17, op spunk wordt hij wel half doodgemaakt, maar ik kan het wel waarderenquote:Op zondag 9 januari 2005 19:53 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Leuk geschreven. Hoe oud zou de auteur zijn?
En dat is waanzinnig vet, want dan is het hoofdseizoen voor iedereen al lang weer afgelopen en ligt er meestal nog prima sneeuwquote:Op zondag 9 januari 2005 19:55 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Nee, das dus fout. Het was inderdaad eerst van 12 tot 20 feb., maar nu is het van 28 feb. tot 4 maart. Duurt dus nog iets langer.
Ow, das ook wel weer mooi, hebben we wat meer tijd om te regelen enzo, en hoeven we daarna niet zo eindeloos op de volgende vakantie te wachtenquote:Op zondag 9 januari 2005 19:55 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Nee, das dus fout. Het was inderdaad eerst van 12 tot 20 feb., maar nu is het van 28 feb. tot 4 maart. Duurt dus nog iets langer.
Hm, das een beetje lastig. Ik ben wel aan het proberen een afspraak te maken met de internist, maar dat kan nog wel even duren. Dus misschien maar wel zo verstandig om die mail maar alvast te versturen en mij er voorlopig even uit te laten.quote:Op zondag 9 januari 2005 19:55 schreef errrrr het volgende:
[..]
Mooi, nouja, zoals in de mail stond had ik hem nog niet verstuurdWe hebben trouwens besloten om gewoon samen (Leon, Niels, jij, ik) een mailtje te sturen dat we misschien mee willen: is makkelijker voor Marcel
Maar dan moeten we wel weten over wie we het moeten hebben: vraag dus ff snel als je wil
hehe, ik vind het idd wel een ruben-stuk.quote:Op zondag 9 januari 2005 19:46 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
bron: www.spunk.nl
Heerlijk herkenbaar.
Ach, je kunt desnoods altijd achteraf zeggen dat je niet meegaat.quote:Op zondag 9 januari 2005 19:59 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Hm, das een beetje lastig. Ik ben wel aan het proberen een afspraak te maken met de internist, maar dat kan nog wel even duren. Dus misschien maar wel zo verstandig om die mail maar alvast te versturen en mij er voorlopig even uit te laten.
Das waar, maar toch niet echt handig als je al betaald hebt etc.quote:Op zondag 9 januari 2005 20:06 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ach, je kunt desnoods altijd achteraf zeggen dat je niet meegaat.
Trusten.quote:Op zondag 9 januari 2005 20:08 schreef DearPrudence het volgende:
Damn, ik ben echt nog steeds heel moe, ik ga lezen en slapen. welterusten alvast. xx
het spijt me zeer, maar verschillende, betrouwbare bronnen spreken je toch echt tegen..:quote:Op zondag 9 januari 2005 19:55 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
wanneer ga jij weg? want ik neem aan dat dat wel gewoon in de vakantie is..quote:Op zondag 9 januari 2005 19:57 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
En dat is waanzinnig vet, want dan is het hoofdseizoen voor iedereen al lang weer afgelopen en ligt er meestal nog prima sneeuw.
the same here..quote:Op zondag 9 januari 2005 20:08 schreef DearPrudence het volgende:
Damn, ik ben echt nog steeds heel moe, ik ga lezen en slapen. welterusten alvast. xx
is bij jullie eigenlijk alles geregeld? zouden jullie 100% zeker kunnen, als je maar optijd bent bij Marcel uiteraard, dus ik bedoel het financiële gedeelte..en of het ook mag van jullie ouders..(en evenuteel nog andere probleempjes..)quote:Op zondag 9 januari 2005 20:27 schreef errrrr het volgende:
Zo, mail verstuurd met z'n vierenVaag dat het bij Kees niet verstuurd wilde worden, ach ja, hotmail heh
Tsjah, minder moe worden is in de vakantie niet echt gelukt... laat slapen en laat op werkt toch ook niet perfect, zeker niet als je je dan weer moet aanpassen voor school... viel vanochtend toen ik probeerde te lezen weer in slaap
, terwijl ik toch echt genoeg slaap volgens mij... Ach ja, Harry Mulisch is ook niet echt enerverend ofzo
True, maar Texel is wederom de enige uitzondering van heel Nederland en zegt neuk op met je regionale vakantieplanningen, wat kees zei klopt.quote:Op zondag 9 januari 2005 20:48 schreef MrAli het volgende:
[..]
het spijt me zeer, maar verschillende, betrouwbare bronnen spreken je toch echt tegen..:
http://www.schoolvakanties.nl/land/Nederland/jaar/2004
http://www.minocw.nl/onderwijs/vakanties/datums.html
de eerste twee hits van google toen ik 'schoolvakanties 2005' intypte..
In de voorjaarsvakantie, eind februari dus.quote:Op zondag 9 januari 2005 20:49 schreef MrAli het volgende:
[..]
wanneer ga jij weg? want ik neem aan dat dat wel gewoon in de vakantie is..
Mijn moeder vond het in principe goed, maar ze wilde wel wat meer informatie... daar wacht ik dus op... met mijn vader heb ik nog helemaal niks besproken, want als ik zonder concrete info bij mijn vader kom vind hij het maar vaagquote:Op zondag 9 januari 2005 20:53 schreef MrAli het volgende:
[..]
is bij jullie eigenlijk alles geregeld? zouden jullie 100% zeker kunnen, als je maar optijd bent bij Marcel uiteraard, dus ik bedoel het financiële gedeelte..en of het ook mag van jullie ouders..(en evenuteel nog andere probleempjes..)
TLOG stond voor The League Of Gentlemen, uiteraard veel eerder bedacht dan die kut film. TLOG was een clan die beleefdheid en degelijkheid benadrukte, gentlemenacy, als het ware.quote:Op zondag 9 januari 2005 22:16 schreef errrrr het volgende:
Ok, mail terug van Marcel, hij zet ons op de lijstWel een mooi snelle reactie
Zat net ook wat op IMDb te surfen, kom ik http://www.imdb.com/title/tt0311429/ tegen... waar stond TLOG nou precies voorWant het was wel zoiets, alleen dat Extraordinay klopt niet
Ben 'm iig wel aan het downloaden
Ga nu ook maar 's naar bed, nog wat uit 'De Procedure' lezen
hmm..nouja..het zal allemaal wel..als Marcel zijn vakantie maar goed plant..quote:Op zondag 9 januari 2005 22:04 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
True, maar Texel is wederom de enige uitzondering van heel Nederland en zegt neuk op met je regionale vakantieplanningen, wat kees zei klopt.
Lees maar in maandblad nummer blabla, of misschien staat het ook wel in de schoolgids.
ik bedoelde dus eigenlijk een datum, want dat het in de voorjaarsvakantie is weet ik, en de discussie is nou net wanneer die plaats vind..quote:Op zondag 9 januari 2005 22:07 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
In de voorjaarsvakantie, eind februari dus.
aha..oki..quote:Op zondag 9 januari 2005 22:12 schreef errrrr het volgende:
[..]
Mijn moeder vond het in principe goed, maar ze wilde wel wat meer informatie... daar wacht ik dus op... met mijn vader heb ik nog helemaal niks besproken, want als ik zonder concrete info bij mijn vader kom vind hij het maar vaag
Verder, zaterdagavond vier ik dus mijn verjaardag, jullie zijn natuurlijk allemaal uitgenodigd, maar op wie kan ik rekenen? (voor de hoeveelheid gebak die besteld moet worden)
Gister de Bourne Identity gezien, vandaag de Bourne SupremacyBestwel leuke films, ook leuk dat het in Europa speelt. Parijs en Berlijn zijn echt leuk, daar ben ik ook geweest, daar heb ik ook gelopen
![]()
quote:Op zondag 9 januari 2005 22:16 schreef errrrr het volgende:
Ok, mail terug van Marcel, hij zet ons op de lijstWel een mooi snelle reactie
Zat net ook wat op IMDb te surfen, kom ik http://www.imdb.com/title/tt0311429/ tegen... waar stond TLOG nou precies voorWant het was wel zoiets, alleen dat Extraordinay klopt niet
Ben 'm iig wel aan het downloaden
Ga nu ook maar 's naar bed, nog wat uit 'De Procedure' lezen
ik ken wel 'The League Of Extraordinary Gentlemen', maar aangezien dat volgens mij meer zo'n populair-bij-het-grote-publiek filmpje is, zal het daar hier wel niet over gaan..quote:Op zondag 9 januari 2005 22:28 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
TLOG stond voor The League Of Gentlemen, uiteraard veel eerder bedacht dan die kut film. TLOG was een clan die beleefdheid en degelijkheid benadrukte, gentlemenacy, als het ware..
Anyway, ik zal zaterdag uiteraard op je party aanwezig zijn.
night.
Ouders en financiën zijn geen probleem. Helaas zijn er inderdaad nog wel eventuele andere probleempjes, dus voor mij is het niet erg zeker.quote:Op zondag 9 januari 2005 20:53 schreef MrAli het volgende:
[..]
is bij jullie eigenlijk alles geregeld? zouden jullie 100% zeker kunnen, als je maar optijd bent bij Marcel uiteraard, dus ik bedoel het financiële gedeelte..en of het ook mag van jullie ouders..(en evenuteel nog andere probleempjes..)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |