Had het al gefixedquote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:34 schreef MrAli het volgende:
je bent een 'h' vergeten bij http
de versie die je me eerst liet zien vond ik leuker..quote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:35 schreef NerdoNielso het volgende:
Tha wintersport is weer voorbij,
en in mijn dromen kwam Esme steeds voorbij,
- in de zwemkledij -
Met alwin, thomas, ruben aan haar zij...
Allemaal in de zwemkledij...
Maarja, toen werd ik wakker met een smsje dat ze dat toch niet gedaan hadden
foutje is menselijk..maar mijn board uit elkaar halen zal ik straks nog even doen..quote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:36 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Had het al gefixed.
Ben net trouwens een uur bezig geweest met m'n board, alles losgeschroefd en uit elkaar gehaald en droog gemaakt.
Vanavond 9 uur bij Ruben vV, video bekijken.
Ja, mijn board hangt ook al te drogen boven / bij de verwarming, tezamen met alle andere natte reut.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:36 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Had het al gefixed.
Ben net trouwens een uur bezig geweest met m'n board, alles losgeschroefd en uit elkaar gehaald en droog gemaakt.
Vanavond 9 uur bij Ruben vV, video bekijken.
jij wel jah..quote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:07 schreef Ponk het volgende:
[..]
Ja, mijn board hangt ook al te drogen boven / bij de verwarming, tezamen met alle andere natte reut.
Best wel bizar, ik moet morgen mijn spullen voor de aankomende snowboardvakantie alweer klaar hebben liggen, daarom heb ik de wasmachine maar op volle toeren aan het draaien gezet.![]()
En dan waarom ik eigenlijk voordat ik zou gaan proberen te slapen hier kwam, ik vind dat het best wel hard waait om met de fiets naar huize Van Vliet te gaan. Hier op de hoge berg vloog mijn rugtas namelijk bijna weg bij het uitladen van de bus. Nouja ik zie zo wel hoe hard het waait, eerst ff tot rust komen.
Ja natuurlijk kom ik wel, de vraag is alleen of ik op de fiets ga of met de auto, en in hoeverrre de rest van de groep het de moeite vind om met deze wind te gaan fietsen.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:30 schreef MrAli het volgende:
[..]
jij wel jah..
maar als er 1 iemand is die wel moet komen vanavond ben jij dat wel..want anders is er geen film..
Nou, dan zou ik 's met andere grafische kaart gaan testenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:35 schreef MrAli het volgende:
hier baal ik dus echt van..
nieuw mobo erin gehangen..wil dat stomme klote kreng nog niet aan..doet helemaal niets, en krijgt wel stroom..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Uiteraard kom ik, beetje wind houdt mij niet tegen, en ik wil mezelf ook wel eens op m'n bek zien gaan van een ander perspectiefquote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:53 schreef Ponk het volgende:
[..]
Ja natuurlijk kom ik wel, de vraag is alleen of ik op de fiets ga of met de auto, en in hoeverrre de rest van de groep het de moeite vind om met deze wind te gaan fietsen.
Damn, lucky bastard, ik vond onder een hete, ruime douche staan al fijnquote:Ps. op dit soort dagen begrijp je het nut van een whirlpool in je huis, en kom je er (wederom) achter dat je die luxe te weinig gebruikt.
ik ook een beetjuh last van nek en schouders... word vanaaf wel erg chill denk bij ruben.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:13 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nog veel spierpijn trouwens? Ik heb wat last van m'n nek + schouders, maar gelukkig niets al te ergs, dus kan morgen gewoon bij het Oliebollentoernooi aanwezig zijn.
Idem dito, maar dat is net wel erg opgeknaptquote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:20 schreef MAX_crazy het volgende:
[..]
ik ook een beetjuh last van nek en schouders... word vanaaf wel erg chill denk bij ruben.
pik me maar op..quote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:47 schreef DearPrudence het volgende:
Ik ga ook wel erheen, even kijken of ik samen met iemand kan fietsen of niet....
video-kaart, cpu en ram kan het nog zijn? heb jij toevallig nog een oude video-kaart liggen voor een agp slot? of iemand hier een reepje ddr-ram..?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:55 schreef errrrr het volgende:
[..]
Nou, dan zou ik 's met andere grafische kaart gaan testenWel kut idd
Net al mijn extensief lezen / luisteren gedaan (nouja, opgeschreven wat ik al gedaan had en wat ik nog moet doen voor een paar dingen)... straks nog wat wiskunde maken, maar ik vind het echt niet fijn, school
En ook voor Nederlands nog een boek, ik ga vanavond optijd in bed liggen en lekker lang lezen
serieus jongen, anders mag ik mss wel niet heen.quote:
Ik kan je wel oppikken want ik ga definitief met de bus, dan kan ik namelijk ook nog pils regelenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:24 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
serieus jongen, anders mag ik mss wel niet heen.
Dus nu mss Ruben heel lief aankijken/typen?als ie uberhaupt wil antwoorden
ow..sorry..dat was me niet helemaal duidelijk..quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:24 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Dus nu mss Ruben heel lief aankijken?![]()
Je kan ook gewoon een PCI-videokaart pakken hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:14 schreef MrAli het volgende:
[..]
video-kaart, cpu en ram kan het nog zijn? heb jij toevallig nog een oude video-kaart liggen voor een agp slot? of iemand hier een reepje ddr-ram..?
Streng hoor van Jacquequote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:24 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Dus nu mss Ruben heel lief aankijken/typen?als ie uberhaupt wil antwoorden
dat is idd ook een idee, ga ik vanmiddag eens doen, eerst zometeen na het pitten om 11 uur weer op hetvoetbalveld staan..quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:16 schreef errrrr het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een PCI-videokaart pakken hoor
Maar nee, niks ouds over
En alle stekkers echt 100% zeker goed enzo?
En heeft iemand al foto's? Ik wil foto's zien
volgens mij is het nog altijd Jaqcues Deppe, dus met 's', maarja..quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:18 schreef errrrr het volgende:
[..]
Streng hoor van JacqueMaar omdat het zo hard waait zeker... echt, ik kan m'n raam niet open doen want dan waait hij d'r zowat uit, word warm hier
je ne sais pas, misschien bang dat ze de sloot in waait ofzo? Je weet maar nooit met ouders... maar waarom zou het anders wel mogen als er iemand meerijdt en niet als er niet iemand meerijd? (Was btw niet lullig bedoelt hoor... En met meerijden is sowieso niks misquote:Op zondag 9 januari 2005 03:51 schreef MrAli het volgende:
[..]
volgens mij is het nog altijd Jaqcues Deppe, dus met 's', maarja..
en doe ff niet zo lullig, want wat zou die wind ermee te maken hebben?
Maandag heb ik dus tot 4 uur les, dan tennis, en ik ben ook nog 's jarig die dagquote:Op zondag 9 januari 2005 03:45 schreef MrAli het volgende:
[..]
dat is idd ook een idee, ga ik vanmiddag eens doen, eerst zometeen na het pitten om 11 uur weer op hetvoetbalveld staan..
en ik heb foto's, maar als het hier niet lukt moet ik maandag uit school ff met jou mee..dat je het alvast weet..
edit: natuurlijk zitten alle stekkers goed, zo'n bediel ben ik nou ook weer niet hoor..
Er waren al een paar kindjes de haven in gewaaid jaquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:18 schreef errrrr het volgende:
[..]
Streng hoor van JacqueMaar omdat het zo hard waait zeker... echt, ik kan m'n raam niet open doen want dan waait hij d'r zowat uit, word warm hier
Ehm, hoe geloofwaardig vind jij die van ¤400 en ¤100quote:Op zondag 9 januari 2005 13:34 schreef NerdoNielso het volgende:
http://www.nielsvoor555.tk/
Totaalbedrag ¤ 963,00
Dus ik hoef alleen maar m'n benen / oksels / borst haarvrij te maken
Mijn ouders hebben het liefst dat ik eerst echt probeer met iemand mee te fietsen, en als dat echt niet zou lukken zou ik heus wel mogen gaan, maar zolang ik toch maar eerst wat probeer te regelen. Ach, ze zijn bezorgd.quote:Op zondag 9 januari 2005 12:24 schreef errrrr het volgende:
[..]
je ne sais pas, misschien bang dat ze de sloot in waait ofzo? Je weet maar nooit met ouders... maar waarom zou het anders wel mogen als er iemand meerijdt en niet als er niet iemand meerijd? (Was btw niet lullig bedoelt hoor... En met meerijden is sowieso niks mis)
Leg even uit waar dit over gaat...quote:Op zondag 9 januari 2005 13:34 schreef NerdoNielso het volgende:
http://www.nielsvoor555.tk/
Totaalbedrag ¤ 963,00
Dus ik hoef alleen maar m'n benen / oksels / borst haarvrij te maken
Niels zocht een excuus voor een ontharingsbehandeling, well, he got it.quote:Op zondag 9 januari 2005 14:09 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Leg even uit waar dit over gaat...
Ze zijn gestort, maar niet speciaal voor mijquote:Op zondag 9 januari 2005 14:01 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ehm, hoe geloofwaardig vind jij die van ¤400 en ¤100
M'n ouders hebben 150 euro gestort, ik heb het net even gevraagd, en ze willen heus wel daar 100 euro ten behoeve van www.nielsvoor555.tk storten.quote:Op zondag 9 januari 2005 14:19 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ze zijn gestort, maar niet speciaal voor mij
Maar ze zijn wel gewoon opgegeven en dus ECHT GESTORT op 555
helaas Ruben, de actie is al afgelopen, vandaar dat de echte tekst er al niet meer bij staatquote:Op zondag 9 januari 2005 14:21 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
M'n ouders hebben 150 euro gestort, ik heb het net even gevraagd, en ze willen heus wel even 100 euro ten behoeve van www.nielsvoor555.tk storten.
Oftewel, nu zul je wel helemaal kaal moeten Niels..
Ik had het gisteravond al gevraagd.quote:Op zondag 9 januari 2005 14:22 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
helaas Ruben, de actie is al afgelopen, vandaar dat de echte tekst er al niet meer bij staat
Ik mag toch voor je hopen dat die area niet public isquote:Op zondag 9 januari 2005 14:25 schreef NerdoNielso het volgende:
Maar goed, even voor Esm/e...
We gingen geld inzamelen en als er dan 200 euro was ingezameld dan zou ik m'n benen / oksels / borst kaal scheren / harsen / etc. (mocht ik zelf weten hoe)
En dan bij 1000 zou ook mijn public-area kaal gaan (onder het motto, van daar komen ze toch nooit op)
Maar ik moet toegeven, ik begon hem wel een beetje te knijpen
quote:Op zondag 9 januari 2005 14:28 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik mag toch voor je hopen dat die area niet public is.
Nee puntquote:Op zondag 9 januari 2005 14:23 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik had het gisteravond al gevraagd.
Káál zul je.
So?quote:Op zondag 9 januari 2005 14:36 schreef DearPrudence het volgende:
Maar Niels, mijn fam. had ook nog 50 euro gestort en ik en m'n zus via sms ook nog wat.
Who want's to knowquote:Op zondag 9 januari 2005 14:28 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik zie de misbruik factor er nog niet van hoorquote:Op zondag 9 januari 2005 14:47 schreef MrAli het volgende:
het geval met dit soort acties is dat de verzinner ervan, of degene die eventueel de lul is er altijd wel onderuit komt, van ja, had je dit maar moeten lezen..
en persoonlijk vind ik dat je dan beter kan zeggen van als de 1000 euro gehaald word dat ik dan een week niet eet ofzow, en niet van dat kaalscheren, vind ik eerlijk gezegt een beetje flauw..
het enige wat er leuk aan zou zijn als het zou gebeuren dat het filmpje heel goed te misbruiken is..
dan doe ik maandag die foto's van Bart wel..en dan ga ik dinsdag ff met je mee..quote:Op zondag 9 januari 2005 12:25 schreef errrrr het volgende:
[..]
Maandag heb ik dus tot 4 uur les, dan tennis, en ik ben ook nog 's jarig die dag... Ik vier het trouwens die zaterdag erna denk ik, gewoon 's avonds gezellig
die laatste wil ik opzich nog wel geloven, maar 400 euro is voor een simpele particulier wel ruim..quote:Op zondag 9 januari 2005 14:01 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ehm, hoe geloofwaardig vind jij die van ¤400 en ¤100
ik kan bij deze ook zeggen/opgeven dan ik 2500 euro heb gestort..quote:Op zondag 9 januari 2005 14:19 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ze zijn gestort, maar niet speciaal voor mij
Maar ze zijn wel gewoon opgegeven en dus ECHT GESTORT op 555
Volgens mij zijn die bedragen wel gestort, maar niet 'op mij'.... Als je begrijpt wat ik bedoel, daarom praat ik ook over 300 euro extra gestort door deze actiequote:Op zondag 9 januari 2005 14:55 schreef MrAli het volgende:
[..]
die laatste wil ik opzich nog wel geloven, maar 400 euro is voor een simpele particulier wel ruim..
[..]
ik kan bij deze ook zeggen/opgeven dan ik 2500 euro heb gestort..
dat zegt toch ook niets..kom op zeg..
ik hoop dat meer voor alle andere mensen die er last van zouden hebben als dat wel het geval zou zijn..quote:Op zondag 9 januari 2005 14:28 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
amenquote:Op zondag 9 januari 2005 14:58 schreef MrAli het volgende:
[..]
ik hoop dat meer voor alle andere mensen die er last van zouden hebben als dat wel het geval zou zijn..
nou ik zie die factor wel..quote:Op zondag 9 januari 2005 14:49 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ik zie de misbruik factor er nog niet van hoor
behalve dat de hele school me kan herkennen
-edit: besides: 300 extra eurotjes voor 555 is ook nooit weg
steendje?quote:Op zondag 9 januari 2005 14:41 schreef NerdoNielso het volgende:
Original text:
Pluk de boom kaal voor 555
Zoals je weet staat het hele land momenteel op z'n kop om zoveel mogelijk geld in te zamelen voor de slachtoffers in Azie. Ook wij willen ons steendje bijdragen. Daarom heeft Niels Boom aangeboden om bij een bod van minimaal 200 euro zijn been-, borst- en okselhaar te verwijderen. Wanneer we boven de 1000 euro komen gaat ook zijn schaamhaar eraf!! We mogen gezamelijk het bedrag bij elkaar verdienen, dus ieder bod is welkom!
(ietwat aangepast)
en nu in het Nederlands graag..quote:
Ah, jij ook weer 's online? Heb je m'n mail al gelezenquote:
Zonder die €400.- was er evengoed €200,- gestort. Dus Niels moet sowieso kaalquote:Op zondag 9 januari 2005 14:58 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die bedragen wel gestort, maar niet 'op mij'.... Als je begrijpt wat ik bedoel, daarom praat ik ook over 300 euro extra gestort door deze actie
daar heeft ze helemaal gelijk in Niels..quote:Op zondag 9 januari 2005 18:37 schreef SuUz2ko het volgende:
[..]
Zonder die �400.- was er evengoed �200,- gestort. Dus Niels moet sowieso kaal:)
uhm..dinsdag..je werkt niet de hele dag..dus misschien erna ofzow..quote:Op zondag 9 januari 2005 18:29 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ah, jij ook weer 's online? Heb je m'n mail al gelezen![]()
Ja en Alwin, dinsdag moet ik dus werken, dus dat gaat ook nietAl 'ns met een PCI videokaart geprobeerd? Woensdag moet het btw wel lukken
Goed, en dan nu nog ff die leesteksten voor Duits, en misschien wat lezen in mijn boek... Harry Mullisch is vaaaag
tss, niet handigquote:Op zondag 9 januari 2005 18:57 schreef MrAli het volgende:
[..]
uhm..dinsdag..je werkt niet de hele dag..dus misschien erna ofzow..maar anders woensdag..is ook wel goed, en een pci-kaart heb ik nog niet geprobeerd, ik heb nu ook nog zat andere dingen aan mijn hoofd..
ik moest voetballen vandaag, langs mijn oma (die was jarig toen ik in Oostenrijk zat), tas uitpakken, dat is gebeurd, en ik moet nog 2 boekverslagen, 2 debatten + voorbereiden, profielwerkstuk (waar ik heel erg mee achter loop), extensief lezen en luisteren voor Engels (dat is wel simpel) en vast ook nog wel een heel blok normaal huiswerk inhalen..
Zat er geen brief of mail bij ofzo waarin ze vertelden wat ze gedaan hadden?quote:en wat betreft die mammaplank, ik ben niet slim geweest door niet het serienummer op te schrijven, nu is namelijk niet te controleren of ik wel echt een andere heb..
maar ik ga nu eerst naar mijn pa..
trouwens..morgenochtend toch pas om 9 uur op school geloof ik, vanwege gelukkig nieuwjaar wensen van de leraren ofzowals ik me niet vergis..
Ik ben ook weer eens online ja. Ben ik op zich wel vaak genoeg. Maar mail gelezen inderdaad, wintersport lijkt me leuk, alleen zou ik eerst graag nog even met mijn internist willen praten. Heeft Marcel overigens al gereageerd en waren er nog plaatsen vrij?quote:Op zondag 9 januari 2005 18:29 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ah, jij ook weer 's online? Heb je m'n mail al gelezen![]()
Maar kees, wat zou je dan willen doen? Snowboarden of skien?quote:Op zondag 9 januari 2005 19:20 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ik ben ook weer eens online ja. Ben ik op zich wel vaak genoeg. Maar mail gelezen inderdaad, wintersport lijkt me leuk, alleen zou ik eerst graag nog even met mijn internist willen praten. Heeft Marcel overigens al gereageerd en waren er nog plaatsen vrij?
- I know..quote:Op zondag 9 januari 2005 19:01 schreef errrrr het volgende:
[..]
tss, niet handig
[..]
Zat er geen brief of mail bij ofzo waarin ze vertelden wat ze gedaan hadden?
En ja, morgenochtend hebben ze nieuwjaarsontbijt, dus kunnen wij 10 minuten (:o) langer slapen... ach ja, altijd als je het eerste uur vrijhebt heh
Moet ik morgen weer optijd op, zal wennen worden
er zijn nog niet eens plaatsen..quote:Op zondag 9 januari 2005 19:20 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ik ben ook weer eens online ja. Ben ik op zich wel vaak genoeg. Maar mail gelezen inderdaad, wintersport lijkt me leuk, alleen zou ik eerst graag nog even met mijn internist willen praten. Heeft Marcel overigens al gereageerd en waren er nog plaatsen vrij?
bron: www.spunk.nlquote:Achterbankleed®
door Ebele Wybenga
De wind suist naar binnen door de kieren rond de portieren. Over het klimaat aan boord hebben we geen controle. Elke oneffenheid in het wegdek gaat door mijn ruggenmerg. De achterbank wijkt niet naar achteren, maar dwingt me voorover te buigen. Het goedkope plastic van het dashboard trilt hevig mee met de muziek die noodgedwongen op maximaal volume is gezet. De trompetsolo klinkt onnatuurlijk schril, uitgebraakt door lullige luidsprekers en vervormd door de gebrekkige akoestiek. Het plafond is van karton. Gereden worden in een Franse auto is geen groot genoegen. Binnen zit je niet goed. Binnen zittend gezien worden is nog erger. Ik volg de baan van de regendruppels op de ruiten en kan niet laten acht te slaan op elke BMW die soepel voorbij zoeft.
Mijn broertjes en ik lijden al jaren onder de autokeuze van onze ouders. Het begon met rode eend en een gele Golf. Daarna werden we opgevouwen op de achterbank van een bejaarde Saab. De anatomie van deze auto zagen we door de bekleding heen. Binnen rook het permanent naar pompstation. Nu verlangen we weer naar de versleten chique van dit Zweedse fossiel. Want de opvolger is een stuk beschamender. Lekker ruim, maar niet geschikt voor imagogevoelige mannetjes zoals mijn broertjes en ik. Dat de halve hockeyclub meekan bij een uitwedstrijd is voor ons daardoor een nadeel.
Mijn broertjes en ik doen er alles aan om de autokeuze van onze ouders te beïnvloeden. Mijn vader geeft minstens zoveel om imago als wij, met zijn verzameling kleine klassieke zeilboten en bijpassende Dubarry laarzen. Hij houdt echter stug vol dat hij niets om auto’s geeft. Zijn favoriete fuga’s van Bach vallen ook weg in het motorgeruis. Maar de rijdende concertzaal is nog niet aangeschaft. De auto is een hardnekkig thema op sinterklaasavond: ‘tot slot, voor Sint het vergeet: beloof wat te doen aan het achterbankleed’. Met Photoshop zette ik een Range Rover op onze oprit. Het zag er vanzelfsprekend uit. Maar het vaderlijke oordeel was onverbiddelijk: te duur en te patserig. Zelfs een twaalf jaar oud model zat er voor ons niet in.
We hebben concessies gedaan: we mikken nu op bescheidener model Landrover. Met ons klassieke bootje op de trailer erachter zou het een perfect gezicht zijn. Het imago van ons gezin zou dan helemaal kloppen. Door het huis slingeren zoekresultaten van autotrader. Geestdriftig afgedrukt door mijn autogeile broertjes. Landrover Discovery. Zacht geprijsd, want wit. Een acht cilinder voor minder. Met zo’n auto ben je koning van elke trailerhelling. Maar mijn ouders blijven onvermurwbaar.
Kinderen hebben grote invloed op de autokeuze van hun ouders. Behalve in ons geval. Net zoals je gehecht bent aan je eigen kamer ontwikkel je een relatie met je auto. Een liefdevolle relatie zelfs, als het portier sluit als een Zwitserse bankkluis, als de leren stoelen lekker ruiken, als je iPod op het stuur bediend kan worden en als het voertuig elegant gelijnd is. Om nog maar niet te beginnen over de sensuele vrouwenstem van het navigatiesysteem.
Nu ben ik bijna uit huis. Een gelukkige jeugd in een fijne auto is mij niet gegund. Mijn broertjes en ik vertonen compensatiegedrag. Het uurtje BBC Top Gear op zondagavond is een plechtig moment. Mijn elfjarige broertje weet uit zijn hoofd in hoeveel seconden een Porsche 911 Carrera 4 S optrekt naar honderd. Mijn oudere broertje reageert als een ekster op elke glimmende lichtmetalen velg. En ik heb mezelf plechtig beloofd dat mijn eerste auto een Jaguar zal zijn. Jarenlang rijden in een koekblik met kartonnen interieur heeft ons gevormd tot autofundamentalisten. De autoindustrie stimuleert jongensdromen. Dat zal ooit lonen in ons geval.
Lijkt me allebei leuk, maar als ik moest kiezen zou ik toch wel voor snowboarden gaan, denk ik.quote:Op zondag 9 januari 2005 19:21 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Maar kees, wat zou je dan willen doen? Snowboarden of skien?
Leuk geschreven. Hoe oud zou de auteur zijn?quote:Op zondag 9 januari 2005 19:46 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
bron: www.spunk.nl
Heerlijk herkenbaar.
Mooi, nouja, zoals in de mail stond had ik hem nog niet verstuurdquote:Op zondag 9 januari 2005 19:48 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Lijkt me allebei leuk, maar als ik moest kiezen zou ik toch wel voor snowboarden gaan, denk ik.
Nee, das dus fout. Het was inderdaad eerst van 12 tot 20 feb., maar nu is het van 28 feb. tot 4 maart. Duurt dus nog iets langer.quote:Op zondag 9 januari 2005 19:43 schreef MrAli het volgende:
net ff gekeken..
we schijnen van 12 februari tot 20 februari voorjaarsvakantie te hebben..
dat betekend dus, dat het nu nog maar 34 dagen is..het aftellen is (alweer) begonnen..
17, op spunk wordt hij wel half doodgemaakt, maar ik kan het wel waarderenquote:Op zondag 9 januari 2005 19:53 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Leuk geschreven. Hoe oud zou de auteur zijn?
En dat is waanzinnig vet, want dan is het hoofdseizoen voor iedereen al lang weer afgelopen en ligt er meestal nog prima sneeuwquote:Op zondag 9 januari 2005 19:55 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Nee, das dus fout. Het was inderdaad eerst van 12 tot 20 feb., maar nu is het van 28 feb. tot 4 maart. Duurt dus nog iets langer.
Ow, das ook wel weer mooi, hebben we wat meer tijd om te regelen enzo, en hoeven we daarna niet zo eindeloos op de volgende vakantie te wachtenquote:Op zondag 9 januari 2005 19:55 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Nee, das dus fout. Het was inderdaad eerst van 12 tot 20 feb., maar nu is het van 28 feb. tot 4 maart. Duurt dus nog iets langer.
Hm, das een beetje lastig. Ik ben wel aan het proberen een afspraak te maken met de internist, maar dat kan nog wel even duren. Dus misschien maar wel zo verstandig om die mail maar alvast te versturen en mij er voorlopig even uit te laten.quote:Op zondag 9 januari 2005 19:55 schreef errrrr het volgende:
[..]
Mooi, nouja, zoals in de mail stond had ik hem nog niet verstuurdWe hebben trouwens besloten om gewoon samen (Leon, Niels, jij, ik) een mailtje te sturen dat we misschien mee willen: is makkelijker voor Marcel
Maar dan moeten we wel weten over wie we het moeten hebben: vraag dus ff snel als je wil
hehe, ik vind het idd wel een ruben-stuk.quote:Op zondag 9 januari 2005 19:46 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
bron: www.spunk.nl
Heerlijk herkenbaar.
Ach, je kunt desnoods altijd achteraf zeggen dat je niet meegaat.quote:Op zondag 9 januari 2005 19:59 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Hm, das een beetje lastig. Ik ben wel aan het proberen een afspraak te maken met de internist, maar dat kan nog wel even duren. Dus misschien maar wel zo verstandig om die mail maar alvast te versturen en mij er voorlopig even uit te laten.
Das waar, maar toch niet echt handig als je al betaald hebt etc.quote:Op zondag 9 januari 2005 20:06 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ach, je kunt desnoods altijd achteraf zeggen dat je niet meegaat.
Trusten.quote:Op zondag 9 januari 2005 20:08 schreef DearPrudence het volgende:
Damn, ik ben echt nog steeds heel moe, ik ga lezen en slapen. welterusten alvast. xx
het spijt me zeer, maar verschillende, betrouwbare bronnen spreken je toch echt tegen..:quote:Op zondag 9 januari 2005 19:55 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
wanneer ga jij weg? want ik neem aan dat dat wel gewoon in de vakantie is..quote:Op zondag 9 januari 2005 19:57 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
En dat is waanzinnig vet, want dan is het hoofdseizoen voor iedereen al lang weer afgelopen en ligt er meestal nog prima sneeuw.
the same here..quote:Op zondag 9 januari 2005 20:08 schreef DearPrudence het volgende:
Damn, ik ben echt nog steeds heel moe, ik ga lezen en slapen. welterusten alvast. xx
is bij jullie eigenlijk alles geregeld? zouden jullie 100% zeker kunnen, als je maar optijd bent bij Marcel uiteraard, dus ik bedoel het financiële gedeelte..en of het ook mag van jullie ouders..(en evenuteel nog andere probleempjes..)quote:Op zondag 9 januari 2005 20:27 schreef errrrr het volgende:
Zo, mail verstuurd met z'n vierenVaag dat het bij Kees niet verstuurd wilde worden, ach ja, hotmail heh
Tsjah, minder moe worden is in de vakantie niet echt gelukt... laat slapen en laat op werkt toch ook niet perfect, zeker niet als je je dan weer moet aanpassen voor school... viel vanochtend toen ik probeerde te lezen weer in slaap
, terwijl ik toch echt genoeg slaap volgens mij... Ach ja, Harry Mulisch is ook niet echt enerverend ofzo
True, maar Texel is wederom de enige uitzondering van heel Nederland en zegt neuk op met je regionale vakantieplanningen, wat kees zei klopt.quote:Op zondag 9 januari 2005 20:48 schreef MrAli het volgende:
[..]
het spijt me zeer, maar verschillende, betrouwbare bronnen spreken je toch echt tegen..:
http://www.schoolvakanties.nl/land/Nederland/jaar/2004
http://www.minocw.nl/onderwijs/vakanties/datums.html
de eerste twee hits van google toen ik 'schoolvakanties 2005' intypte..
In de voorjaarsvakantie, eind februari dus.quote:Op zondag 9 januari 2005 20:49 schreef MrAli het volgende:
[..]
wanneer ga jij weg? want ik neem aan dat dat wel gewoon in de vakantie is..
Mijn moeder vond het in principe goed, maar ze wilde wel wat meer informatie... daar wacht ik dus op... met mijn vader heb ik nog helemaal niks besproken, want als ik zonder concrete info bij mijn vader kom vind hij het maar vaagquote:Op zondag 9 januari 2005 20:53 schreef MrAli het volgende:
[..]
is bij jullie eigenlijk alles geregeld? zouden jullie 100% zeker kunnen, als je maar optijd bent bij Marcel uiteraard, dus ik bedoel het financiële gedeelte..en of het ook mag van jullie ouders..(en evenuteel nog andere probleempjes..)
TLOG stond voor The League Of Gentlemen, uiteraard veel eerder bedacht dan die kut film. TLOG was een clan die beleefdheid en degelijkheid benadrukte, gentlemenacy, als het ware.quote:Op zondag 9 januari 2005 22:16 schreef errrrr het volgende:
Ok, mail terug van Marcel, hij zet ons op de lijstWel een mooi snelle reactie
Zat net ook wat op IMDb te surfen, kom ik http://www.imdb.com/title/tt0311429/ tegen... waar stond TLOG nou precies voorWant het was wel zoiets, alleen dat Extraordinay klopt niet
Ben 'm iig wel aan het downloaden
Ga nu ook maar 's naar bed, nog wat uit 'De Procedure' lezen
hmm..nouja..het zal allemaal wel..als Marcel zijn vakantie maar goed plant..quote:Op zondag 9 januari 2005 22:04 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
True, maar Texel is wederom de enige uitzondering van heel Nederland en zegt neuk op met je regionale vakantieplanningen, wat kees zei klopt.
Lees maar in maandblad nummer blabla, of misschien staat het ook wel in de schoolgids.
ik bedoelde dus eigenlijk een datum, want dat het in de voorjaarsvakantie is weet ik, en de discussie is nou net wanneer die plaats vind..quote:Op zondag 9 januari 2005 22:07 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
In de voorjaarsvakantie, eind februari dus.
aha..oki..quote:Op zondag 9 januari 2005 22:12 schreef errrrr het volgende:
[..]
Mijn moeder vond het in principe goed, maar ze wilde wel wat meer informatie... daar wacht ik dus op... met mijn vader heb ik nog helemaal niks besproken, want als ik zonder concrete info bij mijn vader kom vind hij het maar vaag
Verder, zaterdagavond vier ik dus mijn verjaardag, jullie zijn natuurlijk allemaal uitgenodigd, maar op wie kan ik rekenen? (voor de hoeveelheid gebak die besteld moet worden)
Gister de Bourne Identity gezien, vandaag de Bourne SupremacyBestwel leuke films, ook leuk dat het in Europa speelt. Parijs en Berlijn zijn echt leuk, daar ben ik ook geweest, daar heb ik ook gelopen
![]()
quote:Op zondag 9 januari 2005 22:16 schreef errrrr het volgende:
Ok, mail terug van Marcel, hij zet ons op de lijstWel een mooi snelle reactie
Zat net ook wat op IMDb te surfen, kom ik http://www.imdb.com/title/tt0311429/ tegen... waar stond TLOG nou precies voorWant het was wel zoiets, alleen dat Extraordinay klopt niet
Ben 'm iig wel aan het downloaden
Ga nu ook maar 's naar bed, nog wat uit 'De Procedure' lezen
ik ken wel 'The League Of Extraordinary Gentlemen', maar aangezien dat volgens mij meer zo'n populair-bij-het-grote-publiek filmpje is, zal het daar hier wel niet over gaan..quote:Op zondag 9 januari 2005 22:28 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
TLOG stond voor The League Of Gentlemen, uiteraard veel eerder bedacht dan die kut film. TLOG was een clan die beleefdheid en degelijkheid benadrukte, gentlemenacy, als het ware..
Anyway, ik zal zaterdag uiteraard op je party aanwezig zijn.
night.
Ouders en financiën zijn geen probleem. Helaas zijn er inderdaad nog wel eventuele andere probleempjes, dus voor mij is het niet erg zeker.quote:Op zondag 9 januari 2005 20:53 schreef MrAli het volgende:
[..]
is bij jullie eigenlijk alles geregeld? zouden jullie 100% zeker kunnen, als je maar optijd bent bij Marcel uiteraard, dus ik bedoel het financiële gedeelte..en of het ook mag van jullie ouders..(en evenuteel nog andere probleempjes..)
Wat hij zegt.quote:Op zondag 9 januari 2005 22:04 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
True, maar Texel is wederom de enige uitzondering van heel Nederland en zegt neuk op met je regionale vakantieplanningen, wat kees zei klopt.
Lees maar in maandblad nummer blabla, of misschien staat het ook wel in de schoolgids.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |