Wie zegt dat ie de hele tijd met jullie mee zou moeten lopen? Waarschijnlijk zal ie sowieso niet in z'n eentje gaan, maar met een groepje.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:50 schreef errrrr het volgende:
[..]
Zou jij het dan leuk vinden als Joost de hele tijd achter je aan loopt?
Ach, maar je hebt het gelijk, hij bedoelt het niet verkeerd
Morgen.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 09:31 schreef -Mzraki- het volgende:
Mornin'
De bovenste (1na grootste) cirkel is een willekeurige cirkel, daar liggen punten A, B en C op. ABC vormt een driehoek waar ik een ingeschreven cirkel van heb geconstrueerd. De snijpunten van de bissectrices van driehoek ABC vormen dus tevens het middelpunt van de ingeschrevencirkel en heb ik punt I genoemd. De rode lijnen om punt I heen zijn de loopbanen bij een veranderende punt C.quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:08 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
De bovenste (1na grootste) cirkel is een willekeurige cirkel, daar liggen punten A, B en C op. ABC vormt een driehoek waar ik een ingeschreven cirkel van heb geconstrueerd. De snijpunten van de bissectrices van driehoek ABC vormen dus tevens het middelpunt van de ingeschrevencirkel en heb ik punt I genoemd. De rode lijnen om punt I heen zijn de loopbanen bij een veranderende punt C.
Verder is punt J de snijpunten van de bissectrices van de buitenhoeken van hoek A en B, en moet het dus een andere ingeschreven cirkel zijn. Het rode lijntje bij punt J is z'n loopbaan bij een verandere punt C, als C onder lijnstuk AB komt komt J aan de andere kant van de tekening te liggen, maar dat pastte niet meer.
Wiskunde B2.
Is dat een zelf bedachte creatie, of een opdracht uit het boek?quote:
Opdracht 28.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:32 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Is dat een zelf bedachte creatie, of een opdracht uit het boek?
Inderdaad, Cabri is een programma dat we moeten gebruiken voor Wiskunde, enorm handig om verschillende situaties te laten zien, kindda.quote:
Probleem is dus dat wij zijn groepje zijnquote:Op zaterdag 15 januari 2005 09:48 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Wie zegt dat ie de hele tijd met jullie mee zou moeten lopen? Waarschijnlijk zal ie sowieso niet in z'n eentje gaan, maar met een groepje.
En neem je vanavond die studiewijzer dan even mee?quote:Joost > (-(-_(-_-)_-)-) < Oostenrijk 43 dagen ! says:
nog niet cker
Joost > (-(-_(-_-)_-)-) < Oostenrijk 43 dagen ! says:
waarschijnlijk wel
maar kweet niet of ik wel wil gaan :x
als ik die fotos zo bekijk
alles 5e en 6e klas
Wie moet er een studiewijzer meenemen?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:10 schreef errrrr het volgende:
[..]
Probleem is dus dat wij zijn groepje zijn
net op MSN, redelijk goed nieuws:
[..]
En neem je vanavond die studiewijzer dan even mee?
Suzan / Erwin komen vanavond trouwens toch wel.
Lezen, ik had z'n studiewijzer gerippedquote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:31 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Wie moet er een studiewijzer meenemen?
5 + 9quote:Overigens, ik zou graag nog wel even willen weten welke opdrachten er voor Ned. gemaakt moeten worden....
Oh, das waar ook.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:47 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Lezen, ik had z'n studiewijzer geripped.
Bedankt.quote:[..]
5 + 9.
heb je er ook nog wat aan?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:08 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
De bovenste (1na grootste) cirkel is een willekeurige cirkel, daar liggen punten A, B en C op. ABC vormt een driehoek waar ik een ingeschreven cirkel van heb geconstrueerd. De snijpunten van de bissectrices van driehoek ABC vormen dus tevens het middelpunt van de ingeschrevencirkel en heb ik punt I genoemd. De rode lijnen om punt I heen zijn de loopbanen bij een veranderende punt C.
Verder is punt J de snijpunten van de bissectrices van de buitenhoeken van hoek A en B, en moet het dus een andere ingeschreven cirkel zijn. Het rode lijntje bij punt J is z'n loopbaan bij een verandere punt C, als C onder lijnstuk AB komt komt J aan de andere kant van de tekening te liggen, maar dat pastte niet meer.
Wiskunde B2.
idd..quote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:10 schreef errrrr het volgende:
[..]
Probleem is dus dat wij zijn groepje zijn
net op MSN, redelijk goed nieuws:
[..]
En neem je vanavond die studiewijzer dan even mee?
Suzan / Erwin komen vanavond trouwens toch wel.
Wat zei hij over de krassen in je board?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:30 schreef MrAli het volgende:
zo..net terug uit Den Helder..
dus ik heb nu ook hot-wax..
alleen nog geen kantenslijpshit..maar dat komt wel weer na deze vakantie..
ben benieuwd hoe mijn moeder gaat reageren als ze vanavond thuis komt en ze kan haar strijkbout niet meer gebruiken..![]()
niets, ik had mijn board ook niet mee ofzow, ik heb gewoon gezegt ik wil een zootje wax hebben..en zo'n schraper..quote:Op zaterdag 15 januari 2005 14:05 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Wat zei hij over de krassen in je board?
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:59 schreef MrAli het volgende:
[..]
nu snap ik er nog minder van..maarjah..
C++ is idd beter..
Ho sorry, hehequote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:13 schreef errrrr het volgende:
[..]
Dat was ik dus die die foto poste... Maar dat werfenweng ligt daar toch vlakbij, waarom zouden we daar dan niet komen?
Zou je niet even wachten met waxen?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:30 schreef MrAli het volgende:
zo..net terug uit Den Helder..
dus ik heb nu ook hot-wax..
alleen nog geen kantenslijpshit..maar dat komt wel weer na deze vakantie..
ben benieuwd hoe mijn moeder gaat reageren als ze vanavond thuis komt en ze kan haar strijkbout niet meer gebruiken..![]()
Wax Remover, dat spul ruled man.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 14:18 schreef MrAli het volgende:
[..]
niets, ik had mijn board ook niet mee ofzow, ik heb gewoon gezegt ik wil een zootje wax hebben..en zo'n schraper..
toen begon ie over opvulmateriaal, en dat als dat nodig was ik hem beter langs kon komen brengen, dikke lul drie bier..dus niet..maar zo diep zijn ze niet, ik heb nu alleen wax en zo'n schraapding mee, opvulmateriaal en een kantenslijpsetje komt na de voorjaarsvakantie wel..en dan weer daarna eventueel nog meer..
achjah..ik merk wel waar ik heen ga..quote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:11 schreef Ponk het volgende:
[..]
[..]
Ho sorry, hehe
Wederom blijkt maar weer dat ff snel iets lezen en posten tussen het werk door niet goed gaat.
En het zou best kunnen dat Werfenweng in de buurt ligt, ik zeg ook alles maar uit mijn hoofd (ben in Salzburgerland en Tirol al bijna in elk skigebied geweest)
Nogmaals, ik denk dat jullie meestal naar Muhlbach/Dienten gaan.
En als je dan een echt leuk toertje wil maken, kun je volgens mij ook helemaal naar Hinterthal en Maria Alm. Maar dat is alweer 10 jaartjes geleden dat ik in Maria ALm zat dus dat kan ik me iets minder herinneren.
Sprak btw Marcel vandaag op het werk, en volgens mij is er alweer meer dan genoeg animo.
Hij vroeg mij namelijk nog of hij een plaatsje voor mij vrij moest houden, of eventueel meer kamers boeken zodat wij met de auto zouden kunnen gaan. (was ook met de kerstvakantie eventjes aan de orde).
isse..quote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:12 schreef Ponk het volgende:
[..]
Zou je niet even wachten met waxen?
isse beter he
Die gasten van Burton hadden trouwens zo'n sticker aan de onderkant bij m'n tail geplakt, was iets met warranty, en de verkoper bij Intersport had hem er op laten zitten, dus ik denk, die moet ik er maar op laten zitten. Uiteraard is hij er nu allang afgesleten, maar nu zitten er dus allemaal plakresten. Kan ik die gewoon weghalen met wat stickerverwijderaar? Of is dat slecht voor m'n belag?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:14 schreef Ponk het volgende:
[..]
Wax Remover, dat spul ruled man.
Haalt alle oude wax van je board af zodat de nieuwe wax veel beter kan hechten met je belaglaag.
En tevens kun je je bovenkant weer mooi laten glimmen met alle alcohol die er in zit
issiequote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:40 schreef MrAli het volgende:
[..]
isse..
maar het is toch prima als ik hem zegmaar nu wax, en de dag voordat ik weer naar Oostenrijk ga alles eraf schraap..?
tsja..ik zit me nu te bedenken dat ik beter toch meteen wat meer spul had kunnen meenemen, maar niet getreurd..ik kom nog wel eens in Den Helder..of ergens waar dit zooi verkocht word..quote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:14 schreef Ponk het volgende:
[..]
Wax Remover, dat spul ruled man.
Haalt alle oude wax van je board af zodat de nieuwe wax veel beter kan hechten met je belaglaag.
En tevens kun je je bovenkant weer mooi laten glimmen met alle alcohol die er in zit
Slijpsetje was toch minimaal 150 euro volgens Boite?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:42 schreef MrAli het volgende:
[..]
tsja..ik zit me nu te bedenken dat ik beter toch meteen wat meer spul had kunnen meenemen, maar niet getreurd..ik kom nog wel eens in Den Helder..of ergens waar dit zooi verkocht word..
- Wax Remover
- slijpsetje
- opvulmateriaal
en dan heb ik wel genoeg lijkt me..
ja ik had het begrepen..maar ik vond het wel grappig staan..quote:
dat heb ik hem niet horen zeggen..quote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:46 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Slijpsetje was toch minimaal 150 euro volgens Boite?
dat wel pech..maarjah..iig beter gedaan als ik..quote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:08 schreef errrrr het volgende:
Zo, net de hele HEMA geinventariseerd, ach, het schoot wel opOok een mooie mp3-dvd gebrand voor vanavond.
Zo, nu nog ff mijn webcam-telelens op de maan richten, die staat er zo mooi bij
Ben btw 13e met codecup geworden (van de 21), ondanks mijn 22 (!) errors, waardoor ik mijn informaticaolympiade score helemaal heb verkloot... Het lag allemaal aan 1 fout, een bewogen stuk af en toe een bom noemen
En Leon is volgens mij te laat met alles enzo, vraag me af of het hem nog lukt naar de 2e ronde te komen
Ehh ja dat is op zich al een beter idee ja. Maar hoe ouder de wax des te eerder laat het weer los.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:40 schreef MrAli het volgende:
[..]
isse..
maar het is toch prima als ik hem zegmaar nu wax, en de dag voordat ik weer naar Oostenrijk ga alles eraf schraap..?
Ja stickerverwijderaar kan waarschijnlijk geen kwaad, wax remover is natuurlijk helemaal veilig omdat het daarmee ook echt de bedoeling is om het op je belag te sprayen, maar wax remover is idd zo chemisch dat stickerverwijderaar ook moet kunnen. Gewoon goed napoetsen als de stickerresten eraf zijn.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:40 schreef -Mzraki- het volgende:
Die gasten van Burton hadden trouwens zo'n sticker aan de onderkant bij m'n tail geplakt, was iets met warranty, en de verkoper bij Intersport had hem er op laten zitten, dus ik denk, die moet ik er maar op laten zitten. Uiteraard is hij er nu allang afgesleten, maar nu zitten er dus allemaal plakresten. Kan ik die gewoon weghalen met wat stickerverwijderaar? Of is dat slecht voor m'n belag?
Ja het is dus extreem chemisch, en nee het is dus een spray.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:52 schreef MrAli het volgende:
trouwens..die Wax Remover zal wel ontiegelijk chemisch spul zijn..of is dat geen vloeistof?
Nee lijkt me erg onwaarschijnlijk, dat lijkt me een schappelijkere prijs voor een complete kit.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:46 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Slijpsetje was toch minimaal 150 euro volgens Boite?
Ik weet toch vrij zeker dat hij zei van zo'n 50 tot 70 euro per vijl. Maarja, jij zal het wel beter wetenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:24 schreef Ponk het volgende:
[..]
Nee lijkt me erg onwaarschijnlijk, dat lijkt me een schappelijkere prijs voor een complete kit.![]()
Ja als je het ECHT goed wilt doen zou dat best kunnen, maar gewone superfijne ijzervijlen kun je het ook in een gradenhoek draaien. Ik heb de laatste jaren steeds zelf gewaxt en geslepen, maar merkte dat mijn staalkanten dit jaar niet geweldig meer waren. Daarom heb ik mijn board nu een steenslijpbeurt gegeven - dat resultaat krijg je nooit met de gewone vijl.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:28 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik weet toch vrij zeker dat hij zei van zo'n 50 tot 70 euro per vijl. Maarja, jij zal het wel beter weten.
Leek me toen ook al bizar veel voor wat vijltjes enzo.
U gaat door voor de koelkast, volgende keer dat ie online floept zal ik hem eens stevig aan de tand voelen.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:49 schreef Ponk het volgende:
btw, volgens mij heb je aan 1 vijl meer dan genoeg :S
zou niet weten waarom je er meer nodig hebt, heeft Boite dat vielleicht gezegt?
Lijkt me wel ja, het is toch ook zo dat het bij kanten echt op een graad nauwkeurig komt? Dan zou ik dat ook liever 60 keer met een fijne vijl doenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:54 schreef Ponk het volgende:
Een iets grovere voor als je je kanten echt helemaal verkloot hebt misschien.
Maar dan kun je ook 60 keer met een fijne vijl erover heen gaan toch?
Ja het is best wel een precies gedoe allemaal als je het echt goed wil doen.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:59 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja, het is toch ook zo dat het bij kanten echt op een graad nauwkeurig komt? Dan zou ik dat ook liever 60 keer met een fijne vijl doen.
Ik denk dat ik hem maar even naar de Intersport breng, heb wel een paar krassen, maar die zijn niet diep maar wel vrij breed (zo'n 8mm), denk niet dat daar veel aan te doen valt. Waar ik hem wel even naar wil laten kijken is twee kleine putjes, ik weet niet hoe die er komen, maar er zijn twee stukjes, hele korte krassen, als het ware, waar het belag nog aanzit en bij het boarden omhoog steken, dit is niet meer dan 2mm ofzo, maar toch wil ik wel even weten in hoeverre dat schadelijk is.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 20:33 schreef MrAli het volgende:
ik ga nog wel eens naar Den Helder..dan haal ik sowieso wel die wax remover..en dan wacht ik nog wel ff met waxen..en een vijltje doe ik er dan ook wel bij..en uiteraard opvulmateriaal..
maar het lijkt me dat dat niet allemaal zo moeilijk kan zijn, en anders vraag ik in Oostenrijk wel eens aan Boite ofzow..
maar uhm Ruben..hoe doe jij dat precies met het onderhoud van je board voor de voorjaarsvakantie..want er moet ook wel iets aan gebeuren..ookal is het alleen maar slijpen en waxen lijkt me..
aha..maar wegbrengen..tsja..daar hou ik niet zo van..met helemaal niets..quote:Op zaterdag 15 januari 2005 20:38 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem maar even naar de Intersport breng, heb wel een paar krassen, maar die zijn niet diep maar wel vrij breed (zo'n 8mm), denk niet dat daar veel aan te doen valt. Waar ik hem wel even naar wil laten kijken is twee kleine putjes, ik weet niet hoe die er komen, maar er zijn twee stukjes, hele korte krassen, als het ware, waar het belag nog aanzit en bij het boarden omhoog steken, dit is niet meer dan 2mm ofzo, maar toch wil ik wel even weten in hoeverre dat schadelijk is.
Daarbij idd waxen en misschien slijpen, moet dat na iedere week gebeuren? Ik bedoel, je staalkant is een keer op, hoevaak kun je hem slijpen?.
Onzin, een weekje op die hotwax laag trekt hij ook wel, alsof wij ook maar enig significant verschil zouden merken.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 20:41 schreef MrAli het volgende:
[..]
aha..maar wegbrengen..tsja..daar hou ik niet zo van..met helemaal niets..
maar je kan hem iig wel slijpen totdat je board helemaal af is en je sowieso een ander moet lijkt me..
en waxen na 3 a 4 dagen heb ik gehoord..
of na 3 of 4 dagen snelwax..en dan thuis weer hot wax.. er vanuit gaande dat je een week gaat boarden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |