..dus als je dat in deze map heb moet je dat ook in die map hebben die ik had voorgesteld..
2. of je boxen staan uit..
3. waarom zouden die linkjes niet meer kloppen..ik heb niets verandert..de enige die wat verandert kan hebben ben jij..
4. onzin..
eens even reorganiseren hier..en ff mijn passwd veranderen..
1. is inmiddels opgelost..quote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:14 schreef errrrr het volgende:
[..]
1. Nee, in submappen heb je heus niet altijd schrijfrechten... Windows misschien, linux niet
2. Nope
3. Je had ze in de map 'Bart' gezet
4. wat was dat ook alweer?
1. tsjah, nu kan je het zelf kopieerenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:32 schreef MrAli het volgende:
[..]
1. is inmiddels opgelost..
2. zou zo snel geen andere verklaring weten, ik heb ze nog niet met geluid terug gezien, alleen maar op de camera zelf..en daar zit sowieso geen geluid bij (bij het afspelen dan..opnemen uiteraard wel..)
3. I know..ga het zo ff veranderen..
4. dat er 'een berg' onscherpe foto's bij zitten..dat valt volgens mij best wel mee..![]()
ik vroeg het nog toen ik ernaast stondquote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:13 schreef MrAli het volgende:
[..]
ik snap het al, die map die ik had gezegt had ik als root aangemaakt..
je vroeg idd of je daar schrijfrechten had, en ik zei ja omdat ik in de veronderstelling was als mrali ingelogt te zijn, maar ik bleek root te zijn..quote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:38 schreef errrrr het volgende:
[..]
ik vroeg het nog toen ik ernaast stond
quote:Op woensdag 12 januari 2005 15:17 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik heb trouwens wel geluid bij die filmpjes van Ali.
quote:
Go figurequote:Op woensdag 12 januari 2005 15:26 schreef MrAli het volgende:
de rest van de foto's van de wintersport..
en over 45 + 7 dagen volgt er meer..
Baggere media player classicquote:
I know..quote:
uiteraard..quote:Op woensdag 12 januari 2005 21:04 schreef errrrr het volgende:
Zo, ik zat zelf 's te kijken wat je 'normaal' voor een snowboardtrip zou betalen... valt opzich nog wel mee, http://www.kras.nl/transform/trip.xml?tripid=97498&CID=H09BJ36JEWD7YX3&SID=1908389 , alleen komt dan nog wel alles bij: vervoer, snowboard, skipas, word het uiteindelijk en duurder dan bij marcel, en veel meer geregelen enzo
boeiend?quote:Op woensdag 12 januari 2005 21:19 schreef errrrr het volgende:
[afbeelding]
Vader & dochter...
[afbeelding]
Tanden
mijn Frans is niet bijzonder goed, maar hieruit denk ik op te maken dat je het niet weet..quote:Op donderdag 13 januari 2005 15:15 schreef DearPrudence het volgende:
je ne sais pas eigentlich.
Helemaal niets, ik heb niet de behoefte rond te gaan rennen om me zo beter te gaan voelen about Azië.quote:Op donderdag 13 januari 2005 15:13 schreef MrAli het volgende:
by the way..
wat doen jullie morgen met die sponsorloop voor de tsunami in Azie?
Prachtig, doet me denken aan die goede oude-brugklas tijd waarin je er altijd zo bijliepquote:Op woensdag 12 januari 2005 21:23 schreef -Mzraki- het volgende:
[afbeelding]
Ik met Joost, was best leuk toen.
Edit: Ja Hans, ik denk, ik trek even een elegant hoofd, and did it work out?.
.
dit is dus de mail die ik gehad heb..quote:Beste mensen,
Eindelijk heb ik dan zo goed als mogelijk is alles geregeld. Het hotel en de bus zijn besproken. Er is even sprake geweest van een hotel in St Johann am Pongau, maar het wordt, van dezelfde eigenaar, hotel Alte Post in Bischofshofen. Alle met name 4-persoonskamers hebben douche en toilet Het hotel ligt midden in het centrum op loopafstand van de bekende springschans van het vierschansentoernooi.
Het skigebied is het Sportwelt Amadé. De sneeuw is bijna 100% gegarandeerd. We hebben een skipas voor 7 dagen. Er kan normaal ook heerlijk worden gelanglauft en gewandeld.
Het vertrek: zaterdagavond 26 februari (ca. 18.00 boot) Terug: zondagochtend 6 maart.
We reizen per luxe Royal Class bus van Johny Reizen uit Hoensbroek.
De verzorging is op basis van half pension. Extra zijn een ontbijt bij aankomst en een diner op de dag van vertrek.
Hopelijk zijn er bij aankomst al een paar kamers leeg, maar dat is nog niet gegarandeerd.
We hebben een skipas voor het hele skigebied van Amadé. Voor normaal pistevervoer nemen we de skibussen en in bijzondere gevallen (soms tegen een kleine vergoeding) onze eigen bus.
De kosten: (dit is inclusief: busreis, overnachtingen, ½ pension, skipas)
¤ 437 voor jeugd tot en met 16 jaar
¤ 486 tussen 16 en 18. (ivm duurdere skipassen en toeristenbelasting)
¤ 518 volwassenen (ivm duurdere skipassen en toeristenbelasting)
Zie je er wat jonger uit, dat gaat al makkelijk met een skimuts op, dan kan je een beetje “jokken”door je geboortedatum wat aan te passen.
Materiaalkosten (=richtprijs) komt nog:
Skimateriaal compleet ¤ 60
Snowboard compleet ¤ 70
Leskosten ( 6 x 2 uur):
Skiles (beginners) ¤ 35
Snowboardles ¤ 40
Sluit eventueel zelf een annulerings- en reisverzekering af.
Wil je mee, geef je dan zo snel mogelijk op door middel van het overmaken/betalen van ¤ 200 de rest van het totaalbedrag (dus kosten + eventueel materiaal + lesgeld) moet binnen zijn voor 5 februari. gironr : 3419631
Mail ook onmiddellijk je opgave door met:
Naam Adres
Geboortedatum Telefoonnummer (+ gsm als je die meeneemt)
Paspoortnummer
Vleeseter/vegetariër
Benodigd materiaal en/of les. (ski of snowboard skiles, boardles)
Informatie:
Marcel Verbeek m.verbeek1@hetnet.nl
0222-315553 gironr : 3419631
437..quote:Op donderdag 13 januari 2005 17:57 schreef -Mzraki- het volgende:
436 euro
dat moet echt zwaar goedkoper kunnen.
Trouwens, wij hadden toch maar 6 dagen boarden?
Wat dat betreft is het dan toch wel te doen.
Gast, geef je op als 16, als er iemand is die dat kan doen ben jij het welquote:Op donderdag 13 januari 2005 18:03 schreef MrAli het volgende:
[..]
437..
maar vorige keer betaalde ik 465, en nu 486..en dan heb ik nu een dag meer..dus dat maakt niet zoveel uit..is dit nog wel beter..
(nog maar 44 dagen..maar eens opgeven..
)
oke jongens..en meisje..als jullie Ruben morgen met een blauw ook en een bloedneus + bloedlip rond zien lopen weten jullie hoe het komt..quote:Op donderdag 13 januari 2005 18:28 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Gast, geef je op als 16, als er iemand is die dat kan doen ben jij het wel.
tsja..ik denk dat je daar wenig mee opschiet..en het is idd erg..maar gisteravond was het nog veel erger..quote:Op donderdag 13 januari 2005 18:37 schreef -Mzraki- het volgende:
Zullen we een kogelbrief naar server@fok.nl sturen? Of zullen we de verloren tijd die deze langzaamheid ons kost gaan declareren?
Tis wel héél erg nu.
Daar kun je toch nooit bijquote:Op donderdag 13 januari 2005 18:35 schreef MrAli het volgende:
[..]
oke jongens..en meisje..als jullie Ruben morgen met een blauw ook en een bloedneus + bloedlip rond zien lopen weten jullie hoe het komt..
ahum..quote:Op donderdag 13 januari 2005 18:47 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Daar kun je toch nooit bij
Nee, sorry Alitje.
Ik laat deze snowboardvakantie toch maar even schieten, sorry.quote:Op donderdag 13 januari 2005 17:53 schreef MrAli het volgende:
VOOR IEDEREEN DIE MEE WIL..MARCEL VERBEEK HEEFT GEMAILT..CHECK JE MAIL..
[..]
dit is dus de mail die ik gehad heb..
Ach, veel valt daar toch niet meer aan te verpesten, so bring it on..quote:Op donderdag 13 januari 2005 19:00 schreef MrAli het volgende:
[..]
ahum..
ik denk dat je behalve dat blauwe oog, die bloedneus + bloedlip morgen 2 blauwe ogen heb..+ bloedneus, bloedlip, gebroken neus, en al je tanden eruit..
en dat is best lastig want ik denk dat niemand je dan meer herkent..
Hoe was het bij de internist? Alles nog okay?quote:Op donderdag 13 januari 2005 19:07 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ik laat deze snowboardvakantie toch maar even schieten, sorry.
hoezo minderwaardigheidscomplex?quote:Op donderdag 13 januari 2005 19:09 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ach, veel valt daar toch niet meer aan te verpesten, so bring it on...
Jammer... wel zonde, zou wel leuk zijn geweest.quote:Op donderdag 13 januari 2005 19:07 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ik laat deze snowboardvakantie toch maar even schieten, sorry.
Het was een beetje teveel van het goede eigenlijk. Vanochtend om 5 uur opgestaan en pas even na zessen 's avonds weer thuis. Wel weer 3 uur aan het infuus gelegen en 's middags nog een afspraak met de internist gehad. Op zich is het wel te waarderen dat ze die afspraken wel op één dag plannen, maar moe word je er wel van. Bovendien mag ik maandag weer naar het VU voor een infuus.quote:Op donderdag 13 januari 2005 19:23 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Hoe was het bij de internist? Alles nog okay?
Inderdaad, vind het zelf ook spijtig, maar het lijkt me toch niet echt verstandig om mee te gaan. Maybe een andere keer weer.quote:Op donderdag 13 januari 2005 19:35 schreef errrrr het volgende:
[..]
Jammer... wel zonde, zou wel leuk zijn geweest.
who don'tquote:Op donderdag 13 januari 2005 19:35 schreef errrrr het volgende:
[..]
Niels had voor mij al een mailtje gestuurd, ik was naar atletiek, nu zelf ff gemaild, en vanavond (voor elf uur) geld overmaken, heb er echt zin in
dan moeten ze een server verkopen, rara hoe traag het dan gaat wordenquote:Op donderdag 13 januari 2005 18:37 schreef -Mzraki- het volgende:
Zullen we een kogelbrief naar server@fok.nl sturen? Of zullen we de verloren tijd die deze langzaamheid ons kost gaan declareren?
Tis wel héél erg nu.
Ik ookquote:Op donderdag 13 januari 2005 19:35 schreef errrrr het volgende:
[..]
Niels had voor mij al een mailtje gestuurd, ik was naar atletiek, nu zelf ff gemaild, en vanavond (voor elf uur) geld overmaken, heb er echt zin in
We gaan ze morgen helemaal uithorenquote:Op donderdag 13 januari 2005 22:38 schreef errrrr het volgende:
Lol, m'n vader had nog een oude sneeuwbroek liggen, moest ik ff passen van hem... echt krap, lelijk enzoWaar gaat jullie (Alwin, Esme) eigenlijk in snowboarden? Redelijk 'normale' kleren? Van Ruben weet ik het wel met z'n speciale broek, jas, goggles enzo, maar voor de eerste keer is dat niet echt handig
Je gaat in het voorjaar, dus op extrme kou hoef je denk ik niet te rekenen, al kan het natuurlijk nog altijd pittig koud worden. Een goede, waterdichte jas heb je nodig, lekker warm ook. Zorg ook voor voldoende t-shirts / longsleeves + truien, 4 lagen over elkaar en je hebt het nooit koud.quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:38 schreef errrrr het volgende:
Lol, m'n vader had nog een oude sneeuwbroek liggen, moest ik ff passen van hem... echt krap, lelijk enzoWaar gaat jullie (Alwin, Esme) eigenlijk in snowboarden? Redelijk 'normale' kleren? Van Ruben weet ik het wel met z'n speciale broek, jas, goggles enzo, maar voor de eerste keer is dat niet echt handig
ik heb ook wel al dat speciale spul..quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:38 schreef errrrr het volgende:
die kou hangt maar net af van het gebied dat je zit, en de hoeveelheid mazzel / pech die je heb, net hoe je het wil noemen, maar ik zou ook wel voor een muts en handschoenen zorgen..en een sjaal eventueel..quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:06 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Je gaat in het voorjaar, dus op extrme kou hoef je denk ik niet te rekenen, al kan het natuurlijk nog altijd pittig koud worden. Een goede, waterdichte jas heb je nodig, lekker warm ook. Zorg ook voor voldoende t-shirts / longsleeves + truien, 4 lagen over elkaar en je hebt het nooit koud.
Je hebt zeker een ski of snowboard broek nodig, snowboard broeken zijn meestal wat meer baggy en verstevigde knie en kont stukken, for obvious reasons.
Je kunt een zonnebril gebruiken, ik zelf heb liever goggles, zitten makkelijker en je hebt beter zicht. Kan ook niets mee gebeuren als je hard op je plaat gaat, dus dat is wel zo makkelijk.
Ohja, ik ging slapen, later.
weinig van gemerkt..quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:56 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
We gaan ze morgen helemaal uithoren
haha..dat je dat na zoveel keren nog precies weet..quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:18 schreef Ponk het volgende:
Hey Bisschofshofen, daar zaten we in januari 2000 ook al met Marcel
Dat skigebied is best wel gruwelijk, het is vanaf Bisschofshofen wel een aardig stuk met de skibus, maar als je dan eenmaal in Muhlbach zit, kun je een flink toertje maken.
Wij zaten er toendertijd midden in het vierschansentoernee, en toen was Bisschofshofen wel een heel gezellig en druk stadje, maar hoe dat is zonder alle speciale festiviteiten (we hadden toen een live optreden van de sumpfkrotten ofzo) durf ik niet te zeggen. Het is zowieso een voor oostenrijkse gewoonten groot dorp.
En Werfenweng ligt misschien wel in de buurt, je gaat er in ieder geval niet boarden denk ik Ali.
Liep ff te kloten om een webcam hier te posten, maar dat lukt ff niet, ga nu weer verder aan Java ()
iig dit is het gebied daar vind je o.a. de webcam:
http://www.hochkoenig.at/
Je had toch een webcam gevonden in Werfenweng? of had ik dat toch verkeerd gezien?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:35 schreef MrAli het volgende:
[..]
haha..dat je dat na zoveel keren nog precies weet..leuk..
en een gruwelijk skigebied is natuurlijk leuk..maar wat is er zoal te vinden?
en dat stukje met de bus hadden we afgelopen keer ook wel last van, als je maar vroeg genoeg vertrekt en het allemaal een beetje loopt is er niets aan de hand..
en hoezo zou ik er niet gaan boarden..dat snap ik ff niet..natuurlijk.. en wat is Werfenweng?
een webcame is meestal gewoon een foto die elke zoveel tijd vernieuwd word, dus gewoon de foto hier posten is voldoende..
en doe C(++) i.p.v. Java.. is beter..
Ja dat probleem had ik dus ook hequote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:37 schreef MrAli het volgende:
[afbeelding]
kan dus wel..
edit..alhoewel ikzelf persoonlijk weinig zie..
nu snap ik er nog minder van..maarjah..quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:58 schreef Ponk het volgende:
[..]
Je had toch een webcam gevonden in Werfenweng? of had ik dat toch verkeerd gezien?
EN ja C++ is veel beter, maar we moeten dit project Java gebruiken![]()
maar vandaag heb ik zowaar progressie geboekt ermee, dus mijn beeldscherm is vandaag veilig.
damn..ik een t-shirt..en mijn jas..verder een snowboardbroek en normale sokken..en uiteraard een muts en handschoenen..quote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:50 schreef DearPrudence het volgende:
Ik had een snowboardbroek, een hempje, een shirt en vest overheen, mijn winterjas, mijn moslima/egyptenaren muts, thermo-sokken, ski-hanschoenen, zonnebril met draadje eraan.
dat wil ik ook eens doen..quote:
beetje mistig..quote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:06 schreef Ponk het volgende:
http://panpic2.feratel.at/panpic2/index.jsp?design=panpic&ID=5260
[afbeelding]
Dat was ik dus die die foto poste... Maar dat werfenweng ligt daar toch vlakbij, waarom zouden we daar dan niet komen?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:59 schreef MrAli het volgende:
[..]
nu snap ik er nog minder van..maarjah..
C++ is idd beter..
ben benieuwd..quote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:22 schreef -Mzraki- het volgende:
Zo, naar de kapper geweest. M'n zwarte kleur ben ik in ieder geval kwijt.
Wel vreemd zo trouwens, m'n nek, m'n matje () it's gone!
hehe, toch maar gedaan..quote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:22 schreef -Mzraki- het volgende:
Zo, naar de kapper geweest. M'n zwarte kleur ben ik in ieder geval kwijt.
Wel vreemd zo trouwens, m'n nek, m'n matje () it's gone!
Hot Dogs!!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:55 schreef MrAli het volgende:
cadeau's kopen voor Hans is echt leuk..
en ook heel erg nuttig, met ook op de toekomst.. he Niels..
en alleen thuis zijn is vet..geen last van mijn moeder..
nu alleen nog 1 probleem, wat eet ik vanavond?
kom jij ze (voor me) maken? dan mag je zelf ook mee eten..quote:
Het is nu nog _erg_ kort, maargoed, verandering is vooruitgangquote:Op vrijdag 14 januari 2005 18:20 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
hehe, toch maar gedaan..
Ben idd benieuwd!
quote:[17:54:44] Ruben | Hibernation says:
stamp er anders een pass op en geef mij root
Fijn dat hier iemand m'n humor kan waarderen.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 18:48 schreef MrAli het volgende:
Ruben is echt grappig.. (over mijn Linux-bak met de foto's):
[..]
I always do, and you know that..!!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 18:53 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Fijn dat hier iemand m'n humor kan waarderen..
Hmm, begin me nou af te vragen wat ik ga krijgenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:55 schreef MrAli het volgende:
Nou, nou, nou. Zo kan ie wel weer hoor.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:41 schreef errrrr het volgende:
[..]
Maar hoe weet jij dat Joost toch waarschijnlijk meegaatHoop het niet, zou irritant zijn, zo'n irri ventje de hele tijd, die stoer mee wil lopen
Zou jij het dan leuk vinden als Joost de hele tijd achter je aan loopt?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:47 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Nou, nou, nou. Zo kan ie wel weer hoor.
Als je even 1 pagina teruggaat, op de foto's van de LAN bij Leon, degene die aan het juichen isquote:Op vrijdag 14 januari 2005 23:02 schreef DearPrudence het volgende:
Joost?
wat je gaat krijgen zal je je van te voren waarschijnlijk nooit kunnen bedenken..quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:41 schreef errrrr het volgende:
[..]
Hmm, begin me nou af te vragen wat ik ga krijgen
Maar hoe weet jij dat Joost toch waarschijnlijk meegaatHoop het niet, zou irritant zijn, zo'n irri ventje de hele tijd, die stoer mee wil lopen
je kent Joost denk ik niet goed genoeg..quote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:47 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Nou, nou, nou. Zo kan ie wel weer hoor.
precies..en hij neemt nog les, dus ik zal weinig last van hem hebben..quote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:50 schreef errrrr het volgende:
[..]
Zou jij het dan leuk vinden als Joost de hele tijd achter je aan loopt?
Ach, maar je hebt het gelijk, hij bedoelt het niet verkeerd
Joost Bakker is zijn gehele naam, (neej..geen familie van mij) woonachtig ergens op de Naalrand meen ik..quote:Op vrijdag 14 januari 2005 23:02 schreef DearPrudence het volgende:
Joost?
't is gaaf maargoed, ik ga nu naar beneden:quote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:55 schreef MrAli het volgende:
Wie zegt dat ie de hele tijd met jullie mee zou moeten lopen? Waarschijnlijk zal ie sowieso niet in z'n eentje gaan, maar met een groepje.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:50 schreef errrrr het volgende:
[..]
Zou jij het dan leuk vinden als Joost de hele tijd achter je aan loopt?
Ach, maar je hebt het gelijk, hij bedoelt het niet verkeerd
Morgen.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 09:31 schreef -Mzraki- het volgende:
Mornin'
De bovenste (1na grootste) cirkel is een willekeurige cirkel, daar liggen punten A, B en C op. ABC vormt een driehoek waar ik een ingeschreven cirkel van heb geconstrueerd. De snijpunten van de bissectrices van driehoek ABC vormen dus tevens het middelpunt van de ingeschrevencirkel en heb ik punt I genoemd. De rode lijnen om punt I heen zijn de loopbanen bij een veranderende punt C.quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:08 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
De bovenste (1na grootste) cirkel is een willekeurige cirkel, daar liggen punten A, B en C op. ABC vormt een driehoek waar ik een ingeschreven cirkel van heb geconstrueerd. De snijpunten van de bissectrices van driehoek ABC vormen dus tevens het middelpunt van de ingeschrevencirkel en heb ik punt I genoemd. De rode lijnen om punt I heen zijn de loopbanen bij een veranderende punt C.
Verder is punt J de snijpunten van de bissectrices van de buitenhoeken van hoek A en B, en moet het dus een andere ingeschreven cirkel zijn. Het rode lijntje bij punt J is z'n loopbaan bij een verandere punt C, als C onder lijnstuk AB komt komt J aan de andere kant van de tekening te liggen, maar dat pastte niet meer.
Wiskunde B2.
Is dat een zelf bedachte creatie, of een opdracht uit het boek?quote:
Opdracht 28.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:32 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Is dat een zelf bedachte creatie, of een opdracht uit het boek?
Inderdaad, Cabri is een programma dat we moeten gebruiken voor Wiskunde, enorm handig om verschillende situaties te laten zien, kindda.quote:
Probleem is dus dat wij zijn groepje zijnquote:Op zaterdag 15 januari 2005 09:48 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Wie zegt dat ie de hele tijd met jullie mee zou moeten lopen? Waarschijnlijk zal ie sowieso niet in z'n eentje gaan, maar met een groepje.
En neem je vanavond die studiewijzer dan even mee?quote:Joost > (-(-_(-_-)_-)-) < Oostenrijk 43 dagen ! says:
nog niet cker
Joost > (-(-_(-_-)_-)-) < Oostenrijk 43 dagen ! says:
waarschijnlijk wel
maar kweet niet of ik wel wil gaan :x
als ik die fotos zo bekijk
alles 5e en 6e klas
Wie moet er een studiewijzer meenemen?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:10 schreef errrrr het volgende:
[..]
Probleem is dus dat wij zijn groepje zijn
net op MSN, redelijk goed nieuws:
[..]
En neem je vanavond die studiewijzer dan even mee?
Suzan / Erwin komen vanavond trouwens toch wel.
Lezen, ik had z'n studiewijzer gerippedquote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:31 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Wie moet er een studiewijzer meenemen?
5 + 9quote:Overigens, ik zou graag nog wel even willen weten welke opdrachten er voor Ned. gemaakt moeten worden....
Oh, das waar ook.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:47 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Lezen, ik had z'n studiewijzer geripped.
Bedankt.quote:[..]
5 + 9.
heb je er ook nog wat aan?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:08 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
De bovenste (1na grootste) cirkel is een willekeurige cirkel, daar liggen punten A, B en C op. ABC vormt een driehoek waar ik een ingeschreven cirkel van heb geconstrueerd. De snijpunten van de bissectrices van driehoek ABC vormen dus tevens het middelpunt van de ingeschrevencirkel en heb ik punt I genoemd. De rode lijnen om punt I heen zijn de loopbanen bij een veranderende punt C.
Verder is punt J de snijpunten van de bissectrices van de buitenhoeken van hoek A en B, en moet het dus een andere ingeschreven cirkel zijn. Het rode lijntje bij punt J is z'n loopbaan bij een verandere punt C, als C onder lijnstuk AB komt komt J aan de andere kant van de tekening te liggen, maar dat pastte niet meer.
Wiskunde B2.
idd..quote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:10 schreef errrrr het volgende:
[..]
Probleem is dus dat wij zijn groepje zijn
net op MSN, redelijk goed nieuws:
[..]
En neem je vanavond die studiewijzer dan even mee?
Suzan / Erwin komen vanavond trouwens toch wel.
Wat zei hij over de krassen in je board?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:30 schreef MrAli het volgende:
zo..net terug uit Den Helder..
dus ik heb nu ook hot-wax..
alleen nog geen kantenslijpshit..maar dat komt wel weer na deze vakantie..
ben benieuwd hoe mijn moeder gaat reageren als ze vanavond thuis komt en ze kan haar strijkbout niet meer gebruiken..![]()
niets, ik had mijn board ook niet mee ofzow, ik heb gewoon gezegt ik wil een zootje wax hebben..en zo'n schraper..quote:Op zaterdag 15 januari 2005 14:05 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Wat zei hij over de krassen in je board?
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:59 schreef MrAli het volgende:
[..]
nu snap ik er nog minder van..maarjah..
C++ is idd beter..
Ho sorry, hehequote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:13 schreef errrrr het volgende:
[..]
Dat was ik dus die die foto poste... Maar dat werfenweng ligt daar toch vlakbij, waarom zouden we daar dan niet komen?
Zou je niet even wachten met waxen?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:30 schreef MrAli het volgende:
zo..net terug uit Den Helder..
dus ik heb nu ook hot-wax..
alleen nog geen kantenslijpshit..maar dat komt wel weer na deze vakantie..
ben benieuwd hoe mijn moeder gaat reageren als ze vanavond thuis komt en ze kan haar strijkbout niet meer gebruiken..![]()
Wax Remover, dat spul ruled man.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 14:18 schreef MrAli het volgende:
[..]
niets, ik had mijn board ook niet mee ofzow, ik heb gewoon gezegt ik wil een zootje wax hebben..en zo'n schraper..
toen begon ie over opvulmateriaal, en dat als dat nodig was ik hem beter langs kon komen brengen, dikke lul drie bier..dus niet..maar zo diep zijn ze niet, ik heb nu alleen wax en zo'n schraapding mee, opvulmateriaal en een kantenslijpsetje komt na de voorjaarsvakantie wel..en dan weer daarna eventueel nog meer..
achjah..ik merk wel waar ik heen ga..quote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:11 schreef Ponk het volgende:
[..]
[..]
Ho sorry, hehe
Wederom blijkt maar weer dat ff snel iets lezen en posten tussen het werk door niet goed gaat.
En het zou best kunnen dat Werfenweng in de buurt ligt, ik zeg ook alles maar uit mijn hoofd (ben in Salzburgerland en Tirol al bijna in elk skigebied geweest)
Nogmaals, ik denk dat jullie meestal naar Muhlbach/Dienten gaan.
En als je dan een echt leuk toertje wil maken, kun je volgens mij ook helemaal naar Hinterthal en Maria Alm. Maar dat is alweer 10 jaartjes geleden dat ik in Maria ALm zat dus dat kan ik me iets minder herinneren.
Sprak btw Marcel vandaag op het werk, en volgens mij is er alweer meer dan genoeg animo.
Hij vroeg mij namelijk nog of hij een plaatsje voor mij vrij moest houden, of eventueel meer kamers boeken zodat wij met de auto zouden kunnen gaan. (was ook met de kerstvakantie eventjes aan de orde).
isse..quote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:12 schreef Ponk het volgende:
[..]
Zou je niet even wachten met waxen?
isse beter he
Die gasten van Burton hadden trouwens zo'n sticker aan de onderkant bij m'n tail geplakt, was iets met warranty, en de verkoper bij Intersport had hem er op laten zitten, dus ik denk, die moet ik er maar op laten zitten. Uiteraard is hij er nu allang afgesleten, maar nu zitten er dus allemaal plakresten. Kan ik die gewoon weghalen met wat stickerverwijderaar? Of is dat slecht voor m'n belag?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:14 schreef Ponk het volgende:
[..]
Wax Remover, dat spul ruled man.
Haalt alle oude wax van je board af zodat de nieuwe wax veel beter kan hechten met je belaglaag.
En tevens kun je je bovenkant weer mooi laten glimmen met alle alcohol die er in zit
issiequote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:40 schreef MrAli het volgende:
[..]
isse..
maar het is toch prima als ik hem zegmaar nu wax, en de dag voordat ik weer naar Oostenrijk ga alles eraf schraap..?
tsja..ik zit me nu te bedenken dat ik beter toch meteen wat meer spul had kunnen meenemen, maar niet getreurd..ik kom nog wel eens in Den Helder..of ergens waar dit zooi verkocht word..quote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:14 schreef Ponk het volgende:
[..]
Wax Remover, dat spul ruled man.
Haalt alle oude wax van je board af zodat de nieuwe wax veel beter kan hechten met je belaglaag.
En tevens kun je je bovenkant weer mooi laten glimmen met alle alcohol die er in zit
Slijpsetje was toch minimaal 150 euro volgens Boite?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:42 schreef MrAli het volgende:
[..]
tsja..ik zit me nu te bedenken dat ik beter toch meteen wat meer spul had kunnen meenemen, maar niet getreurd..ik kom nog wel eens in Den Helder..of ergens waar dit zooi verkocht word..
- Wax Remover
- slijpsetje
- opvulmateriaal
en dan heb ik wel genoeg lijkt me..
ja ik had het begrepen..maar ik vond het wel grappig staan..quote:
dat heb ik hem niet horen zeggen..quote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:46 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Slijpsetje was toch minimaal 150 euro volgens Boite?
dat wel pech..maarjah..iig beter gedaan als ik..quote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:08 schreef errrrr het volgende:
Zo, net de hele HEMA geinventariseerd, ach, het schoot wel opOok een mooie mp3-dvd gebrand voor vanavond.
Zo, nu nog ff mijn webcam-telelens op de maan richten, die staat er zo mooi bij
Ben btw 13e met codecup geworden (van de 21), ondanks mijn 22 (!) errors, waardoor ik mijn informaticaolympiade score helemaal heb verkloot... Het lag allemaal aan 1 fout, een bewogen stuk af en toe een bom noemen
En Leon is volgens mij te laat met alles enzo, vraag me af of het hem nog lukt naar de 2e ronde te komen
Ehh ja dat is op zich al een beter idee ja. Maar hoe ouder de wax des te eerder laat het weer los.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:40 schreef MrAli het volgende:
[..]
isse..
maar het is toch prima als ik hem zegmaar nu wax, en de dag voordat ik weer naar Oostenrijk ga alles eraf schraap..?
Ja stickerverwijderaar kan waarschijnlijk geen kwaad, wax remover is natuurlijk helemaal veilig omdat het daarmee ook echt de bedoeling is om het op je belag te sprayen, maar wax remover is idd zo chemisch dat stickerverwijderaar ook moet kunnen. Gewoon goed napoetsen als de stickerresten eraf zijn.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:40 schreef -Mzraki- het volgende:
Die gasten van Burton hadden trouwens zo'n sticker aan de onderkant bij m'n tail geplakt, was iets met warranty, en de verkoper bij Intersport had hem er op laten zitten, dus ik denk, die moet ik er maar op laten zitten. Uiteraard is hij er nu allang afgesleten, maar nu zitten er dus allemaal plakresten. Kan ik die gewoon weghalen met wat stickerverwijderaar? Of is dat slecht voor m'n belag?
Ja het is dus extreem chemisch, en nee het is dus een spray.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:52 schreef MrAli het volgende:
trouwens..die Wax Remover zal wel ontiegelijk chemisch spul zijn..of is dat geen vloeistof?
Nee lijkt me erg onwaarschijnlijk, dat lijkt me een schappelijkere prijs voor een complete kit.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:46 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Slijpsetje was toch minimaal 150 euro volgens Boite?
Ik weet toch vrij zeker dat hij zei van zo'n 50 tot 70 euro per vijl. Maarja, jij zal het wel beter wetenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:24 schreef Ponk het volgende:
[..]
Nee lijkt me erg onwaarschijnlijk, dat lijkt me een schappelijkere prijs voor een complete kit.![]()
Ja als je het ECHT goed wilt doen zou dat best kunnen, maar gewone superfijne ijzervijlen kun je het ook in een gradenhoek draaien. Ik heb de laatste jaren steeds zelf gewaxt en geslepen, maar merkte dat mijn staalkanten dit jaar niet geweldig meer waren. Daarom heb ik mijn board nu een steenslijpbeurt gegeven - dat resultaat krijg je nooit met de gewone vijl.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:28 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik weet toch vrij zeker dat hij zei van zo'n 50 tot 70 euro per vijl. Maarja, jij zal het wel beter weten.
Leek me toen ook al bizar veel voor wat vijltjes enzo.
U gaat door voor de koelkast, volgende keer dat ie online floept zal ik hem eens stevig aan de tand voelen.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:49 schreef Ponk het volgende:
btw, volgens mij heb je aan 1 vijl meer dan genoeg :S
zou niet weten waarom je er meer nodig hebt, heeft Boite dat vielleicht gezegt?
Lijkt me wel ja, het is toch ook zo dat het bij kanten echt op een graad nauwkeurig komt? Dan zou ik dat ook liever 60 keer met een fijne vijl doenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:54 schreef Ponk het volgende:
Een iets grovere voor als je je kanten echt helemaal verkloot hebt misschien.
Maar dan kun je ook 60 keer met een fijne vijl erover heen gaan toch?
Ja het is best wel een precies gedoe allemaal als je het echt goed wil doen.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:59 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja, het is toch ook zo dat het bij kanten echt op een graad nauwkeurig komt? Dan zou ik dat ook liever 60 keer met een fijne vijl doen.
Ik denk dat ik hem maar even naar de Intersport breng, heb wel een paar krassen, maar die zijn niet diep maar wel vrij breed (zo'n 8mm), denk niet dat daar veel aan te doen valt. Waar ik hem wel even naar wil laten kijken is twee kleine putjes, ik weet niet hoe die er komen, maar er zijn twee stukjes, hele korte krassen, als het ware, waar het belag nog aanzit en bij het boarden omhoog steken, dit is niet meer dan 2mm ofzo, maar toch wil ik wel even weten in hoeverre dat schadelijk is.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 20:33 schreef MrAli het volgende:
ik ga nog wel eens naar Den Helder..dan haal ik sowieso wel die wax remover..en dan wacht ik nog wel ff met waxen..en een vijltje doe ik er dan ook wel bij..en uiteraard opvulmateriaal..
maar het lijkt me dat dat niet allemaal zo moeilijk kan zijn, en anders vraag ik in Oostenrijk wel eens aan Boite ofzow..
maar uhm Ruben..hoe doe jij dat precies met het onderhoud van je board voor de voorjaarsvakantie..want er moet ook wel iets aan gebeuren..ookal is het alleen maar slijpen en waxen lijkt me..
aha..maar wegbrengen..tsja..daar hou ik niet zo van..met helemaal niets..quote:Op zaterdag 15 januari 2005 20:38 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem maar even naar de Intersport breng, heb wel een paar krassen, maar die zijn niet diep maar wel vrij breed (zo'n 8mm), denk niet dat daar veel aan te doen valt. Waar ik hem wel even naar wil laten kijken is twee kleine putjes, ik weet niet hoe die er komen, maar er zijn twee stukjes, hele korte krassen, als het ware, waar het belag nog aanzit en bij het boarden omhoog steken, dit is niet meer dan 2mm ofzo, maar toch wil ik wel even weten in hoeverre dat schadelijk is.
Daarbij idd waxen en misschien slijpen, moet dat na iedere week gebeuren? Ik bedoel, je staalkant is een keer op, hoevaak kun je hem slijpen?.
Onzin, een weekje op die hotwax laag trekt hij ook wel, alsof wij ook maar enig significant verschil zouden merken.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 20:41 schreef MrAli het volgende:
[..]
aha..maar wegbrengen..tsja..daar hou ik niet zo van..met helemaal niets..
maar je kan hem iig wel slijpen totdat je board helemaal af is en je sowieso een ander moet lijkt me..
en waxen na 3 a 4 dagen heb ik gehoord..
of na 3 of 4 dagen snelwax..en dan thuis weer hot wax.. er vanuit gaande dat je een week gaat boarden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |