Wat hij zegt.quote:Op zondag 9 januari 2005 22:04 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
True, maar Texel is wederom de enige uitzondering van heel Nederland en zegt neuk op met je regionale vakantieplanningen, wat kees zei klopt.
Lees maar in maandblad nummer blabla, of misschien staat het ook wel in de schoolgids.
Ik ben ook benieuwd naar meer informatie.quote:Op zondag 9 januari 2005 22:12 schreef errrrr het volgende:
[..]
Mijn moeder vond het in principe goed, maar ze wilde wel wat meer informatie... daar wacht ik dus op... met mijn vader heb ik nog helemaal niks besproken, want als ik zonder concrete info bij mijn vader kom vind hij het maar vaag
Ik ben aanwezig.quote:Verder, zaterdagavond vier ik dus mijn verjaardag, jullie zijn natuurlijk allemaal uitgenodigd, maar op wie kan ik rekenen? (voor de hoeveelheid gebak die besteld moet worden)
Hmz, dat houdt in dat we binnenkort meer info krijgen? Toch niet geheel vrijblijvend dus, maar goed. Zal hem een dezer dagen even opbellen.quote:Op zondag 9 januari 2005 22:16 schreef errrrr het volgende:
Ok, mail terug van Marcel, hij zet ons op de lijst![]()
Ja dit is de correcte week. Ik heb er zelf ook gruwelijk moeilijk om moeten doen om het na te vragen, maar uiteindelijk de betrouwbare bron (Bart Loos) gevonden. Het is inderdaad erg vervelend dat de OSG weer zo eigenwijs doet, want daarom kan ik van het voorjaar niet mee met de reis van Marcel.quote:Op zondag 9 januari 2005 19:55 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Nee, das dus fout. Het was inderdaad eerst van 12 tot 20 feb., maar nu is het van 28 feb. tot 4 maart. Duurt dus nog iets langer.
Marco wou het graag filmen ofzoquote:Op zondag 9 januari 2005 18:48 schreef MrAli het volgende:
[..]
daar heeft ze helemaal gelijk in Niels..
je zal er dus toch aan moeten geloven..
maar ergens in een mail die ik kreeg stond ook dat het gefilmd ging worden, maar wie heb je zo gek gekregen om het te filmenof zet je gewoon een camera op een standaard neer?:)
waar zitten jou hersens als je Bart Loos een betrouwbare bron noemtquote:Op maandag 10 januari 2005 10:26 schreef Ponk het volgende:
[..]
Ja dit is de correcte week. Ik heb er zelf ook gruwelijk moeilijk om moeten doen om het na te vragen, maar uiteindelijk de betrouwbare bron (Bart Loos) gevonden. Het is inderdaad erg vervelend dat de OSG weer zo eigenwijs doet, want daarom kan ik van het voorjaar niet mee met de reis van Marcel.
Maar ach ja, gelukkig kan ik daardoor over 11 dagen naar het hotel waar mijn ouders al vanaf aanstaande vrijdag zitten. Zit me toevallig op school te vervelen/wakker worden, en hun website te bekijken. Sjongejonge zeg, ik wist dat mijn ouders luxe deden, maar dit is wel heel erg extreem hoor.
[afbeelding]
[afbeelding]
WTF, word een heel relaxed weekje, de hele dag alleen naar beneden knallen, krijg ik ook weer eens last van mijn spieren, en dan vervolgens zwemmen, of chillen in de sauna, of we nemen een massage, of ik ga squashen, of of of.
Ondanks dat ik de gezelligheid van de reizen van Marcel ga missen zal ik me vast niet vervelen.
http://www.edelweiss.at
Ja maar Bart Loos heeft dus toch gelijk hequote:Op maandag 10 januari 2005 12:52 schreef MrAli het volgende:
[..]
waar zitten jou hersens als je Bart Loos een betrouwbare bron noemt![]()
![]()
en btw..ik ga met je mee naar Oostenrijk of waar je dan ook naartoe gaat..ziet er echt wel chill uit.. (ligt er ook sneeuw?)
'Binnenkort komt er weer een mailing, ik zet jullie op de lijst'quote:Op maandag 10 januari 2005 09:28 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Hmz, dat houdt in dat we binnenkort meer info krijgen? Toch niet geheel vrijblijvend dus, maar goed. Zal hem een dezer dagen even opbellen.
of course..quote:Op maandag 10 januari 2005 16:38 schreef -Mzraki- het volgende:
Foto's van Bart staan online bij ali.
het zou handig geweest zijn als ik dat nummer eerst eens gehoord had, of beter gezegt, want ik had het wel eens gehoord, maar ook geweten dat het dat nummer was..quote:Op maandag 10 januari 2005 16:49 schreef -Mzraki- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Karaoke was leuk.
Ehm, ik zou volgend jaar wel weer mee willen ja. Ik vond het echt super gezellig!quote:Op zondag 9 januari 2005 20:51 schreef MrAli het volgende:
maar zou jij eventueel nog een keer mee gaan? in het voorjaar, of anders volgend (school)jaar..?
Hoe krijg je het voormekaar om een van de beste voedingen die er zijn te slopen. Alus is superstatisch geladen ofzoquote:Op maandag 10 januari 2005 17:37 schreef MrAli het volgende:
dit is facking niet te geloven, die nieuwe Tagan 480 voeding is kapot..
Beglimbachbaarquote:Op maandag 10 januari 2005 19:33 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Deze wilde ik jullie niet onthouden:
http://www.britain-herold.de/blockedme.html
hahaa.. nice!!!quote:Op maandag 10 januari 2005 19:33 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Deze wilde ik jullie niet onthouden:
http://www.britain-herold.de/blockedme.html
kijk aan..quote:Op maandag 10 januari 2005 18:26 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ehm, ik zou volgend jaar wel weer mee willen ja. Ik vond het echt super gezellig!
Maar dan moet ik van de zomer toch echt echt echt een baantje vinden.
kijk..quote:Op maandag 10 januari 2005 19:23 schreef MAX_crazy het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voormekaar om een van de beste voedingen die er zijn te slopen. Alus is superstatisch geladen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |