Ik ben ook benieuwd naar meer informatie.quote:Op zondag 9 januari 2005 22:12 schreef errrrr het volgende:
[..]
Mijn moeder vond het in principe goed, maar ze wilde wel wat meer informatie... daar wacht ik dus op... met mijn vader heb ik nog helemaal niks besproken, want als ik zonder concrete info bij mijn vader kom vind hij het maar vaag
Ik ben aanwezig.quote:Verder, zaterdagavond vier ik dus mijn verjaardag, jullie zijn natuurlijk allemaal uitgenodigd, maar op wie kan ik rekenen? (voor de hoeveelheid gebak die besteld moet worden)
Hmz, dat houdt in dat we binnenkort meer info krijgen? Toch niet geheel vrijblijvend dus, maar goed. Zal hem een dezer dagen even opbellen.quote:Op zondag 9 januari 2005 22:16 schreef errrrr het volgende:
Ok, mail terug van Marcel, hij zet ons op de lijst![]()
Ja dit is de correcte week. Ik heb er zelf ook gruwelijk moeilijk om moeten doen om het na te vragen, maar uiteindelijk de betrouwbare bron (Bart Loos) gevonden. Het is inderdaad erg vervelend dat de OSG weer zo eigenwijs doet, want daarom kan ik van het voorjaar niet mee met de reis van Marcel.quote:Op zondag 9 januari 2005 19:55 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Nee, das dus fout. Het was inderdaad eerst van 12 tot 20 feb., maar nu is het van 28 feb. tot 4 maart. Duurt dus nog iets langer.
Marco wou het graag filmen ofzoquote:Op zondag 9 januari 2005 18:48 schreef MrAli het volgende:
[..]
daar heeft ze helemaal gelijk in Niels..
je zal er dus toch aan moeten geloven..
maar ergens in een mail die ik kreeg stond ook dat het gefilmd ging worden, maar wie heb je zo gek gekregen om het te filmenof zet je gewoon een camera op een standaard neer?:)
waar zitten jou hersens als je Bart Loos een betrouwbare bron noemtquote:Op maandag 10 januari 2005 10:26 schreef Ponk het volgende:
[..]
Ja dit is de correcte week. Ik heb er zelf ook gruwelijk moeilijk om moeten doen om het na te vragen, maar uiteindelijk de betrouwbare bron (Bart Loos) gevonden. Het is inderdaad erg vervelend dat de OSG weer zo eigenwijs doet, want daarom kan ik van het voorjaar niet mee met de reis van Marcel.
Maar ach ja, gelukkig kan ik daardoor over 11 dagen naar het hotel waar mijn ouders al vanaf aanstaande vrijdag zitten. Zit me toevallig op school te vervelen/wakker worden, en hun website te bekijken. Sjongejonge zeg, ik wist dat mijn ouders luxe deden, maar dit is wel heel erg extreem hoor.
[afbeelding]
[afbeelding]
WTF, word een heel relaxed weekje, de hele dag alleen naar beneden knallen, krijg ik ook weer eens last van mijn spieren, en dan vervolgens zwemmen, of chillen in de sauna, of we nemen een massage, of ik ga squashen, of of of.
Ondanks dat ik de gezelligheid van de reizen van Marcel ga missen zal ik me vast niet vervelen.
http://www.edelweiss.at
Ja maar Bart Loos heeft dus toch gelijk hequote:Op maandag 10 januari 2005 12:52 schreef MrAli het volgende:
[..]
waar zitten jou hersens als je Bart Loos een betrouwbare bron noemt![]()
![]()
en btw..ik ga met je mee naar Oostenrijk of waar je dan ook naartoe gaat..ziet er echt wel chill uit.. (ligt er ook sneeuw?)
'Binnenkort komt er weer een mailing, ik zet jullie op de lijst'quote:Op maandag 10 januari 2005 09:28 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Hmz, dat houdt in dat we binnenkort meer info krijgen? Toch niet geheel vrijblijvend dus, maar goed. Zal hem een dezer dagen even opbellen.
of course..quote:Op maandag 10 januari 2005 16:38 schreef -Mzraki- het volgende:
Foto's van Bart staan online bij ali.
het zou handig geweest zijn als ik dat nummer eerst eens gehoord had, of beter gezegt, want ik had het wel eens gehoord, maar ook geweten dat het dat nummer was..quote:Op maandag 10 januari 2005 16:49 schreef -Mzraki- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Karaoke was leuk.
Ehm, ik zou volgend jaar wel weer mee willen ja. Ik vond het echt super gezellig!quote:Op zondag 9 januari 2005 20:51 schreef MrAli het volgende:
maar zou jij eventueel nog een keer mee gaan? in het voorjaar, of anders volgend (school)jaar..?
Hoe krijg je het voormekaar om een van de beste voedingen die er zijn te slopen. Alus is superstatisch geladen ofzoquote:Op maandag 10 januari 2005 17:37 schreef MrAli het volgende:
dit is facking niet te geloven, die nieuwe Tagan 480 voeding is kapot..
Beglimbachbaarquote:Op maandag 10 januari 2005 19:33 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Deze wilde ik jullie niet onthouden:
http://www.britain-herold.de/blockedme.html
hahaa.. nice!!!quote:Op maandag 10 januari 2005 19:33 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Deze wilde ik jullie niet onthouden:
http://www.britain-herold.de/blockedme.html
kijk aan..quote:Op maandag 10 januari 2005 18:26 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ehm, ik zou volgend jaar wel weer mee willen ja. Ik vond het echt super gezellig!
Maar dan moet ik van de zomer toch echt echt echt een baantje vinden.
kijk..quote:Op maandag 10 januari 2005 19:23 schreef MAX_crazy het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voormekaar om een van de beste voedingen die er zijn te slopen. Alus is superstatisch geladen ofzo
Ja ehm, sorry...quote:
ging jij dan nooit met je ouders mee? ik dacht dat je dat ook nog wel regelmatig deed..quote:Op dinsdag 11 januari 2005 14:41 schreef Ponk het volgende:
[..]
Ja ehm, sorry...
Ik stond er zelf misschien nog wel meer van te kijken, echt nooit geweten dat mijn ouders zo asociaal op vakantie gingen. Het hotel werd nooit gefilmd, het enige wat op de video stond was het bestellen van koffie bij elk restaurant op de piste.![]()
Nee man, de laatste keer dat ik samen met mijn ouders ben gegaan is zeker 7 jaar geleden.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:07 schreef MrAli het volgende:
[..]
ging jij dan nooit met je ouders mee? ik dacht dat je dat ook nog wel regelmatig deed..
en asociaal zou ik het niet willen noemen, wel behoorlijkj luxe, en voor mij overdreven..voor mij mag het wel wat minder..maar er zijn ook zat mensen die daar anders over denken..
maar even wat anders, ik kreeg laatst een mailtje van jou van een site waar je gratis sms'jes vandaan kon sturen..weet je daar iets van..
Mooi, want op jou camera staan toch wel meer de ziekere shit foto'squote:Op maandag 10 januari 2005 23:24 schreef MrAli het volgende:
beetje nutteloos misschien, maar heb ik iig wat te doen..
een klein overzicht..:
dit was dus een klein overzichtje, als Hans meewerkt zometeen ook de foto's die met mijn camera genomen zijn..
Hehe, no need for sorry.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 14:41 schreef Ponk het volgende:
[..]
Ja ehm, sorry...
Ik stond er zelf misschien nog wel meer van te kijken, echt nooit geweten dat mijn ouders zo asociaal op vakantie gingen. Het hotel werd nooit gefilmd, het enige wat op de video stond was het bestellen van koffie bij elk restaurant op de piste.![]()
Dat heeft m'n zus ook gedaan, nu krijgt ze iedere dag een sms'je die ze zelf moet betalen, ofzo. Fijn dusquote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:30 schreef DearPrudence het volgende:
sms.ac ofzo toch?
Die kreeg ik al een paar maanden geleden van mensen opgestuurd, nu alweer.
Zal even uitzoeken wat het is.
hmm..maar heb jij het zelf verstuurd of niet? want ik vertrouw het zaakje niet helemaal..quote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:20 schreef Ponk het volgende:
[..]
Nee man, de laatste keer dat ik samen met mijn ouders ben gegaan is zeker 7 jaar geleden.
En eh ja dat mailtje kreeg ik ook van 3 of 4 andere mensen, maar of je er nu werkelijk gratis e-mail mee kan versturen :S
ik zou wel oppassen..quote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:30 schreef DearPrudence het volgende:
sms.ac ofzo toch?
Die kreeg ik al een paar maanden geleden van mensen opgestuurd, nu alweer.
Zal even uitzoeken wat het is.
wat je uiteraard niet doet..quote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:37 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dat heeft m'n zus ook gedaan, nu krijgt ze iedere dag een sms'je die ze zelf moet betalen, ofzo. Fijn dus.
uiteraard..en zeer begrijpelijk..als je bedenkt door wie die foto's gemaakt zijn..quote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:33 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Mooi, want op jou camera staan toch wel meer de ziekere shit foto's.
MOI!!quote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:46 schreef MrAli het volgende:
[..]
uiteraard..en zeer begrijpelijk..als je bedenkt door wie die foto's gemaakt zijn..
ik doelde ook (gedeeltelijk) op jou hoor..quote:
Zozo.. das wel heel erg veel lof hoor.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:55 schreef MrAli het volgende:
[..]
ik doelde ook (gedeeltelijk) op jou hoor..
de leukste van het snowboarden heb jij gemaakt..en de rest heb ik het meeste gedaan..maar dan iig wel scherp en zonder vinger voor de lens, wat je bij Bart nog wel eens tegen kwam (die zijn er wel uit gefilterd..) alhoewel ook jij nog wel wat normale foto's heb gemaakt..
edit: als ik er nog eens zo over nadenk, denk ik dat jij al met al meer foto's met mijn camera gemaakt heb als ik..waar ik je heel dankbaar voor ben..
anders had ik dat moeten doen..
ach..dat valt best mee..quote:Op dinsdag 11 januari 2005 16:13 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Zozo.. das wel heel erg veel lof hoor.![]()
Try 'n hit mequote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:41 schreef MrAli het volgende:
[..]
hmm..maar heb jij het zelf verstuurd of niet? want ik vertrouw het zaakje niet helemaal..
en als je het niet zelf verstuurd zou hebben al helemaal niet..
[..]
ik zou wel oppassen..
wat ook een mogelijkheid is is dat het een gigantische spyware en/of virusbom is, met nadruk op dat eerste waarschijnlijk..
ik kijk wel eens op mijn Gentoo Linux bak thuis..dan kunnen ze me toch niets maken..![]()
De dag dat je een vrouw werdquote:Op dinsdag 11 januari 2005 16:17 schreef DearPrudence het volgende:
Trouwens, leuke beschrijving bij mijn foto... maar sinds wanneer ben ik een 'het' ?
Lewis Black, The White Album.quote:Fall is here, and all I have to say is...FUCK FALL. Fall, I hate the fall. Buh...buh... BULLSHIT. "Oh, the leaves change color." They change color for two days. Then a big wind comes, and you got nothing but sticks for the rest of the year.
And then, the weather is completely nonsense. You...you...there's never.... You don't even have a proper fall coat, nothing you wear is right. You wake up, it's sunny out, you put a coat on, you go out, sweat like a pig, you take it off, then it's cold...it's bullshit. Sun's out, you're sweating, but there's a breeze, so you're freezing.... It's not weather, it's malaria!
Lewis Black, The End of the Universequote:MTV is not music, music is a wonderful thing, it's like a drug really. It's played and goes in our ear, and we get a vision.
MTV is a video, and that goes where? In your eye.
This is an eye, this is an ear, there is a big _fuck_ difference.
And, if you get a vision in your head after you listen to some music, and you go home and turn on MTV, and the video they show is the vision you had... Kill yourself!.
*ze nu gaat zoeken*quote:Op dinsdag 11 januari 2005 20:38 schreef errrrr het volgende:
(en ik mocht dus nog geen linkjes van Alwin geven, dat doet hij als hij om half tien thuiskomt)
Ja, als ik in alle hogere mappen geen schrijfrechten hebquote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:24 schreef NerdoNielso het volgende:
*de foto's gevonden heeft*
hoezo een paar mappen
je bent helemaal geen 'het', je bent een 'zij'..quote:Op dinsdag 11 januari 2005 16:17 schreef DearPrudence het volgende:
Trouwens, leuke beschrijving bij mijn foto... maar sinds wanneer ben ik een 'het' ?
ik heb echt nog nooit iemand zoveel onzin uit zien kramen als jij Niels..quote:
1. je heb ze nu een paar mappen hoger gezet slimmerd..en in submappen heb je altijd schrijfrechten..dus als je dat in deze map heb moet je dat ook in die map hebben die ik had voorgesteld..quote:Op dinsdag 11 januari 2005 20:38 schreef errrrr het volgende:
Zo, net de foto's van alwin op m'n pc'tje gezet enzo, staan wel mooie tussen.
1. in die map waar ik ze moest zetten mocht ik niet schrijven, heb ze maar een paar mappen terug gezet zegmaar
2. of je hebt geluid bij filmpjes uitstaan, of je microfoon is tebarst
3. de links naar barts foto's kloppen niet meer, en die wil ik nog wel even goed bekijken (heb ze alleen even snel op school gezien...)
4. Zitten erg coole / leuke foto's bij, maar ook een berg onscherpe in het donker... in het donker kan hij nogal moeilijk scherpstellen, is vrij irritant
(en ik mocht dus nog geen linkjes van Alwin geven, dat doet hij als hij om half tien thuiskomt)
damn Hans..quote:Op dinsdag 11 januari 2005 20:50 schreef errrrr het volgende:
Hoorde bij de HEMA trouwens dat het inventariseren wel 's tot 8 uur kan gaan duren... mocht niet eerder weg, al meer mensen hadden het gevraagd maar dat zou lullig zijn voor de rest en ik wist het al lang genoeg van te voren (is ook wel zo)... ze zou dus 'rekening met me houden'... Nouja ik zorg iig dat ik uiterlijk 8 uur daar weg ga, even snel eten en om 9 uur mag iedereen komen
Zijn er nog mensen die komen en specifiek iets anders willen dan bier / cola (iemand wijn ofzo?)
Verder, heb nou die foto van mij met Ariane van Sarah gekregen... stond toen gewoon met haar te praten, maar 'zij was verdrietig, en ik moest haar troosten'... sta er inderdaad een beetje vaag op, vooral hoe ik naar haar kijk
[afbeelding]
quote:
ik ban je van mijn bak als je niet oppast..quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:24 schreef NerdoNielso het volgende:
*de foto's gevonden heeft*
hoezo een paar mappen
ik snap het al, die map die ik had gezegt had ik als root aangemaakt..quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:28 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ja, als ik in alle hogere mappen geen schrijfrechten heb
1. Nee, in submappen heb je heus niet altijd schrijfrechtenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:00 schreef MrAli het volgende:
[..]
1. je heb ze nu een paar mappen hoger gezet slimmerd..en in submappen heb je altijd schrijfrechten..dus als je dat in deze map heb moet je dat ook in die map hebben die ik had voorgesteld..
2. of je boxen staan uit..
3. waarom zouden die linkjes niet meer kloppen..ik heb niets verandert..de enige die wat verandert kan hebben ben jij..
4. onzin..
eens even reorganiseren hier..en ff mijn passwd veranderen..
1. is inmiddels opgelost..quote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:14 schreef errrrr het volgende:
[..]
1. Nee, in submappen heb je heus niet altijd schrijfrechten... Windows misschien, linux niet
2. Nope
3. Je had ze in de map 'Bart' gezet
4. wat was dat ook alweer?
1. tsjah, nu kan je het zelf kopieerenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:32 schreef MrAli het volgende:
[..]
1. is inmiddels opgelost..
2. zou zo snel geen andere verklaring weten, ik heb ze nog niet met geluid terug gezien, alleen maar op de camera zelf..en daar zit sowieso geen geluid bij (bij het afspelen dan..opnemen uiteraard wel..)
3. I know..ga het zo ff veranderen..
4. dat er 'een berg' onscherpe foto's bij zitten..dat valt volgens mij best wel mee..![]()
ik vroeg het nog toen ik ernaast stondquote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:13 schreef MrAli het volgende:
[..]
ik snap het al, die map die ik had gezegt had ik als root aangemaakt..
je vroeg idd of je daar schrijfrechten had, en ik zei ja omdat ik in de veronderstelling was als mrali ingelogt te zijn, maar ik bleek root te zijn..quote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:38 schreef errrrr het volgende:
[..]
ik vroeg het nog toen ik ernaast stond
quote:Op woensdag 12 januari 2005 15:17 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik heb trouwens wel geluid bij die filmpjes van Ali.
quote:
Go figurequote:Op woensdag 12 januari 2005 15:26 schreef MrAli het volgende:
de rest van de foto's van de wintersport..
en over 45 + 7 dagen volgt er meer..
Baggere media player classicquote:
I know..quote:
uiteraard..quote:Op woensdag 12 januari 2005 21:04 schreef errrrr het volgende:
Zo, ik zat zelf 's te kijken wat je 'normaal' voor een snowboardtrip zou betalen... valt opzich nog wel mee, http://www.kras.nl/transform/trip.xml?tripid=97498&CID=H09BJ36JEWD7YX3&SID=1908389 , alleen komt dan nog wel alles bij: vervoer, snowboard, skipas, word het uiteindelijk en duurder dan bij marcel, en veel meer geregelen enzo
boeiend?quote:Op woensdag 12 januari 2005 21:19 schreef errrrr het volgende:
[afbeelding]
Vader & dochter...
[afbeelding]
Tanden
mijn Frans is niet bijzonder goed, maar hieruit denk ik op te maken dat je het niet weet..quote:Op donderdag 13 januari 2005 15:15 schreef DearPrudence het volgende:
je ne sais pas eigentlich.
Helemaal niets, ik heb niet de behoefte rond te gaan rennen om me zo beter te gaan voelen about Azië.quote:Op donderdag 13 januari 2005 15:13 schreef MrAli het volgende:
by the way..
wat doen jullie morgen met die sponsorloop voor de tsunami in Azie?
Prachtig, doet me denken aan die goede oude-brugklas tijd waarin je er altijd zo bijliepquote:Op woensdag 12 januari 2005 21:23 schreef -Mzraki- het volgende:
[afbeelding]
Ik met Joost, was best leuk toen.
Edit: Ja Hans, ik denk, ik trek even een elegant hoofd, and did it work out?.
.
dit is dus de mail die ik gehad heb..quote:Beste mensen,
Eindelijk heb ik dan zo goed als mogelijk is alles geregeld. Het hotel en de bus zijn besproken. Er is even sprake geweest van een hotel in St Johann am Pongau, maar het wordt, van dezelfde eigenaar, hotel Alte Post in Bischofshofen. Alle met name 4-persoonskamers hebben douche en toilet Het hotel ligt midden in het centrum op loopafstand van de bekende springschans van het vierschansentoernooi.
Het skigebied is het Sportwelt Amadé. De sneeuw is bijna 100% gegarandeerd. We hebben een skipas voor 7 dagen. Er kan normaal ook heerlijk worden gelanglauft en gewandeld.
Het vertrek: zaterdagavond 26 februari (ca. 18.00 boot) Terug: zondagochtend 6 maart.
We reizen per luxe Royal Class bus van Johny Reizen uit Hoensbroek.
De verzorging is op basis van half pension. Extra zijn een ontbijt bij aankomst en een diner op de dag van vertrek.
Hopelijk zijn er bij aankomst al een paar kamers leeg, maar dat is nog niet gegarandeerd.
We hebben een skipas voor het hele skigebied van Amadé. Voor normaal pistevervoer nemen we de skibussen en in bijzondere gevallen (soms tegen een kleine vergoeding) onze eigen bus.
De kosten: (dit is inclusief: busreis, overnachtingen, ½ pension, skipas)
¤ 437 voor jeugd tot en met 16 jaar
¤ 486 tussen 16 en 18. (ivm duurdere skipassen en toeristenbelasting)
¤ 518 volwassenen (ivm duurdere skipassen en toeristenbelasting)
Zie je er wat jonger uit, dat gaat al makkelijk met een skimuts op, dan kan je een beetje “jokken”door je geboortedatum wat aan te passen.
Materiaalkosten (=richtprijs) komt nog:
Skimateriaal compleet ¤ 60
Snowboard compleet ¤ 70
Leskosten ( 6 x 2 uur):
Skiles (beginners) ¤ 35
Snowboardles ¤ 40
Sluit eventueel zelf een annulerings- en reisverzekering af.
Wil je mee, geef je dan zo snel mogelijk op door middel van het overmaken/betalen van ¤ 200 de rest van het totaalbedrag (dus kosten + eventueel materiaal + lesgeld) moet binnen zijn voor 5 februari. gironr : 3419631
Mail ook onmiddellijk je opgave door met:
Naam Adres
Geboortedatum Telefoonnummer (+ gsm als je die meeneemt)
Paspoortnummer
Vleeseter/vegetariër
Benodigd materiaal en/of les. (ski of snowboard skiles, boardles)
Informatie:
Marcel Verbeek m.verbeek1@hetnet.nl
0222-315553 gironr : 3419631
437..quote:Op donderdag 13 januari 2005 17:57 schreef -Mzraki- het volgende:
436 euro
dat moet echt zwaar goedkoper kunnen.
Trouwens, wij hadden toch maar 6 dagen boarden?
Wat dat betreft is het dan toch wel te doen.
Gast, geef je op als 16, als er iemand is die dat kan doen ben jij het welquote:Op donderdag 13 januari 2005 18:03 schreef MrAli het volgende:
[..]
437..
maar vorige keer betaalde ik 465, en nu 486..en dan heb ik nu een dag meer..dus dat maakt niet zoveel uit..is dit nog wel beter..
(nog maar 44 dagen..maar eens opgeven..
)
oke jongens..en meisje..als jullie Ruben morgen met een blauw ook en een bloedneus + bloedlip rond zien lopen weten jullie hoe het komt..quote:Op donderdag 13 januari 2005 18:28 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Gast, geef je op als 16, als er iemand is die dat kan doen ben jij het wel.
tsja..ik denk dat je daar wenig mee opschiet..en het is idd erg..maar gisteravond was het nog veel erger..quote:Op donderdag 13 januari 2005 18:37 schreef -Mzraki- het volgende:
Zullen we een kogelbrief naar server@fok.nl sturen? Of zullen we de verloren tijd die deze langzaamheid ons kost gaan declareren?
Tis wel héél erg nu.
Daar kun je toch nooit bijquote:Op donderdag 13 januari 2005 18:35 schreef MrAli het volgende:
[..]
oke jongens..en meisje..als jullie Ruben morgen met een blauw ook en een bloedneus + bloedlip rond zien lopen weten jullie hoe het komt..
ahum..quote:Op donderdag 13 januari 2005 18:47 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Daar kun je toch nooit bij
Nee, sorry Alitje.
Ik laat deze snowboardvakantie toch maar even schieten, sorry.quote:Op donderdag 13 januari 2005 17:53 schreef MrAli het volgende:
VOOR IEDEREEN DIE MEE WIL..MARCEL VERBEEK HEEFT GEMAILT..CHECK JE MAIL..
[..]
dit is dus de mail die ik gehad heb..
Ach, veel valt daar toch niet meer aan te verpesten, so bring it on..quote:Op donderdag 13 januari 2005 19:00 schreef MrAli het volgende:
[..]
ahum..
ik denk dat je behalve dat blauwe oog, die bloedneus + bloedlip morgen 2 blauwe ogen heb..+ bloedneus, bloedlip, gebroken neus, en al je tanden eruit..
en dat is best lastig want ik denk dat niemand je dan meer herkent..
Hoe was het bij de internist? Alles nog okay?quote:Op donderdag 13 januari 2005 19:07 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ik laat deze snowboardvakantie toch maar even schieten, sorry.
hoezo minderwaardigheidscomplex?quote:Op donderdag 13 januari 2005 19:09 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ach, veel valt daar toch niet meer aan te verpesten, so bring it on...
Jammer... wel zonde, zou wel leuk zijn geweest.quote:Op donderdag 13 januari 2005 19:07 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ik laat deze snowboardvakantie toch maar even schieten, sorry.
Het was een beetje teveel van het goede eigenlijk. Vanochtend om 5 uur opgestaan en pas even na zessen 's avonds weer thuis. Wel weer 3 uur aan het infuus gelegen en 's middags nog een afspraak met de internist gehad. Op zich is het wel te waarderen dat ze die afspraken wel op één dag plannen, maar moe word je er wel van. Bovendien mag ik maandag weer naar het VU voor een infuus.quote:Op donderdag 13 januari 2005 19:23 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Hoe was het bij de internist? Alles nog okay?
Inderdaad, vind het zelf ook spijtig, maar het lijkt me toch niet echt verstandig om mee te gaan. Maybe een andere keer weer.quote:Op donderdag 13 januari 2005 19:35 schreef errrrr het volgende:
[..]
Jammer... wel zonde, zou wel leuk zijn geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |