je bent helemaal geen 'het', je bent een 'zij'..quote:Op dinsdag 11 januari 2005 16:17 schreef DearPrudence het volgende:
Trouwens, leuke beschrijving bij mijn foto... maar sinds wanneer ben ik een 'het' ?
ik heb echt nog nooit iemand zoveel onzin uit zien kramen als jij Niels..quote:
1. je heb ze nu een paar mappen hoger gezet slimmerd..en in submappen heb je altijd schrijfrechten..dus als je dat in deze map heb moet je dat ook in die map hebben die ik had voorgesteld..quote:Op dinsdag 11 januari 2005 20:38 schreef errrrr het volgende:
Zo, net de foto's van alwin op m'n pc'tje gezet enzo, staan wel mooie tussen.
1. in die map waar ik ze moest zetten mocht ik niet schrijven, heb ze maar een paar mappen terug gezet zegmaar
2. of je hebt geluid bij filmpjes uitstaan, of je microfoon is tebarst
3. de links naar barts foto's kloppen niet meer, en die wil ik nog wel even goed bekijken (heb ze alleen even snel op school gezien...)
4. Zitten erg coole / leuke foto's bij, maar ook een berg onscherpe in het donker... in het donker kan hij nogal moeilijk scherpstellen, is vrij irritant
(en ik mocht dus nog geen linkjes van Alwin geven, dat doet hij als hij om half tien thuiskomt)
damn Hans..quote:Op dinsdag 11 januari 2005 20:50 schreef errrrr het volgende:
Hoorde bij de HEMA trouwens dat het inventariseren wel 's tot 8 uur kan gaan duren... mocht niet eerder weg, al meer mensen hadden het gevraagd maar dat zou lullig zijn voor de rest en ik wist het al lang genoeg van te voren (is ook wel zo)... ze zou dus 'rekening met me houden'... Nouja ik zorg iig dat ik uiterlijk 8 uur daar weg ga, even snel eten en om 9 uur mag iedereen komen
Zijn er nog mensen die komen en specifiek iets anders willen dan bier / cola (iemand wijn ofzo?)
Verder, heb nou die foto van mij met Ariane van Sarah gekregen... stond toen gewoon met haar te praten, maar 'zij was verdrietig, en ik moest haar troosten'... sta er inderdaad een beetje vaag op, vooral hoe ik naar haar kijk
[afbeelding]
quote:
ik ban je van mijn bak als je niet oppast..quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:24 schreef NerdoNielso het volgende:
*de foto's gevonden heeft*
hoezo een paar mappen
ik snap het al, die map die ik had gezegt had ik als root aangemaakt..quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:28 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ja, als ik in alle hogere mappen geen schrijfrechten heb
1. Nee, in submappen heb je heus niet altijd schrijfrechtenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:00 schreef MrAli het volgende:
[..]
1. je heb ze nu een paar mappen hoger gezet slimmerd..en in submappen heb je altijd schrijfrechten..dus als je dat in deze map heb moet je dat ook in die map hebben die ik had voorgesteld..
2. of je boxen staan uit..
3. waarom zouden die linkjes niet meer kloppen..ik heb niets verandert..de enige die wat verandert kan hebben ben jij..
4. onzin..
eens even reorganiseren hier..en ff mijn passwd veranderen..
1. is inmiddels opgelost..quote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:14 schreef errrrr het volgende:
[..]
1. Nee, in submappen heb je heus niet altijd schrijfrechten... Windows misschien, linux niet
2. Nope
3. Je had ze in de map 'Bart' gezet
4. wat was dat ook alweer?
1. tsjah, nu kan je het zelf kopieerenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:32 schreef MrAli het volgende:
[..]
1. is inmiddels opgelost..
2. zou zo snel geen andere verklaring weten, ik heb ze nog niet met geluid terug gezien, alleen maar op de camera zelf..en daar zit sowieso geen geluid bij (bij het afspelen dan..opnemen uiteraard wel..)
3. I know..ga het zo ff veranderen..
4. dat er 'een berg' onscherpe foto's bij zitten..dat valt volgens mij best wel mee..![]()
ik vroeg het nog toen ik ernaast stondquote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:13 schreef MrAli het volgende:
[..]
ik snap het al, die map die ik had gezegt had ik als root aangemaakt..
je vroeg idd of je daar schrijfrechten had, en ik zei ja omdat ik in de veronderstelling was als mrali ingelogt te zijn, maar ik bleek root te zijn..quote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:38 schreef errrrr het volgende:
[..]
ik vroeg het nog toen ik ernaast stond
quote:Op woensdag 12 januari 2005 15:17 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik heb trouwens wel geluid bij die filmpjes van Ali.
quote:
Go figurequote:Op woensdag 12 januari 2005 15:26 schreef MrAli het volgende:
de rest van de foto's van de wintersport..
en over 45 + 7 dagen volgt er meer..
Baggere media player classicquote:
I know..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |