abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24551025
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 19:23 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Hoe was het bij de internist? Alles nog okay?
Het was een beetje teveel van het goede eigenlijk. Vanochtend om 5 uur opgestaan en pas even na zessen 's avonds weer thuis. Wel weer 3 uur aan het infuus gelegen en 's middags nog een afspraak met de internist gehad. Op zich is het wel te waarderen dat ze die afspraken wel op één dag plannen, maar moe word je er wel van. Bovendien mag ik maandag weer naar het VU voor een infuus.

[ Bericht 2% gewijzigd door Pizza_Shooter op 13-01-2005 19:55:12 ]
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_24551091
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 19:35 schreef errrrr het volgende:

[..]

Jammer... wel zonde, zou wel leuk zijn geweest.
Inderdaad, vind het zelf ook spijtig, maar het lijkt me toch niet echt verstandig om mee te gaan. Maybe een andere keer weer.
- Beverly Sills
pi_24551158
Ik heb overigens in de boekhandel van het VU een exemplaar van 'De hondenkoning' kunnen bemachtigen van Walter van den Berg

Ook meteen maar in één keer uitgelezen, aardig boek, net zo leuk geschreven als de stukjes op z'n weblog.
- Beverly Sills
  donderdag 13 januari 2005 @ 20:04:38 #204
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_24551245
quote:

[..]

Niels had voor mij al een mailtje gestuurd, ik was naar atletiek, nu zelf ff gemaild, en vanavond (voor elf uur) geld overmaken, heb er echt zin in
who don't
ik iig wel..
en ik keer ga ik voor de backflip.. uiteraard op video..
# "Een niet opgeruimde kamer en bureau vol troep is het kenmerk van een genie!"
# "Winnen is belangrijker dan meedoen!"
# "Alles wat niet mag is leuk om wel te doen!"
# Hendrik Johannes Cruijff
pi_24552437
Zo, irratant dat FoK! zo traag / helemaal down is

Had ff gezocht naar linkjes over wintersport:
het hotel: http://www.hotel-altepost.com/ap-seite-1.htm
het dorp: http://www.bischofshofen.com/index.php
en met webcam enzo, ligt daar in de buurt geloof ik: http://www.bergbahnen-werfenweng.com/
"What a splendid head, yet no brain."
"Why use Windows when there is a door?"
pi_24552846
Lol, m'n vader had nog een oude sneeuwbroek liggen, moest ik ff passen van hem... echt krap, lelijk enzo Waar gaat jullie (Alwin, Esme) eigenlijk in snowboarden? Redelijk 'normale' kleren? Van Ruben weet ik het wel met z'n speciale broek, jas, goggles enzo, maar voor de eerste keer is dat niet echt handig
"What a splendid head, yet no brain."
"Why use Windows when there is a door?"
pi_24553106
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 18:37 schreef -Mzraki- het volgende:
Zullen we een kogelbrief naar server@fok.nl sturen? Of zullen we de verloren tijd die deze langzaamheid ons kost gaan declareren?

Tis wel héél erg nu .
dan moeten ze een server verkopen, rara hoe traag het dan gaat worden
pi_24553138
quote:

[..]

Niels had voor mij al een mailtje gestuurd, ik was naar atletiek, nu zelf ff gemaild, en vanavond (voor elf uur) geld overmaken, heb er echt zin in
Ik ook
morgen paspoortje halen enzo
gelijk ook TESO pas vernieuwen (is ook verlopen)
en langs de rabo voor m'n pinpas
pi_24553196
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 22:38 schreef errrrr het volgende:
Lol, m'n vader had nog een oude sneeuwbroek liggen, moest ik ff passen van hem... echt krap, lelijk enzo Waar gaat jullie (Alwin, Esme) eigenlijk in snowboarden? Redelijk 'normale' kleren? Van Ruben weet ik het wel met z'n speciale broek, jas, goggles enzo, maar voor de eerste keer is dat niet echt handig
We gaan ze morgen helemaal uithoren
pi_24553427
quote:
Je gaat in het voorjaar, dus op extrme kou hoef je denk ik niet te rekenen, al kan het natuurlijk nog altijd pittig koud worden. Een goede, waterdichte jas heb je nodig, lekker warm ook. Zorg ook voor voldoende t-shirts / longsleeves + truien, 4 lagen over elkaar en je hebt het nooit koud.

Je hebt zeker een ski of snowboard broek nodig, snowboard broeken zijn meestal wat meer baggy en verstevigde knie en kont stukken, for obvious reasons .

Je kunt een zonnebril gebruiken, ik zelf heb liever goggles, zitten makkelijker en je hebt beter zicht. Kan ook niets mee gebeuren als je hard op je plaat gaat, dus dat is wel zo makkelijk.

Ohja, ik ging slapen, later .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_24558919
Hey Bisschofshofen, daar zaten we in januari 2000 ook al met Marcel

Dat skigebied is best wel gruwelijk, het is vanaf Bisschofshofen wel een aardig stuk met de skibus, maar als je dan eenmaal in Muhlbach zit, kun je een flink toertje maken.

Wij zaten er toendertijd midden in het vierschansentoernee, en toen was Bisschofshofen wel een heel gezellig en druk stadje, maar hoe dat is zonder alle speciale festiviteiten (we hadden toen een live optreden van de sumpfkrotten ofzo) durf ik niet te zeggen. Het is zowieso een voor oostenrijkse gewoonten groot dorp.

En Werfenweng ligt misschien wel in de buurt, je gaat er in ieder geval niet boarden denk ik Ali.

Liep ff te kloten om een webcam hier te posten, maar dat lukt ff niet, ga nu weer verder aan Java ( )

iig dit is het gebied daar vind je o.a. de webcam:

http://www.hochkoenig.at/

[ Bericht 10% gewijzigd door Ponk op 14-01-2005 10:28:44 ]
You can't spell believe without lie
  vrijdag 14 januari 2005 @ 11:31:40 #212
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_24560266
quote:
ik heb ook wel al dat speciale spul.. maar dat het niet handig is ben ik niet met je eens, het is misschien niet noodzakelijk om alles meteen nieuw te kopen..zoals ik inmiddels wel gedaan heb, maar in je familie is vast wel wat te vinden, of bij vrienden/kennissen wat je kan lenen..heb ik de eerste 2 keer ook gedaan..alhoewel het de eerste keer niet nodig was..
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 23:06 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Je gaat in het voorjaar, dus op extrme kou hoef je denk ik niet te rekenen, al kan het natuurlijk nog altijd pittig koud worden. Een goede, waterdichte jas heb je nodig, lekker warm ook. Zorg ook voor voldoende t-shirts / longsleeves + truien, 4 lagen over elkaar en je hebt het nooit koud.

Je hebt zeker een ski of snowboard broek nodig, snowboard broeken zijn meestal wat meer baggy en verstevigde knie en kont stukken, for obvious reasons .

Je kunt een zonnebril gebruiken, ik zelf heb liever goggles, zitten makkelijker en je hebt beter zicht. Kan ook niets mee gebeuren als je hard op je plaat gaat, dus dat is wel zo makkelijk.

Ohja, ik ging slapen, later .
die kou hangt maar net af van het gebied dat je zit, en de hoeveelheid mazzel / pech die je heb, net hoe je het wil noemen, maar ik zou ook wel voor een muts en handschoenen zorgen..en een sjaal eventueel..
als je dan ook nog eens zonnenbrand meeneemt, en snowboardsetje..dan ben je er wel helemaal klaar voor.. (en uiteraard ook alle usual shit zoals normale kleren enz.. )
  vrijdag 14 januari 2005 @ 11:32:43 #213
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_24560291
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 22:56 schreef NerdoNielso het volgende:

[..]

We gaan ze morgen helemaal uithoren
weinig van gemerkt..
  vrijdag 14 januari 2005 @ 11:35:48 #214
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_24560347
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 10:18 schreef Ponk het volgende:
Hey Bisschofshofen, daar zaten we in januari 2000 ook al met Marcel

Dat skigebied is best wel gruwelijk, het is vanaf Bisschofshofen wel een aardig stuk met de skibus, maar als je dan eenmaal in Muhlbach zit, kun je een flink toertje maken.

Wij zaten er toendertijd midden in het vierschansentoernee, en toen was Bisschofshofen wel een heel gezellig en druk stadje, maar hoe dat is zonder alle speciale festiviteiten (we hadden toen een live optreden van de sumpfkrotten ofzo) durf ik niet te zeggen. Het is zowieso een voor oostenrijkse gewoonten groot dorp.

En Werfenweng ligt misschien wel in de buurt, je gaat er in ieder geval niet boarden denk ik Ali.

Liep ff te kloten om een webcam hier te posten, maar dat lukt ff niet, ga nu weer verder aan Java ( )

iig dit is het gebied daar vind je o.a. de webcam:

http://www.hochkoenig.at/
haha..dat je dat na zoveel keren nog precies weet.. leuk..
en een gruwelijk skigebied is natuurlijk leuk..maar wat is er zoal te vinden?

en dat stukje met de bus hadden we afgelopen keer ook wel last van, als je maar vroeg genoeg vertrekt en het allemaal een beetje loopt is er niets aan de hand..

en hoezo zou ik er niet gaan boarden.. dat snap ik ff niet..natuurlijk.. en wat is Werfenweng?

een webcame is meestal gewoon een foto die elke zoveel tijd vernieuwd word, dus gewoon de foto hier posten is voldoende..

en doe C(++) i.p.v. Java.. is beter..
  vrijdag 14 januari 2005 @ 11:37:26 #215
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_24560376

kan dus wel..

edit..alhoewel ikzelf persoonlijk weinig zie..
pi_24562074
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 11:35 schreef MrAli het volgende:

[..]

haha..dat je dat na zoveel keren nog precies weet.. leuk..
en een gruwelijk skigebied is natuurlijk leuk..maar wat is er zoal te vinden?

en dat stukje met de bus hadden we afgelopen keer ook wel last van, als je maar vroeg genoeg vertrekt en het allemaal een beetje loopt is er niets aan de hand..

en hoezo zou ik er niet gaan boarden.. dat snap ik ff niet..natuurlijk.. en wat is Werfenweng?

een webcame is meestal gewoon een foto die elke zoveel tijd vernieuwd word, dus gewoon de foto hier posten is voldoende..

en doe C(++) i.p.v. Java.. is beter..
Je had toch een webcam gevonden in Werfenweng? of had ik dat toch verkeerd gezien?
EN ja C++ is veel beter, maar we moeten dit project Java gebruiken
maar vandaag heb ik zowaar progressie geboekt ermee, dus mijn beeldscherm is vandaag veilig.
pi_24562091
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 11:37 schreef MrAli het volgende:
[afbeelding]

kan dus wel..

edit..alhoewel ikzelf persoonlijk weinig zie..
Ja dat probleem had ik dus ook he
pi_24563619
Dus Hans, je gaat echt?

Leuk!
pi_24563867
Ik had een snowboardbroek, een hempje, een shirt en vest overheen, mijn winterjas, mijn moslima/egyptenaren muts, thermo-sokken, ski-hanschoenen, zonnebril met draadje eraan.
pi_24563943

..Damn..
pi_24564611
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 14:55 schreef DearPrudence het volgende:
[afbeelding]
..Damn..
Gruwelijke foto uit het sb topic .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_24564705
Ik had trouwens welgeteld 2 punten bij de olympiade , 1 A vraag goed.

Hans had 4 punten, Joram + kees allebei nul.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  vrijdag 14 januari 2005 @ 15:59:30 #224
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_24565033
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 12:58 schreef Ponk het volgende:

[..]

Je had toch een webcam gevonden in Werfenweng? of had ik dat toch verkeerd gezien?
EN ja C++ is veel beter, maar we moeten dit project Java gebruiken
maar vandaag heb ik zowaar progressie geboekt ermee, dus mijn beeldscherm is vandaag veilig.
nu snap ik er nog minder van..maarjah..
C++ is idd beter..
  vrijdag 14 januari 2005 @ 16:03:48 #225
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_24565087
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 14:50 schreef DearPrudence het volgende:
Ik had een snowboardbroek, een hempje, een shirt en vest overheen, mijn winterjas, mijn moslima/egyptenaren muts, thermo-sokken, ski-hanschoenen, zonnebril met draadje eraan.
damn..ik een t-shirt..en mijn jas..verder een snowboardbroek en normale sokken..en uiteraard een muts en handschoenen.. maar mijn jas was ook eigenlijk veel te warm voor dit weer..die is meer gemaakt voor als je in Siberie woont..damn wat is dat een warm ding..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')