dat wil ik ook eens doen..quote:
beetje mistig..quote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:06 schreef Ponk het volgende:
http://panpic2.feratel.at/panpic2/index.jsp?design=panpic&ID=5260
[afbeelding]
Dat was ik dus die die foto poste... Maar dat werfenweng ligt daar toch vlakbij, waarom zouden we daar dan niet komen?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:59 schreef MrAli het volgende:
[..]
nu snap ik er nog minder van..maarjah..
C++ is idd beter..
ben benieuwd..quote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:22 schreef -Mzraki- het volgende:
Zo, naar de kapper geweest. M'n zwarte kleur ben ik in ieder geval kwijt.
Wel vreemd zo trouwens, m'n nek, m'n matje () it's gone!
hehe, toch maar gedaan..quote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:22 schreef -Mzraki- het volgende:
Zo, naar de kapper geweest. M'n zwarte kleur ben ik in ieder geval kwijt.
Wel vreemd zo trouwens, m'n nek, m'n matje () it's gone!
Hot Dogs!!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:55 schreef MrAli het volgende:
cadeau's kopen voor Hans is echt leuk..
en ook heel erg nuttig, met ook op de toekomst.. he Niels..
en alleen thuis zijn is vet..geen last van mijn moeder..
nu alleen nog 1 probleem, wat eet ik vanavond?
kom jij ze (voor me) maken? dan mag je zelf ook mee eten..quote:
Het is nu nog _erg_ kort, maargoed, verandering is vooruitgangquote:Op vrijdag 14 januari 2005 18:20 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
hehe, toch maar gedaan..
Ben idd benieuwd!
quote:[17:54:44] Ruben | Hibernation says:
stamp er anders een pass op en geef mij root
Fijn dat hier iemand m'n humor kan waarderen.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 18:48 schreef MrAli het volgende:
Ruben is echt grappig.. (over mijn Linux-bak met de foto's):
[..]
I always do, and you know that..!!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 18:53 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Fijn dat hier iemand m'n humor kan waarderen..
Hmm, begin me nou af te vragen wat ik ga krijgenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:55 schreef MrAli het volgende:
Nou, nou, nou. Zo kan ie wel weer hoor.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:41 schreef errrrr het volgende:
[..]
Maar hoe weet jij dat Joost toch waarschijnlijk meegaatHoop het niet, zou irritant zijn, zo'n irri ventje de hele tijd, die stoer mee wil lopen
Zou jij het dan leuk vinden als Joost de hele tijd achter je aan loopt?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:47 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Nou, nou, nou. Zo kan ie wel weer hoor.
Als je even 1 pagina teruggaat, op de foto's van de LAN bij Leon, degene die aan het juichen isquote:Op vrijdag 14 januari 2005 23:02 schreef DearPrudence het volgende:
Joost?
wat je gaat krijgen zal je je van te voren waarschijnlijk nooit kunnen bedenken..quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:41 schreef errrrr het volgende:
[..]
Hmm, begin me nou af te vragen wat ik ga krijgen
Maar hoe weet jij dat Joost toch waarschijnlijk meegaatHoop het niet, zou irritant zijn, zo'n irri ventje de hele tijd, die stoer mee wil lopen
je kent Joost denk ik niet goed genoeg..quote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:47 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Nou, nou, nou. Zo kan ie wel weer hoor.
precies..en hij neemt nog les, dus ik zal weinig last van hem hebben..quote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:50 schreef errrrr het volgende:
[..]
Zou jij het dan leuk vinden als Joost de hele tijd achter je aan loopt?
Ach, maar je hebt het gelijk, hij bedoelt het niet verkeerd
Joost Bakker is zijn gehele naam, (neej..geen familie van mij) woonachtig ergens op de Naalrand meen ik..quote:Op vrijdag 14 januari 2005 23:02 schreef DearPrudence het volgende:
Joost?
't is gaaf maargoed, ik ga nu naar beneden:quote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:55 schreef MrAli het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |